Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 28 června 2025
Celkem je zde 161 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Petr_audi25
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 49 260
Online návštěvníků
Návštěvníků: 161
Uživatelů: 0
Celkem: 161

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.6. 2010
Příspěvků: 5 | Témat: 1

13.06 2010 19:32


Zdravím! Mám vyhlídnutou Audi A4 2,5 TDI V6 Avant r.v. 1999 v automatu. Poradíte mi někdo na co si u tohoto auta mám dát pozor? Nikdy jsem Audinu neměl, tak nevím...
nahoru

sponzor





13.06 2010 19:32


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.06 2010 19:36


DIZZY:
Kromě ventilků pneumatik a chromovanýho znaku na přední masce si dej u toho auta pozor ... ehm ... tak nějak na všechno
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

13.06 2010 19:39


hlavně si vem na prohlídku s sebou někoho, kdo má stejnou motorizaci. kupovat si to sám je hazard. a to tě nepovažuju za nezkušenýho blondýnu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.6. 2010
Příspěvků: 5 | Témat: 1

13.06 2010 19:53


To právě nikoho takovýho neznám, kdo má 2,5 tédéíčko Audinu... Známej je automechanik, jenže ten zas nemá věčně čas...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.06 2010 19:55


DIZZY:
Podívej se po 2.4ce v benzínu. 2.5 nemá smysl kupovat, neexistuje pro to jedinej racionální důvod.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.6. 2010
Příspěvků: 5 | Témat: 1

13.06 2010 20:04


Chtěl jsem naftu, protože toho dost najezdím...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

13.06 2010 20:06


nemá čas nebo nechce bej pak honěnej kolem baráku proč ti to nerozmluvil

zrovna tuhle kombinaci nejseš schopnej posoudit, tomu věř. teď sem koukal na jednu v alba auto za devadesát nebo kolik. čisto, v modrým interiéru poklizeno, stromečky tam kde maj bejt. tak nějak připraveno na sezónu. původní majitel starší pár v srn, ale babička už nemůže moc cestovat, tak to děda prodává. a zrovinka když to má najeto 199tisíc. a to eště de...

ty bláho to už je trapný, jak přes kopírák.

ale když chceš radu, tak poslyš.

běž tam klidně sám. brzo ráno. motor musí bejt přes noc vystydlej. řekni že chceš projet. naskočit musí na první max druhý otočení, na všechny válce. volnoběh se musí během chvilky zklidnit, poslechově to točí víc než čtyřválec. sedni si do toho, rozjeď se, převodovka nesmí ani náznakem škubat. najdi kočičí hlavy nebo rozbitej úsek, od žádnýho kola absolutně žádný kovový zvuky. až teplota vyleze aspoň na šedesát, zastav, otevři kapotu a poslouchej. motr musí vrnět, žádný klepání cinkání, bouchání. cokoliv z výše jmenovanýho to nebude splňovat, jakože nebude, poděkuj a jdi jinam.
právě sem ti ušetřil asi tak čtyřicet tisíc, můžu ti do soukromý zprávy poslet číslo účtu

tak šťastnou ruku!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.6. 2010
Příspěvků: 5 | Témat: 1

13.06 2010 20:16


SUPER! Díky za radu, tohle je rok výroby 1999, uvádí se, že má najeto přes 182 000 km. Na fotkách i ve skutečnosti vypadá moc dobře, nikde ani žádný zásadní kosmetický vady, interiér čistý, odpovídající stáří vozu. Volant kožený, neohmataný, takže bych asi i věřil udávanému počtu km. Myslím si, že i když má auto hodně najeto ale majitel mu dával pravidelnou a odpovídající péči, tak to auto je na tom daleko lépe, než auto s menším počtem najetých kilometrů s mizernou péčí majitele.
nahoru

sponzor





13.06 2010 20:16


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

13.06 2010 20:20


DIZZY: upřímně? vyser se na to... kup něco jiného... třeba 2.4 a hoď to do plynu... určitě je to lepší varianta, než tohle...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

13.06 2010 20:27


ano, teoreticky máš pravdu. úklid auta stojí pět tisíc a to ti ho budou mjt nahý holky a ta je při tom budeš smět poplácávat po prdelkách. výměna kompletního vnitřku příjde tak na desítku včetně neohmatanýho volantu. stočení kilometrů počitám tak litr. vanilková nebo kokosová vůně 36,- káblí.

