Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 27 kvě 2025
Celkem je zde 142 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Murco
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 216
Online návštěvníků
Návštěvníků: 141
Uživatelů: 1
Celkem: 142

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.12. 2009
Příspěvků: 81 | Témat: 7

08.05 2010 23:00


Zdravím Vás...

...už delší dobu přemýšlím o upgradu na A8mě (2.8 V6 quattro* 142kW Tiptronic* 2000). Ale bojím se toho co ještě snese. Aktuálně mám najeto cca. 360.000km, motor původní, údržba jak to jde, pokud něco odejde, tak se to vymění. Audi budu mít ještě min. 2 roky než bude na novější osmu, ale ročně najezdím cca. 30-35 tis. km. Podle propočtů by se mi to mělo vyplatit, ale nikdy jsem LPG* neměl, ane nevím co to stojí...kdyby někdo poradil, tak by byl vdečen...

Děkuji Ondra aka TheTimo
nahoru

sponzor





08.05 2010 23:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

08.05 2010 23:47


TheTimo: dej si vpravo nahoře do vyhledávače "LPG* a8" a vyjede ti tolik diskuzí na toto téma.
Pročti a pak napiš co jsi tam nenašel za odpověď ...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.12. 2009
Příspěvků: 81 | Témat: 7

08.05 2010 23:49


Našel jsem, šlo mi spíš o to, že jsem nenašel nikdo s šestiválem na LPG*...
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

08.05 2010 23:57


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


......
.........
..............
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

09.05 2010 0:05


TheTimo:
Našel jsem, šlo mi spíš o to, že jsem nenašel nikdo s šestiválem na LPG*...
to bude skoro stejný, jde spíš principielně, jestli LPG* ano či ne.
jinak LPG* V6
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.12. 2009
Příspěvků: 81 | Témat: 7

09.05 2010 0:12


Děkuji, tak tím je asi odpověď pro mne jasná, ještě sehnat někoho kdo to bude umět namontovat a sehnat za přijatelné peníze...

Jinak jsem našel na aukru tohle, je to sada pro osmivál, co Vy na to ?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

09.05 2010 0:29


Ale ta sada je bez papíru a to ti tam nikdo legal nenamontuje.
Někde v diskuzích je několik kontaktů na dobré montáže a s garancí.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

09.05 2010 7:54


Škoda že jsi z Ostrova ... tam nikoho neznám ... ale u nás na Valašsku bych se nebál doporužit Hrachovce ze Zubří (člen audisi) Dělal mi lovato do ACK (2.8V6 30V v A6ce) a luxus
nahoru

sponzor





09.05 2010 7:54


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.12. 2009
Příspěvků: 81 | Témat: 7

09.05 2010 10:37


Javim:
Škoda že jsi z Ostrova ... tam nikoho neznám ... ale u nás na Valašsku bych se nebál doporužit Hrachovce ze Zubří (člen audisi) Dělal mi lovato do ACK (2.8V6 30V v A6ce) a luxus


Valaško jsem jezdil když jsem měl přítelkyni z Rožnova, ale teď se tam už neukážu, přecijen je to skoro 500km ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

09.05 2010 20:12


Ahoj, zdravím plynaře-mám A8 4,2 quattro*, najeto 321tiskm dle tach, spotřeba LPG* 10/14-15/18l/100km 90/dálnice/město. Má smysl kupovat 2,8 která má o 100PS menší výkon a prakticky stejnou spotřebu?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.12. 2009
Příspěvků: 81 | Témat: 7

09.05 2010 20:14


jizan.com:
Ahoj, zdravím plynaře-mám A8 4,2 quattro*, najeto 321tiskm dle tach, spotřeba LPG* 10/14-15/18l/100km 90/dálnice/město. Má smysl kupovat 2,8 která má o 100PS menší výkon a prakticky stejnou spotřebu?


