Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 21 prosince 2024
Celkem je zde 388 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: xkubakoudyx
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 891
Online návštěvníků
Návštěvníků: 386
Uživatelů: 2
Celkem: 388

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior


Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 797 | Témat: 15

26.09 2009 20:21


To asi jo, protože by museli vyměnit i volant a vyndat RNS-E... A velice pochybuju, že by ho někdo šlohnul a stihnul ho za takovou chvilku zlegalizovat, aby se dalo takhle prodat přes net. Přece jen by museli změnit VIN...
nahoru

sponzor





26.09 2009 20:21


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

26.09 2009 20:27


Hoši ty šli na jisto stejně jako u mě,potřebovali buď díly nebo to bylo na objednávku někam na východ...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

26.09 2009 20:57


Flex:
Jenom tak pro zajimavost, za jak dlouho jsou schopni prestrikat auto? Ten inzerat, jak jsem ho se dal, je asi chujovina, ze by to bylo ono, co?


Dnes se uz nelakuje, bohuzel je u nas velice jednoduche zlegalizovat corku ale nejspis uz bude nekde venku. Je to smutne a frustrujici ale je to tak.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.8. 2009
Příspěvků: 342 | Témat: 24

26.09 2009 21:09


Upřímnou soustrast Honzo:/
měl si jí fakt vymazlenou. Říkám to pořád..radši tunit jen motor a z venku jí nechat v základu a nejlíp celou od bahna:D
Jsou to prostě mrkdy zlodějský! Kdyby to šlo, nechal bych si do sedačky namontovat nějakej elektrickej šok..něco jak tazer. A ráno bych pak mamrda odvez někam do lesa a posadil bych ho do mraveniště!
Popřál bych ti ať jí najdeš, ale než jí najít rozřezanou, tak snad lepší nenajít:/ Tak spíš ať ti vydrží co nejdýl ta šestka;)
peace kámo
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.5. 2009
Příspěvků: 151 | Témat: 0

26.09 2009 23:17


Kratz: nevím jestli se těch nových aut feťáci bojí, nebo čím to je, ale když jsme tu měli vykradený auto tak to byla s železnou pravidelností moje stará šestka.

Ahoj Kratzi, jo to je možné, že lumpové předpokládají, že ta novější auta budou líp zabezpečená...nevím.
A že nechávají lidi auta na ulici? - no, možná už i trochu rezignovali nebo mají naopak to auto finančně "nadoraz".
Osobně se o to naše taky bojím, ale zase že bych kvůli tomu vydala dalších 120 táců za garáž půl kilometru od paneláku, to bohužel fakt ne.
Všichni sousedi a kolegové mi říkají, že vypadá jak nová.... (no, kéž by ji to zachránilo) a jinak - už nám někdo naťukl při parkování ty dveře, což jsem považovala za náhodu, a včera jsem zjistila vyryté škrábance na přední kapotě - což za náhodu nepovažuji.
Nedělá mi problém nárazově promluvit sprostě , ale v tomto případě jsem si řekla, že tak krásné auto poškodí úmyslně jenom člověk slabého ducha, čili už dávno postižený těmi pověstnými božími mlýny - tak co takovému dementovi vlastně přát horšího, že...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.11. 2008
Příspěvků: 154 | Témat: 12

14.10 2009 9:23


Tak už máme podezření na možného pachatele. V rámci vyšetřování nechci sdělovat podrobnosti, ale jedno Vám řeknu: Rozhodně si rozmyslete, než někomu dáte auto na diagnostiku!!!! jakmile Vám nikdo napíchne auto, může si v klídečku stáhnout PIN budíků a jiná data, na základě kterých pak neni problém přijít již s nakodovaným klíčem a v klídečku odjet. Neni na to si raději připlatit přímo u Audi za vymazání chyb nebo kódování řídicích jednotek.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.11. 2008
Příspěvků: 94 | Témat: 10

14.10 2009 12:51


nicko:
Tak už máme podezření na možného pachatele. V rámci vyšetřování nechci sdělovat podrobnosti, ale jedno Vám řeknu: Rozhodně si rozmyslete, než někomu dáte auto na diagnostiku!!!! jakmile Vám nikdo napíchne auto, může si v klídečku stáhnout PIN budíků a jiná data, na základě kterých pak neni problém přijít již s nakodovaným klíčem a v klídečku odjet. Neni na to si raději připlatit přímo u Audi za vymazání chyb nebo kódování řídicích jednotek.


takove zmr..y dokopat a predtim polamat nenechave zlodejske ruce
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.5. 2009
Příspěvků: 194 | Témat: 14

15.10 2009 8:53


tak to mě sere,takovej volant už se bude blbě shánět

Je to škoda a takovejm lidem bych sekal koule a ruce,škoda že jsou zakázaný středověký tresty
nahoru

sponzor





15.10 2009 8:53


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 6.12. 2007
Příspěvků: 3071 | Témat: 96

02.11 2009 11:49


Neco novyho? Nasels ji?