výměna vaček stojí 45tisíc, nový čerpadlo origo v audi 100tisíc (dá se i za 25 repas), přední náprava minimálně patnáct. tyhle tři věci máš v tom tebou vyhlídnutým fáru načnutý nebo před smrtí, podle toho jakej je prodávající charakter. a tyhle tři věci prostě odcházej, tím spíš na autě, co je dvanáctej rok na silnici a roční proběh 15 tisíc kiláků. představa, že zrovna tvoje auto to bude mít jinak, protože je opečovaný, fakt neobstojí a výjimky opravdu neexistujou. leda by tohle všechno bylo čerstvě vyměněný. ale proč by to kdo před prodejem dělal, že...
nahoru

Anonymní





13.06 2010 20:28


DIZZY: Jestli chceš nutně diesel tak kup radši o rok, o dva starší C4 2.5TDI pětiválec anebo 1.9TDI 96kW.. Do tohoto 2.5TDI V6 se dříve nebo později finančně vysypeš..
..a btw, o tomto motoru je tady, "díky" jeho poruchovosti, toho napsáno mraky - stačí opět jen hledat..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.6. 2010
Příspěvků: 5 | Témat: 1

13.06 2010 21:05


Předpokládám, že to je překlep a myslel jsi A4. Citroën C4 se 2,5 v naftě ani nedělal...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

13.06 2010 21:09


DIZZY: C4, jako A6, typ C4
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.06 2010 21:12


DIZZY:
Chtěl jsem naftu, protože toho dost najezdím...


Ta 2.4 žere to samý jako slavná 2.5TDi ... Řek jsem racionální důvod
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

13.06 2010 21:13


pravdu máte pochopitelně oba. c4 je typový označení audi. jestli se chystáš najezdit hodně kilometrů, tak s dvanáctiletou dvaapůlkou toho moc neušetříš.

on je totiž problém jinde. lidi co do toho moc neviděj, to srovnávaj jako by šlo o benzínový motory. 1,8 v benzínu jede dobře, 2,5 je úplná raketa

svezou se s 1,9 tdi, to se jim líbí, a podle přímý úměry každýho napadne, že ta 2,5 musí jet řádově líp, natož když je to šestiválec!

ale ono to tak není. jenže dokud si to nevyzkoušíš, tak to stejně nepochopíš.
nahoru

Anonymní





14.06 2010 1:42


Mám od začátku takový zvláštní pocit, že si z nás tady akorát dělá zase nějaky "reinkarnovany" nick prdel..
DIZZY: Citroën C4 v roce 1997, jo..?
nahoru

sponzor





14.06 2010 1:42


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

14.06 2010 10:43


jarajede:
mu věř. teď sem koukal na jednu v alba auto za devadesát nebo kolik. čisto, v modrým interiéru poklizeno, stromečky tam kde maj bejt. tak nějak připraveno na sezónu.


jarajede:
ano, teoreticky máš pravdu. úklid auta stojí pět tisíc a to ti ho budou mjt nahý holky a ta je při tom budeš smět poplácávat po prdelkách.

jarajede: Ty jsi vážně hovado....
Ale jinak uznávám, že mimo srandy jsi mu i normálně poradil.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

14.06 2010 11:44


DIZZY: ber 1.9 TDI
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

14.06 2010 12:48


DIZZY: Před koupí auta si nejdřív zvaž, co konkrétně chceš => výkon / spotřeba a v jakém jsou poměru.

Pokud ta spotřeba je tu Tebe fakt důležitá, tak bych radši šel taky 1.9 TDi.
Pokud ne, tak bych začal přemýšlet nad tím benzínem jak psal root.

Tu 2.5 TDi bych osobně radši obešel (já vím jaké to je, to byl (papírově) taky můj "libling motor" do té doby, než jsem se začal zajímat o vyvrácení této "fámy" od "debilních a zaujatých audiňáků".
Ale k mému zděšení každého koho jsem se zeptal, mi to naopak jen potvrdil a že 2.5 TDi mám obejít zdaleka...

