Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 13 kvě 2025
Celkem je zde 91 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Cicmoch
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 194
Online návštěvníků
Návštěvníků: 91
Uživatelů: 0
Celkem: 91

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

24.04 2010 10:13


AHoj koupil jsem si A6 2,5 TDI* 110kw quattro* , ale jsem celkem zklamán z toho tahu motoru například při předjíždění se to vubec neda srovnat treba s passatem 1,9tdi PD 96Kw 4motion*. Je sice o 160kg lehčí ,ale nějak se mě to nezdá na 4,5,6 se vlecu jak slimák než někoho předjedu . Je to normální ? nebo tam může být nějáký problém? Motor se zdá že jde bez problému Turbo* dává také dobrý tlak....
nahoru

sponzor





24.04 2010 10:13


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

24.04 2010 11:38


vítej na klubu

projdi si diagnostiku i za jízdy, zkontroluj logy a uvidíš jestli je vše ok. nechce se mi věřit, že to jede o dost hůř jak ten passat. 1.9tdi pd jsem měl, tak se mi to nezdá.

ještě mrkni na hadičky atd.

nejlepší by bylo, aby ti to projel někdo, kdo má zkušenosti s tímto autem a porovnal to.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

24.04 2010 11:49


Dobrá díky za radu:)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.2. 2008
Příspěvků: 65 | Témat: 14

24.04 2010 15:21


Bylo by dobré napsat odkud jsi,treba bude někdo s klubu poblíž který tomu rozumí.Jinam mám taky tento motor,nebyl nikdy načipovaný a nemám problém ani s Octaviema a ani Passatama teda pokud to nemají načipovné.Je pravda,že při rozjíždění to není tak svižné,ale 4,5,6 už tam je pěkný zátah.Musíš zkusit ten vag ,ale za jízdy,může to být třeba váha vzduchu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

24.04 2010 20:34


Jsem z Trutnova a teť jsem zjístil ze ten jeho passat je načipován na 160PS což je při váze passata docela slušné asi tím to bylo. Nemate nekdo zkusenosti s chipem na 2,5 TDI*? jde mě o to jestli je navýšení ze 110 na třba 136kw znát ? Díky:)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

24.04 2010 21:36


setri penize na podstatnejsi veci nez je chip

PS: muzu vedet proc jsi si koupil A6 kdyz ti pripada ze se vlece??? to mi nejak nedava smysl... 2.5TDi je polykac kilometru, dvoutunova skoro limuzina, v tomhle smeru odvede neskutecnou praci, ale neni to zavodnik na honeni se po okreskach... to jsi tam mel zvolit trosku jinej motor, sehnat si verzi S6 ci rovnou RS6...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

24.04 2010 21:50


A prečo ja mám sice 4 ale tiež motor 110kw a problemy ma za mnou aj trojlitrová benzinová 6 bez quattra
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

24.04 2010 21:55


Jo to je sice pekny ale Rs6 si veme pri svizne jizde 15+ tak proto mam 2,5 TDI* a jen jsem rikal ze je to oproti PD passatu dost na predjeti líné na to ze ma jen o 160kg víc
Naposledy upravil lector dne 24.04 2010 21:57, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





24.04 2010 21:55


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

24.04 2010 21:55


Tak jestli tu budeme porovnavat hrusky s jabkama tak to se nikam nedostanem...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

25.04 2010 0:05


lector:
Jo to je sice pekny ale Rs6 si veme pri svizne jizde 15+ tak proto mam 2,5 TDI* a jen jsem rikal ze je to oproti PD passatu dost na predjeti líné na to ze ma jen o 160kg víc



Aby si nebol prekvapeny, ked ti palubak po hodne sviznej jazde ukaze spotrebu cez 20 l/100 km
A ze si si vybral prave 110 kW a Q a chces porovnavat s chipnutym passatom.
To si mal brat 132 kW verziu, bez Q a popripade nachipovat (aj ked to je podla mna blbost).
Ale aj ta 110-tka taha krasne, ked je vsetko v poriadku, len si na nu musis zvyknut.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

