Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 30 kvě 2024
Celkem je zde 646 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: TyMotei
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 465
Online návštěvníků
Návštěvníků: 645
Uživatelů: 1
Celkem: 646

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Neue RS6
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

05.09 2007 15:59


Už vim co chci k vánocůůůům (kdyby náhodou nebyla R8 )

nahoru

sponzor





05.09 2007 15:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

06.09 2007 8:45


Nově vyvinutý motor V10 s přímým vstřikováním benzinu FSI a dvěma turbodmychadly, stálý pohon všech kol quattro a sportovní podvozek s Dynamic Ride Control ustavují nový standard mezi výkonnými luxusními automobily. 426 kW (580 k) a nejvyšší točivý moment 650 Nm se podílejí na nezapomenutelných zážitcích, ale Audi RS 6 Avant současně poskytuje vysoký cestovní standard na dlouhých trasách.

Desetiválcový motor s uspořádáním dvou řad válců do V vychází z motoru použitého v Audi S6 a S8, ale byl přepracován prakticky ve všech směrech, aby byl schopen dlouhodobě odvádět podstatně vyšší výkony. Dvojice turbodmychadel zajišťuje prakticky konstantní tok výkonu v celém otáčkovém pásmu motoru. Vrcholná hodnota křivky točivého momentu 650 Nm je k dispozici mezi 1500 a 6250 min-1, maximální výkon je podáván mezi 6250 a 6700 min-1. Systém přímého vstřikování benzinu do válců FSI pracuje s maximálním tlakem 120 bar, což mj. umožnilo zvolit u přeplňovaného motoru neobvykle vysoký kompresní poměr 10,5:1. Systém mazání se suchou skříní umožňuje zvládat konstantní přetížení až 1,2 g bez rizika nasátí vzduchu olejovým čerpadlem. S motorem je dodáván upravená šestistupňová automatická
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 465 | Témat: 28

06.09 2007 12:09


Krásný, má to snad nejsilnější motor, jaký kdy v sériovém Audi byl.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

06.09 2007 12:23


Ten motor je brutál. V takovým kobíku mít 10-ti válec, to už je mazec
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22151 | Témat: 587

06.09 2007 19:33


hezci nez RS4
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.1. 2007
Příspěvků: 368 | Témat: 11

06.09 2007 19:37


no, zas takovej odvaz to asi nebude. klasickej kombik pro dnesni praktickou zenu. premejslim, ze bych to koupil Jaaje na poletovani po meste - pro malyho do druziny, na nakup, semtam na houby a tak. snad na to davaj za priplatek aspon tazny, aby se to taky trochu vyuzilo. na vyblbnuti bych chtel uz neco poradnyho. aspon Skodu 110R s motorem z Faka...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

07.09 2007 10:48


yohn, Jestli to potřebuješ jen na to co píšeš tak bych do ní šel bejt tebou ....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.1. 2007
Příspěvků: 368 | Témat: 11

07.09 2007 11:28


nahoru

sponzor





07.09 2007 11:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22151 | Témat: 587

07.09 2007 14:35


yohn:
snad na to davaj za priplatek aspon tazny, aby se to taky trochu vyuzilo.


neboj az prijde cas, tak v cesku budou tyhle auta s taznym, po prvnim majiteli z nemecka
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

02.12 2007 17:09


chtěl bych bejt majitelem to zádu hezky napis 2.0 Tdi
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 132 | Témat: 2

02.12 2007 20:47


Tož pekné ,ale nedosažitelné ak se musím spokojit s 2.7 bi turbem. Ropák mi nesmí do baráku mimo Transita na práci cus bambus CUNE
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

05.12 2007 19:45


V takovém autě už bych se bál na to pořádně šlápnout abych náhodou nevcucnul nějakou Fábii HTP do sání
nahoru

AK senior
AK senior

Žena
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1626 | Témat: 19

05.12 2007 21:16


Já bych spíš brala novou RS4... v RS6 se mi tolik nezalíbil interiér... takový šišatý budíky...
nahoru

Anonymní





05.12 2007 21:40


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

06.12 2007 12:58


Už se těšim až to někde uvidim nádhera. A co ta RS6+? Ta by měla mít 630 koníků, taky zajímavý

Jinak se mi taky dost zamlouvá RS4 i ta r.v. 2007 i normál A4 r.v. 2005-... Začíná se mi líbit víc než A6.

Můj žebříček je A8, A4, A6, aspon u stávajících modelů

ale každopádně tohle bude mazec :mygod:
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

06.12 2007 13:17


Avatar:
me se libi ta modra jako s¨vina)))))


A víš že mně to u tebe ani nepřekvapuje Jsem čekal kdy narazíš na barvu
nahoru

sponzor





06.12 2007 13:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

06.12 2007 13:18


Luciferka:
Já bych spíš brala novou RS4... v RS6 se mi tolik nezalíbil interiér... takový šišatý budíky...


Na ty budíky bych si zvyknul asi hodně rychle - a v tom fofru co to jezdí si budeš všímat jen nádrže ...
nahoru

AK senior
AK senior

Žena
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1626 | Témat: 19

06.12 2007 19:08


Tak jasný, zvyknout se dá na cokoliv... [smilie=biggrin.gif]
ale z venčí je to hezčí jak ten interiér a při výběru auta člověk kouká i na ten interiér...
každopádně svýho favorita mám
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2007
Příspěvků: 491 | Témat: 7

06.12 2007 19:11


Což oto auti pěkné ale jak se říká všeho moc škodí
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email