Krista, ta je uplne nadherna, takove skody...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.11. 2008
Příspěvků: 154 | Témat: 12

02.11 2009 12:06


Tesi:
Neco novyho? Nasels ji?

Krista, ta je uplne nadherna, takove skody...


vubec nic....kdepa, s tim už jsem se rozloučil.
nahoru

Anonymní





03.11 2009 20:42


Cítím s tebou. Mně jí chtěli před barákem taky ukrást, odpojili baterku, vyndali řídící jednotku, ukradli navi, prostě co se dalo. Snad je odradil zámek páky, je to automat nebo sousedi. Ale v tomhle případě jsou všechny slova útěchy zbytečná...
Každopádně když někdo tady chytne jakéhokoliv zloděje, než zavolá fízly, musí ho svázat a zavřít ve sklepě. Hodí to na nástěnku, každej odsud se zastaví si do toho zmrda kopnout. Přes osm tisíc kopanců není málo. Nebo pár zfetovanejch negrů, co si půjdou trochu užít..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.1. 2008
Příspěvků: 311 | Témat: 13

21.11 2009 3:43


ja se dneska bavil s jednim typkem co dela v Olomouci policajta a rikal ze je to strasny, ze uz se auta v Olmiku ani moc nevykradaji ale ze se to bere primo na kusy. kazdy den miznou v prumeru dve auta.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

03.01 2012 20:49


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Trošku podoba až na ten automat a navigaci, hned sem si vzpomněl na tuhletu , jak to vlastne dopadlo?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.11. 2008
Příspěvků: 154 | Témat: 12

04.01 2012 8:39


Cau...mas pravdu, je hodně podobná...

jinak to nedopadlo nijak...Audi pryc...uz jsou jiny, akorat uz svoje auta nikde nevystavuju..

i když bych se rád pochlubil svou S5 vid
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 124 | Témat: 3

04.01 2012 9:24


Toto mi poslal kamarád docela pecka.


Jelikož pracuji ve státní složce, kterou zde většina dobře zná a nemá ji v lásce, chtěl bych vám tímto poukázat na zařízení pro způsob odcizení motorového vozidla. Jako technik jsem se dostal k ohledání vozidla, které bylo předchozí den stíháno hlídkou PMJ Praha do obce na Praze - východ. Jednalo se o audi A8 - šedá metalíza s označením audi S8 na libereckých SPznačkách. Toto vozidlo mělo být kontrolováno hlídkou policie v Praze.
Když ho chtěla hlídka zastavit, vozidlo se dalo na újezd a pokračovalo rychlostí 200km/h směrem z Prahy. Jelikož je na Praze - východ momentálně v běhu stavba kruhového objezdu, toto vozidlo nemělo jedinou šanci ve výše uvedené rychlosti tuto skutečnost postřehnout a v rychlosti cca 180km/h doslova prolétlo stavbou a skočilo do pole. Hlídka policie PMJ k tomuto vozidlu dojela v době, kdy již osoba řidiče na místě nebyla. Byla noc, asi 3:20 hodin, všude tma, žádné světlo v okolí, pouze pole. Na místo byl povolán psovod a vozidlo bylo odtaženo na odtahové parkoviště, kde jsem druhý den provedl ohledání.
A teď se držte, ve vozidle byla sada kompletních paklíčů na vozidla koncernu VW, kompletní sada karet pro vozidla Renault, čtečka klíčů a dálkových ovladačů, cca 1000 ks nevyplněných zelených karet od pojišťovny Alianz, čisté technické průkazy české + ukrajinské, krabice ukrajinských registračních značek + označení, další elektronika pro nastartování vozidla.
Dále ve vozidle bylo zařízení, které bylo ukryto v papírové krabici od papírů do tiskárny.
Z této krabice vedl kabel, který ležel u zásuvky na 12 V. V krabici byly tři malé větráčky jak od počítače a u každého větráčku anténa, celkem tři, každá pro jinou frekvenci. Když jsme to zapojili, všem spadla brada:
Jednalo se o rušičku telefonního signálu, a to pro všechny frekvence.
Všem mobilní telefony během 10 sekund ztratily signál, a to pozor, i vysílačka ve služebních vozidlech. Toto zařízení funguje cca do okolí 2 km a vyruší - pozor - komplet signál pro všechny mobilní sítě a vysílačky.
Důvod je jasný, při odcizení vozidla se tohle zařízení zapojí a v tu chvíli se neuvede
v činnost žádné zařízení upozorňující majitele (magic car, scherlog, mobil. telefon, vysílačka, atd.), prostě v okolí nefunguje nic. Vyřadí to z činnosti i mobil náhodného kolemjdoucího, který vidí krádež vozidla. Druhý důvod je, že toto zařízení vyřadí i policii při pronásledování - mobily, vysílačky s operačním programem...
Každopádně ztratil jsem všechny naděje na zabezpečení vozidla, snad již pouze mechanické. A pak si kupujte alarmy a vyhledávací systémy do vozidla.
Ještě upozorňuji, že vozidlo Audi nebylo v pátrání a bylo psané na 26letou mladou holku, která uvedla, že vozidlo půjčuje všem, kdo ji o to požádají.
Za přítele má údajně cizince. Vozidlo stojí na Praze 8, a to v ulici Pernerova, tak pozor na toto vozidlo!!!! Vozidlo již bylo předané majitelce, ale zařízení na krádeže vozidel máme zajištěné.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.11. 2008
Příspěvků: 154 | Témat: 12

