Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 6 června 2025
Celkem je zde 213 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Valdavalda1
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 228
Online návštěvníků
Návštěvníků: 211
Uživatelů: 2
Celkem: 213

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.5. 2010
Příspěvků: 150 | Témat: 25

26.05 2010 14:35


je normalne u audin ze zabera spojka hore?ale nesmika!
nahoru

sponzor





26.05 2010 14:35


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Anonymní





26.05 2010 14:35


Já bych řekl že není. Mě taky zabírá nahoře a ještě nesmýká, ale je to na výměnu lamely... nebo se pletu?

EDIT: Pletu heh.
Naposledy upravil r0nn1e dne 26.05 2010 14:53, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

26.05 2010 14:37


Je to naprosto normalni. U audi se spojka serizuje sama a vzdy zabira az nahore. Dokud neprokluzuje, je vse v poradku
nahoru

Anonymní





26.05 2010 14:45


Jako fakt? A co to znamená, že se sama seřídila na konec?? Brzy končící životonost? Nebo to nemusí znamenat cokoliv?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

26.05 2010 14:46


Celkově pedál spojky u německých aut a u celého koncernu zabírá u vrchu.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

26.05 2010 14:46


r0nn1e: ja jsem nenapsal, ze se sama seridila na konec...ja jsem napsal, ze se sama serizuje. A serizuje se na konec vzdycky, i kdyz je nova!
nahoru

Anonymní





26.05 2010 14:53


Jo jasná, pardon, to je to moje rychlé čtení, no tak super. Tak jsem o něco klidnější zase.

Díky za odpovědi!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.3. 2010
Příspěvků: 364 | Témat: 47

26.05 2010 16:42


to ja tiez, lebo som doteraz bol v tom, ze ak zabera hore, je na konci zivotnosti... Ked sa tu bavime o spojke, moja je strasne tvrda, ked som presadol z mojej audiny do 2 rocneho roomstera co ma 90 tisic, ta moja je oproti tomu nenormalne tvrda, da sa s tym nieco spravit?
nahoru

sponzor





26.05 2010 16:42


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

26.05 2010 16:48


DEW: rekl bych ze ne....kdyz jsem ze svoji audi sednul do A3 z roku 2005, tak jsem pomalu ani necitel, ze slapu na spojku. Me osobne to vubec nevyhovovalo, ale asi je to posledni trend, aby pedaly byly mekke.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.5. 2010
Příspěvků: 150 | Témat: 25

26.05 2010 17:00


no a este som si vsimol ze mi tam jemne cosi hrkoce ale iba ked je motor zohriaty zastudena tom pocut nieje akonahla stlacim spojku az na podlahu tak je ticho.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

26.05 2010 17:18


DEW:
Ked sa tu bavime o spojke, moja je strasne tvrda, ked som presadol z mojej audiny do 2 rocneho roomstera co ma 90 tisic, ta moja je oproti tomu nenormalne tvrda, da sa s tym nieco spravit?

No máš vymačkanou přítlačnou pružinu tzv. mekáno, takže jedině ho vyměnit.
Ale vzhledem k tomu, že je to práce jak na kostele, tak dopotučuji vyměnit už celou spojku a máš pokoj.
Mě když ji vymnili, tak jsem nechápal, jde krásné lehoučko.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

26.05 2010 17:20


DEW:
Ked sa tu bavime o spojke, moja je strasne tvrda, ked som presadol z mojej audiny do 2 rocneho roomstera co ma 90 tisic, ta moja je oproti tomu nenormalne tvrda, da sa s tym nieco spravit?

No máš vymačkanou přítlačnou pružinu tzv. mekáno, takže jedině ho vyměnit.
Ale vzhledem k tomu, že je to práce jak na kostele, tak dopotučuji vyměnit už celou spojku a máš pokoj.
Mě když ji vymnili, tak jsem nechápal, jde krásné lehoučko.

bubor: To je ložisko na vstupním hřídely. Jde vyměnit, ale taky je to pakárna.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.5. 2010
Příspěvků: 150 | Témat: 25

26.05 2010 17:25


takze staci kupit 3 dielnu spojkovu sadu a vymenit ze?zotrvacnik mozem nechat povodny?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

26.05 2010 21:45


Ano, tak.
Ale ako nie je to niečo, čo by extra ponahlalo. Pokial to sa to nejak inak neozyva, nepraska v tom pri vymačknutí (pri vypnutom motore), tak nie je nutné hneď to meniť.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.5. 2009
Příspěvků: 219 | Témat: 19

