Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 13 června 2025
Celkem je zde 550 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Michal2314
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 241
Online návštěvníků
Návštěvníků: 548
Uživatelů: 2
Celkem: 550

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 15.7. 2012
Příspěvků: 123 | Témat: 9

03.11 2012 9:33


byl by mi nejaky zdejsi clen ochoten vysvetlit polopaticky cestu signalu pro naklopeni turba?mam to tu docela procteny a nejsem z toho moc moudrej.jake snimace maji vliv,pres co to jde,kam,odkud,proc,proste vsechno o tom.jak se podle toho ridi nafta.diky za pripadne vecne odpovedi.k
nahoru

sponzor





03.11 2012 9:33


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

03.11 2012 10:12


Naklápění lopatek řídí ŘJ motoru, podle mapy požadovaného plnícího tlaku. Vliv na požadovaný plnící tlak má spousta veličin, které ŔJ hlídá (mimo jiné aktuální plnící tlak, otáčky motoru, poloha plyn. pedálu, atd...).

Samotné naklápění lopatek se potom ovládá pomocí el. mag ventilu (tuším N75). Do N75 je přiveden stálý podtlak z vývěvy a vede z něj hadička k baňce na turbu (kde je membrána připojena táhlem přímo na páku ovládání naklápění).
N75 pak podle signálu z ŘJ "přepouští" podtlak do baňky na trubu. Podle toho jak rychle nebo pomalu "přepouští" ten podtlak, tak podle toho se hodně, nebo málo prohne membrána v baňce na turbu a s ní pevně spojené táhlo, které už přímo ovládá polohu klapek.

Stačí takhle?
Jinak hezky je to popsáno i s obrázky zde.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.7. 2012
Příspěvků: 123 | Témat: 9

03.11 2012 13:30


t_kali:
Naklápění lopatek řídí ŘJ motoru, podle mapy požadovaného plnícího tlaku. Vliv na požadovaný plnící tlak má spousta veličin, které ŔJ hlídá (mimo jiné aktuální plnící tlak, otáčky motoru, poloha plyn. pedálu, atd...).

Samotné naklápění lopatek se potom ovládá pomocí el. mag ventilu (tuším N75). Do N75 je přiveden stálý podtlak z vývěvy a vede z něj hadička k baňce na turbu (kde je membrána připojena táhlem přímo na páku ovládání naklápění).
N75 pak podle signálu z ŘJ "přepouští" podtlak do baňky na trubu. Podle toho jak rychle nebo pomalu "přepouští" ten podtlak, tak podle toho se hodně, nebo málo prohne membrána v baňce na turbu a s ní pevně spojené táhlo, které už přímo ovládá polohu klapek.

Stačí takhle?
Jinak hezky je to popsáno i s obrázky zde.

jj diky moc ten zaklad vim,jen jsem nevedel jestli tam neni jeste neco o cem nevim,protoze mi zrejme nenaklapi Turbo*,mam nove(repas z garetu),n 75 mam novy,snimac plniciho tlaku jsem zkousel za novy a porad zadna zmena,proste do 2800to je lemra,pak to najednou vystreli a jede to jak potrefeny,v min ot to nejede,tak uz nevim.jinak diky za odp.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

03.11 2012 13:45


kůča1:

jj diky moc ten zaklad vim,jen jsem nevedel jestli tam neni jeste neco o cem nevim,protoze mi zrejme nenaklapi Turbo*,mam nove(repas z garetu),n 75 mam novy,snimac plniciho tlaku jsem zkousel za novy a porad zadna zmena,proste do 2800to je lemra,pak to najednou vystreli a jede to jak potrefeny,v min ot to nejede,tak uz nevim.jinak diky za odp.


