Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 12 června 2025
Celkem je zde 293 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Dezerter33
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 240
Online návštěvníků
Návštěvníků: 291
Uživatelů: 2
Celkem: 293

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2008
Příspěvků: 223 | Témat: 55

09.09 2012 20:15


Zdravím všechny odborníky a chci se zeptat jestli nevíte někdo kde se může ztrácet motorový olej. Nikde opticky nevytéká, ale dolejvám tak půl litra za měsíc. Je to u motoru 1,8 T 20V. Za každej tip předem díky.
nahoru

sponzor





09.09 2012 20:15


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2011
Příspěvků: 480 | Témat: 22

09.09 2012 20:17


Tak může to utíkat přes Turbo*. Já sice teda u TDI*, ale doléval jsem 2 litry za měsíc po výměně turba a repase hlavy ani kapka a to mam "240 000" Zkontroluj chlad. kapalinu jestli tam nemáš emulzy
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2008
Příspěvků: 223 | Témat: 55

09.09 2012 20:26


martin.web:
Tak může to utíkat přes Turbo*. Já sice teda u TDI*, ale doléval jsem 2 litry za měsíc po výměně turba a repase hlavy ani kapka a to mam "240 000" Zkontroluj chlad. kapalinu jestli tam nemáš emulzy


Do chladící určitě ne to by mi už teklo vrchem a ta je furt hezky růžová. A dá se to Turbo* nějak vyloučit, nebo potvrdit?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2011
Příspěvků: 480 | Témat: 22

09.09 2012 20:29


Mě to vždycky sežralo hodně oleje, když jsem to točil... takže 180 dálnice praha zpět a měl jsem skoro sucho. Ale myslím, že v příručce je napsáno, že do půl litru je to snad ještě OK.
A kolik má nokroucíno to tvoje Turbo* ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.3. 2009
Příspěvků: 457 | Témat: 16

09.09 2012 20:30


Jestli to prosakuje skrz Turbo*, tak těsně po nastartování uvidíš z výfuku modrý kouř. Když je to ve větší míře kouří modře pořád.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2008
Příspěvků: 223 | Témat: 55

09.09 2012 20:55


Kolik má nakrouceno Turbo* netuším, pokud tam je od novoty tak 180000. Žere hodně, od května jsem tam nalil už tři litry, tak si říkám jestli má cenu vůbec dělat pravidelnou výměnu oleje na kterou se chystám a nebo jen prohodit ojl filtr když tam leju furt olej novej.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1502 | Témat: 32

09.09 2012 21:04


Nejde jen o olej,ale i o filtr.Podle mě pokud ti to žere hodne olej,tak by se měla zjistit příčina a ne neustale jezdit a dolivat.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2008
Příspěvků: 223 | Témat: 55

09.09 2012 21:09


luboš32:
Nejde jen o olej,ale i o filtr.Podle mě pokud ti to žere hodne olej,tak by se měla zjistit příčina a ne neustale jezdit a dolivat.


Souhlasím a proto se ptám. Nejde mi o těch pár korun navíc vylitejch, ale o to, že to neznačí nic dobrého. Proto jsem tu a snažím se oslovit odborníky, kteří určitě rádi poradí.
nahoru

sponzor





09.09 2012 21:09


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.6. 2012
Příspěvků: 110 | Témat: 20

09.09 2012 22:18


Já v příručce četl že to žere asi 1 litr na 1000Km, což si myslím že tak mám i já. Není to tak dlouho co mi jeden známý radil ať do motoru liju místo plné synetiky jenom polo a že motor přestane ten olej tolik žrát. nevím co je na tom pravdy, ještě jsem to nezkoušel.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2011
Příspěvků: 480 | Témat: 22

09.09 2012 22:25


Na tu výměnu pozor nevím přesně z jakého typu na jaký, ale při změně to prý uvolní karbon a může to udělat dost škody. Ale podle mě to olejem nebude spíš něco odchází. A jestli má Turbo* opravdu tech 180K tak je dost možný, že právě ono.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.7. 2012
Příspěvků: 38 | Témat: 6

09.09 2012 22:26


Ten iny olej by som tam urcite nedaval , a 1 liter na 1000km to je moc vela , keby to bol 1 liter na 15 tisic este dobre , ale na tisic km liter je vela az moc vela . Ja som za celych 15 tisic nedolial ani deci ,lebo nebolo treba a to tam davam predpisany olej , teda davam elf ale presne taky isty co tam ma ist .
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.6. 2012
Příspěvků: 110 | Témat: 20

