Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 3 června 2025
Celkem je zde 126 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Tom-Edison
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 221
Online návštěvníků
Návštěvníků: 123
Uživatelů: 3
Celkem: 126

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.4. 2010
Příspěvků: 320 | Témat: 23

30.05 2010 13:56


Ahoj, jen stručný dotaz. Jak dlouho přibližně trvá nabití běžné autobaterie jízdou? Díky.
nahoru

sponzor





30.05 2010 13:56


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.2. 2010
Příspěvků: 462 | Témat: 60

30.05 2010 15:04


Baterku nabiješ delší jízdou na maximum ale
pokud ti jde o to aby se dobyla aby jsi přišitě nastartoval tak podle mně stačí cca 20km
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2410 | Témat: 91

30.05 2010 15:13


Tak nwm už si to moc nepamatuju ale co me se učily ve škole a co si myslím že baterku se mikdy jizdou nenabije, spíš se jen částečne oživý. Kdyby se sama nabíjela proč by se asi musela jednou za čas nabít? To by nedávalo rozum ...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

30.05 2010 15:17


fichtl500: od kdy se baterka jednou za cas nabiji?

Jo taaaaak, zena 20 let, uz chapu....
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2410 | Témat: 91

30.05 2010 15:27


Tak ted si pripadám jak trotl, já sem baterku nabíjel už hodněkrát ale nikdy pokad byla v cajku. Pokud má už odpracováno tak se musí nabít odčeho máme autonabíječky ne?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

30.05 2010 15:33


No dobre...ale to jednou za cas myslis tech cca 10 let (jo je to hodne, ale moje BOSCH, kterou jsem menil mesic zpatky mi vydrzela bez nabiti 10 let, nasel jsem od ni jeste zarucak )? Kdy to spatne startovalo, tak jsem to hodil na nabjiecku, jeste jednou vporadku nastartoval a jel koupit novou? To jako chces rict, ze ta baterka ma takovou kapacitu, ze vydrzi 10 let bez nabiti? Samozrejme se nabiji jizdou v aute, neni to je nejake "ozivovani" jak rikas, ale normalni nabijeni
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2410 | Témat: 91

30.05 2010 15:44


Achich ouvej, tak tu bannerku co sem měl rok!!! Tak tu sem poslední dobou nabíjel skoro každičký týden abych ráno mohl do školy ono asi bude dost záležet na značce akumulátoru samozřejmě četnosti a délce jízd. Taky kolik si auto vezme proudu když je vypnuté Ale ano souhlasím po delší jízdě se určite nabije. Můj prvý příspěvek tady takej trapas a to sem autoeletrikář proboha.

Ale jak dlouho to potrvá, se dá tak max tipnout nebo spočítat.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

30.05 2010 15:51


fichtl500: Tak to spočítej Tak když to máš do školy 2km, necháš to běžet na volnoběh, startuješ bez světel, pouštíš muziku bez motoru, tak ti ve 120ctce nevydrží věčně
nahoru

sponzor





30.05 2010 15:51


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2410 | Témat: 91

30.05 2010 15:59


Promin to fakt nezpočítám je v tom moc proměnných a hlavně moc práce, ale určitě by to šlo nekomu šikovnému. Jinak no stou 120cou ses skoro trefil. Jak říkám skoro mám lepší fáčko tjest stařičká Felcka což je pro mě nej popelnice co sem kdy jezdil to už ta 120 je aspon trochu víc Auto. Bohužel sem to dostal no.. jak se říká darovanému koni na zuby nekoukej
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

30.05 2010 16:03


fichtl500: Každopádně platí to co psal sTeblo:. Baterie se delší dobou jízdy dobije. Což určitě jako autoelektrikář víš, jak to funguje, tak si nepleť pojmy s dojmy
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

30.05 2010 16:04


fichtl500: nemyslim si, ze je tam nejak moc promennych, ale ted budu jen varit z vody.... kapacita baterky, dodavany proud alternatoru (nejspis prumerny, predpokladam, ze nedava porad stejny proud) a odber elektronickych soucasti auta (to bude ta nejhrosi promenna, poscitat to vsechno dohromady)...nebo se mylim? Kazdopadne, pokud mas kvalitni baterku, tak neni potreba ji vice jak jednou za 5 let menit
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

30.05 2010 16:22


Chlapi ono sa to uz riesilo, co tak pohladat.
http://audiklub.cz/prispevky21894-0
Inak naboj minuty pri startovani sa "vrati" do akku podla vykonu altika a odberu. V principe do 5 minut.
Je nutne vsak pocitat s minutym nabojom pocas noci, alebo statia auta. To samo zavisi od stavu instalacie, vybavy auta.
Nakych 95% elektrolytu v akku je pri beznej prevadzke v "nabitom" stave. Mno a pokial chcem akku nabit do stavu, ked 100% elektrolytu je v "nabitom" stave, hodi sa na nabijacku a necha sa "povarit".
To je ona udrzba, ktoru je dobre niekedy urobit na predlzenie zivotnosti.
Nech mi chemici prepacia slovicko "nabity" stav elektrolytu, je to pre jednoduchost.
Naposledy upravil Milos1 dne 30.05 2010 16:32, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

30.05 2010 16:25


fichtl500:
Spíš máš problém s dobíjením, nechej si zkontrolovat dobíjecí proud a napětí palubní sítě při volnoběhu a jízdních otáčkách.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2410 | Témat: 91

30.05 2010 16:31


root:
fichtl500:
Spíš máš problém s dobíjením, nechej si zkontrolovat dobíjecí proud a napětí palubní sítě při volnoběhu a jízdních otáčkách.


