Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 22 prosince 2024
Celkem je zde 942 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: ralok
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 892
Online návštěvníků
Návštěvníků: 938
Uživatelů: 4
Celkem: 942

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2008
Příspěvků: 169 | Témat: 6

19.04 2010 9:07


Ahoj potreboval by som radu s klepanim pri cuvani A4 96kw sedan 2003, zaradim spiatocku a pridam plyn pokial pustim rychlejsie spojku do zaberu tak je slyset strasne klepanie od motoru> ratata,cely predok sa strasne rozklepe a ked uz naberem pri tom cuvani vetsiu rychlost cca 10km/h tak to prestane, pokial DAM* menej plynu a idem pomalicky plynule tak je to bez klepania, co by to mohlo byt?

Nikde som to tu nenasiel. Diki za rady
Este, smerom dopredu ide auto uplne bez problemov, radenie je oka, brzdy brzdia nic netrepe.
nahoru

sponzor





19.04 2010 9:07


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

19.04 2010 11:17


To vypadá že setrvák toho má už dost.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2008
Příspěvků: 169 | Témat: 6

19.04 2010 17:24


Ale spojka zatial nepreklzuje ani nezabera neak vysoko, nechat to tak? je mozne ze sa to casom rozpadne? ako som pozeral ceny tak je to celkom velka investicia a predpokladam ze sa to meni s celou spojkou ked uz...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

19.04 2010 19:13


Prokluzovat nemusí a má samoštelování,bejt tebou tak zajedu za někým kdo s tím má zkušenosti,na dálku se to dagnostikovat nedá,Pokud odchází setrvačník tak to právě nečastějc poznáš když zkusíš zacouvat do mírnýho kopečka,myslím tím rozjet se ,pokud to cuká a vybruje ,tak by to moh bejt ten problém,další fáze je že ti při každym přidání plynu lehce ťukne ,pokud začne bouchat tak je vymalováno a rychle s tím ven.Taky další projev je že nedrží volnoběh.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2008
Příspěvků: 217 | Témat: 21

19.04 2010 19:27


butvo:
Ahoj potreboval by som radu s klepanim pri cuvani A4 96kw sedan 2003, zaradim spiatocku a pridam plyn pokial pustim rychlejsie spojku do zaberu tak je slyset strasne klepanie od motoru> ratata,cely predok sa strasne rozklepe a ked uz naberem pri tom cuvani vetsiu rychlost cca 10km/h tak to prestane, pokial DAM* menej plynu a idem pomalicky plynule tak je to bez klepania, co by to mohlo byt?

Nikde som to tu nenasiel. Diki za rady
Este, smerom dopredu ide auto uplne bez problemov, radenie je oka, brzdy brzdia nic netrepe.


To může být i poloosa. Je to znát když couváš do mírného kopečka a musíš více přidat plyn. Můžou to být špatné homokinetáky, vnitřní nebo vnější. Setrvák se dá poznat, že točíš motor na volnoběh plynule a mezi 2000 až 3000 se to rozvibruje. Pokud to jen zavrní, tak bych to neřešil, až když to začne klepat moc, tak bych to řešil. Jemně přidáváš plyn od volnoběhu až po otáčky kolem 4000 a poznáš to. Aspoň u benziňáku je to poznat.
pokud se mýlím, tak se omlouvám, nejsem mechanik, ale něco jsem pochytil s doslechů a chatu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2008
Příspěvků: 169 | Témat: 6

19.04 2010 19:49


Motor tocim bezproblemov, mal som aj vyssie otacky cestoval som cez vikend z Ostravy do Budejovic a spat 900km na 4000tis otackach 150km/h a ziadny problem som nezaznamenal ani ziadne cukanie... je to tak ako pises, iba to zavrni asi jednu sekundu a potom to couva v pohode, kazdopadne niekde stym budem musiet zajst aby sa niekto na to pozrel svojim technickym okom
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2008
Příspěvků: 169 | Témat: 6

20.04 2010 9:48


Moze to byt este sposobene zdochynanim motoru
napr:> zaradim jednotku, pridam plyn ale rychlo pustim spojku, motor zdochne a sekne snim, ako keby typycka chyba z autoskoly nenajde zaber... mohlo sa to odpasat tym?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

