Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 12 června 2025
Celkem je zde 331 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Dezerter33
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 240
Online návštěvníků
Návštěvníků: 329
Uživatelů: 2
Celkem: 331

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

11.08 2011 8:43


Měnil už někdo ten plast, co vede z bloku motoru pro odvětrání oleje? Číslo dílu 058 103 213. Normálně je třetina fuč, jako by to něco sežralo. Protože mi kolísaly otáčky a za studena to nejelo, tak jsem šel po sání a našel to v rozkladu. Je to schované pod sáním do válců a pod spoustou dalších trubek, přístup prostě na guvno.
Díky.
Naposledy upravil Petr_C dne 11.08 2011 11:57, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





11.08 2011 8:43


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

11.08 2011 11:57


Tak trubku jsem sehnal, stojí 650. Teď ještě rozebrat půlku motoru, abych se tam dostal. Pokud někdo má nějaký fígl, jak na to, sem s nim.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2010
Příspěvků: 1381 | Témat: 68

11.08 2011 12:00


přesně stejnej problém jako měl táta na oktávce, taky nechápu jak ta guma může normálně zmizet...úplně sežraná....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

11.08 2011 18:46


Já sem se na celý plast vysral,nahradil sem to gumovým kolínkem podobného tvaru ze starého Forda a 5 roků už drží.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

12.08 2011 6:38


Solcik: také nechápu, jak se to stalo.
bull: nepotřebuje to, aby byl ten okruh uzavřený?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

12.08 2011 6:50


Petr_C: jak se projevovalo: nejelo za studena?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

12.08 2011 10:40


vencaa6: Než jsem dal novou hadičku, která zaúsťuje před klapkou (vnitřní průměr 10mm délka cca 300mm), tak za studena to nešlo dostat do otáček. Ta byla úplně děravá. Přidal jsem a málem to uchlastal. Opatrně jsem přidával otáčky a potom teprve spojku do záběru. Kolem 2000 otáček už to jelo. Otáčky se za tepla pořád pohybovaly od 500 do 1000. Teď už mám rozpojené jen to odvětrání, zaúsťuje před klapkou přesně pod tou nově vyměněnou hadičkou. Otáčky už drží celkem konstantní hodnotu a za studena to jede. Jak dám ten bazmek a nastavím klapu, tak uvidím. Měl jsem pocit, že i spotřeba šla poslední dobou nahoru. Jen pořád nevím, jak to dostat pod to sání a všechny trubky co tam vedou. Přípojné místo je krásně vidět vedle měrky na olej, ale pazouru tam nedostanu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

12.08 2011 19:30


Hmm,Ty máš delší sání stočené dole.Na 1.8T oddělám expansku a místa je celkem dost.
nahoru

sponzor





12.08 2011 19:30


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 585 | Témat: 8

12.05 2012 13:54


Petr_C:
vencaa6: Než jsem dal novou hadičku, která zaúsťuje před klapkou (vnitřní průměr 10mm délka cca 300mm), tak za studena to nešlo dostat do otáček. Ta byla úplně děravá. Přidal jsem a málem to uchlastal. Opatrně jsem přidával otáčky a potom teprve spojku do záběru. Kolem 2000 otáček už to jelo. Otáčky se za tepla pořád pohybovaly od 500 do 1000. Teď už mám rozpojené jen to odvětrání, zaúsťuje před klapkou přesně pod tou nově vyměněnou hadičkou. Otáčky už drží celkem konstantní hodnotu a za studena to jede. Jak dám ten bazmek a nastavím klapu, tak uvidím. Měl jsem pocit, že i spotřeba šla poslední dobou nahoru. Jen pořád nevím, jak to dostat pod to sání a všechny trubky co tam vedou. Přípojné místo je krásně vidět vedle měrky na olej, ale pazouru tam nedostanu.


Ahoj,
už se ti podřilo tu sežranou hadici namontovat?Omlouvám se za "brzké probuzení",ale asi mne to čeká taky a rád bych věděl,jakým zázrakem tam tu věc dostat.Vypadá to,že bez demontáže alternátoru to nepůjde.....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

14.05 2012 5:31


Ještě ne, neměl jsem k dispozici alespoň tři dny, kdy bych to mohl rozebrat. Pořád člověk jezdí. Také chci jít přes ten altík.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

14.05 2012 6:26


Měl jsem ten samý problém na 1.8T. Jsem toho názoru, že veškeré vedení vody a odvětrání klikovky by se mělo pokud možno nahradit kovovými díly. U V6 je to normální.

