Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 15 června 2025
Celkem je zde 500 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Džejár
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 243
Online návštěvníků
Návštěvníků: 500
Uživatelů: 0
Celkem: 500

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
koupit ??nekoupit??
šel bych do toho
66% 
[ 10 ]
66%
nebral bych
33% 
[ 5 ]
33%
Uživatelé hlasovali : 1
Celkem hlasů : 15

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

12.04 2010 19:53


Lumpiq: neházej nás všechny do jednoho pytle třeba já spotřebu neřeším. a i tak jsem spokojenej. náhradní díly za hubičku, jednoduchej motor, vše přístupné.... pohoda.
nahoru

sponzor





12.04 2010 19:53


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4094 | Témat: 55

12.04 2010 20:29


tak jeste aby jsi ji resil kdyz to umi za litru kadel kadel,
ale jak rika Lumpiq, nektery jsou fakt chorý.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

12.04 2010 20:46


lumpiq mě zná, řeším každou pi....nu, ale spotřebu fakt ne. hlavně at je auto v cajku...

my to pak ten vůz oplatí...
nahoru

Anonymní





12.04 2010 20:54


No, tak abych vyjádřil svůj názor... Na PD je 238tis. hodně, ty PD jsou po smrti docela brzo.. Kdyby to byla klasická rotačka, tak tam je to na 238tis s dobrým servisem akorát dobře zajetý .
Jinak spotřeba s PD DO 6ti litrů taky není reálná (teda je, ale budeš jezdit jak důchodce). Co vím od známých, co mají PD, tak spíš těch 8-9. ještě k tomu, když je to v quattru.
Ale za ty prachy celkem dobrý, ještě když je to od známýho, ale volba je na tobě, my ti můžeme akorát poradit..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

13.04 2010 16:50


andreas:
lumpiq mě zná, řeším každou pi....nu, ale spotřebu fakt ne. hlavně at je auto v cajku...

my to pak ten vůz oplatí...


A ty si kterej?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

13.04 2010 19:42


Lummar: Kdo ti to nabulíkoval,znám taxikáře kterej na tom má 800k a v pohodě,záleží jak se o to staráš.viděl jsem rozekranej v 250ti a pokud pominu vačku a zdvihátka ,tak byl jak novej ,honovaní bez znatelnýho opotřebení.nadruhou starnu jsem viděl D4D ve 150ti a totálně mrtvej jak když to má míč a prej je to normální.A spotřeba 6 v pohodě i po městě a žádný šolichání,Itálii v zimě ve čtyřech s rakví na střeše a naloženej za 5,5 německo po dálnici pořád 160.Paradox je že PD když ho točíš tak žere míň je to uplnej opak než rotačka ve 140 máš o litr menší spotřebu než ve 130tí.
nahoru

Anonymní





13.04 2010 20:03


pasa: No, nic si "nabulíkovat" nenechám, takže nikdo.. Vim to od známýho, kterej tahá auta, má bazar i servis. No vždycky je to o tom, jak se o to kdo stará, to je jasný ale celkově mají ty PD daleko měnší výdrž... A kdo se o ty auta v ČR stará, tak jak by mělo? Já bych řekl, že tak 5% řidičů..
Je jasný, že taxikáři najedou nejvíc, protože oni bez toho auta nemůžou bejt, tak je samozřejmostí pravidelnej servis..
A tu spotřebu mám z praxe.. Jeden kamarád má Passata 96kW. Když jsme jeli do Prahy a zpět, docela jsme tomu dávali, tak byla spotřeba 8.7 litru. Jinej kamarád má A3 TDI 96kW Quattro a když jsme s tim lítali, tak sme měli na palubáku 13.1L .

Beru to podle sebe, protože já s autem nejezdim ani trochu podle předpisů, víceméně jezdím furt plyn brzda a moje nejvyšší spotřeba byla 8 a něco v zimě... Jinak běžně, když jedu dálnice tak 190, mimo město svižnějc, tak mám tak 6.4L.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

13.04 2010 22:19


Aha zase jeden Fitipaldy,to mám brát jako že si borec když jezdíš 190 ,nebi jak si to myslel,jinak o rotačce mi nemusíš nic vyprávět měl jsem dvě a tak ukecanej palubák jako měly ty 81kW jsem ještě neviděl a výdř ano ale po 130ti pěknej řachták a čerpadla taky nic moc každou chvíli prdlá pružina v hlavě a nejlepší byl nypínák drážkovýho řemene,každejch 10t novej protože sem nesnes to klspání co vydával,je fakt že službu odvedly ale už bych do toho zpátky nešel.Ono je ještě rozdíl co měl jestli 96 nebo 85kW ,tu sem měl v golfu s 6q a to opravdu nebylo nic moc a byl uchlastanej,ta 96 je úplně něco jinýho.
nahoru

sponzor





13.04 2010 22:19


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 551 | Témat: 8

14.04 2010 0:38


Lummar:
pasa: No, nic si "nabulíkovat" nenechám, takže nikdo.. Vim to od známýho, kterej tahá auta, má bazar i servis. No vždycky je to o tom, jak se o to kdo stará, to je jasný ale celkově mají ty PD daleko měnší výdrž... A kdo se o ty auta v ČR stará, tak jak by mělo? Já bych řekl, že tak 5% řidičů..
Je jasný, že taxikáři najedou nejvíc, protože oni bez toho auta nemůžou bejt, tak je samozřejmostí pravidelnej servis..
A tu spotřebu mám z praxe.. Jeden kamarád má Passata 96kW. Když jsme jeli do Prahy a zpět, docela jsme tomu dávali, tak byla spotřeba 8.7 litru. Jinej kamarád má A3 TDI 96kW Quattro a když jsme s tim lítali, tak sme měli na palubáku 13.1L .

Beru to podle sebe, protože já s autem nejezdim ani trochu podle předpisů, víceméně jezdím furt plyn brzda a moje nejvyšší spotřeba byla 8 a něco v zimě... Jinak běžně, když jedu dálnice tak 190, mimo město svižnějc, tak mám tak 6.4L.

pokial v reale ten motor nemas tak nesir flame a zdroje JPP a udaje palubneho pocitaca su tiez trocha mimo 96ka nema problem spotrebu 5-6l aj pri sviznejsej jazde a to ze PDcka kapu skor nez rotacky je tiez blbost, jediny hlavny problem je tam vacka a to hlavne kvoli pouzivaniu LL oleja alebo vystrelenym olej. zaslepkam na rolnach pre 2 tyzdnami som tocil prahu a spat, asi 790km, dialnica tempomat ~140km/h, dazd, vietor..spotreba podla tankovamia 5.7l
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

15.04 2010 11:09


Lumpiq:


A ty si kterej?

ten co mu nešel xcarlink a nikdo nemohl přijít na to co tomu je. pak si mi dělal diagnostiku a zjistil špatný vstřiky. a máš ode mě lahev se ojedinělou etiketou
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.10. 2008
Příspěvků: 909 | Témat: 7

10.05 2010 17:31


určitě to neni 96, to by byla vyjimka,ale 81 jede taky slušně, a V6- nikdy, to ti malo kdo poradi s rozumnou hlavou, a spotřeba? ja mam 96 na širokych gumach, jezdim dostttt svižně, s dost plnou hudbou, což taky přida a plus minus 6 pruměr, ja byt tebou ničeho se nebojim
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email