25.04 2010 1:04


teo:
A prečo ja mám sice 4 ale tiež motor 110kw a problemy ma za mnou aj trojlitrová benzinová 6 bez quattra


Problémy jakého charakteru? Jedinej problém se 110kW tédéí může třílitr mít když se mu nešikovně povede ji v koloně nasát do sání při přidání plynu ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

25.04 2010 9:45


No tak samozřejmnĚ když budeš na RS6 šlapat tak neni problem jet za 20...
a k tomu porovnání s passatem tak ten passat je taky 4motion* a ma jen o 10PS víc je fakt tedy , že má o 160 kg méně ale co se za tím volantem děje při sešlápnutí pedálu je uplně někde jinde. Tím nechci říct že je audi A6 2,5tdi špatná jen jsem s tím nikdy dřív nejel a překvapilo mě že je v tom takovej rozdíl. A v RS6 je taky ten problém ,že pořizovací cena toho vozu je tak cca 2* větší.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

25.04 2010 23:32


Jak tak procitam to forum tak abych sel udelat banku nebo alespon postu kdyz jsem si koupil 2,5 TDI* 110kw je to opravdu tak kriticke s poruchovosti kdyz se tomu autu dava co potrebuje?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

25.04 2010 23:33


pokud se tomu dává to co potřebuje, tak ne, ale musí se to tak dít už od nova
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

25.04 2010 23:37


Tak abych šel na tu poštu sakra:D jak jsem to tu pročítal tak se s tím pomalu začínám bát jezdit....
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

26.04 2010 11:00


lector:
Jak tak procitam to forum tak abych sel udelat banku nebo alespon postu kdyz jsem si koupil 2,5 TDI* 110kw je to opravdu tak kriticke s poruchovosti kdyz se tomu autu dava co potrebuje?
zalezi ako sa spraval prvy majitel ak bol prasa tak si priprav 50000 cz, ak sa o nu staral vydrzi ti desiatky az sto tisicky kilometrov.
Ale ak uz ma nacate vacky lebo lietal na longlife alebo ma nacate cerpadlo lebo vymeny filtra paliva nepoznal a tankoval naftu z JRD tak s bohom.....

110 kw verzia sa zda byt rovnako na tom ako 96 kw passat, to sedi vzhladom na to ze je to 14 kw rozdiel a A6 je tazsia, ked chce clovek vykon v C5 v nafte tak jedine 132 kW prip. + Chip
nahoru

sponzor





26.04 2010 11:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

26.04 2010 11:06


Nevsiml jsem si jestli mas automat nebo manual?
Jinak 2,5 TDI* znam ze Superba 2,5 TDI* V6 6kvalt + chip a zatim jsem "skoro" ve sviznejsim aute nejel...trosku slabsi rozjezdy (V6 + vaha auta) ale jinak 2,5 TDI* je maratonec, zadne honicky v ulicich ale dlouhe trasy = luxus!

P.S.Kamos to koupil v automatu a mel hoodne problemu, dal do toho auta tak 70-100tis (nevim rok ani km!!!)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.11. 2007
Příspěvků: 276 | Témat: 31

26.04 2010 11:53


Teď jsem čerstvě po výměně čerpadla a mám dva postřehy:
-Spotřeba z průměrných 10L/100km spadla na 7,8L/100km
-Auto neskutečně ožilo.
Teď snad bude na chvíli pokoj.
Jinak to auto opravdu není žádný závodník,ale jak se rozjede tak jede krásně,fakt je to spíše dělané na ty delší trasy.