Taky jsem měl od karbonu rozežraný plasty takovym způsobem, že vůbec nechápu, proč tam ty plasty dodnes dávaj. U vody zase zkřehne a rozpraská. Jako by u Audi nefungovala žádná prevence...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 585 | Témat: 8

14.05 2012 18:54


Na 1.8T je to trochu jiné,tam je místa víc....ale to prašivé sání na obyčejné atmosféře bych nejraději urazil kladivem!!!!
Miluju auta,kde i banální oprava zabere celý den,nebo je třeba provětrat peněženku za servisáka.Tu hadici mám omaštěnou,ale jen tak trochu.Počítám,že bude děravá zespodu.Mám obavy,že vyndat alternátor nebude stačit.Chtěl bych to zkusit bez demontáže čelní stěny.Ale vypadá to,že tam ruce zkroutit nepůjdou.Přímo na motoru drží ta hadice na obdobném péru,jako regulátor tlaku paliva.Nebo ne?To tu vážně není nikdo,kdo už by nad tímto problémem vyzrál a poradil ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

14.05 2012 19:21


Pokud o víkendu nikam nepojedu, tak to zkusím rozebrat, už mě sere ten olej na motoru. Jak se to povede, udělám návod.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

15.05 2012 7:06


No, jelikož jsem na A4 před 14ti dny vyndaval Turbo* a tenhle týden mě to čeká zase, tak si o místu na 1.8T budu myslet své

Samozřejmě, že tenhle plastovej paskvil je něco jiného...

Mimochodem, myslím, že sundat příčku je zdlouhavější a méně efektivnější, než rovnou sundat sání. (Samozřejmě, pokud je vhodné nářadí)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 585 | Témat: 8

15.05 2012 17:35


A co třeba spodem.Samozřejmě na zdviži,nebo na mont.jámě.To by se možná dalo,co?Ptám se,protože jsem spodní dekl ještě nesundaval.Budu měnit olej až letos na podzim,takže zatím nebyl důvod.Kde se dá ta hadice sehnat za rozumné peníze?V Porsche Plzeň to za rozumné peníze nebude
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2410 | Témat: 91

15.05 2012 17:44


já sem dneska bastlil zřejmě to samé na me b6. Jak je filtr oleje tak nad tím je taková L plastova trubka, z klikovky to vede do vika ventilu a taky na sani. Musel sem sundat sáni, aby byla nějaká šance to vykuchat. Prostě před panelákem se všechno dělá špatně, ale nakonec se to povedlo
Jinak, důsledek té díry sem nějak nevnímal. Auto mělo a má pořád stejný chod, ostatní problémy zůstaly. Prska při klesání otáček a Turbo* až při 3tisicich

Tady to je ve škodovce za to chteli 650kč+70tesnění

Náhled, klikni pro zvětšení.


Jo a jestli míte značnou část toho plastu pryč, tak být váma zkontroloval bych sluchátko(sací koš) oleje. Určite to tam bude napadané
nahoru

sponzor





15.05 2012 17:44


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 585 | Témat: 8

16.05 2012 11:54


Tak jsem dnes objednal tu věcičku i s těsněním v Porschi za "lidových" 880 Kč!!!!
a hned se byl poptat v neznačkovém servisu,kolik by stála výměna.Nooooo....2000 Kč za výměnu se mi teda dávat nechce.Asi seberu všechnu odvahu a až bude čas,tak sundám sání.Informoval jsem se v Porschi,jestli je tam nějaké sítko.Prý by mělo být přímo v té přírubě na motoru a bylo by dobré to odšroubovat a sítko vyčistit.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

17.05 2012 8:44


Jde to s těma servisama do prdele... Ale jen kvůli těm, co jsou líný, radši sklapnou krovky a nechaj se oškubat.