04.01 2012 14:37


...tak to je rachot...

myslim že už to tady zaznělo ale klidně to zopakuju..

1/ žádné zabezpečení automobilu na 100% neexistuje
2/ nechávat auto na kamerách na hlídaném parkovišti nebo v garážích
3/ schovat diagnostickou zástrčku (koncern VW)
4/ mít auto co možná nejlépe pojištěné
5/ a to je vůbec nejlepší prevence - nemít auto žádné nebo mít naprostou plečku
nahoru

sponzor





04.01 2012 14:37


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11256 | Témat: 95

04.01 2012 14:48


Kurvajz kuci, je to tady tak 3x a je to hoax.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 57

23.07 2012 10:39


staci mit magnetickej spinac a jsi v pohode protoze jen ty vis kam prilozit magnet aby to jelo..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.1. 2009
Příspěvků: 709 | Témat: 49

23.07 2012 14:09


Clune21: tak to je slušné...co ty šm...di nevymyslí.jen tak dál hlavně ať jich najdete co nejvíc
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

23.07 2012 14:19


Sherlog nefunguje na frekvenci GSM tak to tím tezko vyrusi ale nejlepší zabezpečení je dobrá pojistka
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.7. 2012
Příspěvků: 38 | Témat: 6

23.08 2012 16:41


Stary , ale zaujimavy clanok , mozno to niekomu pomoze v zabepeceni auta.

(prevzaté z časopisu STOP)

Členovia gangov zlodejov áut si za pár minút strachu (dlhšie profesionálna krádež netrvá) a niekoľko dní práce v anonymnej klampiarskej dielni žijú ako v bavlnke. Bývajú v prepychových vilách a jazdia v tých najdrahších autách. Všetci si prísne chránia súkromie. Bodaj by nie, veď ide o kšeft, v ktorom sa točia milióny. A z prepychu do prítmia policajných ciel sa nechce nikomu. Ti najlepší si za rok zarobia na dom a luxusné auto – legálne, pretože na seba neupozornia tým, že budú jazdiť v ukradnutom aute. Dá sa to však robiť maximálne tri-štyri roky, potom ich už bude poznať priveľa ľudí, a to je problém. Málokto s tým však skončí, lebo je to lukratívny obchod.

Aj obchod s kradnutými autami prechádza vývojom. Kedysi to bolo živelné, z cudziny sa vozilo všetko. Dnes sa kradne na objednávku. Klient presne špecifikuje, akú chce farbu, typ, rok, počet najazdených kilometrov a pod. Je to pre neho výhodné. Chce napríklad posledný golf? Auto dostane od zlodeja za 50 tisíc korún, ďalších 50 tisíc vás budú stáť papiere a 20 tisíc úprava, aby policajti na nič neprišli. A automobil, ktorý má cenu pol milióna, máte za 120 tisíc.

