Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 15 června 2025
Celkem je zde 551 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Bebe007
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 245
Online návštěvníků
Návštěvníků: 548
Uživatelů: 3
Celkem: 551

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2008
Příspěvků: 406 | Témat: 71

05.06 2010 9:16


len tak pokukavam ze by som mojej audi 100 dokupel kamaratku A8 bohuzial ale zhruba jej rocnik na nejaku novsiu este nemam
chcem sa optat co som tak cital ze naj je motor 4,2 ked tak by som do nej hodel plyn ale je velky problem zohnat takyto motor s manualnou prevodovkou abo sa mi to iba zda?


Přesunuto + změněn název by lumirs
nahoru

sponzor





05.06 2010 9:16


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

05.06 2010 15:17


blbecek69:
Jediná osma co se kdy vyrobila ve 4.2 s manuálem je S8 D2. A s manuálem je to auto o ničem.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

05.06 2010 15:22


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2008
Příspěvků: 406 | Témat: 71

05.06 2010 21:52


root: Preco myslis auto o nicom?Ja som prave myslel ze manual je lepsi a aj viac vydrzi
Ako nechystam sa ju kupovat teraz ale len tak som sa dival po nich za by som si ked tak kupil aj nieco vetsieho a silnejsie no nenasiel som nic v manuale
mike:asi neviem hladat
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

05.06 2010 21:54


blbecek69:
Protože se ukvedláš k smrti.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 1103 | Témat: 10

05.06 2010 21:57


root:
blbecek69:
A s manuálem je to auto o ničem.


roote, to je ale čistě subjektivní názor

nijak ti ho neberu, ty sám víš, jestli je automat lepší nebo ne, za určitých okolností bych ho bral taky

nicméně si myslím, že S8 ten automat degraduje, dynamika je horší ve srovnání s manuálem
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

05.06 2010 22:00


Piggy:
S8 je velká kára, je to autobus, není to FUN car, s S8 se nedaj jezdit serpentiny, je nesmysl s tím zkoušet blbiny na sněhu. S8 je auto na rychle a rovně, nic víc, nic míň .. podle mě
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2008
Příspěvků: 406 | Témat: 71

05.06 2010 22:13


tak to je blbe ja som chcel velke lux auto na obcastne vyblbnutie prave preto som chcel manual
nahoru

sponzor





05.06 2010 22:13


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 1103 | Témat: 10

05.06 2010 22:16


root:
Piggy:
S8 je velká kára, je to autobus, není to FUN car, s S8 se nedaj jezdit serpentiny, je nesmysl s tím zkoušet blbiny na sněhu. S8 je auto na rychle a rovně, nic víc, nic míň .. podle mě


v tom se určitě shodnem, s S8 se nedělaj kraviny jako s malou motokárou typu S3 apod., nicméně já bych volil stejně manuál, do toho Ska mi tak nějak víc sedne
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

06.06 2010 1:34


root: osobně jsem si mohl s s8 zajezdit, bohužel s TT, a za mě teda velké významé mínus. Ať 4,2 nebo ne, já bych tam dal pouze manuál. A sice s8 není na blbnutí, ale myslím, že tvrdit že to auto je pouze na rychlou rovnou jízdu, je blbost, na nějaké úzké uličky to rozhodně není, ale tak ji degradovat...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

06.06 2010 1:37


maczaCZ:
Manuální převodovka v tom vozu nemá opodstatnění.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

06.06 2010 1:40


Hlavne uz moje 2.8 je temer automat, kdy muzu, kdybych chtel, projet temer cele mesto na 3 rychlostni stupen. Co teprve 4.2? Ten motor neni maly vyturbeny moturek, se kterym musis do kazde zatacky podrazovat, aby se to za zatackou rozjelo, ten zvladne si brumlat okolo 1200ot/min a bezproblemu z toho zrychli. Za me taky rikam, ze bych s klidnou hlavou bral manual
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

06.06 2010 2:03


root: nastesti je to jen tvuj subjektivni nazor
nastesti pisu proto, ze se najde dost lidi, kteri prave manual prevodovku oceni. A proc taky servisovat zbytecne TT, ze?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

06.06 2010 2:07


maczaCZ:
Názor je to sice můj, ale je objektivní. Nebo se snad dělá S8 s manuálem, když je o to tak neskutečnej zájem?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

06.06 2010 2:11


root: netvrdim, ze neskutecnej, tyhle auta si kupuji vetsinou lide (v dobe prodeje), kteri uz kvedlat nechteji...
Ja bych bral i W12 s manualem...Nejde o to, kde to auto spada, ale proste pro to, ze me to kvedlat bavi
Ale uz sme OT. Tak at tu nezaciname flame.
Je zkratka fajn, ta moznost volby...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

06.06 2010 2:18


maczaCZ:
To už by jsi řešil i technický problém, protože i ten automat co tam je je z RS6, kvůli obrovskému momentu, který musí umět přenést.