Jsem zvědavý když mám ve městě 7,8l kolik budu mít dálkově)Nečekal bych takové změny jen čerpadlem:)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

26.04 2010 11:55


A co ta prevodovka? Mas manual 5/6rychlostni nebo automat - Tiptronic*?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

26.04 2010 12:26


root:


Problémy jakého charakteru? Jedinej problém se 110kW tédéí může třílitr mít když se mu nešikovně povede ji v koloně nasát do sání při přidání plynu ...
Martine oba víme své. že ? tyhle věty mě nechavají ledovně klidný.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

26.04 2010 12:26


AHa no Scorpione a tak by jsi se nebal jit do chipu na tech 136Kw mel bvy to ten motor zvladat ne? Jinak mam 6kvalt manuál automat jsem právě kvuli poruchovosti nechtěl díky za názory.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

26.04 2010 12:29


Odkud jsi? Znam velice dobreho cloveka, ktery nam cipoval ten samy motor v superbu (okoli Ostrava).
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

26.04 2010 14:24


Ja jsem z Trutnova práve a přemýšlel jsem o firmě z Kladna PowerTec ceny jsou dobrý nemají sice brzdu ale tak to kromě dieselpower má málo kdo a ceny maj super . Koukal jsem na jejich reference a zatim nevypadalo ze by si nekdo stezoval nemate nekdo zkusenosti s nima?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

26.04 2010 20:35


Jeste jse se chtěl zeptat je normánlí , že je slyšet Turbo* mnohem vice nez u 4hrnku passata . je me jasny ze u V6 je Turbo* vejs ale jen tak se ptam:) spis nezvyk
nahoru

sponzor





26.04 2010 20:35


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2862 | Témat: 37

26.04 2010 21:13


lector:
Ja jsem z Trutnova práve a přemýšlel jsem o firmě z Kladna PowerTec ceny jsou dobrý nemají sice brzdu ale tak to kromě dieselpower má málo kdo a ceny maj super . Koukal jsem na jejich reference a zatim nevypadalo ze by si nekdo stezoval nemate nekdo zkusenosti s nima?

brzdu umím taky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

27.04 2010 12:14


lector:
2,5 TDI** 110kw je to opravdu tak kriticke s poruchovosti

Ne neni to tak kritické.......... Je to ještě horší když se to začne srát.... (no joke)

Jinak když ti to opravdu netáhne, je na dost procent špatná váha vzduchu, dává o dost míň miligramů než je požadovaná hodnota. Stačí to změřit za jízdy live diagnostikou a budeš to vědět na beton. Další věc může bejt opotřebovaný Turbo* a jeho okousaný lopatky po stranách, pokud má vůli. A další vstřikovací čerpadlo. Tohle všechno se projeví na výkonu.(všechno vlastní zkušenost bohužel)

Jinak když jsem koupil tu svojí, měla zrychlení z 0-100 za 15 vteřin, nejela víc jak 180, a dostali mě i ochcávky.
Pak se vyměnila váha, dalo větší Turbo*, novej full-repas čerpadlo, přeprogramovala se řídící jednotka.. áá - lítá to jak popálená svině, 0-100 pod 9, maximálka 240 tacho, 230 GPS*, pružný zrychlení na 4-ku, 5-ku hodně slušný.

Takže jestli chceš opravdu aby to pořádně jezdilo jak má, rozbij prasátko a můžeš začít diagnostikovat, opravovat, měnit. Přinese to ovoce, ale může (a pravděpodobně bude) to stát ranec, jako mě
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

27.04 2010 14:08


Gwynn abych řekl pravdu tak tohle jsem nechtěl slyšet:D no postupně to dám snad do kupy:)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

30.04 2010 16:15


Co myslíte jak by obstála audi a6 2,5 TDI* 110kw quattro* proti pasikoj B5 1,8T 110kw ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

30.04 2010 20:58


lector:audi je tazsia s tazsim motorom na druhej strane tocivy moment je vyssi....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

04.05 2010 14:50


lector:
jak by obstála audi a6 2,5 TDI** 110kw quattro** proti pasikoj B5

z 0 na 100 km/HOD* na tom budou úplně stejně, pak Audi začne Prassatovi malinko poodjíždět kvůli většímu točivýmu momentu jak psal Scorpion
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email