Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 15 kvě 2025
Celkem je zde 492 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: maxx96
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 200
Online návštěvníků
Návštěvníků: 489
Uživatelů: 3
Celkem: 492

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5247 | Témat: 36

25.03 2012 6:28


Milos1: Me to zadnej clanek nevymluvi. Proste uz to netrepe. Jsk se to stalo, to ale nevim.
nahoru

sponzor





25.03 2012 6:28


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

25.03 2012 14:08


bicek: hmm...
tak v onom clanku sa pise podrobne o problematike preco sa vacsinou kotuce zvlnia a pise sa tam o potrebe spravneho zabehnutia platniciek aj kotucov. Mno a k tomu je prave dobre prudke prebrzdenie. V okamihu, ked to uz hadze je neskoro. Mno a najdolezitejsi fakt je ten, ze velax hadzanie nie je sposobene nerovnomenym opotrebovanim, zvlnenim kotuca, ale nerovnomernym prenosom materialu brzovej platnicky na kotuc.
Samotny fakt, ze material platnicky sa nanasa na kotuci prekvapil aj mna. Aspon viem, co tym kladivom z kotucov otlkam.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2410 | Témat: 91

25.03 2012 14:23


U nás na škole to dělali rozbrušovačkou, a to prosím na klempírně
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.12. 2011
Příspěvků: 165 | Témat: 13

27.03 2012 8:35


Milos1: : Ahoj Miloši, můžeš jsem prosím dát odkaz na článek o problematice zajíždění a případném zvlnění kotoučů? Díky Cíťa
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

27.03 2012 8:39


cita7: velmi rad bych. Lenze v tomto novom sposobe vyhladavania som absolutne neuspesny.....
Ale ak najdem,...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

27.03 2012 10:05


Dával sem to tuším bull


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

28.03 2012 20:38


PEDROA80:



Velký omyl kámo kotúče sa stáčajú preto, že sú nerovnomerne opotrebené smerom ku stredu sú hrubšie po povrchu sú nerovnosti, ale pozor !!!!! nesmú kopať do pedála
písal som tam jasne nesmú vykazovať akékolvek poškodenie


....kopajúce kotúče boli dákym sposobom poškodené !!!!! tie treba vyhodiť
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.12. 2011
Příspěvků: 165 | Témat: 13

30.03 2012 8:52


Díky za vyčerpávající rady a než koupim nové kotouče přECI* jen bych je nechal srovnat a když se to nepovede koupím nové...
1.otázka: znáte prosím někdo nějakou dobrou firmu na stáčení kotoučů na autě v Praze?
2.otázka: jaké kotouče koupit na A6 4F5 3.0 TDI* myslím tím značku (origo,ATE,Brembo)?

Díky Cíťa
nahoru

sponzor





30.03 2012 8:52


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.2. 2008
Příspěvků: 2320 | Témat: 38

30.03 2012 9:23


MUFTY:



Velký omyl kámo kotúče sa stáčajú preto, že sú nerovnomerne opotrebené smerom ku stredu sú hrubšie po povrchu sú nerovnosti, ale pozor !!!!! nesmú kopať do pedála
písal som tam jasne nesmú vykazovať akékolvek poškodenie


....kopajúce kotúče boli dákym sposobom poškodené !!!!! tie treba vyhodiť


Asi máš pravdu, ale toto jsem nikdy neřešil a je mi to srdečně jedno - odjakživa jakýkoliv problém s brzdami řeším výměnou za nový kus , už když jsem měl starou Š120, Uno, a jiné střepy v hodnotě pár tis Kč. Nechápu jak může někdo dobrovolně tak riskovat ohledně brzd. To je samej tuning vejfuk, kola alespoň 19" , co nejširší pneu, snížit auto až k silnici a podobné vyfikundace a pak řešit jak ojebat brzdy - nechápu - Prostě co neubrzdíš, neukecáš !!!
Naposledy upravil PEDROA80 dne 30.03 2012 9:28, celkově upraveno 1 krát. (2% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.2. 2008
Příspěvků: 2320 | Témat: 38

30.03 2012 9:28


cita7:
Díky za vyčerpávající rady a než koupim nové kotouče přECI* jen bych je nechal srovnat a když se to nepovede koupím nové...
1.otázka: znáte prosím někdo nějakou dobrou firmu na stáčení kotoučů na autě v Praze?
2.otázka: jaké kotouče koupit na A6 4F5 3.0 TDI* myslím tím značku (origo,ATE,Brembo)?

