Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 16 července 2025
Celkem je zde 187 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MartinH133440
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 288
Online návštěvníků
Návštěvníků: 185
Uživatelů: 2
Celkem: 187

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

03.05 2010 15:07


lordmystic: no ale mel bys zaruku mobility
nahoru

sponzor





03.05 2010 15:07


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

03.05 2010 15:09


lordmystic:
Ale nebyl jsi u autorizovaného servisu Audi. To, že se v ČB evidentně posrali v kině s cenama neznamená, že jsou všude jinde taky mešuge a taky to neznamená, že by si neporadili s nějakým TFSI
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

03.05 2010 15:17


root: souhlas, ale relativně levný a kvalitní servis pro TFSI se tak často nenajde např. jako pro TDI.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

03.05 2010 15:21


lordmystic:
Spíš si hodně provozovatelů autorizovaných servisů myslí, že cesta za bohatstvím spočívá v tom sedrat zákazníka z kůže a totálně ho podojit. Bohužel to není zdaleka jen problém českých servisů.

Mimochodem na ty tempomaty měli u mýho servisu akci za 2500,- i s prací.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

03.05 2010 15:22


Myslím, že TFSI není zas tak složitej motor, pořád je to jenom R4, proti V6 lahoda - mechanicky, elektronika může být oříšek, ale to už dneska u všeho.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.8. 2010
Příspěvků: 3 | Témat: 0

22.08 2010 21:45


Zdravím lidi,

pred nedávnom som si z čistého záchvatu emócií zaobstaral taktiež A6 3.2 FSI Quattro (AUK motor, 188kw). Pred nedávnom medzi 1900-2000 ot začal zohriaty motor vydávať divné rezonančné pazvuky. Motor má najazdené 85 tis km. Má niekto tú istú motorizáciu a podobné skúsenosti?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.08 2010 11:26


HexaMaster:
Zdravím lidi,

pred nedávnom som si z čistého záchvatu emócií zaobstaral taktiež A6 3.2 FSI Quattro (AUK motor, 188kw). Pred nedávnom medzi 1900-2000 ot začal zohriaty motor vydávať divné rezonančné pazvuky. Motor má najazdené 85 tis km. Má niekto tú istú motorizáciu a podobné skúsenosti?

V otáčkcáh pazvuky? Převodovku dolů a šup doživotní rozvody ven, už aspoň víte proč se nazývá tento rozvod motoru doživotní. Tak a o starost míň a může najezdit další stovku v klidu bez starostí.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

23.08 2010 11:34


HexaMaster:
Pak shodit hlavu a mrknout na to v jakým stavu jsou vačky. Bolest těhle motorů.
nahoru

sponzor





23.08 2010 11:34


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.08 2010 11:43


root:
HexaMaster:
Pak shodit hlavu a mrknout na to v jakým stavu jsou vačky. Bolest těhle motorů.

Příchodem dlouhých intervalů a stálým zvyšováním výkonů a pružnosti motorů trpí vačky u všech nových motorů, výhoda tam kde je pozvolný nárůst výkonu i krouťáku. Další věc je hlídat hydrauliku.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.8. 2010
Příspěvků: 3 | Témat: 0

19.09 2010 22:35


jizan.com:

V otáčkcáh pazvuky? Převodovku dolů a šup doživotní rozvody ven, už aspoň víte proč se nazývá tento rozvod motoru doživotní. Tak a o starost míň a může najezdit další stovku v klidu bez starostí.


Zatiaľ som výmenu rozvodov neriešil, nakoľko mechanik mal pocit, že sa jedná o uvoľnenú výfukovú sústavu. Po zhodení a znova namontovaní výfukov však problém pretrváva. Ani v AUDI nevedia diagnostikovať, odkiaľ tento divný rezonančný zvuk vychádza.