Ve tvým případě je potřeba udělat jízdu a logování dat diagnostikou během jízdy.A pak můžeš teprv špekulovat proč to nejede tak jak má.Obrať se na někoho ve tvým okolí kdo ví jak to s tou diagnostikou udělat a určí ti přesnou příčinu problému.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.7. 2012
Příspěvků: 123 | Témat: 9

03.11 2012 16:31


áček:


Ve tvým případě je potřeba udělat jízdu a logování dat diagnostikou během jízdy.A pak můžeš teprv špekulovat proč to nejede tak jak má.Obrať se na někoho ve tvým okolí kdo ví jak to s tou diagnostikou udělat a určí ti přesnou příčinu problému.

jj vim,na 20 sem obednanej k vlastovi,ale 16 mam ject na moravu do mikulova,je to dalka,nechci ten novej motor zkurvit,tak to potrebuju pokud mozno dat do te doby nejak dohromady,tak alespon takhle badam
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

03.11 2012 17:53


kůča1:

jj vim,na 20 sem obednanej k vlastovi,ale 16 mam ject na moravu do mikulova,je to dalka,nechci ten novej motor zkurvit,tak to potrebuju pokud mozno dat do te doby nejak dohromady,tak alespon takhle badam

Tomu motoru neublížíš tu cestu zvládne bez následků.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

03.11 2012 18:01


ja znam lidi, co bez fukcniho naklapeni najezdili tisice km, aniz by jim to prislo divny...vklidu:))

cca za mesic uz budu mit spec stolici na mereni proporcionalnich ventilu typu N75 atd...ma to promenlivou frekcenci, nastaveni duty cykle od 10-100%, ukazatele podtlaku pred a za atd..

na tydle problemy naprosto idealni zarizeni, pac tak 1/10 desetina lidi jezdi s unavenym ventilem, neotevirajicim doplna..a tezko se to pomoci klasicke diag lovi
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.7. 2012
Příspěvků: 123 | Témat: 9

03.11 2012 19:41


to je jen me podezreni ze to nenaklapi,taky to muze byt uplne neco jinyho a motor se kurvit muze,spatna smes a propalenej pist nebo tak.jen je zvlastni ze kdyz jsem vypoustel destilku a lil tam g12 tak jsem rovnou vymenil cidlo vody a v ten den to jelo perfektne,plynulej peknej zatah od 1800ot,druhej den zase mrtvo.uz nevim kam sahnout
nahoru

sponzor





03.11 2012 19:41


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

03.11 2012 19:46


kůča1: Píst propálíš špatným ukapávajícím vstřikem a né nefungujícím turbem pojede to tak akorát jako SDI* Tak jen snížený výkon nic víc.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.7. 2010
Příspěvků: 18 | Témat: 6

03.11 2012 19:48


a co váha vzduchu?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

03.11 2012 20:16


pokud nejde o overboost, par desitek km neublizi...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7238 | Témat: 19

03.11 2012 21:58


kůča1:
to je jen me podezreni ze to nenaklapi,taky to muze byt uplne neco jinyho a motor se kurvit muze,spatna smes a propalenej pist nebo tak.jen je zvlastni ze kdyz jsem vypoustel destilku a lil tam g12 tak jsem rovnou vymenil cidlo vody a v ten den to jelo perfektne,plynulej peknej zatah od 1800ot,druhej den zase mrtvo.uz nevim kam sahnout
Ale já sem ti to řekl,když si tu byl....Turbo* netlačí nebo jsou vstřiky přicpaný ale to si myslim že si řikal že kontroloval nekdo.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.7. 2012
Příspěvků: 123 | Témat: 9

04.11 2012 6:34


vaha nova,n75novy,cidlo vody,Turbo* repas od garet 132kw,vstriky kontrolovany u krizka ve slivenci,uz me napada jen jednotka
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7238 | Témat: 19

04.11 2012 8:33


Rj mozna ale kdyz to pred zhonovanim bloku jelo normal tak se asi muselo neco stat ne....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.7. 2012
Příspěvků: 123 | Témat: 9

04.11 2012 9:39


Satas:
Rj mozna ale kdyz to pred zhonovanim bloku jelo normal tak se asi muselo neco stat ne....
prave ze to delalo to samy,kdyz jsem mel ject na log k lumpovi tak mi rek at sundam vika,tam jsem nasel 3 vahadla venku,tak probehla skoro go a zadna zmena:-(,nemuze propoustet EGR* nebo tak neco?jen tohle je tam stary jinak vse nove
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7238 | Témat: 19

