Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 15 června 2025
Celkem je zde 551 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Bebe007
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 245
Online návštěvníků
Návštěvníků: 549
Uživatelů: 2
Celkem: 551

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

24.04 2010 0:40


Po nedavnem zdejsim probehnuti C4 2.8 V6 s LPG sem o tom zacal uvazovat trosku vice, sem tam se neco objevi.
Jaky mate nazor na tuto motorizaci a ve spojeni s plynem?
Jaky je tenhle motor, co se tyce poruch nakladu na servis?
Zajimalo by me treba jaky je servisni interval pro rozvody a kolik to vyjde na V6 predpokladam, ze vice kladek, tak to bude asi drazsi, hlavne prace?
Na co si pripadne u tohohle auta dat celkove pozor?

Dik

Prosim netvrdit, ze je to super, jen proto, ze mate radi benzin a nenavidite naftu Dik
Naposledy upravil maczaCZ dne 27.04 2010 13:58, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





24.04 2010 0:40


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

24.04 2010 1:41


je to super motor protoze nafta patri do kamen
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

24.04 2010 1:47


2Pix: neser kelišová aby to nesežralo tebe
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

24.04 2010 3:01


Kolik najedeš ročně Martine?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

24.04 2010 11:16


root: 25000 +- proto plyn nebo nafta, jenze z nafty nejak nevim co, 2.5TDi pětivály jsou většinou v hrozným stavu, 1.9TDi Q jsou na moje možnosti za dost peněz, tak ten plyn by mě asi vyšel nejlíp...samozřejmě v případě, že už v tom autě je.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

24.04 2010 11:50


2Pix:

zase pozor na ten plyn. aby měl revize atd. výměna bomby atd...
pokud ten plyn bude vcajku, proč ne.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

24.04 2010 11:57


maczaCZ:
2.5TDi pětivály jsou většinou v hrozným stavu

tohle auto nikdo neni ochoten zaplatit, takze to co se nabizi je logickej dusledek trhu
existujou v supr stavu, ale nejsou na prodej
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

24.04 2010 11:59


protože když jsou v dobrým stavu, tak jsou nezničitelný...
nahoru

sponzor





24.04 2010 11:59


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

24.04 2010 12:07


sakra chlapi, to vim, ze to co hlavne ceskej trh nabizi je des a to co by stalo za to si majitele velmi dobre strezi

Me ale zajimaji nazory na tu 2.8 s LPG.

Vim o jednom Avantu Quattro s LPG sekvencnim, v kuzi krasny interier, po rozvodech, vymene ramen cepu, stabilizatoru, oleje, filtru, pretesneni motoru atd. Tak o tom vazne uvazuju, jen samozrejme je hodne zajemcu a ja marod :/ - blba kombinace, tak bych rad vedel, jestli to resit nebo ne. Ma akorat kosmeticky vady 2 - spatnej lak na kapote a odlouplej lak na lemu zadniho blatniku. Jinak ok. Cena je velmi prizniva, jelikoz ten clovek to potrebuje prodat rychle.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

24.04 2010 12:12


kosmetický vady bude mít asi každá, pokud není novej lak, toho by ce nebál.to jsou malý věci. jestli je taková jak píšeš, tak jdi do toho. ale ten top stav si ověř, víš jak to v česku chodí...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

24.04 2010 12:18


andreas: top stav netvrdim ani ja ani majitel, spise udrzovana a zachovala
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

24.04 2010 12:26


Jeste neco malo, posilam to jako prilohu bo mi stavkuje pc, a nechce se kamaradit s imageshackem. :/


Jinak to ma: 4*el.okna, el.zrcatka, el.sibr, klimu, vyhrivany predni sedacky, tempomat, uzaverku dif., mlhovky, palubak
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

24.04 2010 12:33


krasavec
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

24.04 2010 12:38


ja nevim, asi se tam zajedu podivat stala by 30t, co to muze plnit za EURO? Tak 2ku ne?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2007
Příspěvků: 291 | Témat: 19

24.04 2010 13:13


mam to samy bez plynu a quattra, plni euro2, ted sem daval novy katy.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

24.04 2010 13:32


omnipresent: a jak si spokojen? Mas myslim nejaky novy kola ne? Sem onehda jel okolo..
nahoru

sponzor





24.04 2010 13:32


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

24.04 2010 16:23


Jen škoda té válcové nádrže a tím zabitého kufru ... mě sice kufr drtí rezerva, která byla vystrnaděna ze svého hnízda, ale s tou se dá šíbovat dle potřeby
Jinak 2.8 a LPG je prima kombinace, nebál bych se ... byť sám mám o dvě vačky a pár ventilů víc
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

