Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 7 kvě 2024
Celkem je zde 197 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: LeWerS
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 436
Online návštěvníků
Návštěvníků: 197
Uživatelů: 0
Celkem: 197

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2012
Příspěvků: 100 | Témat: 6

21.08 2012 14:59


Mám audi 80,r.v. 1992 a přemýšlím o koupi A8, také starší. Tak nějak 1995-2000. Tady u nás se cena pohybuje v tomto rozmezí výroby někde kolem 5-8000 EUR se zhruba 250-350 tis KM, ale taky i s 500tis KM. Ale já nemám ani páru, do které motorizace bych měl jít. Můžete mi prosím poradit?? Díky moc!
nahoru

sponzor





21.08 2012 14:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 21

21.08 2012 19:53


Tak to u vás A8 stojej opravdu ranec.Nedávno jsem si pořídil opravdu vymazlenou viz. moje garáž, a vyšla na vaše cca na 2500euro, takže za 5tis bych nekoupil určitě nic staršího než 2001 a to fakt ve skvostným stavu.To si snad zjisti co stojí přihlásit u Vás českou A8 a vyjde to mnohem levněji.Jinak nejlepší volba motoru je 4,2 V8, mám jí a jezdím průměr do 12litrů a TDI* mi žralo to samý, ale je mnohem poruchovější.A pokud chceš jezdit levně tak 4,2 LPG*.O dieselu v tomto roce výroby nepřemýšlej, protože všechny nestojí za nic a servis tě zničí.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

21.08 2012 20:01


JendaDE:
Diesel bych ve shodě s kolegou předřečníkem vynechal.

2.8 bude relativně úsporná, dala se sehnat i verze s FWD* a manuálem, která může být provozně i celkem zajímavá - netoliko ovšem jízdně.

3.7 proč ne, ale pozor na automat, ten byl atyp pouze pro tento motor

4.2 je klasika, asi bych se kouk po 5ti ventilu (ale netuším od kterého roku šly)

LPG*? Proč ne ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

21.08 2012 20:30


JendaDE:
Mám audi 80,r.v. 1992 a přemýšlím o koupi A8, také starší. Tak nějak 1995-2000. Tady u nás se cena pohybuje v tomto rozmezí výroby někde kolem 5-8000 EUR se zhruba 250-350 tis KM, ale taky i s 500tis KM. Ale já nemám ani páru, do které motorizace bych měl jít. Můžete mi prosím poradit?? Díky moc!

4.2 s LPG** je u d2 asi jediná dobrá volba, zbytek stojí víceméně za prd, u nafty byl výbornej motor 3.3tdi ale dnes už mají tyto motory hodně najeto a opravy stojí strašné rance nebo nenajdeš dostatečně kvalifikovaného člověka který ti ji opraví takže jedině v8 a 4.2. Pozor při koupi, pokud možno kupuj s někým zkušeným kdo tydle auta zná, hlavně pozor na motory 5V a převodovku 5HP. Motor 4.2 veme v pohodě 14-20l LPG*/100km.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6675 | Témat: 72

21.08 2012 20:51


Este podotknem, ze vsetky automaty tejto motorizacie su 5HP24...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

21.08 2012 20:56


Raději bych sáh teda po d3, sice d2 je stará klasika ale d3 už má jinde jak motor a převodovku, tak celé auto je naprosto jinde. Do 10-15let starého auta je nesmysl dávat zástavbu za 40t.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

21.08 2012 21:39


earthquaker:
za 5tis bych nekoupil určitě nic staršího než 2001 a to fakt ve skvostným stavu.

realita je nekde jinde,za 5000 Eur sezenes Facelift D2,ale se zanedbanym servisem a zalostnym technickem stavu.
To co napsal na zacatku JendaDE, 1995-2000 (5-8tis Eur) je optimalni cenovka auta v peknem technickem stavu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 21

21.08 2012 22:38


Já osobně jsem teď koupil celkem pannu, sice nefacelift, ale v maxi výbavě jako je solár, webasto, recara a vlastně až na navi úplně vše na co si vzpomeneš.Dal jsem za ní 60K.A po investici řádem 10K nemá chybu ani opticky.A šel kolem mě za myslím 150K facelift, viz "Auta-koupě" od Satase a to jestli je kurva se zanedbaným servisem, tak nevím čemu říkáš panna. 5tis Euro je cca 130tis kč, tak se omlouvám, potřeboval by na ni necelých 6, ale za to je to fakt kára jako prase, dokonce i s MMI* a stav motoru a celýho auta se blíží novýmu.Za 8tis Euro koupí už D3 v benzínu naprosto v klidu.
nahoru

sponzor





21.08 2012 22:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 21

21.08 2012 22:42


lubomt:
Este podotknem, ze vsetky automaty tejto motorizacie su 5HP24...


To nevím, já mám nesmrtelnýho 4 kvalta...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6675 | Témat: 72

22.08 2012 0:01


Tie sa robili myslim do r.98
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

22.08 2012 0:38


Český auto přihlásit na Slovenko není levná sranda. Co vím, tak to vyjde na pěknej ranec. Nevím přesně kolik, ale musí udělat STK* a jiný kraviny a to prej není jako EKO u nás za 4.000,- včetně přepisu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6675 | Témat: 72

22.08 2012 0:45


Kontrola originality, emisnu s STK* a zacst konanie na urade a policia
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

22.08 2012 0:51


lubomt: A to je kolik???
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2012
Příspěvků: 100 | Témat: 6

22.08 2012 15:23


A co říkáte na tuhle??
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

nebo tuhle...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2009
Příspěvků: 91 | Témat: 1

23.08 2012 0:03


Karlosma: prihlasnie celkovo stoji do 500eur. A okrem toho ak ma STK* a EK este platnu z ineho statu staci urobit iba Kontrolu originality. Potom je to o 50 eur este lacnejsie.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

23.08 2012 0:32


wesley:
Tak to jsem to podle řečí čekal horší...
Díky za info.
nahoru

sponzor





23.08 2012 0:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6675 | Témat: 72

23.08 2012 8:05


Aspon viete , čo Vás v CZ čaká
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

23.08 2012 8:54


lubomt:
Aspon viete , čo Vás v CZ čaká


Kontrola originality .. SK

To uz je to, ze se ma od 2014 zacit na STK* kontrolovat checksum ridici jednotky ?

Udajne chiptuning bude na STK* problem.

?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6675 | Témat: 72

23.08 2012 9:52


Nebude , nema preco
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

23.08 2012 23:27


lubomt:
Aspon viete , čo Vás v CZ čaká


Jak nás... snad vás, ne?
Od vás k nám to je stejný? Kontrola originality tady zatím nefunguje. Nebo se to jmenuje evidenční kontrola a stojí to 199,- Kč.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6675 | Témat: 72

23.08 2012 23:37


My to z mame a k Vam to príde tiez
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

24.08 2012 0:05


Jenom to ne...
To jako až budeme mít Eura? Tak z toho bych strach neměl...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6675 | Témat: 72

24.08 2012 8:59


No ak dožiješ eura , naše južné štáty kde prd robia pomaly potopia cele euro. Ale to je uz debata o inom, sem to nepatri
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

24.08 2012 9:19


lubomt:
Tie sa robili myslim do r.98

Nesmrtelné dnes už nudné převodovky se dělaly pouze do 6/96.
nahoru

sponzor





24.08 2012 9:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email