04.11 2012 11:13


Tak ještě kouknout do řj zda neni napadená domácím kutilem.
Měl sem tento problem s řj v mý první A6 co sem mel.
nahoru

sponzor





04.11 2012 11:13


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

04.11 2012 11:53


tomas ti delal logy z jizdy ne? pokud je to rj, tak by to melo jit vysledovat s urcitou pravdepodobnosti z nich...napr podle chovani N75, vahy atd..

dovez to tomasovi, nech mu to tam par dni a mas po starostech...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 2723 | Témat: 54

04.11 2012 12:04


A není prostě ruplá nějaká hadice? Bych to skoro tipnul.
Dělalo mi to podobně s tou ruplou hadicí z odvětrávání klikovky.

Auto jelo až od 2200 OT, a občas mi spadlo do nouzáku a třeba 30 vteřin nejelo jak kdyby to odpojilo Turbo*. Pak se to srovnalo a zase to jelo, od 2000/Ot.

Hoď to Tomášovi a uvidíš...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.7. 2012
Příspěvků: 123 | Témat: 9

04.11 2012 12:29


Satas:
Tak ještě kouknout do řj zda neni napadená domácím kutilem.
Měl sem tento problem s řj v mý první A6 co sem mel.

mel jsem ji rozebranou,mechanicky poskozena neni,jestli jsou tam nahrany nejaky pitomosti to nevim
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.7. 2012
Příspěvků: 123 | Témat: 9

04.11 2012 12:31


chest:
A není prostě ruplá nějaká hadice? Bych to skoro tipnul.
Dělalo mi to podobně s tou ruplou hadicí z odvětrávání klikovky.

Auto jelo až od 2200 OT, a občas mi spadlo do nouzáku a třeba 30 vteřin nejelo jak kdyby to odpojilo Turbo*. Pak se to srovnalo a zase to jelo, od 2000/Ot.

Hoď to Tomášovi a uvidíš...

mel jsem rozebranej celej motor,kdyz jsem to skladal tak jsem vsechno cistil a kontroloval.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 2723 | Témat: 54

04.11 2012 12:39


kůča1:
mel jsem rozebranej celej motor,kdyz jsem to skladal tak jsem vsechno cistil a kontroloval.


Když to nejede, kouří to nějak zvlášť?

Jinak, jestli máš opravdu všechny hadice těsnící, jako takovou blbost bych zkontroloval zapojení podtlakových hadic. Jestli je nemáš přehozený. Je pravda, že je to taková blbost na kterou už by asi někdo přišel, ale náhoda je blbec.

jinak to asi bude řj, jinak nepíše ti vag třeba jestli neni regulační mez je překročena/ nedosažena?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.7. 2012
Příspěvků: 123 | Témat: 9

04.11 2012 12:44


Lumpiq:
tomas ti delal logy z jizdy ne? pokud je to rj, tak by to melo jit vysledovat s urcitou pravdepodobnosti z nich...napr podle chovani N75, vahy atd..

dovez to tomasovi, nech mu to tam par dni a mas po starostech...

jj delal,vypadalo to na naklapeni turba,obcas to jelo obcas ne,n75 vydaval divny zvuky tak cestou zpatky jsem ho koupil v elitu i s cidlem na vodu,n 75jsem tam nandal hned na parkovisti-zadna zmena,kdyz jsem druhej nebo treti den vypoustel destilku a daval fridex tak jsem prohodil cidlo vody a jelo to perfektne,druhej den jsem jel do haku a zase lemra.vcera jsem ho opet vyndal a koukal jsem do trubky,voda byla tak do 3/4-jakoby vzduchova bublina,takze cidlo bylo ponoreny jen kousek tak nevim jestli to melo vliv nebo ne,teplota ukazovala normalne ani se nezvedala.jeste jsem to nezkousel,uplne se bojim.jinak uz nemam na to penize na to nechavat to nekde na dyl,jenom v tom motoru jsem komplet tak 70+-,takze ted jim jablka ze zahrady.od te doby co vlastnim tenhle skvost to vypada ze jsem odsouzen chodit do prace od pondelka do nedele do smrti,jinak nejak nejde utahnout provoz,uz tak chodim 3mesice a porad neco na to dokupuju a uz me to nebavi.dobre mi tak,mel jsem si nechat passata b5 1,9tdi afn a mel jsem pokoj a byl jsem bohatej:-))
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.7. 2012
Příspěvků: 123 | Témat: 9

04.11 2012 12:49


chest:


Když to nejede, kouří to nějak zvlášť?

