Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 22 prosince 2024
Celkem je zde 667 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: ralok
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 892
Online návštěvníků
Návštěvníků: 667
Uživatelů: 0
Celkem: 667

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.5. 2008
Příspěvků: 45 | Témat: 8

26.03 2010 16:10


Můžete mi prosím někdo poradit?

Už jsem tady v diskuzi listoval a snažil se najít nějakou odpověď k mému tématu, ale nic přesného jsem nenašel...
Při nastartování motoru mi automaticky zapne i ventilátor chladiče a to je motor úplně studený.
Dnes jsem podle některých rad vyměnil termospínač na chladiči, ale nic to nepomohlo.
V diskuzi jsem se dočetl, že by mohlo být na vině tepelné čidlo u vstřiků, nebo časové relé.
Kde ale ty dvě věcičky na motoru najdu a jak vypadaj?
Mám A6, r.v.99 s motorem 2,5TDI 110kW.

Moc děkuju všem, kteří se mi k mé prosbě ozvou.

Mějte se
nahoru

sponzor





26.03 2010 16:10


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

26.03 2010 16:44


Seš si jistej, že je sepnutý? Mně takhle fixluje jen nefunkční viskózní spojka. Točí se to i nesepnuté
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.5. 2008
Příspěvků: 45 | Témat: 8

26.03 2010 17:35


No právě, že si jistý nejsem, dneska jsem totiž zkoušel vyhodit pojistku ventilátoru i spínací relátko, ale při běžícím mototu se pořát točí.

Je to nějak nebezpečné, měl bych to rychle dát nějak do kupy?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.5. 2008
Příspěvků: 45 | Témat: 8

26.03 2010 17:52


Ještě jsem znovu zabrouzdal v diskuzi, Hanysku, dal jsi mi supr tip, vůbec mě to nenapadlo, že by to mohla být visko spojka.

Hned si ji objednám.

MAJTE SA VŠECI* OGAŘI
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

26.03 2010 18:04


jmarcos: Ktorý ventilátor sa ti točí? Sú tam minimálne dva. Jeden je poháňaný cez remeň a ten sa bude točiť stále, len podľa teploty ho bude zapájať viacej/menej visko spojka ktorá to robí v závislosti od toho ako sa ona ohrieva od chladiča
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.5. 2008
Příspěvků: 45 | Témat: 8

26.03 2010 18:14


Myslím ventilátor chladiče, ten větší. Pak je tam ventilátor klimy, ten je menší a funguje normálně.

Ventilátor chladiče se mi točí zároveň s motorem, začalo mi to dělat asi před třemi dny, kousl se na te visko spojce.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

26.03 2010 18:22


jmarcos: OK ten je ovladaný iba viskospojkou. Pýtal som sa preto lebo si menil veci pre ten druhý ventilátor
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.5. 2008
Příspěvků: 45 | Témat: 8

14.04 2010 15:47


Dneska jsem vyměnil tu visco spojku, koupil jsem novou Meile za 1800, ale žádná změna se neudála.
Ten ventilátor s visco spojkou se točí pořát stejně rychle.
Kde je sakra chyba? Už mi z toho fakt hrábne.
nahoru

sponzor





14.04 2010 15:47


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

14.04 2010 16:56


jmarcos:
Dneska jsem vyměnil tu visco spojku, koupil jsem novou Meile za 1800, ale žádná změna se neudála.
Ten ventilátor s visco spojkou se točí pořát stejně rychle.
Kde je sakra chyba? Už mi z toho fakt hrábne.


Při vypnutém motoru skus protočit vrtulí, pokud půjde zlehka, tak je viscospojka v pohodě, pokud bude mít velký odpor, nebo prostě bude mít snahu jakoby potáčet i s řemenem tak je to nějaká shitka....

I vrtule s dobrou viscospojkou se za chodu otáčí - unáší se. Ale točí se mnohem menší rychlostí, než když je seplá.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

14.04 2010 16:57


KOS: Tak, ale takhle nezkoušíš viscospojku ale ložiska ve ventilátoru Visco nevyzkoušíš, alespoň co já vim a toho vim málo
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.5. 2008
Příspěvků: 45 | Témat: 8

14.04 2010 17:20


Při vypnutém motoru se s tím ventilátorem dá otočit, ale že by to šlo nějak zvlášť lehce to se říct nedá, otočí se tak o 2 otáčky, ale s řemenicí nemá snahu otáčet.