Já vím včem je háček odtoho sem se to učil , tech 0,35mA není dobrý já vím a proto stím moc nejezdím+ regulátor ten si taky dělá co chce no sem opravář jak prase to vím proto se do toho moc nehrnu.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

30.05 2010 16:36


fichtl500:
No, to fakt není. Správnej dobíjecí proud na olovo je? 1/10 kapacity, že jo?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2410 | Témat: 91

30.05 2010 16:39


root:
ní. Správnej dobíjecí proud na olovo je? 1/10 kapacity, že jo?


Nemyslel sem tím dobíjení ale odběr el. v off stavu
nahoru

sponzor





30.05 2010 16:39


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

30.05 2010 16:41


fichtl500:
Jo tak, to bych řekl, že je v normě.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2410 | Témat: 91

30.05 2010 16:46


root:
fichtl500:
Jo tak, to bych řekl, že je v normě.


Hmm... tak že prej od majstra co si pamatuju max!!! ale fakt max 20mA a to jako že je hafo prudu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.4. 2010
Příspěvků: 320 | Témat: 23

30.05 2010 16:48


V původním příspěvku šlo právě o zevrubný čas, za který se baterie za jízdy nabije na maximum... na tohle jsem odpověď totiž nenašel nikde.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

30.05 2010 16:50


skrabalek: to ti nikdo presne nerekne, protoze kazdy mame jinou baterku, kazdy mame jine auto s jinym altikem apod....takze presne se to rict jen tak asi neda....pomuze snad jen si to spocitat
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

30.05 2010 16:53


Máš SZ
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

30.05 2010 16:55


v kazdom pripade vykon altika je stanoveny tak, aby dennou 5-10 km jazdou sa do akku vratil naboj minuty beznym startovanim a nocnou spotrebou.
To znamena, nie je potreba nakeho speci dobijania.
Samo, pokial je akku uz starsi, nie je schopny sa za tak kratky cas dobit (vyssi vn odpor). Navyse starsi (alebo menej kvalitny) akku obsahuje viac "nenabiteho" elektrolytu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.7. 2009
Příspěvků: 51 | Témat: 0

31.05 2010 9:28


Panove,kdyz uz jste zacali tak vasnivou diskusi, pridam maly dotazek - mam problemy se startovanim - 10x nastartuje bez problemu, jednou ne. Točí perfektně, ale motor nechytne. Diagnostika ukazala sporadickou chybu napeti v alternatoru. Premysleli jsme a napadlo nas,ze by to mohlo byt baterkou. Je cca 6let stara, promerili jsme ji a sice je jeste dobra, ale mam takovou silenou teori: v teple se odpari nejaky benzin, po jizde,kdyz je pustena klima, radio atd. baterka obcas poklesne, a proto nema silu nastartovat motor, i kdyz starter toci. Nemate s tim nekdo taky nejakou zkusenost?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

31.05 2010 10:17


Bimba:
Točí perfektně, ale motor nechytne.

Když točí,tak to nebude asi batrkou ne??
nahoru

sponzor





31.05 2010 10:17


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.7. 2009
Příspěvků: 51 | Témat: 0

31.05 2010 10:24


Primárně ne, ale mohlo by to mít souvislost, protože výkon baterky stačí na to, aby roztočila startér, ale už ne na to, aby dala impuls a současně vstříkl benzín a chytl motor... nebo jsem uplně mimo?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

31.05 2010 10:26


Bimba: to je volovina, pokud je baterka hyn, tak ti nebude tocit, popripade bude tocit, ale uplne z poslednich sil a to jde slyset, to bys poznal. Byt tebou hledam jinde
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

31.05 2010 10:28


Když má sílu roztočit motor,tak utáhne i vše ostatní....
chyba bude jinde...co třeba pal. filtr??
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.7. 2009
Příspěvků: 51 | Témat: 0

31.05 2010 10:29


sTeblo:
Bimba: to je volovina, pokud je baterka hyn, tak ti nebude tocit, popripade bude tocit, ale uplne z poslednich sil a to jde slyset, to bys poznal. Byt tebou hledam jinde


Tak proč pak diagnostika píše chybu v napětí? Tohle mě přivedlo na baterku... ale třeba to s tím fakt nemá co dělat...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

31.05 2010 10:31


Bimba:
Tak proč pak diagnostika píše chybu v napětí? Tohle mě přivedlo na baterku... ale třeba to s tím fakt nemá co dělat...

To může být zase uplně jiná závada....
Třeba kabely ke svíčkám
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.7. 2009
Příspěvků: 51 | Témat: 0

31.05 2010 10:36


ok. budu hledat jinde... něco podobného jse tu už kdysi taky řešilo -
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
- dělá mi to v podstatě totéž, takže to vypadá na RJ motoru. Je tu někdo, kdo mi pomůže zjistit, jestli je to RJ motora jestli jde opravit, nebo musím koupit novou?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email