Ale kdyby jsi natvrdo byl rozhodnutý do toho jít, tak určitě použij to, co napsal jarajede + nějaký odborník (i kdyby jsi si ho měl zaplatit se určitě hodí).
A zkusil bych se i podívat hlavně na ty vačky (prej víkem na olej je to trochu vidět).
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

14.06 2010 13:06


V A4 máš na výběr mezi nejlepším naftovým motorem, který koncern vyrobil (1.9) a tím nejhorším (2.5). Pokud jsi masochista, klíďo do něj jdi...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

14.06 2010 13:46


Přesně tak.
Když si to vezmeš, tak v té době se dělali 1.9 TDi s 85Kw.

Audi A4 (B5) Avant s motory:
2.5 TDi vs. 1.9.TDi
Točivý moment: 310 Nm vs. 285 (i když o 400 ot. výš)
Výkon motoru: 150 vs. 115 (k)
Max. rychlost: 216 vs. 196 (km/h)
Zrychlení: 9.2 vs. 9.9 (s)
Spotreba: 6.9 vs. 5.3 (l)

Zas až tak velký rozdíl, jako kdyby to byla 2.5 TDi co měly pak už 132kw, to zas není...

Jako já osobně bych v tvém případě tu 1.9 TDi zvážil (když potřebuješ spotřebu). A kdyby jsi pravdu ten vyšší výkon potřeboval, tak bych radši přemýšlel tu 1.9 chipnout. I když já osobně moc fanda chipu nejsem, tak myslím že tohle by mohlo být taky řešení.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2010
Příspěvků: 1381 | Témat: 68

14.06 2010 18:15


já osobně mám 2.5TDI 132Kw a sem nad míru spokojen,ale musíš vědět co kupuješ, motor musí být v top stavu tzn.vačky,čerpadlo atd... jinak do toho zahučíš tak za 50 tis. Koupit nejakou 2.5TDI zkouknutou okem lajka je sebevražda,proto sem při koupi přizval odborníka..... vyplatí se to
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

14.06 2010 23:04


Solcik: bohužel nikdy nevíš co kupuješ na 100%
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2010
Příspěvků: 1381 | Témat: 68

14.06 2010 23:10


To je jasny, nikdy nevis co kupujes,ale jestli chce opravdu 2.5TDI,tak nezbyva nic jineho,nez odbornika formatu Vlasta nebo Satas, jinak to podle me nema cenu...
nahoru

sponzor





14.06 2010 23:10


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

14.06 2010 23:13


Solcik: jenže kupující jako je, nebo doufám že už byl, tenhle člověk chce tu dvapětku z neznalosti a ne z přesvědčení. slušná bude stát kotel a nebude to vyšeptaná 99 za pár korun
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2010
Příspěvků: 1381 | Témat: 68

15.06 2010 6:21


Já jen říkám,že jestli chce 2.5,tak to nestačí zkouknout okem a uchem lajka. Samozřejmě v tomhle r.v. a i za tu cenu,se taky přikláním k benzínu nebo 1.9Tdi
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

15.06 2010 6:56


Solcik:
To je jasny, nikdy nevis co kupujes,ale jestli chce opravdu 2.5TDI,tak nezbyva nic jineho,nez odbornika formatu Vlasta nebo Satas, jinak to podle me nema cenu...


kolik takových lidí teď je?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

15.06 2010 7:18


Jen tak pro info jsem si na sauto dal najít A4 Avant rv 99 a vejš. Prohlíd jsem sice jen prvních pět stránek, ale žádná neměla najeto přes 200t km... zřejmě slušnej oddíl
Soudit nájezd auta podle interiéru je podle mě aspoň u Audi nesmysl, pokud se o to aspoň občes někdo trochu postaral, vypadá to po 200t km stejně jako po 500t.
A jako odpověď na původní otázku se jen připojím k většině, A4 seženeš za stejný peníze ve spoustě jiných motorizací, který jsou po všech stránkách úspornější než dvaapůlka v ropě...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

15.06 2010 9:33


DIZZY: Já vím, že je to blbé, když Ti někdo zboří vysněný ideál, ale fakt zkus to přehodnotit.
A kdyby ses přece rozhodl do toho jít, tak sice nevím odkud si, ale určité bych investoval do toho abych tam měl někoho zkušeného, a nejlépe jak někdo psal Vlastu nebo Satas-e.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

15.06 2010 9:46


to je v pohodě, chlapci, pochybuju že se tu ještě někdy objeví. i když si nemyslim, že by to byl jen provokatér.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email