Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 30 prosince 2024
Celkem je zde 540 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: kuba193
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 910
Online návštěvníků
Návštěvníků: 538
Uživatelů: 2
Celkem: 540

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

17.06 2008 14:42


Dneska jsem byl v servisu/technický kontrole kvůli tlumičům protože se mi zdálo že už to neni takový jaký by to mělo být a dost se to kejve a hlavně to už rok rachtá a zdělili mi že moje origo tlumiče který tam mam 223 tis km jsou už totál

Tak že už jsem objednanej na výměnu ale ještě nemam tlumiče, poprosil jsem Meggyho jestli mi je nemůže sehnat, tak čekam na odpověd ale napadla mě jedna věc, mam tam standard a rád bych tam dal sport abych to už nemusel snižovat, dá se to tak udělat nebo sport má zase tvrdší pružiny nebo to je komplet jiný? Jde mi o to abych neměl problém s ramenama a 18kama, už takhle tam je hodně málo místa.

Poradí mi někdo? Dělat to budou v Bosch protože mi tam i dobře poradili a tak, chtěj za to tak 2000 až 2500 komplet výměna 4 tlumiče a uložení. Maj tam taky 2 typy, jeden je něco od Sasche, že to je stejná výroba ale pod jiným jménem a potom další značku a to je co se dává jako prvovýroba do škody, tak jsem říkal že si je asi seženu...

Nerad bych abych objednal ty sport a nešly tam tak mi prosím poraďte někdo kdo ví co a jak, hodně jezdim tak to potřebuju pořešit co nejdříve...
nahoru

sponzor





17.06 2008 14:42


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

17.06 2008 17:05


Tak tam dej S-line podvozek ,je to snížený jen o 2cm a je dost komfortní,já ho mám...a s kolama při snížení nebude problém...mnohdy se auto snižuje právě proto že se tam kola nevejdou
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

17.06 2008 18:46


Rob:
...mnohdy se auto snižuje právě proto že se tam kola nevejdou


Co to je za blbost?

Na lehké přitvrzení podvozku postačí jen tužší tlumiče, pokud bys chtěl podvozek ladit sportovně, je ideální tlumič včetně péra, neboť tyto komponenty jsou na sebe odladěny.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

17.06 2008 18:51


Jasný díky kluci. Mě právě ani nešlo o přitvzení i když by mi to nevadilo ale šlo mi spíš o vyplnění mezery mezi kolem a blatníkem a hlavě snížená Audi vypadá 2x líp než nesnížená no zjistil jsem že sportovním tlumičem nic nevyřešim, bude to pořád stejně vysoko, tak že buď sportovní komplet podvozek čehož se bojim nebo origo tlumiče + sportovní pružiny. JJ S line podvozek bych bral ale kde to na rychlo schánět? Ignoracing mi nabídl sportoví podvozek za zajímavý peníze ale já ty výrobce neznam tak nevim, ikdy jsem to neřešil

čísla dílů mi akonec řekli v Audi, moc radost neměli ale je to ok
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

17.06 2008 18:54


tfbilly: Když se snižuje auto, používají se péra s kratším, ale tužším zdvihem. Když se ladí podvozek, používají se sportovní tlumiče, no a když to ladíš sportovně, tak obojí dohromady, auto jde k zemi a je tvrdé.
Když necháš sériová péra, jak uděláš, aby ti kleslo auto? Dáš kratší tlumiče?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

17.06 2008 19:09


sniper:


Co to je za blbost?

Na lehké přitvrzení podvozku postačí jen tužší tlumiče, pokud bys chtěl podvozek ladit sportovně, je ideální tlumič včetně péra, neboť tyto komponenty jsou na sebe odladěny.
Dobře,tak se to snižuje proto,aby kola při zhoupnutí nedrhla no
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

17.06 2008 19:14


tfbilly:
Jasný díky kluci. Mě právě ani nešlo o přitvzení i když by mi to nevadilo ale šlo mi spíš o vyplnění mezery mezi kolem a blatníkem a hlavě snížená Audi vypadá 2x líp než nesnížená no zjistil jsem že sportovním tlumičem nic nevyřešim, bude to pořád stejně vysoko, tak že buď sportovní komplet podvozek čehož se bojim nebo origo tlumiče + sportovní pružiny. JJ S line podvozek bych bral ale kde to na rychlo schánět? Ignoracing mi nabídl sportoví podvozek za zajímavý peníze ale já ty výrobce neznam tak nevim, ikdy jsem to neřešil

čísla dílů mi akonec řekli v Audi, moc radost neměli ale je to ok

Sportovního podvozku se neboj,řekl bych,že 3-4cm dolů jsou akorát...drží to super a ještě to pěkně vypadá
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

17.06 2008 19:16


Rob: Já nevím, ale asi jsem pako

Ty si snížíš auto proto, aby ti nedrhla při zhoupnutí kola vuči originál výšce, nebo ztvrdíš podvozek, aby ti kola nedřela?