Díky Cíťa



Kua já tě nechápu, koupíš si auto které se pohybuje cenově za ojetinu okolo 400 - 500 tis (možná jsi kupoval funglovku a pak je to s tebou ještě horší ) a pak tu řešíš, jak ojebat brzdy a ušetřit pár tis. tvl tak si kup fobii a zbyte ti na nové brzdy
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6781 | Témat: 73

30.03 2012 9:37


A6 4F0 je velke tazke auto. Ja by som nad sustruzenim ani nerozmyslal. Nie nadarmo su tam obrovske platnicky. Ja preferujem original, s inymi znackami nemam dobre skusenosti, vzdy sa mi niektory kotuc po case zvlnil a inak poskodil.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.2. 2008
Příspěvků: 2320 | Témat: 38

30.03 2012 10:05


lubomt:
A6 4F0 je velke tazke auto. Ja by som nad sustruzenim ani nerozmyslal. Nie nadarmo su tam obrovske platnicky. Ja preferujem original, s inymi znackami nemam dobre skusenosti, vzdy sa mi niektory kotuc po case zvlnil a inak poskodil.


mám obavu že naše názory a rady se minou účinkem - kolega utratil vše za auto a 7000,- na nové kotuče už nezbylo - tak radši dá 2000 tis za stočení a auto za půl mega někde rozstřelí, ale 5000,- je doma - A TO SE VYPLATÍ !!!
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6781 | Témat: 73

30.03 2012 10:29


Tak to byva
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.12. 2011
Příspěvků: 165 | Témat: 13

30.03 2012 10:41


Pánové díky za rady a na nové kotouče zbylo,ale dát v audi za jeden kotouč 5500,- kč za nové destičky 4300,-kč a práce prý cca 3000,-kč, takže suma sumárum 18300,-kč a to mě přijde jako zloďejna a hlavně když kotouče mají najeto cca 80.tis a desticky tam jsou cca 15.tis dle servisky...prostě jen je smůla,že auto stálo na podzim venku v autoplus a kotoce byly orezle a ted když brzdím z větší rychlosti tak hučí,ale nehážou ani do volantu ani do pedálu...Tak co s tím mám dělat?...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.12. 2011
Příspěvků: 165 | Témat: 13

30.03 2012 10:43


Koukal jsem na nové třeba od ATE,nebo dost chválejí Bremba a ty stojí za dva kotouče cca 4000,- plus desky 2000,-...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6781 | Témat: 73

30.03 2012 10:57


cita7:
Pánové díky za rady a na nové kotouče zbylo,ale dát v audi za jeden kotouč 5500,- kč za nové destičky 4300,-kč a práce prý cca 3000,-kč, takže suma sumárum 18300,-kč a to mě přijde jako zloďejna a hlavně když kotouče mají najeto cca 80.tis a desticky tam jsou cca 15.tis dle servisky...prostě jen je smůla,že auto stálo na podzim venku v autoplus a kotoce byly orezle a ted když brzdím z větší rychlosti tak hučí,ale nehážou ani do volantu ani do pedálu...Tak co s tím mám dělat?...

huci Ti to uz dlhsie alebo len par dni? Ak je to takto, tak je to ine
nahoru

sponzor





30.03 2012 10:57


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

30.03 2012 10:58


Prostě to vyndej, nech si kotouče přejet o desetinu za 200,- Kč/kus a vyzkoušej. Kvůli max. půl milimetru na kotouči celkem se určitě nezabiješ a čtyři stovky jsou sranda. Spíš jde o to, že se s tím vyvztekáš. Fungovat to bude jednoznačně a uvidíš, jestli to bylo tím
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

30.03 2012 11:19


Hanys: Přesně tak, někteří to vidí moc černě. Perfekcionisti a na jednu stranu stočení o pul milimetru považují za sebevražedný čin a pak na druhou na auto nadrbou pneu někde z Lidlu...

Jako mně jemně házel levý zadní kotouč, tak jsem je nechal jednomu staršímu pánovi stočit, dělal to poctivě, na pomalo a ty kotouče jsou jak nový. Bez šublery bys to nepoznal a řekl bys že jsou nové... Koupil jsem na ně origo nové brzdové obložení od AUDI aby brzdilo po celém obvodu a nezačal korodovat a nechávat lem. Ale určitě to není na autě poznat...

Určitě lepší podle mě varianta, je nechat líznout origo kotouče a dát je spět s origo obložením, jako na to nějak kombinovat s no name kotoučem.

A tím,že to nechá stáhnout a vyzkouší a otestuje, člověk nic nepokazí...
Pokud to nebude dělat dobrotu, tak je vymění... To samé, když je opotřebuje. Pak doporučuji koupit buď originál sadu, nebo komplet sadu od 1 výrobce...