2000,- za hodinu práce bez materiálu... Asi budu taky mechanikem, za ty prachy bych si dal leháro pod autem a jen tak, aby se neřeklo se s tim prcal třeba celej den.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 585 | Témat: 8

17.05 2012 15:31


No....dělají za 300 na hoďku a tvrdí,že to je práce na 7 hodin.Spodem to totiž nejde a nejschůdnější cesta je odmontovat sání.Takže se do toho pustím sám a uvidím....Dvojku jim samozřejmě nedám.Pochybuju o tom,že půjde vyndat alternátor bez demontáže čela...Jak na to tak každý den civím....a hlavně,že to místo bude stačit na výměnu trubky a vyčištění sítka odlučovače oleje.Jediná cesta se jeví přes sání.Mám tam ještě všude origo spony,takže bude veselo
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 585 | Témat: 8

27.05 2012 8:03


Nazdárek...tak trubka je na svém místě.
Nejjednodušší cesta je demontáž sání.
Je třeba vypustit chladicí kapalinu a pak jen odpojovat všechno možné,včetně konektorů od vstřiků a všemožných čidel.
Největší problém je s pružnými sponami hadic chlazení.Na přístupných místech to zvládnete v pohodě.Problém nastává u hadic nalepených na dělící stěně motoru nebo v úzkých prostorách,kam se s kleštěma nevejdete.Samotné sání drží na čtyřech hrdlech a 2 silentblocích,které jsou ze spodu a povolují se 13-kou klíčem.Hrdla sání jsem odpojil tak,že jsem zničil jednu řadu originál spon dále od motoru na gumových spojkách a nahradil je šroubovacími.Je třeba povolit i trubku chlazení,která vede nahoře podél motoru a to i z příruby na nejnepřístupnějším místě u dělící stěny.
Jedno doporučení....Možná by bylo lepší přikoupit a nahradit i tu hadici,kterou pokračuje odvětrání od plastové trubky k hrdlu škrtící klapky.Já ji neměl,takže jsem tam dal starou,ale byla podle mne dost změklá a za výměnu by stála.
Tak přeji hodně úspěchů.Na panelákovém, parkovišti to byla práce cca na 5 hodin.Za ušetřené 2000 Kč ta práce ale stojí.Někteří sousedi se na mě přišli podívat,co tam tak dlouho páchám
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

28.05 2012 11:54


Luboš75: Dobrý návod, tam dole jsem poznal po hmatu, že je to připevněné na dvou místech. Jak to jde pak složit, vidět na to není? Já si zatím nacvičil to uvolnění těch čtyř hadic nahože a klapky, z těch šroubů dole jsem měl strach, že to nedám do kupy. Mám připravené nové šroubovací spojky místo těch původních. Jinak mám nachystanou i hadici od toho kolena ke klapce.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 585 | Témat: 8

28.05 2012 12:49


Ty dvě 13-ky jsou v pohodě.Je na to vidět zespodu docela dobře a dá se to i po hmatu.Paradoxně se lépe povoluje i utahuje matice,která je dál od čela auta.Vpředu u toho silentbloku překáží pár trubek,nebo čeho a podběh.Ale dá se celkem v pohodě obojí.
Já měl největší problém s hadicemi chlazení u dělicí stěny.Ty se mi nepodařilo odpojit,takže jsem to sání jen "vyklopil" a tím si udělal prostor na to koleno.Bylo ještě původní a co bylo divné...v první chvíli to vypadalo,že to dělám zbytečně.Nebylo toiž vůbec prožrané.Spodek byl zkřehlý a jak se to asi opírá o kabelový svazek v "husím krku" na motoru,tak tam byla asi 2 cm prasklina zkrz kterou prosakoval olej a zaflákal mi celý startér a kus bloku motoru.Trošku to po výměně a resetu ŘJ jede líp...pokud se dá o tomto motoru říct,že "jede"
Kolik tě stála ta hadice k hrdlu?Počítám,že pěkných pár set,viď?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

29.05 2012 5:01


Koleno bylo za asi 650 a ta hadice je 60cm za stovku z nějakého itala. Už si nepamatuju k čemu origo slouží, jen má vydržet tu teplotu a pasuje průměrem.
To koleno drží taková rátěná pojistka, já jí měl asi cenťák vytaženou, jde úplně ven nebo to stačí pro uvolnění toho plastu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 585 | Témat: 8