Medzičasom sa pazvukovosť zvýšila, a to následovne:

1. 900-1000 ot. na voľnobehu - pravidelný syčavý zvuk z oblasti motor/prevodovka
2. 1200-1300 ot. v zábere a na voľnobehu - Trasie motorom
3. 1900-2000 ot v zábere a na voľnobehu - Spomínaná rezonancia

Mechanikovi sa taktiež zdá, že na voľnobehu je až príliš silno počuť vahadlá, a tu teda potrebujem od Vás poradiť, či závada skutočne smeruje k rozvodom. Prípadne, ak ma niekto iný nápad, čo to môže byť, rád si nechám poradiť.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 68 | Témat: 1

19.09 2010 23:47


Satan Coupe:
No ono to není zas až tak o Audi jako o autě, ale o žalostném stavu autorizovaných servisů. Tady se jaksi zapomnělo, že Audi = náskok díky technice a ta si žádá servis, bohužel autorizáky Audi zamrzly v době, kdy jim tam jezdily zástupy 1,9TDI a sem tam nějaká V6 na rozvody, čepy, upadlý vejfuky apod. Audi prostě nemá dostatečně kvalifikovaný lidi v v servisech, na to jak zbytečně komplikovanou techniku momentálně chrlí.
Toť můj názor na servisy Audi, i kdybych měl na kontě několik mega, koupil bych si C4 Avant R5TDI a k tomu první generaci Osmy po faceliftu V8 4,2. Proč? Protože k Vlastovi je to daleko a tady prostě nevím o nikom, kdo by zvládl jen o trochu novější audi než tyto dvě jmenované. Je to jen o servisu. Nic víc, nic míň.
ono ve finále ti v autorizáku dělaj dost často i učni, protože tam nastoupěj za pár peněz, udělaj jednoduchý věci a hotovo. Po 2letý praxi už je z něho mistr, jenže na závadu ti nepřijde, protože nemá žádný zkušenosti a elektronika mu mechanickou závadu nevypíše. Takže se mění a mění, platí to přece zákazník, a třeba to zmizne.
Navíc ti je ve finále autorizák taky k ničemu, viz tady celý téma o tom, o závadě věděj dopředu nebo by aspoň měli, ty tam kvůli záruce jezdíš a stejně ti to je k ničemu bo po záruce se ti už rádi jenom vysmějou.

A ty nový auta nejsou o tolik komplikovaný jak starý, sice tam máš plno elektrickejch krávovin, ale ty se daj většinou vyřešit kdekoliv přes diagnostiku a mechanika zůstává více méně pořád stejná, takže i trochu znalej garážník ti může auto bez problémů servisovat, bude tě to stát míň peněz, nebudeš mít sice razítko, ale to ti je ve finále stejně k ničemu.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

21.09 2010 9:53


no řeším podobný problém, také mi tam něco šoupe či hučí a nevím co, někde mezi motorem a převodovkou. stalo se mi to po výměně spojky a setrváku. myslel jsem že to bude také něco mezi spojkou a setrvákem, nakonec mi jeden mechanik říkal že to může být špatné nějaké protihlukové těsnění. ten usazený výfuk mě nenapadl, zdá se mi také hlučnější, navíc když mi měnili tu spojku tak mi museli ucvaknout nějakou sponku na výfuku která byla zarezlá...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 431 | Témat: 28

21.09 2010 20:05


no me spis prijde ze dnes se auta vyrabi max na 5 let a servis je druha pulka automobilky,ktera vydelava i po koupi vozu a po zaruce...
a proc vyrabet neco na veky? to je utopie dnesniho obchodu... dnes se vse vyrabi rychle a levne ale kvalita je ta tam... a nikomu to nevadi,prece zajdu do kramu a koupim si to znovu... to myslim vseobecne...

a k tematu,at je to jak chce,100000km natocene je,at se divam jak se divam proste malo a svadet to na spatny kus je kapanek nemistne...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

21.09 2010 22:54


gigi.daw: Trochu si to s tou živitností přehnal,ta je jen 4 roky.Ptal jsem se v I.S.R jak je to s olejem v převodovce,že prej je tam doživotní nápň a když jdem se ptal so je to doživotní tak prej 4 roky a nebo 60t km.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

21.09 2010 22:58


zajímavé však je, že auto ISR mají většinou skladem Olej, filtr/síťku a těsnění pro většinu vozů Audi..

viz vyjádření skladníků z minulého týdne..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.8. 2010
Příspěvků: 3 | Témat: 0

09.10 2010 19:39


Tak problém sa znovu zhoršil, a čoraz viacej som presvedčený, že sa jedná o problém niekde vo výfukovej sústave. Výfuky mi neskutočným spôsobom pri pridaní plynu rezonujú, trasie to celým autom.