Myslel jsem si, že jsem technický typ až do teď ....
nahoru

sponzor





17.06 2008 19:16


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

17.06 2008 19:25


Když ztvrdim podvozek tak mi kola drhnout nebudou,to by musel bejt kurwa houpanec aby šlo auto nadoraz dolů...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

17.06 2008 19:42


Chlapi, to je zajímavá diskuse. Dovolte mi malé shrnutí.

Myslím, že protní otázkou je problém tfbilly:. Ptal se, jakék tlumiče použít. To je skutečně problém. Na trhu je mnoho výrobců, kteří tvrdí že mají nejlepší tlumiče. V jeho případě bych šel do Sachse. Ty mám i já na svém autě.

Druhou otázkou je snižovat či nikoliv. Pravda je, že snížení znamená kratší ale tvrdší pružiny, ale k tomu musím nebo mohu zvolit lepší nebo sražší tlumiče a to buď kratší nebo stavitelné. Nakonec to mohu vyřešit koupí sportovní sady.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

17.06 2008 19:44


sniper:
tfbilly: Když se snižuje auto, používají se péra s kratším, ale tužším zdvihem. Když se ladí podvozek, používají se sportovní tlumiče, no a když to ladíš sportovně, tak obojí dohromady, auto jde k zemi a je tvrdé.
Když necháš sériová péra, jak uděláš, aby ti kleslo auto? Dáš kratší tlumiče?


NN myslel jsem že když použiju sportovní tlumiče že jsou tvrdší tím i o něco nižší, ale už vim, že tlumče nemaj na výšku žádnej vliv proto asi DAM* sériový tlumiče a potom sportovní/nižší pružiny. Nejde mi o jízdní vlastnosti ale čistě jen o vzhled protže na 18" je to podle mě úplně akorát a nevim jestli by sportovní podvozek byl na moje ježdění. Když se to pružina sníží a bude to tvrdší jen o něco bude to asi ideál.

ROB: JJ je mi to jasný ale jak už jsem psal, bojim se toho že to bude až moc tvrdý na normální ježdění, nejsem žádnej závodník a nechci cejtit každej hup Snížim to tak o 30-40 mm jen těma pružinama ikdyž to prostě výjde na víc než komplet sportovní podvozek v nižší cenový třídě, asi... nejsem ještě úplně rozhodnutej
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 217 | Témat: 10

18.06 2008 9:07


Ja budem tiež meniť tlmiče a mám ešte origo a sú to SACHS. Od výroby mám športový podvozok a vôbec to nie je tvrdé ani nikde nič neškre a je to pekné na pohlad lebo tam nie je tá medzera.
Ja tam mám tieto tlmiče SACHS 4B0 412 031 BN, a tie isté tam aj dám nové. Podľa SACHSu sú definované ako ADVANTAGE. Čo som rátal tak by ma to vyšlo 7 000,. sk /2ks
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

18.06 2008 18:27


bubuk:
Ja budem tiež meniť tlmiče a mám ešte origo a sú to SACHS. Od výroby mám športový podvozok a vôbec to nie je tvrdé ani nikde nič neškre a je to pekné na pohlad lebo tam nie je tá medzera.
Ja tam mám tieto tlmiče SACHS 4B0 412 031 BN, a tie isté tam aj dám nové. Podľa SACHSu sú definované ako ADVANTAGE. Čo som rátal tak by ma to vyšlo 7 000,. sk /2ks


JJ jasný ale ty máš sport origo Audi. Jinak mam ty samý tlumiče akorát že ne BN ale CB ale číslo to samý. DAM* tam sérii a pak nižší pružiny.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

20.06 2008 0:45


Pro problemech s neorigo tlumicema, ktere jsem mel, uz bych jine nez origo nedal asi.. I sachs byl zklamani...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

20.06 2008 8:39


Lumpiq:
Pro problemech s neorigo tlumicema, ktere jsem mel, uz bych jine nez origo nedal asi.. I sachs byl zklamani...