Zlodeji sú schopní ukradnúť prakticky čokoľvek, pochopiteľne okrem automobilov, ktoré majú u nás trebárs len jedného zástupcu. Prajete si trebárs BMW 850Csi? Bez problémov! Oficiálne sú na Slovensku možno len dva takéto autá. A keď sa v branži trochu vyznáte, stačí zájsť za správnym človekom a on vám povie, aby ste si po vozidlo prišli v noci s „liazkou“. Na priamu krádež má gang svojich špecialistov. Je niekoľko spôsobov, ako auto ukradnúť. Tou najúbohejšou je dlažobná kocka do okna alebo vyháčikovanie, ale to robia len amatéri. Čistá práca je len s kľúčom. Automobily, ktoré sa vyrábajú zhruba do polovice deväťdesiatich rokov, mali klasické kľúče so zúbkami zvonku, takže vyhliadnutému golfu stačilo jednoducho vytrhnúť zámku. Jeden zo zlodejov stráži, či okolo nejde policajt alebo majiteľ. Ďalší odnesie zámku do auta opodiaľ. V ňom sedí profík, ktorý za chvíľu vyrobí z vlastného prineseného polotovaru kľúča nový. Ako dlho to môže trvať? Tak tri minúty, najviac. Potom odchádza, samozrejme s vlastnou ŠPZ a s vlastnými papiermi. Je to v noci, takže keď ho chytí hliadka, povie, že sa len niekto snažil dostať do auta a vytrhol mu zámku. A to, že by policajti kontrolovali v noci čísla motora, sa nestáva.

S novými typmi kľúčov je to horšie. Štartuje sa rôznymi spôsobmi, napríklad sa strhne závit spínacej skrinky a naštartuje sa obyčajnou dvojkorunou. Alebo sa nafúka na zámku dusík, buchne sa do nej a ona sa rozpadne. Potom stačí zručnému elektrikárovi len pár sekúnd na to, aby naštartoval a odišiel.

Dusíkom sa prekonávajú také klasické mechanické zabezpečovacie zariadenia, ako je napríklad zamykanie spiatočky. Vezme si dusík, ktorý sa dá bez problémov kúpiť, ľahne sa pod auto a postrieka sa uzamykanie zospodu. Potom to ľahko chrupne a je to. To isté sa dá urobiť aj s pákou na volant. U nových áut, kde je spojenie medzi riadiacou pákou a prevodovkou lankové (platí pre fábie, octávie a mnohé iné typy áut vyrobené za posledných päť rokov), sa zlodeji ani neunúvajú s prekonaním mechanického zabezpečenia. Postačuje v motorovom priestor jednoducho odpojiť lankový prevod a priamo na prevodovke zariadiť potrebný prevod. Nevadí, že riadiaca páka je uzamknutá, veď napríklad so zaradenou „trojkou“ sa dajú prejsť desiatky kilometrov. Inokedy je zase jednoduchšie nechať majiteľa automobilu, aby si alarm vypol sám a uľahčil zlodejovi tak cestu. Stačí mu každých tridsať minút kopnúť do kolesa a spustiť sirénu. Po pár hodinách je majiteľ auta zaručene tak otrávený, že alarm naozaj vypne.