Dnes najnovšie pri štarte mi už zasvietila aj kontrolka emisii a po druhom štarte aj ESP. Motor po zošlápnutí plynu dusí, štartuje mi už nie na prnk, ale tak po 3-4 sekundách.

V pondelok ide auto na generálku do servisu, na toto už nemám nervy. Ak má niekto podobný problém, poprosím zdieľať.
nahoru

sponzor





09.10 2010 19:39


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 2306 | Témat: 59

09.10 2010 19:41


Nerosypal se katalyzator a ucpava vyfuk?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

09.10 2010 19:57


HexaMaster:
Tak problém sa znovu zhoršil, a čoraz viacej som presvedčený, že sa jedná o problém niekde vo výfukovej sústave. Výfuky mi neskutočným spôsobom pri pridaní plynu rezonujú, trasie to celým autom.

Dnes najnovšie pri štarte mi už zasvietila aj kontrolka emisii a po druhom štarte aj ESP. Motor po zošlápnutí plynu dusí, štartuje mi už nie na prnk, ale tak po 3-4 sekundách.

V pondelok ide auto na generálku do servisu, na toto už nemám nervy. Ak má niekto podobný problém, poprosím zdieľať.

Určo podle toho co popisuješ to vypadá na rosypanej kat...ted to je pěkná kupa šrotu podle toho co tady čtu a to si ještě neřešil problém se vstřikama..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

09.10 2010 20:02


No jo, ale šel by ten zvuk z obou výfuků? nejsou přece úplně u sebe.. a že by to byly oba katy se mi nezdá... Ale když píše, že to třepe s celým autem a auto zdechá... asi to bude ono
Cena origo katu (2kusy) je kolem 50 tis. To mi říkal servisák v Audi. Nakonec ale jinde přišel takovej mlaďoch na špatnou lambdu
Snad Ti to dobře dopadne
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

09.10 2010 20:30


MarkA6:
No jo, ale šel by ten zvuk z obou výfuků? nejsou přece úplně u sebe.. a že by to byly oba katy se mi nezdá... Ale když píše, že to třepe s celým autem a auto zdechá... asi to bude ono
Cena origo katu (2kusy) je kolem 50 tis. To mi říkal servisák v Audi. Nakonec ale jinde přišel takovej mlaďoch na špatnou lambdu
Snad Ti to dobře dopadne
Katy bych určo řešil náhradou v žádném případě ne orginálem, cena je astronomicky jinde a kvalita úplně stejná.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2010
Příspěvků: 5 | Témat: 3

21.10 2010 13:22


Nazdar,
Taktiez mam 3,2 FSI ktoru som kupil ako starsiu cca v Marci
Auto behalo uplne super ale ako prislo leto nastal problem so startom, teda naskoci na brnk ale potom zacne cele auto triast a trva to cca asi 40sek. Potom sa ustali a je vsetko ok az kym auto zasa nevychladne.
Nikto nemohol prist na to co s tym je.
Az v HC servis ABOSA. Zistili mi netesnost v sani co sposobuje chudobnu zmes a nasledne trasenie auta.
Inak pri tom traseni mi tiez hrkoce vyfuk jak hovado. Dokonca mi raz utrhlo tu spojovaciu tyc co je na konci vyfukov a spaja ich
Novy diel sania stoji 880 EURI UAAA :/
A este jeden problem ze mi prestalo natacat svetla- adaptive light defectiv -ale to neriesim
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email