Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 12 června 2025
Celkem je zde 317 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Dezerter33
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 240
Online návštěvníků
Návštěvníků: 316
Uživatelů: 1
Celkem: 317

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2011
Příspěvků: 451 | Témat: 103

16.07 2012 14:30


Obcas se mi stane ze mi auto nekdy kolem 3 tis a vice spadne do nouzaku.Obcas jej do kopce vytocim a vse v poradku i do 4 tis bez problemu. Ale nekdy to tam pri vytoceni spadne, dost casto take pocituji nekde mezi 2700 az 3000 ot. jakoby vykonovou diru, ze to lehce ztrati na tahu a po prekonani urciteho pole otacek zase pekne zabere. Vymenil jsem kompletne podtlakove hadicky regulace turba, zadna zmena. Uz se mi to stalo ale i dvakrat pri pomalem prujezdu kruhace s podtocenejsim motorem a pri prudcejsim seslapnuti plynu. Mohl jsem mit kolem 1500 ot. a spis mene a tudiz se neprojevil ani zatah ba naopak tu ubralo a nouzak V nejlbizsi dobe nahodim chyby z diagnostiky a pokud prijdu na to jak se da logovat ve VAGu tak i graf.
Naposledy upravil Audinar 76 dne 16.07 2012 17:22, celkově upraveno 2 krát. (29% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





16.07 2012 14:30


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5560 | Témat: 68

16.07 2012 14:34


vycistit Turbo*
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2011
Příspěvků: 451 | Témat: 103

16.07 2012 17:26


Pridavam foto co pise diagnostika po spadnuti do nouzaku. Nevim jak se necha ve VAGu logovat za jizdy, takze log za jizdy zatim nemohu udelat.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2011
Příspěvků: 451 | Témat: 103

16.07 2012 17:31


hemic:
vycistit Turbo*


Jen turbem to byt nemusi. Podtlakove hadicky, hadice od turba pres IC az do sani to mam OK. Pak jeste zbyvaji tak nejak: vaha vzduchu, ventil N75, Turbo*.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5560 | Témat: 68

16.07 2012 17:32


Bud je vadny ventil N75 alebo zahumusene Turbo*, najprv vycisti Turbo* a potom uvidis
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2011
Příspěvků: 451 | Témat: 103

16.07 2012 17:37


hemic:
Bud je vadny ventil N75 alebo zahumusene Turbo*, najprv vycisti Turbo* a potom uvidis


Slysel jsem, ze kdyz odejde ventil N 75 tak pry hadicka od banky regulace turba po vytezni nedela vubec podtlak jestli je to pravda ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.12. 2011
Příspěvků: 596 | Témat: 4

16.07 2012 20:19


Váha to nebude..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2011
Příspěvků: 451 | Témat: 103

17.07 2012 18:51


Zde pridavam foto logu vahy vzduchu pri jizde do kopce 1, 2, 3 a pak test a na trojku spadnu do nouzaku
nahoru

sponzor





17.07 2012 18:51


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2011
Příspěvků: 451 | Témat: 103

17.07 2012 18:53


A zde ten samy pripad, ale zde test turba pri spadnuti opet do nouzaku.
Naposledy upravil Audinar 76 dne 17.07 2012 19:16, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2011
Příspěvků: 451 | Témat: 103

17.07 2012 18:59


Poradi nekdo dle grafu na jakou zavadu to vypada? Podotykam, ze pri obou testech to spadlo do nouzáku vzdy ve 3 tis. otacek.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

17.07 2012 20:16


Chce to diagnostiku nalogovat aktuální a požadovaný hodnoty a za jízdy to porovnat.Tím se nasměřuješ k problému.Ale počítám že máš vypadlou hadičku pod EGR* ventilem na sání.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5560 | Témat: 68

17.07 2012 20:18


Turbo* tlaci moc, to znamena ze sa nezreguluju lopatky to znamena ze mas pridretu regulaciu lopatiek, vycisti a mal by si mat pokoj.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2011
Příspěvků: 451 | Témat: 103

17.07 2012 20:22


hemic:
Turbo* tlaci moc, to znamena ze sa nezreguluju lopatky to znamena ze mas pridretu regulaciu lopatiek, vycisti a mal by si mat pokoj.


Take mi to pripadalo...Co rikas na vahu funguje OK ? Mohl bych ji mozna zkusit nejak opatrne tech. benzinem vycistit... jakozto bez ohledu na to, ze dany problem vypada na Turbo*, ale vycistit vahu asi neni od veci aby motor fungoval lepe jeste?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2011
Příspěvků: 451 | Témat: 103

17.07 2012 20:25


áček:
Chce to diagnostiku nalogovat aktuální a požadovaný hodnoty a za jízdy to porovnat.Tím se nasměřuješ k problému.Ale počítám že máš vypadlou hadičku pod EGR* ventilem na sání.


