Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 16 června 2024
Celkem je zde 696 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Witchero
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 502
Online návštěvníků
Návštěvníků: 693
Uživatelů: 3
Celkem: 696

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.5. 2012
Příspěvků: 6 | Témat: 3

11.10 2012 15:42


Mám kamaráda, který se mi o auto stará už léta. Šikovnej, spolehlivej, atd.
Když mi v červnu přestala chladit klima, řekl mi, že je děravý chladič, který údajně prostřelil zatoulaný kamínek.
Zaplatil jsem mu výměnu chladiče, náplň+práci a za týden klima opět prázdná. Řekl, že nesehnal nové těsnící kroužky a dal tam staré. Tak znova na dílnu a dát tam nové.Opět jsem zaplatil vše včetně nové náplně. Po týdnu opět prázdno...
Konzultoval jsem to s jinými znalci a bylo mi řečeno, že před plněním se vždy musí zkoušet těsnost transparentní látkou, jejíž únik je viditelný speciálními brýlemi a až potom se tam plní chladivo, takže je mi divné, že technik,který prováděl plnění 2x nic neodhalil. Je to možné?
Děkuji za názory a postřehy.
nahoru

sponzor





11.10 2012 15:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

11.10 2012 20:55


To je jednoduche. Nic proti mechanikovi, ale nejspis to bude jen "foukač baněk" jak jim rikam. Je rozdil mezi servisem klimatizaci a plnenim klimatizaci. Nicmene se obdivuji tvoji trpelivosti a ochoty neustale platit za jednu vec, ktera porad neni udelana spravne.
Postup plneni klimy je nasledujici:
1 krok - odsati stareho chladiva (zbytku) vcetne oleje co je roznesen po systemu. Tady je potreba opravdu dobre precist hodnotu chladiva, ktera byla ze systemu vysata. Podle tohoto udaje, uz dopredu vis zda je okruh v poradku (unik chladiva) nebo zda se bude resit nejaka netesnost.
2 krok - vyvakuovani systemu (25 minut minimum) Vakuovani je dulezita vec. V podstate vyvaris temer veskerou vlhkost co v ni je. Zamrne pisi veskerou, nebot tu co je pochytana v dehydratoru, ven nedostanes. Po ukonceni vakuovani, je dobre nechat to nabodle na masinu a sledovat podtlak na obou vetvich (vysokotlak, nizkotlak)
Pokud byla vaha odsateho chladiva tak nejak do -30% s predepsanou davkou, muzes prejit ke kroku 3.
Pokud ne, udelas nasledujici. Do okruhu soupnes konstrastni latku a nasledne olej. Pak z duvodu uspory penez zakaznika, tam nacpes chladivo- ne ovsem v plne davce, staci 50-60% predepsane davky. Zapnes klimu a pres UV svetlo hledas unik. Nekdy je to oser, nekdy se na to prijde hned. Najdes, vse odsajes, opravis unik a jedeme opet od kroku 2.
Krok 3 - je v podstate stejny jako zaver kroku 2 (pred resenim odhaleni uniku.)Jen DAS* kompletne plnou davku. Po naplneni systemu, zavres na masine ventily a po nastartovani a zapnuti klimy, kontrolujes tlaky na obou vetvich. Hodne ti to rekne o stavu kompresoru. Nasledne zmeris teplotu vzduchu na vystupu v interieru auta.
Tot vse. Neni to nikterak slozite, jen se to - ostatne jako vsechno, musi proste delat poctive.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.5. 2012
Příspěvků: 6 | Témat: 3

12.10 2012 17:39


TAK MOC DĚKUJU.ASI MI NEZYDE, NEŽ S TÍM ZAJET DO NĚMEC...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

12.10 2012 20:26


Proc do nemec? I u nas je mraky mechaniku, co to zvladnou...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.5. 2012
Příspěvků: 6 | Témat: 3

12.10 2012 20:59


Nemám dobrou zkušenost se značkovýma servisama a v okolí nemám nikoho, komu bych věřil.
Už dostkrát mi různý šikulos auto dojebali, nebo i jsem zažil nežádoucí výměnu součástky-prostě krádež.
Já sám nejsem technicky zdatnej, takže mi nic jinýho nezbyde.Jsem ze sokoova a v Německu jsem za půl hodiny.někdomě odveza a pak zase zpátky. nebude asi levný, ale nic jinýho asi nevymyslímm.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

12.10 2012 22:26


Azbest:
Zajeď za Vlastou do Jíren. Ví o čom hovoří ... Za něj ruku do ohně.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.5. 2012
Příspěvků: 6 | Témat: 3

13.10 2012 10:08


To je 200km a když tam odhalí něco, co nezvládne hned, tak jsem nahranej...
Kdyby byl oblíž, tak neváhám ani chvilku, protože můj mechanik navíc nějak přestal komunikoivat...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email