A celkově k tomu článku, že kotouč se nezvlní...
Jako fakt pěkná teorie, ale ať mi někdo vysvětlí, že jedu nic, žádný problém, najednou vidím cez silnici vylitý potom skočím na brzdy, neubrzdím to a vlítnu tam s rožhavenými brzdami vyjedu ven a už to háže?
To jako jezdím s tím 10 000km a nic, i za deště, ale najednou na 10 metrech se tak naruší ta rovnováha tam, že najednou mi to odnese ten nenesený materiál z jednoho místa kotouče prakticky ihned to začne třást.
No to víš bobe...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.12. 2011
Příspěvků: 165 | Témat: 13

30.03 2012 11:34


No najel jsem na nich od koupě cca 3000, km dělalo už při koupi a dělá to stalé a to jsem to myslím už obrdil dost,ale vzhledově není vidět žádná rez ani drážky či jené poškození a destičky mají jestě tak 3/4 cm...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

31.03 2012 19:47


PEDROA80:


mám obavu že naše názory a rady se minou účinkem - kolega utratil vše za auto a 7000,- na nové kotuče už nezbylo - tak radši dá 2000 tis za stočení a auto za půl mega někde rozstřelí, ale 5000,- je doma - A TO SE VYPLATÍ !!!



Laický neodborný názor, asi všetko......
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

31.03 2012 19:55


PEDROA80:


Asi máš pravdu, ale toto jsem nikdy neřešil a je mi to srdečně jedno - odjakživa jakýkoliv problém s brzdami řeším výměnou za nový kus , už když jsem měl starou Š120, Uno, a jiné střepy v hodnotě pár tis Kč. Nechápu jak může někdo dobrovolně tak riskovat ohledně brzd. To je samej tuning vejfuk, kola alespoň 19" , co nejširší pneu, snížit auto až k silnici a podobné vyfikundace a pak řešit jak ojebat brzdy - nechápu - Prostě co neubrzdíš, neukecáš !!!



Pozri autá robím pár desiatok rokov a kotúče pri výmene desiek vždy rovnám, práve toto je o bezpečnosti, je vela borcov čo menia desky na staré kotúče bez rovnania, veď ono si to sadne .....

...opakujem pokial sú kotúče normálne používané a bez závad je úplne v pohode ich pretočiť a používať až do miery udanej výrobcom ako minimálna hrúbka.

inak drvivá večšina pretočených originálnych kotúčov je sto krát lepšej kvality ako kadejaké náhrady
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.2. 2008
Příspěvků: 2320 | Témat: 38

31.03 2012 20:31


MUFTY:

Hele ty odborníku - u nás ve firmě vyrábíme originální díly do prvovýroby aut a zároveň také náhrady - a rozdíl? Ano , je tam velice zásadní rozdíl. Originální díl co jde do prvovýroby je označen logem výrobce vozu a ta náhrada dle tebe nižší kvality je jiná v tom, že se vezme díl určený pro prvovýrobu a odstraní se z něj znak.

Zároveň u nás v Hradci Králové externě spolupracuji (programování CNC) s firmou vyrábějící brzdové kotouče. A hádej ty odborníku jaký je rozdíl mezi kotoučem do prvovýroby a mezi kotoučem pro ATE nebo BOSCH - no nic , napovím ti - rozdíl je v tom, že je na kotouči znak OOOO, VW, ATE nebo BOSCH - stejná forma, stejná teplota lití, stejný poměr slitiny, stejný postup obrobení, stejný program a nástroje a teď pozor !!! Jiná papírová krabice - ta určuje zásadní rozdíl v kvalitě.

Ano, plivej na všechny jací jsou neodborníci a laici na rozdíl od tebe vševědoucího odborníka co stáčí originální superkvalitní kotouče než aby dal výrobcem schválenou shit náhradu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.12. 2011
Příspěvků: 165 | Témat: 13

31.03 2012 21:03


Díky za malou podporu, pač mě přijde zbytečné kupovat nové kotouče,když ty moje jsou teprve po jednich destičkách a pouze je trošku poškodila rez,když auto stálo. PřECI* kdyby bylo stáčení kotoučů životu nebezpečné nevyráběl by se speciální soustruh na kotouče.... A čím je stáčíš MUFTY ty?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.12. 2011
Příspěvků: 165 | Témat: 13

31.03 2012 21:10


PEDROA80:
MUFTY:

Hele ty odborníku - u nás ve firmě vyrábíme originální díly do prvovýroby aut a zároveň také náhrady - a rozdíl? Ano , je tam velice zásadní rozdíl. Originální díl co jde do prvovýroby je označen logem výrobce vozu a ta náhrada dle tebe nižší kvality je jiná v tom, že se vezme díl určený pro prvovýrobu a odstraní se z něj znak.