Mas asi na mysli, ze to chtelo zadat obe hodnoty tedy 3.skupinu MAF* a 11.skupinu MAP a bych mel oba grafy pri stejnych otackach pro lepsi porovnani? Jinak mas na mysli tu hadicku co vede od EGRu k tom ventilu N75, ktery ho reguluje?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

17.07 2012 20:26


hemic: To nemusí bejt špinavý Turbo* už jsem tohle řešil u Zubora ten měl ten samej problém nejprv netlačilo vůbec.našla se vypadlá hadička od N75 pod světlem.poté to jelo ale kolem 3 tis to padalo do nouzáku.Turbo* ven vypucovat a dát zpět problém stále stejný na 3 tis nouzák.pak se našla vypadlá další hadička pod EGR* ventilem ze spoda na sání a problém byl vyřešen nedokázalo to totiž uregulovat podle tlačenýho množství ze sání proto nouzák.

Tak se tam mrkni zda není vypadlá.Nebo správně nefunguje N75 případně je prasklá ta kulatá baňka nebo je děravá hadička na podtlaku.Bude to úplná blbina.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

17.07 2012 20:29


Audinar 76:


Mas asi na mysli, ze to chtelo zadat obe hodnoty tedy 3.skupinu MAF* a 11.skupinu MAP a bych mel oba grafy pri stejnych otackach pro lepsi porovnani? Jinak mas na mysli tu hadicku co vede od EGRu k tom ventilu N75, ktery ho reguluje?

Mám na mysli blok měřených hodnot kde jsou čísla a v jednom okně je požadovaná hodnota v dalším skutečná a pokud dojde k nějaký větší odchylce padá to do nouzáku
nahoru

sponzor





17.07 2012 20:29


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5560 | Témat: 68

17.07 2012 20:42


áček: Vychadzam z toho, ze ked vymenil vsetky podtlakove hadicky, tak ich ma vsetky a spravne zapojene.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2011
Příspěvků: 451 | Témat: 103

17.07 2012 20:45


áček:

Mám na mysli blok měřených hodnot kde jsou čísla a v jednom okně je požadovaná hodnota v dalším skutečná a pokud dojde k nějaký větší odchylce padá to do nouzáku


Vsak to jsem oboji udelal u toho logu turba je tam tesne pred nouzakem skutecny tlak od pozadovaneho tlaku o 500 mBar vetsi (zrejme podtlak ovladani nebo samotne lopatky v turbu). Od egru jde jen jedna hadicka a to k tomu druhemu N75 tu mel vypadlou?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

17.07 2012 20:48


hemic:
áček: Vychadzam z toho, ze ked vymenil vsetky podtlakove hadicky, tak ich ma vsetky a spravne zapojene.
Zapojený je může mít ale stačí je na N75 zapojit jinak než mají být a je to to samí nedokáže to regulovat a donutí to padnout do nouzáku.Ono stačí při montáži za to zatáhnout a mohl si to někde nevědomky rozpojit.Pak mě napadá je v pořádku ta regulace co ovládá lopatky a není poškozená membrána uvnitř?Ale bude to opravdu blbost jen na to přijít.Od klávesnice se to těžko posuzuje co je a nebo není v pořádku.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

17.07 2012 20:49


Audinar 76:


Vsak to jsem oboji udelal u toho logu turba je tam tesne pred nouzakem skutecny tlak od pozadovaneho tlaku o 500 mBar vetsi (zrejme podtlak ovladani nebo samotne lopatky v turbu). Od egru jde jen jedna hadicka a to k tomu druhemu N75 tu mel vypadlou?
Jo tu přímo pod egrventilem zkus jít po ní.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2011
Příspěvků: 451 | Témat: 103

17.07 2012 20:54


áček:
Zapojený je může mít ale stačí je na N75 zapojit jinak než mají být a je to to samí nedokáže to regulovat a donutí to padnout do nouzáku.Ono stačí při montáži za to zatáhnout a mohl si to někde nevědomky rozpojit.Pak mě napadá je v pořádku ta regulace co ovládá lopatky a není poškozená membrána uvnitř?Ale bude to opravdu blbost jen na to přijít.Od klávesnice se to těžko posuzuje co je a nebo není v pořádku.