26.05 2010 21:55


to si taky rikam,ale kdyz presedam do novyho roomstera,tak skoro proslapnu podlahu a popravde mi to vyhovuje vic,nez ta moje posilovna,ale..
nahoru

Anonymní





26.05 2010 22:38


Mě zas vyhovuje posilovna mám alespoň větší pocit kontroly nad autem, když cítím ten pedál pod nohou a je fuk, jaké mám zrovna boty na nohou...
nahoru

sponzor





26.05 2010 22:38


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

26.05 2010 23:41


Mě by vyhovovala žádná spojka ta ruka mi nevadí ale ta noha je opruz ,další Audi už jen automat!
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

27.05 2010 0:12


mara A4:
Mě by vyhovovala žádná spojka ta ruka mi nevadí ale ta noha je opruz ,další Audi už jen automat!


Jo, jo ... všichni tam dospějeme

Jinak spojka se sice vystavuje automaticky, anžto má hydraulické sežizování. Ale zabírat až úplně nahoře nemá. Za chvilku to začne klouzat.
nahoru

Anonymní





27.05 2010 0:14


mara A4:
Mě by vyhovovala žádná spojka ta ruka mi nevadí ale ta noha je opruz ,další Audi už jen automat!


Jó, to je ončo, automat je automat
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.5. 2010
Příspěvků: 150 | Témat: 25

18.07 2010 17:11


a kolko stoji praca na vymenu spojky
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

18.07 2010 17:14


root: Nemusí bejt, záleží jak se majitel k tomu chová, kolikrát spojka co zabírá skoro u vrchu najede ještě klidně 50 tisíc.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.5. 2010
Příspěvků: 150 | Témat: 25

18.07 2010 17:43


to ze zabera u vrchu to ma tak nestve,stve ma to hrkotanie a uvazujem ze by som vymenil iba to lozisko
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.5. 2010
Příspěvků: 150 | Témat: 25

08.08 2010 20:23


to lozisko cize mekano je na vstupnom hriadeli to je v prevodovke?nemozte my najst cez etku ako to vypada a kolko by to stalo?uz my to hrkotanie ide na nervy
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.6. 2009
Příspěvků: 16 | Témat: 5

09.08 2010 11:10


měl sem stejný problém, pro kutily je řešení. Mě osobně vubec nevyhovovalo že zabírá spojka až nahoře, prostě pro sportovní jizdu naprosto nevyhovující, tak sem si trochu pohrál s mechanismem spojkového pedálu. Byl to sice zásadní zásah do toho mechanismu ale vše funguje bez větších problému jen je potřeba to občas máznout. Odpojil sme pedál od táhla pístku ovládacího spojkového válečku, vytáhl sem pístek, je nacvaknutý pomocí dvou plastových sponek na tělese válečku, pozor poteče brzdovka! Potom sem tu tyčku toho pístku rozřizl napul, tu část která se připojuje k pedálu sem odložil bokem, a vyrobil si misto toho náhradu,zjednodušeně je to trubička s okem v te trubičce je silnější pružina (ta trubička nesmí mít moc velký pruměr musí vlest do toho válečku), přes oko sem tu trubičku připevnil na pedál a trubičku nasadil na zbytek pístku . Včem je to řešení ? No když šlápnete na spojku nejdříve sešlápnete tu pružinku pístek se zatím nehýbe až je pružinka nadoraz zmáčklá tak teprve se začne mačkat pístek spojky a ovládat se spojka, tudíž spojka není vymáčklá uplně na max ale dostatečně nato aby se přítlačný kotouč odlepil od spojkové lamely a spojka rozepla. Chce to trochu zručnosti a trochu hraní si s tím seřízením tak aby delka pružinky byla taková aby spojka zabírala v lepší poloze ale ne zase uplně u země. Pozor je potom potřeba odvzdušnit spojkový váleček. Vím zní to bláznivě ale když už se němčourům tohle nepovedlo tak si české ručičky poradí, jinak nemužu si na audi stěžovat
nahoru

sponzor





09.08 2010 11:10


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.5. 2010
Příspěvků: 150 | Témat: 25

29.08 2010 13:09


nasiel som este toto lozisko malo by sa vymenit pri vymene tiez len neviem kde patri ci k prevodovke?http://www.automedik.cz/automobily-nahradni-dily-spojky-cabriolet-8g7-b4:204:1576.html?sk=34&pid=50356 v posledne dobe my ide trochu stuha spojka takze tipujem ze pritlacak je uz v prd..eli len to hrkotanie na volnobehu my lezie na nervy
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email