20.04 2010 9:52


Jo dvouhmota je svňa ,tohle co píšeš stačí udělat několikrát a můžeš jít kupovat novou.
nahoru

sponzor





20.04 2010 9:52


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2008
Příspěvků: 169 | Témat: 6

20.04 2010 10:03


no ja nie ale holka sa trosku ucila, vidim ze uz ju tam nepustim... achhh joooo

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

20.04 2010 10:17


Jo já jí teď kopil Fíďu a atť se učí na tom,do audiny jí nepustím,stačí to co stím provádí maminka.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2008
Příspěvků: 169 | Témat: 6

20.04 2010 10:29


ja to tiez zatrhnem... ziadna sranda,budem jej musiet kupit bicykel na zaciatok,
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2008
Příspěvků: 217 | Témat: 21

20.04 2010 14:58


pasa:
Jo dvouhmota je svňa ,tohle co píšeš stačí udělat několikrát a můžeš jít kupovat novou.

Ono to něco vydrží.Samozdřemně to nesmí na té dvouhmotě mít 250 000 Km a takhle stím blbnout každý den . Záleží taky na kusu, dvouhmota může odejít po 150 000 ale i až po 350 000 Km a na stilu jízdy, (podtáčení, trhané řazení, musí se s citem). No a se startováním, jestli s vyšlaplou spojkou nebo bez, tak to neporadím, doteď se vedou spory. Já startuji bez rychlosti a se sešláplou spojkou. Většinou se to mění i s výměnou spojky, protože při výměně se zjišťuje jestli je K.O. nebo O.K..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2008
Příspěvků: 169 | Témat: 6

20.04 2010 15:06


diki za nazor, ja mam okolo 185 tkm najazdene naurcito, ako sa urcuje ci je to v prde.. ? vytiahne sa vonku pri tej vymene spojky a kontroluju sa zuby? sirka zubov alebo ako? co sa vlastne kontroluje?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

20.04 2010 15:13


Kontroluje se vůle pohybu těch dvou hmot proti sobě ,jekmile je větší než 2 zuby je KO a taky jestli jsou tam ještě nejaké pružiny aby to nešlo na tvrdo a pak jestli není vylezlá ta guma v který je to uložený a právě ta dělá ta vybrace.Jinak já startuju bez vymáčklé spojky,zlí jazykové tvrdí že když vyšlápneš spojku a už je v motoru steklej olej ,tak dostává záhul axiální ložisko na klice ,protože prej chvilku trvá než se k němu natlačí olej a řek bych že dostává na frak i ta dvouhmota ,protože ty dvě části jsou volný a při tom škubnutí ta vnitřní část musí jít pěkně nadoraz.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2008
Příspěvků: 169 | Témat: 6

20.04 2010 21:47


Tak z toho som magor, startovanie so spojkou alebo nie, ja startujem so spojkou a doposial, aspon kazdeho koho poznam startuje so spojkou, rucnu brzdu vobec nepouzivam pokial nemusim, pri parkovani nechavam zaradenu rychlost a potom ked startujem tak stlacim spojku vyradim rychlost a startujem....

kazdopadne diki moc za nazor...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

20.04 2010 22:17


Tohle si zkus přečíst
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
je jen na tbě jestli si z toho něco vemeš.
nahoru

sponzor





20.04 2010 22:17


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

20.04 2010 22:23


pasa: zcela náhodně jsem přečetl tuhle pasáž

Citace:
U starších dieselů někdy praskají hlavy. Velmi známý je tento jev u BMW 525tds. Pozoruhodné je, že kvůli praskajícím hlavám je tento motor mezi lidmi považován za nespolehlivý, ačkoliv jeho ostatní části bez problémů vydrží milion kilometrů – na rozdíl od modernějších turbodieselů.


a tím celej článek ztratil kredit, bo autor v tom má pěknej bordel
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

20.04 2010 22:38


To BMW neznám a nemohu soudit ale většina ostatních věcí je pravda,mohu potvrdi z vlastní zkušenosti.Jinak jsem použil strýčka google a těch odkazů vyjelo docela hafo např
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nebo
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
takže asi na tom něco bude.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2008
Příspěvků: 169 | Témat: 6