No do nouzaku to padalo i pred vymenou hadicek proto jsem to delal. Zapojeni tak jak byly predtim. Napada me taky treba nefunkcni N75 ale nevim pres jaky kod ho otestovat jakozto akcni clen ve vagu. Se spatnou vahou by to treba hur tahlo ve vysokych otackach,ale snad by to nepadalo do nouzaku ? Jinak ta regulace na turbu by mela jit vyzkouset, kdyz bych vypojil hadicku z ni a zkusil udelat pusou pres tu hadicku na membranu potlak jestli se hne tahlo ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.6. 2012
Příspěvků: 332 | Témat: 26

17.07 2012 21:02


co regulace turba?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5560 | Témat: 68

17.07 2012 21:02


N75 testujes cez akcne cleny motoru, banku mozes samozrejme odskusat aj tak ako pises
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

17.07 2012 21:09


hemic:
N75 testujes cez akcne cleny motoru, banku mozes samozrejme odskusat aj tak ako pises
Jj máš pravdu ale ten ventil sice bude v testu fungovat ale v provozu je nefunkční nedovírá nebo je prostě už poškozenej uvnitř.Může bejt i znečištěnej.Mohlo by pomoct vypláchnout injekční stříkačkou s benzínem.Nebo rovnou koupit jinej pro jistotu a otestovat jak se to bude chovat.Taky otestovat podtlakem nebo tlakem těsnost tý plastový baňky.
nahoru

sponzor





17.07 2012 21:09


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.2. 2011
Příspěvků: 48 | Témat: 14

17.07 2012 21:20


u 81 kw vaha neodchadza.. skôr u 66 kw. je to jednoznacne spinave Turbo*. riesil som to nie raz.. a vzdy to pomohlo. samozrejme po skontrolovaní vsetkych hadiciek. no vycistit nestací. treba pod lopatky dat podlozky a potom sa ti uz nikdy nestane, za sa ti to zadre.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2011
Příspěvků: 451 | Témat: 103

17.07 2012 21:40


áček:
Jj máš pravdu ale ten ventil sice bude v testu fungovat ale v provozu je nefunkční nedovírá nebo je prostě už poškozenej uvnitř.Může bejt i znečištěnej.Mohlo by pomoct vypláchnout injekční stříkačkou s benzínem.Nebo rovnou koupit jinej pro jistotu a otestovat jak se to bude chovat.Taky otestovat podtlakem nebo tlakem těsnost tý plastový baňky.


Zitra vyzkousim tu plast banku a tu regulaci primo na turbu. Ten N75 bych si spise nekde musel pujcit na zkousku, kdyby to jim bylo tak samoutejme koupim,ale nakupovat zbytecne veci kterymi to treba ani nebude se mi nechce. Preci jen kdyby to stalo 200,- tak budiz, ale 15OO,- se mi jentak treba zbytecne vyhodit nechce.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

17.07 2012 21:54


Audinar 76:


Zitra vyzkousim tu plast banku a tu regulaci primo na turbu. Ten N75 bych si spise nekde musel pujcit na zkousku, kdyby to jim bylo tak samoutejme koupim,ale nakupovat zbytecne veci kterymi to treba ani nebude se mi nechce. Preci jen kdyby to stalo 200,- tak budiz, ale 15OO,- se mi jentak treba zbytecne vyhodit nechce.
V životě přijdeš o víc
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

18.07 2012 6:07


To tiahlo regulacie turba je pristupne rukou. Robievam to tak, ze ho chytim, kolega mi zapne klucik, pripadne pusti test akcnych clenov (studeny motor, ale pretoceny, kvoli podtlaku). Zistim, ci sa tiahlo potoci z jednej krajnej do druhej a hlavne ci zadrhava, alebo ide hladko.
Vo vsetkych pripadoch zabralo riadne prebehnutie auta a "vyfukanie" turba.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2011
Příspěvků: 451 | Témat: 103

18.07 2012 11:38


áček:
Jo tu přímo pod egrventilem zkus jít po ní.


Ja jsem daval prave i nove hadicky jak je ten druhy ventil N75 pro ovladani EGRu zrejme ?? i samotnou tu co jde primo do EGRu, ikdyz jej mam tedy zaslepeny a nefunkcni, ale pro jistotu jsem vse vymenil.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2011
Příspěvků: 451 | Témat: 103

18.07 2012 11:44


Milos1:
To tiahlo regulacie turba je pristupne rukou. Robievam to tak, ze ho chytim, kolega mi zapne klucik, pripadne pusti test akcnych clenov (studeny motor, ale pretoceny, kvoli podtlaku). Zistim, ci sa tiahlo potoci z jednej krajnej do druhej a hlavne ci zadrhava, alebo ide hladko.
Vo vsetkych pripadoch zabralo riadne prebehnutie auta a "vyfukanie" turba.


Takze studeny motor jen parkrat protocis starterem zkratka aby nechytil ? Pote drzis tu tycku ovladani a staci jen otocit klicky do polohy rozsviceni budiku nebo nastartovat a tycka se musi pohnout ci jak ? V akcnich clenech jsi dal jen ventil N75 ci co, aby se zahbyla ta tycka?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email