No tak jaký jiný tam chceš dát když i sachs tě zklamaly Já se rozhodl nakonec pro origo sachs a nižší pružiny, pro mě to bude asi nejlepší kombinace. A Lumpe čim tě Sachs zklamaly? Myslim že jsi někde psal že to bylo tvrdostí??
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 476 | Témat: 16

20.06 2008 21:36


jiny nez origo nebrat...
nahoru

sponzor





20.06 2008 21:36


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

21.06 2008 19:39


v origo krabicích jsem naposledy viděl Sachsy
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7219 | Témat: 19

21.06 2008 19:55


lumpiq pise ze satasovo pc

bral jsem sachsy, 3x me prisla spatna sada/jiny typ, ikdyz podle katalogu mely sedet...po namontovani byly tvrdsi nez origo....

jestli dela sachs origo, je to mozne...taky me to ceka, tak doufam, ze to nebudou stejne ****** jako ty supertouringy
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

21.06 2008 20:45


kuwa lumpe, ty už zase vyžíráš satasovi ledničku a znásilňuješ manželku? )))

tak pro audi dělá tlumiče víc výrobců, třeba na A6, 2,8Q se sachsy vůbec nedělaj, když jsem potřeboval

ale pořád jsou NEJ v poměru s jinýma značkama

i když co jsem koukal tak origa nejsou zase o moc předražený
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 31 | Témat: 6

22.06 2008 0:25


Taky budu dávat origo tlumiče a sportovní snížené pružiny.

A nebo přišetřim a DAM* tam stavitelny podvozek od KW nebo WEITEC.
Naposledy upravil dalishek dne 06.07 2008 22:10, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

22.06 2008 16:06


Meggy:
kuwa lumpe, ty už zase vyžíráš satasovi ledničku a znásilňuješ manželku? )))

tak pro audi dělá tlumiče víc výrobců, třeba na A6, 2,8Q se sachsy vůbec nedělaj, když jsem potřeboval

ale pořád jsou NEJ v poměru s jinýma značkama

i když co jsem koukal tak origa nejsou zase o moc předražený


Taks tou lednickou nejsi daleko, kacenka delala vyborny kolac, misa rez - neslo odolat...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

23.06 2008 10:42


No já když jsem čuměl do e-katalogu Elitu tak jsem taky nevěděl co objednat, všechny jsou popsaný stejně tak jsem překecal pána v Audi aby mi vyjel čísla podle vinu a požádal jsem Meggyho o objednání, dneska snad dorazí a ve čtvrtek je tam loupnu(servis). Pak už jen pružiny od Ignoracing a bude to komplet.

Jen ještě jedna otázka, musí se dělat znova geometrie když DAM* nový pružiny? Jde mi o to že klesne auto a jestli zůstane pořád stejnej sklon/náklon kol?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

23.06 2008 10:47


na kolik vyjdou ty snížené pružiny?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

23.06 2008 11:54


Na:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

mají zajímavé ceny za sady. Ceny se pohybují od 4720 Kč a výše. Snížení je o cca 30mm.

Pro B5 je to s popisem od nich:
Sada pružin VENTURA AUDI A4 SEDAN 1,8T/1,9Di/1,9TDi B5, snížení 30/20, r.v. 04/94-12/00. Sportovní pružiny VENTURA slouží pro snížení světlé výšky automobilu. Pružiny jsou progresivní a při stlačení se zvyšuje jejich tuhost. Vyrobeno v EU-Holandsko. Cena uvedena za sadu je: 5570 Kč.
nahoru

sponzor





23.06 2008 11:54


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

23.06 2008 15:00


vencaa6:
na kolik vyjdou ty snížené pružiny?


Napiš Ignoracingovi a on ti je asi sežene z NDR, ví co a jak a sežene je levnějc.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

23.06 2008 15:10


Ještě otázka. Když snižuješ podvozek pružinami, nemáji se k tomu koupit i tlumiče?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

23.06 2008 15:38


Petan:
Ještě otázka. Když snižuješ podvozek pružinami, nemáji se k tomu koupit i tlumiče?


No nevim jestli to tak má být podle příručky ale dělá to tak každej Hodně lidí si zkrátí origo pružiny o jednu točku a je to taky ok.

Ty to vlastně snížíš o 30-40 mm což je asi jako když budeš pořád jezdit ve 3, já jezdim pořád sám.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

23.06 2008 16:11


jenže já jezdím někdy ve 4 i v 5ti...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

23.06 2008 16:20


vencaa6:
jenže já jezdím někdy ve 4 i v 5ti...


Tak to já neznam budeš to mít asi hodně tvrdý no, když jezdíš takhle naloženej protože níž a níž je to tvrdší a tvrdší ale když jezdíš v 5 tak bych to asi fakt nesnižoval ale chce to se poradit s někym kdo to má snížený.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

23.06 2008 16:29


tfbilly:


Tak to já neznam budeš to mít asi hodně tvrdý no, když jezdíš takhle naloženej protože níž a níž je to tvrdší a tvrdší ale když jezdíš v 5 tak bych to asi fakt nesnižoval ale chce to se poradit s někym kdo to má snížený.


no já i když jedu víc naložený, tak bych snesl tvrdší provedení. musím si zajet na test tlumičů a uvidím, jestli jsou ještě ok.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email