Já 2.8 nekupuji, já už jí dva roky mám
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

09.05 2010 20:41


TheTimo:


Já 2.8 nekupuji, já už jí dva roky mám

Jéé tak promiň..)) Tak to je na tobě do čeho zainvestuješ, raději bych investoval na tvém místě 4,2 do plynu než 2,8 ale je to na tobě
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.12. 2009
Příspěvků: 81 | Témat: 7

09.05 2010 20:47


jizan.com:

Jéé tak promiň..)) Tak to je na tobě do čeho zainvestuješ, raději bych investoval na tvém místě 4,2 do plynu než 2,8 ale je to na tobě


No ber to tak, že nechci zas investovat do jiného auta, když jsem s mým spokojen nehledě na to, že výkon mi dostačuje, na zábavu mám jiného koně
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

09.05 2010 21:00


TheTimo:


No ber to tak, že nechci zas investovat do jiného auta, když jsem s mým spokojen nehledě na to, že výkon mi dostačuje, na zábavu mám jiného koně
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Právě...na ježdění jen tak je 2,5 a 2,8 a na zábavu je 4,2 nahoru..))
Al máš pravdu, stokrát raději 2,8 v plynu než 2,5 ropu. V6 LPG* se pohybuje už kolem třicky takže luxus, co tam je za motor v tom fiatku?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.12. 2009
Příspěvků: 81 | Témat: 7

09.05 2010 21:35


jizan.com:

Právě...na ježdění jen tak je 2,5 a 2,8 a na zábavu je 4,2 nahoru..))
Al máš pravdu, stokrát raději 2,8 v plynu než 2,5 ropu. V6 LPG* se pohybuje už kolem třicky takže luxus, co tam je za motor v tom fiatku?


jj to jo, kor 2.8 V6 142kW je nesmrtelnej motor pokud je údržba

jinak Fiátek je 2.0 16V Turbo* Plus, čili 140kW v sérii, ale o dost menší váha než u Audi jinak velká spokojenost...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

31.05 2010 23:03


Timo u nas v CV delaji plyn.to zase nemas tak daleko a na 6valec to bude tech 30
nahoru

sponzor





31.05 2010 23:03


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

01.06 2010 7:07


KaCzaba:
Timo u nas v CV delaji plyn.to zase nemas tak daleko a na 6valec to bude tech 30

V6 v A8..ten motor má problém v a6 natož v a8..chudáček stejný jako ta 2,5..proč mít nižší výkon se stejnou spotřebou když můžeš mít auto s motorem...na tu V6 bych se...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.12. 2009
Příspěvků: 81 | Témat: 7

01.06 2010 8:49


KaCzaba:
Timo u nas v CV delaji plyn.to zase nemas tak daleko a na 6valec to bude tech 30


Oukej, dobré vědět, jak něco uzmu tak se ozvu )
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.12. 2009
Příspěvků: 81 | Témat: 7

01.06 2010 8:50


jizan.com:

V6 v A8..ten motor má problém v a6 natož v a8..chudáček stejný jako ta 2,5..proč mít nižší výkon se stejnou spotřebou když můžeš mít auto s motorem...na tu V6 bych se...


Jak jsem psal, A8mu mám již více jak dva roky a nehodlám měnit, protože jako do každého "nového" auta vím, že bude potřeba něco vrazit...takže proto tohle uvažování...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

01.06 2010 9:41


pujdu do toho taky pokud koupim tu C5 4.4Q
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.12. 2009
Příspěvků: 81 | Témat: 7

01.06 2010 10:05


KaCzaba:
pujdu do toho taky pokud koupim tu C5 4.4Q


Ono to má určo něco do sebe, kor u osmy ;o)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

01.06 2010 10:54


4,2Q není auto bohužel na spotřebu, ale aspoň jede od těch slabších pod nimi...
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

26.09 2010 0:15


TheTimo: tak jak dopadlo rozhodování?
Benzinu ti to žere kolik?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email