24.04 2010 16:57


Javim: jo jo, to me taky trosku stve, ale tak neni problem to predelat na toroid az vyprsi tahle bomba...Radsi mit v kufru zabalenou rezervu nez bombu, ale tak to je to posledni )
Mas asi o 18V vice no Ale tak me by to stacilo co sem videl nejaky videa, tak to jede slusne. Uvidime jeste az budu mit info o zbyvajici zivotnosti nadrze. Pak se zajedu asi i podivat a zjistit vice
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5252 | Témat: 36

24.04 2010 17:09


maczaCZ: Vypada dobre. Tu nadrz tolik neres - to co z kufru zbava bude porad vetsi, nez to co mas v 80ce.
Ja mam skoro stejne velkou basovou tubu (jen o kosuek kratsi) na stejnym miste a malo kdy to zavazi - jen kdyz clovek stehuje nejaky velky praseciny, jinak pohoda.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

24.04 2010 17:20


bicek: no spis mi jde o to, ze v tom nemuzes ani nouzove prespat nebo treba postrada smysl skivak a tak Ale kdovi, treba by to slo dat nejak na bok nebo teda vymenit casem za toroid. No dal sem do inzerce svoje auto, dve bych zivit nemohl, dej se vule bozi Uvidime.
Jak si spokojen s jizdou s tim motorem? Jaky je to na predjizdeni a jakou mas treba spotrebu? S tim plynem bych to az tak neresil, co sem zatim slysel nazory tak cca 8-9dalky/10-12prumer/13-15 mesto?

Jinak klidne se muzete dal delit o svoje zkusenosti
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5252 | Témat: 36

24.04 2010 18:10


maczaCZ: To mas pravdu s tim spanim - ja rozpojim 3 draty a hodim tubu nekam jinam.

Jinak jizda s tim moterem je prijemna. Peken zni, tahne uz odspodu celkem a nad 3ma tisicama oziva.
Jinak ja mam prumer tech 11.8 - dalky moc nejezdim, mesto taky nastesti moc ne - jen se tak smrdlam sem a tam obcas
Predjizdi se s tim taky slusne - pokud chces jo vystrelit, tak zacnes nad 3,5 tis a muzes letet az k sedmi tisicum.
Ja mam teda 30V,s 12V sem nikdy nejel - nevim jak jede ta.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

24.04 2010 18:14


bicek: on se do C4 daval nekdy original 30V? No to co mam v hledacku ma 128kW a tusim tedy 12V.
Tak ta spotreba je uchazejici prumer Kdyz si vezmu v pomeru k nafte, tak to vychazi velice dobre
Naposledy upravil maczaCZ dne 24.04 2010 18:33, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5252 | Témat: 36

24.04 2010 18:18


maczaCZ: Daval. Do 100 C4 asi ne ale do A6 C4 uz jo - ale asi az nekdy ke konci vyroby - protoze ten motor neni uvedenej treba ani v manualu co mam k autu.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

24.04 2010 18:38


Javim: ja sem koukal ze u doutnika se da vlevo dat dojezdovy kolo do ty kapsy .. to nende u tvyho?
nahoru

sponzor





24.04 2010 18:38


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

24.04 2010 18:39


bicek: prave sem jich taky par videl, ale vzdycky sem si myslel, ze je to jen swap za novejsi, no clovek se stale uci No ma to o 14kW a 30Nm mene, zase min hydrostelu ci jak se tomu nadava spravne. A tak ono myslim, ze pri prechodu z 80k na bezmala 180k bych mel byt spokojen
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5252 | Témat: 36

24.04 2010 18:52


maczaCZ: Tak o tom zadna, ze to bude poradnej skok. Ne jen vykonove ale i velikosti a asi i komfortem. Prece jen vetsi lod si na te silnici pluje tak jisteji
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

24.04 2010 19:08


bicek: tak o tom zadna, avanta ci jineho kombika sme v rodine nemeli, c4kou sem se cosi najezdil, ale z b3ky to bude skok, tak snad bude OK a vyjde to
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

24.04 2010 20:12


2Pix:
Javim: ja sem koukal ze u doutnika se da vlevo dat dojezdovy kolo do ty kapsy .. to nende u tvyho?

Nedá ... to jsou samý subwoofery, cdměniče, nářadí a tak ...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

25.04 2010 15:49


Tak se na ni jedu zitra podivat, pokud jeste odpoledne bude. Pokud tedy mate nejake rady na co konkretne si dat pozor, budu rad. C4ku sme meli doma, ale uz A6 a TDi, nevim jak je to u 100 a benzinu...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

25.04 2010 15:58


snad aby měl klidnej chod motoru a na poslech pěknej zvuk.Pořádně to projet kvůli stavu podvozku...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email