Jinak, jestli máš opravdu všechny hadice těsnící, jako takovou blbost bych zkontroloval zapojení podtlakových hadic. Jestli je nemáš přehozený. Je pravda, že je to taková blbost na kterou už by asi někdo přišel, ale náhoda je blbec.

jinak to asi bude řj, jinak nepíše ti vag třeba jestli neni regulační mez je překročena/ nedosažena?

prave ze nekouri,jaky mas na mysli podtlaky??mel jsem vyndany akorad od egru a turba,ty jsem zkousel prohodit kdyz jsem jel,ale nejelo to vubec,i podle dylky je jasny jak maji byt.vag v zavadach nic nema,pripojuju to porad jestli neco nevyskoci,akorad sbernice ABS*,mam odpojeny ABS* abych se pripojil do motorove jednotky
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7238 | Témat: 19

04.11 2012 12:52


Tak 70 litrů nestala dvaapulka u mě ještě ani jednoho zákazníka a všem to jezdí...tak mi to vysvetlete.
nahoru

sponzor





04.11 2012 12:52


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 2723 | Témat: 54

04.11 2012 12:52


Satas:
Tak 70 litrů nestala dvaapulka u mě ještě ani jednoho zákazníka a všem to jezdí...tak mi to vysvetlete.


Mě jo

Ale proto, že jsme si koupil ten největší poklad na českých silnicích
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.7. 2012
Příspěvků: 123 | Témat: 9

04.11 2012 13:19


chest:


Mě jo

Ale proto, že jsme si koupil ten největší poklad na českých silnicích

to ja asi taky:-))
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.7. 2012
Příspěvků: 123 | Témat: 9

04.11 2012 18:45


ted jsem s tim jezdil,obcas to tahalo a obcas ne,vic ne nez jo,se z toho poseruuuuu
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

04.11 2012 21:45


kůča1:

jj delal,vypadalo to na naklapeni turba,obcas to jelo obcas ne,n75 vydaval divny zvuky tak cestou zpatky jsem ho koupil v elitu i s cidlem na vodu,n 75jsem tam nandal hned na parkovisti-zadna zmena,kdyz jsem druhej nebo treti den vypoustel destilku a daval fridex tak jsem prohodil cidlo vody a jelo to perfektne,druhej den jsem jel do haku a zase lemra.vcera jsem ho opet vyndal a koukal jsem do trubky,voda byla tak do 3/4-jakoby vzduchova bublina,takze cidlo bylo ponoreny jen kousek tak nevim jestli to melo vliv nebo ne,teplota ukazovala normalne ani se nezvedala.jeste jsem to nezkousel,uplne se bojim.jinak uz nemam na to penize na to nechavat to nekde na dyl,jenom v tom motoru jsem komplet tak 70+-,takze ted jim jablka ze zahrady.od te doby co vlastnim tenhle skvost to vypada ze jsem odsouzen chodit do prace od pondelka do nedele do smrti,jinak nejak nejde utahnout provoz,uz tak chodim 3mesice a porad neco na to dokupuju a uz me to nebavi.dobre mi tak,mel jsem si nechat passata b5 1,9tdi afn a mel jsem pokoj a byl jsem bohatej:-))


Tak to sa ani nedivím ak takto opravuješ toto auto,že ťa ten motor bude stáť 100 tis a stále ti to nepojde....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.7. 2012
Příspěvků: 123 | Témat: 9

05.11 2012 7:57


MUFTY:


Tak to sa ani nedivím ak takto opravuješ toto auto,že ťa ten motor bude stáť 100 tis a stále ti to nepojde....
a jak by jsi na to sel prosimte ty?vysvetli mi to,bud od te dobroty.diky
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email