Vždyť ať si kolega tazatel vybere. Ale jak mu bylo napovězeno má možnost volit jen S8 D2 a manuál v tom autě nebude představovat žádné plus (podle mého názoru).

nahoru

sponzor





06.06 2010 2:18


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2008
Příspěvků: 406 | Témat: 71

06.06 2010 11:10


No mna prave kvedlat bavi aj mna a co som sa bavel s par znamimy tak automatom moc neveria zvlast ked su starsie ze ked sa poseru tak to stoji za to a aj ta oprava
no sak sa uvidi este pockam a bud sa ukaze viacej manualou abo si to rozmyslim s automatom
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

06.06 2010 11:58


co máte pořád s tím manuálem.. jezdil jsem s ním na různých autoech skoro 15 let, teď jezdím na automatu a supr.. a když bude potřeba půjdu zpět na manuál..

a kdyžtak jdou zapnout sekvence.. ale ještě jsem se k tomu fakt nedostal.. užívám si nic nedělání.. a Sport fakt nemá chybu..

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2008
Příspěvků: 406 | Témat: 71

06.06 2010 15:41


ricom: a ktore automaticke maju tie sekvence abo to maju vsetky?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

07.06 2010 8:20


blbecek69:
ricom: a ktore automaticke maju tie sekvence abo to maju vsetky?


jo to já ti moc nepovím.. já ji mám a neumím s tím.. protože jsem zpohodlněl a přepnu tak akorát na sport.. ale je to paráda po praze to ti musím říci..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 1684 | Témat: 49

15.06 2010 11:33


root:
maczaCZ:
Manuální převodovka v tom vozu nemá opodstatnění.



naprostej souhlas
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2010
Příspěvků: 102 | Témat: 3

15.06 2010 11:38


no ja nevim, v zime jsme s jednou 4.2 ve snehu delali blbosti a supr
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.8. 2009
Příspěvků: 227 | Témat: 13

05.07 2010 21:40


Nezbývá, než souhlasit s rootem. Míval jsem golfa a už u A6 C4 je to moc velkej rozdíl a i ta menší šestka rozhodně není na kraviny, ale na rovnou dálniční jízdu. V zatáčkách chce ven, rozjezdy jsou těžkopádný, apod....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.1. 2010
Příspěvků: 208 | Témat: 12

06.07 2010 13:02


Já sem zastánce manu i automatu ale u takového obsahu man? No chtěl bych vidět přeřazování v rychlosti někde 230Km/h a výš, pokut to bude bezpečné tak proč ne že?
nahoru

sponzor





06.07 2010 13:02


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2008
Příspěvků: 406 | Témat: 71

06.07 2010 17:20


motorář: Tak tej rychlosti nad 230 by som sa nebal bo zase az tak moc blbnut nechcem
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5252 | Témat: 36

06.07 2010 18:05


To je zase debata. Porad dokola. Roote, to ze ty se rad kochas jeste neznamena, ze nekoho nemuze bavit kvedlat a jeste ma vetsi pravdepodobnost, ze se nepodela prevodovka (ne ze bych si myslel, ze je manual bezporuchovaj,ale oproti TT ... ).
Ja bych bral 4.2 klidne v manualu - sami sme na sprintech na letisti videli, jak umi TT degradovat motor pri rozjezdu.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

06.07 2010 18:20


Tak sprinty jsou jedna věc a normální ježdění druhá - mimochodem, kolik lidí s manuálem si na těch sprintech přismahlo spojku?
Naši osmu jsme chtěli zásadně v automatu hlavně kvůli stavu převodovky - pokud TT funguje jak má, nikdo se v něm nehrabal (páč tomu málokdo rozumí) a už je to jen na osudu. Zatím co u manu nikdy nevíš jakej douda kde v garáži třeba tu spojku měnil a jak... Většina z nás si osmu od prvního majitele nikdy nekoupí a v jakým stavu je auto po garážnickejch zásazích případných šetřílků škoda mluvit...
A kdo se skoro dvoutunovym autem potřebuje blbnout, nemyslím, že by ho TT v kombinaci s plus mínus 300 koněma V8 nějak zásadně omezoval...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

06.07 2010 18:48


bicek:
To není vo kochání Martine, A8 není RS6 ... S tím autem prostě nemá smysl nic zkoušet, to je parník. Veškerej jeho sportovní potenciál je jen pouze na dálnici
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5252 | Témat: 36

06.07 2010 18:53


root: O tom se nebudu prit - jasne, ze je to velkej tezkej parnik. Ja jen zastavam nazor, ze i v parniku muze byt fajn pocit pi predjizdeni lupnout klackem z 5ky na 3ku, nebo si pri klidne jizde po meste labuznicky prahazovat mezi 3kou a 4kou 2ma prstama.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

06.07 2010 18:54


bicek:
S tím se nedá než souhlasit, lidi maj různý choutky ...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email