Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 26 dubna 2025
Celkem je zde 85 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: lunto
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 158
Online návštěvníků
Návštěvníků: 85
Uživatelů: 0
Celkem: 85

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 18.5. 2007
Příspěvků: 140 | Témat: 15

29.03 2010 20:08


Zdravím všechny přítomné, mám takovej možná blbej dotaz, ale nemáte někdo zkušenosti s tím jak udělat z dvouhmoty jednohmotu třeba svařením, nebo nějak jinak. Díky za info.
nahoru

sponzor





29.03 2010 20:08


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

29.03 2010 20:14


RadekH: u Subaru Outback se to resi vymenou spojky za spojku z Forestera, ktery ma jednohmotu. Takze bych se zkusil poptat, jestli jiny model s podobnym vykonem a kroutakem by nepasoval k tobe
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.5. 2007
Příspěvků: 140 | Témat: 15

30.03 2010 13:23


Plánuju navyšování výkonu do cca. 200 Ps. Plno lidí na fóru radí jednohmotu z motoru 1Z. Já myslel, že bych ten origo svařil a hotovo.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

30.03 2010 15:47


radekH kdybys to svařil tak máš v čudu veškerou vyváženost si myslim pohledej na dieselpoweru. tam se to řeší ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

30.03 2010 23:01


RadekH: Na některá vozidla s dvouhmotnostním setrvačníkem se vyrábí v náhradě i jednohmotnostní

Nedávno jsem dělal spojku na Ford Transit,který má origo dvouhmotu a firma Valeo dodává na tento model spojkový set s jednohmotnostním,který je podstatně levnější

Takže bych se nejdřív poptal jestli se taky nedá koupit jednohmotností na tvoje auto
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

31.03 2010 19:46


Ahoj, taky mam dvouhmotu a budu to menit za obycejnej, pouziju tuhle sadu
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Bohuzel, maj akorat na 1.8.... Ale myslim ze sachs by mohl delat primo sadu na tvuj motor...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5521 | Témat: 68

31.03 2010 19:48


Aky mas rocnik/kod motoru?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

31.03 2010 19:52


jestli mužeš zjistit náhradu i na mé auto, budu rád za info. A4, r.v.99, model 00. AVG*
nahoru

sponzor





31.03 2010 19:52


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5521 | Témat: 68

31.03 2010 19:56


andreas:
Mala by ti tam pasovat spojkova sada Valeo 835005, akurat som nenasiel ci ten zotrvak predavaju aj zvlast. Kazdopadne som sem tam cital, ze potom viac trpia loziska na motore.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.5. 2007
Příspěvků: 140 | Témat: 15

31.03 2010 20:18


hemic:
Aky mas rocnik/kod motoru?

Roční 97 kód motoru AFN.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5521 | Témat: 68

31.03 2010 20:20


Takze to iste ako Anreas aj ja, sme na tom vsetci rovnako . Inak ako sa vam prejavuje vadny zotrvak?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.5. 2007
Příspěvků: 140 | Témat: 15

31.03 2010 20:28


Já mám setrvák v pohodě, akorát už bude lamela na pokraji sil a plánuju navýšení výkonu, takže bych to udělal rovnou silnější. Ale zase si teď už druhý den dopisuju s čajíčkem a ten mi radí nechat origo dvouhmotu, dát sériový přítlačák sachs a keramickou lamelu od renovaku. Prý už na tom Hanz jezdí takhle 4 rokem a v pohodě, má octu 4X4 240 ps i sám Hanz mi to potvdil.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.5. 2007
Příspěvků: 140 | Témat: 15

01.04 2010 20:15


Chlapi dokázal by jste mi někdo říct, jestli by nešel použít jednohmotovej set na 1,8T. Průměr lamely i počet zubů sedí, ale záleží na uchycení setrváku. Víte někdo pleace??????
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

01.04 2010 22:04


hoši hoši, myslíte že ta dvouhmota je tam jen pro srandu?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

01.04 2010 22:06


nene, určitě to má význam, ale otázka je, jestli ten význam má takovou hodnotu jako cena dvouhmoty vs. jednohmoty. jen taková otázka
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.2. 2007
Příspěvků: 72 | Témat: 1

02.04 2010 2:16


meggy:no dřív na motorech nebývala a taky to jezdilo.....nebo snad znáš nějakej spešl důvod mimo tahání peněz z lidí,kvůli kterýmu ji ted všude dávají?
nahoru

sponzor





02.04 2010 2:16


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.10. 2006
Příspěvků: 14 | Témat: 0

02.04 2010 11:00


Tiež si myslím že dvojhmota je trošku nedomyslená vec, ale väčšinou odíde preto lebo ludia nevedia jazdit na TDI* a myslia si že diesel musí jazdit iba do 2000ot.
Druhá nevýhoda je že nie je vhodná pre úpravy a pre velký krútiaci moment, to už ani vodič neovplyvní jej životnost a preto je ideále použit jednohmotu.
Tu sú čísla dielov pre jednohmotný set pre pozdĺžne 5q prevodovky priemer lamely 228, ktorý mám aj ja v A4ke a je super, a s oložením HDS udrží v pohode 180ps a 400Nm.Ja som dal starší zotrvák zrovnat na sústruhu o 1mm, novú lamelu sachs preoblozenú 2x4mm HDS a nový prítlačák sachs a výsledok je super!
setrvák 026 105 269 L
sada spojky 028 198 141 BX
lamela 028 141 035 E
přítlačák 058 141 117
ložisko 01E 141 165

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

02.04 2010 13:01


řešil jsem důvody a důsledky takové výměny už tolikrát že se nebudu opakovat

každej ať si to vyzkouší sám

do roka uvidí jestli se mu to vyplatilo
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.5. 2007
Příspěvků: 140 | Témat: 15