Ak sú zabezpečovacie zariadenia také dôkladné, že na ich prekonanie treba nebezpečne mnoho času, stále je tu možnosť, že takéto auto jednoducho odtiahnú odťahovacou službou. Vyzerá to jednoducho – pre majiteľa vozidla takmer beznádejne. Napriek tomu existujú autá, s ktorými majú zlodeji plné ruky práce. Mnohé automobilky neustále zdokonaľujú zabezpečenie svojich vozidiel, ale čím je z daného typu zariadení na našich cestách viac áut, tým je šanca prekonať vyššia. Z ulice putujú kradnuté vozidlá najrýchlejšou cestou do špeciálnych dielní. Transport majú na starosti najčastejšie sami zlodeji, ale niekedy sa použijú aj iné, veľmi nápadité metódy. Keď sa kradnuté vozidlo dostane do klampiarskej dielne, začína sa práca automechanikov. Auto vyrobené do polovice deväťdesiatich rokov je ľahké upraviť, nemá ešte toľko ochranných prvkov. S modernejšími automobilmi je to horšie. Na autá sú pevné a plávajúce kódy. Pevné sú neustále na rovnakých miestach, plávajúce kódy môžete mať kdekoľvek. Ale existujú aj manuály, kde sú presne popísané kódy všetkých výrobných radov, vrátane umiestnenia na automobile. Pevné kódy z kradnutých automobilov sa nahradzujú novými, ktoré pochádzajú väčšinou z havarovaných vyradených áut. Plávajúce kódy sú väčšinou k automobilu privarené alebo prinitované. Šikovný klampiar je s nimi za chvíľu hotový. Pred zlodejmi neobstojí ani Škoda, mimochodom najkradnutejšie auto u nás. Škodovky majú asi sedem kódov. Sú najkradnutejšie, ale idú buď na náhradné dielce, alebo export. Na slovenských cestách jazdia tisíce kradnutých áut. Väčšinou ide o vozidlá vyrobené približne do roku 1995. Mladšie automobily sa vyvážajú, pretože majú toľko ochranných znakov, že na domácich cestách môžu byť odhalené. Najčastejšie sa exportujú do Poľska, do Ruska, na Ukrajinu a so Bulharska. To je výborná lokalita, kde sa k zákazníkom správajú džentlmensky. Na autách je napísané: ukradnuté v Nemecku, ukradnuté na Slovenku, takže kupujúci presne vie, kam s autom nesmie, pretože by ho hneď odhalili.

Cesta kradnutého automobilu do zahraničia je pritom podľa zlodejov veľmi jednoduchá. S kradnutými automobilmi sa veselo obchoduje i na internete. Ľudia z branže majú dokonca internetovú stránku, na ktorej sa predávajú kradnuté autá. Popis auta i s cenou sa dá na internetové stránky, a on sa už niekto ozve. Napríklad zlodej z druhého konca republiky, ktorý má papiere na podobné auto a mal by kupca. Pre človeka z ulice už nie je také jednoduché kúpiť ukradnutý automobil, teda ak ho nezoženie v dobrej vôli v autobazári ako celkom „čisté“.

Len v minulom roku ukradli na území Slovenskej republiky niekoľko tisíc automobilov. Z toho vyplýva, že takmer každú hodinu u nás zmizne nejaké vozidlo. Aspoň malou náplasťou na bolesť postihnutých motoristov môže byť fakt, že počet krádeží po boome na začiatku deväťdesiatich rokoch klesá. Dôvodom je to, že trh sa už ustálil a ľudia sú obozretnejší a snažia sa svoje vozidlá chrániť. Každé dodatočne namontované zabezpečovacie zariadenie značne znižuje možnosť krádeže. Predovšetkým ide o autá, akých je na ulici viac. Potenciálny zlodej si preto radšej vyberie to, kde nebliká žiadna „ledka“, a to, pri ktorom má istotu, že je z hľadiska zabezpečenia v takom stave, v akom opustilo výrobnú linku.

Autoalarm by zbytočne skomplikoval krádež a hlavne každá minúta je vzácna. Ak budú vedľa seba dve autá, jedno s autoalarmom a druhé bez neho, vždy si vyberú to bez zabezpečenia. Skutočne teda ide aj o počet zabezpečovacích zariadení, ktoré treba prekonať.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.12. 2010
Příspěvků: 691 | Témat: 25

29.08 2012 20:02


ahoj moc pěkná audinka je jí velká škoda ,uplně si dokážu představit jak ti je.já přijíd o svojí tak budu uplně v p..í jinak lidi jsou svině,kamarádovy ukradly během 2 měsíců 3 nový auta ( octavii2,golf,octavii2) vše pojištěné pokaždý přímo ze dvora jen to poslední v praze na parkovišti. pojištovna u druhého auta už na něj poslala policii a vyšetřování jesty si to nenechává ukradnout. no a když mu ukradly i po3 auto to už ho i policie sledovala na každém kroku . ted jezdí felicii a tu nemusí ani zamykat a bude na dvoře a má klid a lepší auto už ani nechce.a to všechno kvůly nákým zlodějským idiotům
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.12. 2010
Příspěvků: 691 | Témat: 25

29.08 2012 20:07


a když ti budou chtít ukrást auto ,tak ho ukradnou at máš zabezpečení jakékoliv . přijede odtahovka a každý si bude myslet ,že si blbě parkoval a odtahují tě. auto jde zabezpečit ale jen proti amatérským zlodějům,,bohužel"
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email