29.05 2012 12:04


Tu pojistku je nutno úplně vytáhnout a při nasazování zpátky je třeba dávat pozor,aby byla přes prstenec na hrdlu kolena.Je třeba trochu víc to hrdlo zatlačit,aby šla přes prstenec převléknout.U mne to zatím vypadá vše v pohodě.Trubku i hadici mám suchou,takže asi opravdu stačila ta malá prasklina k tomu,aby to nadělalo takovou paseku.
Pravděpodobně není nutno demontovat přírubu a čistit sítko.Žádné v ní totiž není.Šmátral jsem tam šroubovákem a vypadá to,že je tam jen přepážka zakrývající ten otvor ze 2/3,aby nešel olej do toho odsávání.Přišlo mi divné,že původní koleno je zevnitř celkem dost zaprasené od karbonu.Myslel jsem,že v těchto místech už olej nemá co pohledávat.Ale po 200 000 najetých km už je to možná normální.....
nahoru

sponzor





29.05 2012 12:04


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 585 | Témat: 8

09.06 2012 13:44


Dnes jsem se opět vrtal v motoru.Čistil jsem škrtící klapku.Po její demontáži vznikne dostatek místa na výměnu kolena odvětrání motoru.Netřeba demontovat celé sání!!!!!!
Je tam trošku horší přístup,než v prvním případě,ale dá se to celkem v pohodě.
No jo....chybami a zbytečnou prací se člověk učí
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.4. 2011
Příspěvků: 123 | Témat: 0

02.05 2013 8:24


Cau Lubos75:Dnes alebo zajtra idem robit tuto istu operaciu,uz sa na to chystam par mesiacov ale konecne sa oteplilo tak som sa prehovoril.
Mam na teba otazku...chcel som povodne zhodit sanie ale ako citam tak pises ze staci klapka....lenze...chcel by som ten odlucovac cely vybrat von,lebo mam podozrenie ze je komplet zasraty od karbonu.
Myslis ze to pojde tou skulinou miesto klapky?Alebo bude jednoduchsie to sanie zhodit?Nie som si isty ci to odtial vykrutim vonka...

Budem to robit v garazi z jamou...cize zo spodu by nebolo lepsie?Myslim ze asi nie lebo mam automat a su tam trubky chladenia a kadejake kkt..iny.Cau Peto...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 585 | Témat: 8

02.05 2013 8:42


Ze spodu na to koleno není ani vidět kvůli sání.
Nejsem si jistý,jestli náhodou jako odlučovač neslouží plastový mezikus před klapkou,do kterého to odvětrání vede.Zkoušel jsem,když to bylo rozebrané,zašťourat v té přírubě na motoru z které to plastové koleno vede,a podle mne tam nic není.Nic,jako sítko nebo přepážky jsem tam nenahmatal.
Pokud budeš tu přírubu vyndavat,tak dej vědět,co jsi tam našel.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.4. 2011
Příspěvků: 123 | Témat: 0

02.05 2013 15:46


No tak to uz mam aj hotove...najprv som zhodil klapku ale bolo jasne ze odlucovac nevyberiem ani ked sa po...bem.
Tak som zhodil aj sanie a zdemontoval to...samozrejme nie je tam ziadne sitko,nic len polcentimetrova vrstva karbonu tvrdeho ako tmel na kasnu.Drzia to styri imbusy c. 6 pritiahnute na fest.
Popritom som porobil kopec inych veci co ma dlho stvali a nemohol som ich spravit kvoli tomu tupemu tvaru sania.
Tiekla voda z vymennika,ocistil som klapku(po dvoch rokoch fest zasrata),vytiahol som klapky zo sania lebo mi tam nieco cvakalo,atd..Robota cca 5 HOD*.
Tie hadice som mal v pohode-ziadne praskliny...dokonca boli este ohybne.Mam aj kopec fotiek ale z momentalnou rychlostou obmedzenia na 8kb/s by som sem daval 5MB fotky asi tri roky...takze foto o tyzden.

Inac celkom fajna robota...ziadne komplikacie.Nejaky bazmek ,neviem ako to nazvat je v tom 15cm tubuse do klapky...vyzera to ako nieco co oddeluje olej od par.Pary idu do klapky a olej spat dole do odlucovaca.Aj to bolo celkom zadrbkane.
Teraz je vsetko vycistene a mozem povedat ze motoru sa dycha lepsie,uz to tak z dekla netlaci ako predtym.
Aj sa mi zda ze to ma trochu lepsiu odozvu na plyn.Na volnobeh po pridani a naslednom ubrati sa motor dostane skor k volnobehu.
Predtym mu to trvalo podozrivo dlho.
Tot moje postrehy z dneska...zajtra este povymienam vsetky popraskane hadicky a jednosmerne ventily pre posilovac a mal by som to mat z krku.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email