02.04 2010 13:13


Koco z čeho je prosím Tě ten setrvák a lamela?
Meggy jaké máš důvody ho tam nedávat, nikde jsem nic neviděl.Díky chlapy.
Naposledy upravil RadekH dne 02.04 2010 13:39, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.2. 2007
Příspěvků: 72 | Témat: 1

02.04 2010 13:16


mohl bys tedy prosím aspon hodit odkaz kde jsi ty nebo někdo jiný řešili nějaký problém způsobený jednohmotou na seriovém neupraveném autě?díky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.10. 2006
Příspěvků: 14 | Témat: 0

02.04 2010 22:22


RadekH:
Koco z čeho je prosím Tě ten setrvák a lamela?
Meggy jaké máš důvody ho tam nedávat, nikde jsem nic neviděl.Díky chlapy.


Ja ho mám konkrétne z Audi 80 TDI* 66kW
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

03.04 2010 10:13


tady na klubu jsem to neřešil a ani řešit nebudu

ten kdo chce dvojhmotu vyměnit za jednohmotu to stejně udělá, protože chce ušetřit prašule což samo chápu

jo lidi, neměli jste si kupovat audiny, pokud nemáte na opravy
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

03.04 2010 10:32


Meggy, zkracene, fakt jen letmo nejaky ten duvod. Nebo nějaký odkaz,kde se to řešilo. Myslim,že finanční rozdíl není tak hrozný, aby auto fungovalo jak má. Stejně se musí vyměnit pak cela sada. Díky moc.
Naposledy upravil andreas dne 03.04 2010 10:37, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

03.04 2010 10:33


Meggy, zkracene, fakt jen letmo nejaky ten duvod. Nebo nějaký odkaz,kde se to řešilo. Myslim,že finanční rozdíl není tak hrozný, aby auto fungovalo jak má. Stejně se musí vyměnit pak cela sada. Díky moc.
nahoru

sponzor





03.04 2010 10:33


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

03.04 2010 10:36


odkaz nemám, něco podobného se řešilo na diesel foru

já to řešil s kolegy u zákazníků

navíc setrvačník se běžně nemění ani v audi...i tam je v manuálu výměna jen po uznání mechanikem

je jasné, že pro klid je lepší vyměnit komplet vč.setrváku

jen nejznámější výčet závad při záměně setrváků:

- zlomená klik.křídel (destrukce motoru)
- zničená Převodovka*

taky stačí trochu pogůglit a najdete spousty užitečných odkazů
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.10. 2006
Příspěvků: 14 | Témat: 0

03.04 2010 22:46


Meggy: To mi chceš povedat že tie audiny a passaty 1Z a AHU motory (myslím tie čo majú jednohmoty originál) majú zlomené kluky a k.o. prevodovky? Ja som teda ešte o zlomenej kluke na TDI* nepočul. A pri jednohmote tie kmity predsa tlmí lemela, teda pružiny v lamele, nie?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

04.04 2010 9:42


koco: já jsem nevěděl, že starý AU a VW mají stejný motory a převodovky jako nový s dvojhmotou

navíc jsem jasně psal, že to tady řešit nebudu, ať si tam každej dá co chce - jeho auto = jeho problémy

nevidím jediný důvod proč bych měl o tom debatit, když se najde spousta lidí, který nic nikdy "neslyšelo" a tím pádem je to vlastně blbost

andreas chtěl nějaké rychlé info, ten jsem sem dal a zbytek plís gůgl

PS. spojkové sady prodávám klubákům každý týden a pokud po mě chtějí to co tam nepatří (jednohmota) tak považuji za slušnost je upozornit, aby se pak nedivili
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.5. 2007
Příspěvků: 140 | Témat: 15

04.04 2010 20:36


Meggy: Myslím si, že když už sem napíšeš svůj názor, tak by jsi ho měl aspoň ze slušnosti odůvodnit a né že sem něco písneš a tvrdit "nehodlám to tu rozebírat najděte si důvod mého tvrzení sami". Jestli máš nějaké zkušenosti s touto zaměnou, byli bychom rádi, kdyby jsi se s námi o ní podělil, pokud je Ti to zatěžko, tak sem radši nic nepiš. Osobně jsem o tom taky nic neslyšel a to mám kolem sebe hodně lidí který tomu hodně rozumí, ale všechno je možné. U mě to vypadá tak, že nejspíš zůstane dvouhmota, nový přítlačák Sachs a keramická lamela, mělo by to udržet celkem dost.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

04.04 2010 20:54


RadekH: dva nejdůležitější důvody jsem napsal, co víc chceš rozebírat??

ty budeš tvrdit: já to nikdy neslyšel a blablabla...
já tvrdím: viděl jsem to několikrát u zákazníků

výsledek: dva různé názory, dáš si tam co uznáš za vhodné

takových dohadů jsem tady zažil už mraky, takže vím, že to je zbytečné

jo a pokud jsi něco nikdy neslyšel tak existuje prostředek a ten se jmenuje internet....tato věc ve spojení s gůglem dokáže divy
před chvilkou jsem zadal a našlo mě to několik odkazů na různá fora a různé kluby u nás i venku kde se to samé řešilo+konkrétní lidi co s tím problém měli (otázka 10 vteřin)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.5. 2007
Příspěvků: 140 | Témat: 15

04.04 2010 21:39


Meggy: Ale ten problém řešíme tady, tak nevím proč bych to hledal jinde. Řekl jsem, že jsem o tom neslyšel, ALE všechno je možné!!!!! Jestli máš problém někomu něco zdělovat, tak radši mlč.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
0
19.říjen 2019 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky
14
14.říjen 2018 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email