20.04 2010 22:53


pasa:mna zase na clanku zaujalo:
Citace:
„Z celého světa startují se spojkou jen Češi,“ směje se Martin Vaculík. „Má to historické důvody - škodovky měly hustý převodový olej, slabé baterie i startéry.“



urcite je to na zamyslenie.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

21.04 2010 8:30


hlavy praskaly u verze TD, nasledne proto udelali TDS a tam uz to bylo cajk

ale chapu ze to je drobnost, kterou vedet nemusi ... a internet snese vsechno
jinak asi v pohode
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

21.04 2010 8:38


Kriznik: nezávisle na tomto článku jsem taky slyšel, že TDSům praskaly hlavy. ale nevím, jen jsem to slyšel.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

21.04 2010 11:14


Kriznik: ja mel za to ze TD a TDS maj oba litinovou hlavu ... (ale je mi to tak nejak fuk )

btw: kolega irskoanglickej bramborakista se tu se mnou do krve hadal ze neni mozny aby ty makovice prdly ... ze to za celou dobu na ostrovech nezazil a to se prej navopravoval dost jinejch veci ... tak sem mu vysvetlil ze tohle je snad asi specialita cechu, protoze ani v nemecku tenhle problem moc neznaj ...
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

21.04 2010 11:21


2Pix:
maj oba litinovou hlavu

ano, ale jinak vyřešené chlazení
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2008
Příspěvků: 217 | Témat: 21

21.04 2010 22:48


Kriznik:
pasa: zcela náhodně jsem přečetl tuhle pasáž

Citace:
U starších dieselů někdy praskají hlavy. Velmi známý je tento jev u BMW 525tds. Pozoruhodné je, že kvůli praskajícím hlavám je tento motor mezi lidmi považován za nespolehlivý, ačkoliv jeho ostatní části bez problémů vydrží milion kilometrů – na rozdíl od modernějších turbodieselů.


a tím celej článek ztratil kredit, bo autor v tom má pěknej bordel


Problém byl v chlazení válců, u 325 TDS to praskalo nejčastěji, málo místa a špatně se chladily dva z šesti válců. Už nevím které . Jinak ten samý motor se montoval do Opel Omega, jenom měl uškrcený výkon v řídící jednotce. BMW prostě muselo být výkonější .
Praskalo to taky protože lidi nenechali motor zchladit a hned ho chcíply, navíc při studených startech se musel pozvolna zahřívat. Jinak parádní motor.
nahoru

sponzor





21.04 2010 22:48


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.1. 2008
Příspěvků: 311 | Témat: 13

07.06 2010 20:04


zdarec, mam takovy pocit ze u mojej A3 mam stejny problem. pri rozjizdani dopredu na 1ku sa mi rozklepe na chvilku cele auto. tak som to tak nejak ignoroval. ale tedkom sa mi stalo ze som cuval do mirneho kopecka a auto sa uplne klepalo az dokial som nenabral trochu rychlosti. je to setvacnik?
mozete mi sem niekto hodit link s konkretnym kusom na moj audinu? nasiel som nieco od Valea ale rad by som pocul vas nazor. ma sa s tym vymenit aj cela spojka?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

07.06 2010 21:22


fora: 1,6 dvojhmotu nemá tam to bude spíš lamela spojky.
nahoru

Anonymní





07.06 2010 21:28


mel jsem tenhle problem kdysi na BMW a byl to silentblok na motoru....za skouknuti silentbloku nic nedas...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2008
Příspěvků: 169 | Témat: 6

08.06 2010 8:45


tak som bol stym u mechanika a vraj su to silentbloky na motore, pri cuvani sa motor inak vychyluje a preto to akoby klepe... zatial to neriesim smerom dopredu vsetko funguje, budem cuvat pomaly
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

08.06 2010 10:02


A zkusil jsi se dívat, zda se Ti jenom něco neopírá?
Například výfuk a pod.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2008
Příspěvků: 169 | Témat: 6

08.06 2010 10:43


nie na to sa nedival
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email