09.09 2012 22:29


Fakt je v příručce napsaný že to může žrát 1litr/1000km... ale je pravda že to moc příjemný není, pořád nějak myslet na to, jestli tam ten olej je, nebo není.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2011
Příspěvků: 480 | Témat: 22

09.09 2012 22:31


Ozkoušej to co ti tady napsal moucha: a budeš chytřejší.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.3. 2009
Příspěvků: 308 | Témat: 15

10.09 2012 13:58


Nejsem odborník na motory, ale ono se od turba může strácet jak do výfukové části a pak to asi bude kouřit, tak se to může strácet i na druhou stranu a bude to valit do trubek sání a intercooleru.
Ta spotřeba oleje v knížce 1L/1000Km tam opravdu je. Moje 1.8T taky žrala olej jako sviň, bylo to 2L/1000Km, sem furt doléval jak kkt, potom jsem zjistil že mám totálně zespoda rozpadlou hadici od odvětrávání klika a vaček a ten ventil co tam z deklu nahoře je byl taky v kelu a vesele mi chcal olej ven po hraně a oblevalo to celý blok zezadu kolem katu dolů. Teďka po GO motoru a vyčištění už olej drží a nehne se...

Pro inspiraci, co jsem měl řiti já:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

10.09 2012 19:15


Zkontroluj ventil odvětrání klikové skříně,jestli není pořád otevřený.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 112 | Témat: 0

10.09 2012 19:27


při tom nájezdu bych to viděl na 99% Turbo* naodchodu. Ale to odvětrání zkontroluj taky.
Ale pokud najedeš měsíčně třeba 10000 km, tak je to v poho, toho půl litu
nahoru

sponzor





10.09 2012 19:27


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2008
Příspěvků: 223 | Témat: 55

10.09 2012 21:04


Díkec za tipy, nemáte někdo schema sání s turbem. Jo a olej Turbo* jen maže, nebo i chladí? Vím, že u toho benzínu, je to s tím chlazením jinak než u nafty.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.3. 2009
Příspěvků: 457 | Témat: 16

10.09 2012 21:14


mirda h:
při tom nájezdu bych to viděl na 99% Turbo* naodchodu. Ale to odvětrání zkontroluj taky.
Ale pokud najedeš měsíčně třeba 10000 km, tak je to v poho, toho půl litu


180tkm ti přijde hodně?

No pokud se k tomu někdo chová jako prase tak budiž, to se dá odkráglovat motor i dřív, ale globálně to pro moderní motory je pouhý zlomek životnosti. Konkrétně já mám najeto 350tkm a nedolévám mezi výměnami vůbec nic, takže bych tak rychle nelámal hůl nad turbem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 112 | Témat: 0

10.09 2012 21:22


Tak o motoru jsem neřekl půl slova, psal jsem pouze o turbu a kontrole odvětrání KS. Super moderní motory z roku 2002 . Tak 1.8T a 1.9TDi jsou držáky, o tom žádná, ale Turbo* prostě nevydrží to, co ten motor. Nepřeju mu, by musel měnit Turbo*, já ho měnil nedávno a je to práce napohodu a výsledný efekt? opět žádná spotřeba oleje a auto jede o něco líp.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 112 | Témat: 0

10.09 2012 21:25


a ještě jsem se pořád nedočetl, kolik toho za měsíc najede, to je celkem důležitý, ne?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.3. 2009
Příspěvků: 457 | Témat: 16

10.09 2012 21:29


samo, že pokud má měsíční nájezd 5tkm, tak je dolití půllitru oleje zanedbatelné.......
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2008
Příspěvků: 223 | Témat: 55

10.09 2012 21:33


já mám do tisíce za metr.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 112 | Témat: 0

10.09 2012 21:48


tak to je v normě, ale je to nepříjemný, prošel bych to odvětrání, ty ventily odvětrání a pokud jsou ok a motor nikde nekape, bude to nejspíš to Turbo*. Nevěřím tomu, že to budou gufera na ventilech, ještě můžeš změřit tlaky a vyloučit tak píst. kroužky, ale to si taky myslím, že bude ok. Pokud máš třeba po té tisícovce mastnou ŠK, tak to jde turbem nebo odvětráním KS
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email