Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 16 června 2025
Celkem je zde 521 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Marcus1
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 246
Online návštěvníků
Návštěvníků: 517
Uživatelů: 4
Celkem: 521

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

23.05 2010 15:52


lector: preco chces a6 iba v nafte ? v benzine to moc nespapa a vykon tam bude ...
nahoru

sponzor





23.05 2010 15:52


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

23.05 2010 16:10


No ja bych sel do 2,8q manual ale prave se bojim ze by me to stahlo z kuze
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

23.05 2010 16:11


lector: 2.8 te stahne z kuze a 2.5TDi ne? spotreba 12 vs. 9.5 uz neni takovy rozdil a servisni naklady jsou uplne nekde jinde....cokoliv se posere na 2.5TDi, tak je palka za opravu...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

23.05 2010 16:16


no je fakt ze jak jsem chvili mel tu 2,5 tdi 110 kw tak jsem na to slapal porad a jel jsem za 10 klidne a stejne to nejelo poradne no... jakejkoliv blbec s ochcavkou 1,8T si me vyndal jak nic:(
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

23.05 2010 16:18


No myslim ale zase ze treba golf tdi 85kw nachipovanej na 114kw by se celkem s tou tezkou 2,8q drzel
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2541 | Témat: 43

23.05 2010 16:46


Golf IV GTI bude vylítaná mrdka, tam se připrav na výměnu turba, nejspíš i spojky. Rovnou k tomu můžeš vzít výměnu plastových stahovaček oken, pokud už nepraskly a nejsou vyměněný.
85kW PD byly první a nejporuchovější, to bych raději buď volil klasiku 81kW bez PD nebo novější 96kW.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

23.05 2010 17:06


Co na tech 85 odchazelo?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2541 | Témat: 43

23.05 2010 17:15


Tipoval bych problémy se vstřikama. Z hlavy to nevím, zkus se mrknout na VW clubu, tam se právě o tomto motoru moc dobře nemluvilo, bylo to první PD a mělo hodně dětských nemocí...
nahoru

sponzor





23.05 2010 17:15


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

23.05 2010 17:17


ok.No ja bych radsi 96kw ale na nej uz nemam prachy sakra...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2541 | Témat: 43

23.05 2010 17:28


Tak to potom jdi raději do klasiky 81kW.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

23.05 2010 17:34


Co říkáte na tuhle? taky jsem o ní přemýšlel
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

23.05 2010 17:34


a nemas s tím zkušenosti s tou 81kw jede to aspon podobne jako to PD 85?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

23.05 2010 17:36


lector:
Kdyby jsi náhodou do toho Uničova pro ni jel, dej si pozor na smlouvu, jinak ti tam budou mazat med kolem huby a pak tě nebudou znát.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

23.05 2010 17:39


lector:
Co říkáte na tuhle? taky jsem o ní přemýšlel

hele budu se opakovat, jelikož o 2.5tdi si tady najdeš všechno ale asi málo

pokud máš omezenej rozpočet a nečekáš, že ti rodiče budou financovat i náklady na servis - vyhni se všemu z bazaru co v sobě má 2.5tdi v6
pokud chceš mermomocí zkusit, že "tobě se to nemůže stát" tak gut luck a neptej se co my na to...

pokud chceš mít klid tak když 2.5tdi tak pouze od někoho prověřeného pokud možno z klubu, jinak obloukem

pokud chceš mít klid a budget 120tis tak miř k autům kolem 90-100tis a zbytek nech na banány, budeš je potřebovat


.... asik howgh, všechno ostatní je nošení dříví do lesa
Naposledy upravil Kriznik dne 23.05 2010 17:41, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

23.05 2010 17:39


Fakt jo ? mas tam s nima nejake zkusenosti?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.4. 2010
Příspěvků: 320 | Témat: 23

23.05 2010 17:55


Ten zelený interiér je příšerný.
nahoru

sponzor





23.05 2010 17:55


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

23.05 2010 17:58


lector: ak budes mat nejake otazky na 2,5 tdi tak kludne napis SZ, kocirujem ju uz dva roky tak uz mam par znalosti ale celkom suhlasim s radou kriznika, ak nemas preverenu 2,5 tdi niekym kto sa v tom vyzna tak je to v celku loteria. Hlavne tie co su po 120 000 czk
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

23.05 2010 20:21


lector:
Fakt jo ? mas tam s nima nejake zkusenosti?

Já přímo ne, ale tchýně jo. Maj to dobře naučený, hodně aut je (bylo) tam dovezených auto bez nehody má vyměněn celj předek kilometry stočený tak o 100 000 žádnej problém, tchyně na to kurevsky dojela a nepomohl ji ani soudní znalec a to koupila jen Citroena C5
Jinak křižník ti to napsal velice dobře.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email