Zároveň u nás v Hradci Králové externě spolupracuji (programování CNC) s firmou vyrábějící brzdové kotouče. A hádej ty odborníku jaký je rozdíl mezi kotoučem do prvovýroby a mezi kotoučem pro ATE nebo BOSCH - no nic , napovím ti - rozdíl je v tom, že je na kotouči znak OOOO, VW, ATE nebo BOSCH - stejná forma, stejná teplota lití, stejný poměr slitiny, stejný postup obrobení, stejný program a nástroje a teď pozor !!! Jiná papírová krabice - ta určuje zásadní rozdíl v kvalitě.

Ano, plivej na všechny jací jsou neodborníci a laici na rozdíl od tebe vševědoucího odborníka co stáčí originální superkvalitní kotouče než aby dal výrobcem schválenou shit náhradu.



Takže pro Audi vyrábí kotouče ATE a jen je jiná krabice a hlavně cena? A který model ATE by jsi mě přesně doporučil abych měl kotouče totožné s těma co bych koupil v audi? Díky za info
nahoru

sponzor





31.03 2012 21:10


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

31.03 2012 21:16


MUFTY:



Pozri autá robím pár desiatok rokov a kotúče pri výmene desiek vždy rovnám, práve toto je o bezpečnosti, je vela borcov čo menia desky na staré kotúče bez rovnania, veď ono si to sadne .....

...opakujem pokial sú kotúče normálne používané a bez závad je úplne v pohode ich pretočiť a používať až do miery udanej výrobcom ako minimálna hrúbka.

inak drvivá večšina pretočených originálnych kotúčov je sto krát lepšej kvality ako kadejaké náhrady


no větší kravinu bych snad ani nečekal.. no potěš pánbůh nad tvým umem vážně..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

31.03 2012 21:22


ono je taky otazka na cem se to toci, myslim hazivost soustruhu
lepsi by to asi bylo brousit na nejake magnetce.

vtom clanku vyse je zajimava vec o tom cementitu, to bych nepodcenoval...

Mam origo FERODA kotouce a FERODA uz nevim performance ds desky...
Jednou jsem byl donuceny v kolone natvrdo dobrzdit az na NULU, od te doby zacali hazet. Malinko neresil jsem to, a ted uz hazou dost... presne podle brozury vice...

Vidim to na stoceni kotoucu a zabrouseni desek. Protoze kupovat nove desky kdyz jsou skoro nove se mi nechce a reklamaci nevim.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

31.03 2012 21:23


ricimond:


no větší kravinu bych snad ani nečekal.. no potěš pánbůh nad tvým umem vážně..


hurvinku, ty se v brzdach nejak specialne vyznas? jako ze by jsi sam vymenil aspon desky nebo i kotouce?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

31.03 2012 21:28


tecka:

ne nevyznám blbínku z politiky.. ale stáčet kotouče po každé výměně destiček fakt může jen magor..

normální člověk když mu něco hází vezme peníze a koupí nové kotouče a desky protože už to dávno nestojí toliko peněz co tehdá..
a pokud je máš nové není přECI* problém reklamace..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

31.03 2012 21:40


jasne, podle znameho hesla

KAZDE RANO SE PROBUDI PITOMEC A KOUPI



Tady je rec o pricine a ta se koupi neresi...

ETKA ... musime prece kupovat origo dily a na cenu se pta pouze socka nehodna nemeckoveho stroje

desky sada 3100,-
kotouc 2x 2200,-

nebo varianta socka

Brzdový kotouč chlazený STARLINE 2x 635,-
Akce Množstevní sleva 288mm Brzdový kotouč FERODO PREMIER chlazený 2x 672Kc
312mm Brzdový kotouč FERODO DS PERFORMANCE 2x 3645,-
288 Akce Množstevní sleva P/L brzdový kotouč, chlazený ATE 2x 1023,-
312 P/L brzdový kotouč, chlazený ATE 2x 1358,-

a k tomu ty desticky +- 1000 az 2000,-

a porad dokola... samozrejme, kdyz neni jasne proc.

Takze pro tebe 7500 + prace ... se slevou kdyz si kola nasadis sam
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

31.03 2012 21:53


tecka:

i když jsem jezdil neněmcem tak jsem na brzdách fakt nešetřil.. stejně tak na gumách.

holt každej má hodnoty postavené jinak..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email