Zkoušel jsem ten ventilátor zastavit za chodu motoru, ale to ani náhodou, točí se na fest.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

14.04 2010 19:23


Tak hlavně to zkoušej holou rukou. Aby nelítali prstíky.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

14.04 2010 19:31


Ten ventilator sa BUDE STALE TOCIT!
Preco?
Vezmi si koleso od bycikla, upni osku do vrtacky a zapni ju.
Koleso sa pomaly ale ISTE roztoci! Preco snad nemusim rozpisovat.
Viskospojka je detto, akorat ma vacsie trenie medzi oskou a ventilatorom.
Ide len o to, ci sa bude tocit rychlejsie/pomalsie, resp. aky vykon sa prenesie do vrtule.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

14.04 2010 19:37


jmarcos: Podle mě chyba v tomto není.. Jako jak pocituješ jinak tuto chybu?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.5. 2008
Příspěvků: 45 | Témat: 8

14.04 2010 20:41


Chyba je v tom, že to auto mám 2 roky a nikdy to nedělalo, až teď po zimě.
Všude tady píšou o tom, že se má ten ventilátor při studeném motoru točit jen tak bez síly a rukou se dá zastavit.
Jenomže ten můj se točí pořát naplno, jeho otáčky se nemětí, ať už je motor studený, nebo teplý.
Vadí mi to, protože to furt hučí jak traktor a celé 2 roky to nedělalo a fungoval tak jak má...
Taky mám strach, aby se tímhle nějak víc nezatěžoval řemen a zase neprasknul.
Protože jsem ho teď taky měnil, při cestě do Ovy se mi utrh šroub na napínací kladce, uvolnil se drážkový řemen, vzal s sebou i ten druhý a oba se namotaly na řemenici klikovky.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

14.04 2010 20:45


Mno to je ina..
v tom pripade ta nova viskospojka nie je bohvieaka.
nahoru

sponzor





14.04 2010 20:45


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.5. 2008
Příspěvků: 45 | Témat: 8

14.04 2010 21:04


Myslíš, že je to v tom případě tou novou visco spojkou? Že je to shit?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 633 | Témat: 26

14.04 2010 21:06


mi to dělá taky. hned po zapnutí klíčku se mi rozjede ventilátor.taky nevím co s tím, ale mám vyzkoušené , že když manualně vypnu ventilátor topení, že se vypne i ventilátor na chladiči.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

14.04 2010 21:06


Mno medzi rotujucou remenicou a ventilatorom je len ona viskospojka. Nie je nicim ovladana, len teplotou okolia. Tak co ine....
Bola dost lacna tak neviem...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 633 | Témat: 26

14.04 2010 21:09


mi to dělá taky. hned po zapnutí klíčku se mi rozjede ventilátor.taky nevím co s tím, ale mám vyzkoušené , že když manualně vypnu ventilátor topení, že se vypne i ventilátor na chladiči.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.5. 2008
Příspěvků: 45 | Témat: 8

14.04 2010 21:33


No, asi se seberu a půjdu ji reklamovat. Přece to nenechám jenom tak.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

14.04 2010 21:54


No ona se ta spojka příliš exaktně nechová. Je to vlastně analog - žádné digi - ano či ne. Měla by se chovat podle teploty, ale problémek je v tom, že přenášený kroutící moment těžko naměříš. Jestli má přenášet plný výkon při pařáku, těžko půjde na opačném konci limitu do nulového odporu. Určitě je tam nějaká hodnota, kdy se i za kosy musí s nějakým třením otáčet. Rozhodně nevypne docela. Rozsah 0-100% je nereálný. Nemysli si, při plném sepnutí je to asi docela rvačka, nějaký ten koník se tam kroutit bude
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

15.04 2010 6:17


je to jednoduchy... pokud ti to huci jak offroad i pri studenym motoru tak je porad sepnuta a to je spatne..
tocit se bude porad...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

15.04 2010 6:56


No já bych neřekl že to je viskóza,jestli řiká že to hučí od volnoběhu
nahoru

sponzor





15.04 2010 6:56


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.5. 2008
Příspěvků: 45 | Témat: 8

15.04 2010 9:59


Určitě je to ta visco. Jenom mě štve, že mi FM-Autodíly prodaly takovou sračku.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

15.04 2010 11:44


Přímo ve spojce to být nemusí. Co takhle nevyvážená vrtule? Tedy myslím jako celek, i s uchycením. Jenže to budeš těžko zjišťovat. Je fakt, že některá prostě za určitých podmínek (otáčky, teplota, přechodné režimy, poškození náběžných hran, nepatrné zkroucení listů, dosedací plocha ...) rezonuje víc, než jiná. Ještě než se otrávíš s neprůkaznou reklamací, zkus si půjčit jinou vrtuli. Třeba se chytneš. To, že ji spojka nevypne úplně může být jen část problému. Osobně jsem jednou takhle ladil pomocí nálepek a následného zkrácení ( v řádu do milimetru ) dvou lopatek a dobrý.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.5. 2008
Příspěvků: 45 | Témat: 8

15.04 2010 12:49


Vrtuli bych sice mohl vyměnit, ale na to, že se točí permanentně stejnou rychlostí přece nemůže mít vliv...
Nevím, fakt nevím, už mi z toho jde hlava kolem:-D
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

15.04 2010 18:22


sem tam misto VISCO dal elektrickej vetrak a mam pokoj a ticho
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.5. 2008
Příspěvků: 45 | Témat: 8

15.04 2010 19:01


A funguje Ti to v pohodě? Uchladí Ti to?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

15.04 2010 20:17


ztm v poho ale 30st horka jeste vyzkouseny nemam...
po meste to zapnu a cista hlava. a hlavne to netoci otacky motoru..
ztm max spokojenost..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email