Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 23 kvě 2025
Celkem je zde 83 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: mimimiki
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 207
Online návštěvníků
Návštěvníků: 79
Uživatelů: 4
Celkem: 83

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

22.02 2009 13:47


root: Promiň, to mi nějak hlava nebere. Dívám se na A6 3.0 (rok 2001-2002) a ty jsou nejlevněji za 195000 a já prodávám za 170000, přičemž dohoda je možná.
nahoru

sponzor





22.02 2009 13:47


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

22.02 2009 13:50


Petan:
A jsi si jistý, že mezi A6 3.0 a A4 1.8T je kvalitativní rozdíl vyjádřitelný na 25tisíc ??

Jestliže se dají sehnat A6 v 3.0 za 195 (ale takové auto bude chtít ještě investice), tak bych A4 viděl - když dobře - tak na 120
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

22.02 2009 13:52


root: Tu A6 3.0 s multitronicem jsem viděl a projel. Mají ji v Teplicích, ale nemá Quattro.

Máš nějaký dobrý typ na A6Q 3.0 (rv.2001-2002)?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

22.02 2009 13:55


Petan:
Byl jsem v té samé situaci jako Ty, takže si ty ceny tak nějak ještě pamatuju Je to k po*raní, ale je to tak: B5tky šly dolů jak nic jinýho

Mám, stojí mi v garáži - toho času jediná v zemi, která za něco stála Jinak jedině ta za těch 300k na auto-plus.cz

edit: Multitronicu se raděj vyhni, co jsem slyšel tak to tam kluci ještě neměli tak zmáklý ...
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

01.03 2009 20:51


ad italie>
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


komentar pod autem hovori za vse
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

01.03 2009 21:00


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

01.03 2009 21:05


lumirs:

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

majitel tak trochu snílek...269k
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

01.03 2009 21:07


Rob:
Ty ceny se tak ale celkem pohybuji
nahoru

sponzor





01.03 2009 21:07


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

01.03 2009 21:15


root:
Ty ceny se tak ale celkem pohybuji

To nevim kde
Ale reálná prodejní cena je tak 220k
něco jiného je hodnota auta a reálná prodejní cena auta
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.4. 2008
Příspěvků: 27 | Témat: 3

13.03 2009 8:50


z I:
- měl jsem BMW 530D - žádný vážný problém (ale prorezly hliníkové trubky klimy a chladiče serva, tak na tom slanym ovzduší asi něco bude...)
- mám Corsu - najel jsem na ní 40 tis km - krom destiček, oleje a filtrů - nic
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

13.03 2009 8:52


Já má A4 z IT a zatím (po dvou letech) zádnej problém. Brzdy jsem komplet vyměnil loni a nic jinýho zatim nezlobí.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

13.03 2009 8:58


Mno podla jedneho znameho, co vozil auta z I, vela aut ma dohryzene volanty (nervy) a dierky v strope (od lodiciek).
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.2. 2008
Příspěvků: 91 | Témat: 16

13.03 2009 9:28


Milos1: Tak ten volant můžu potvrdit, strop naštěstí bez úhony
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

13.03 2009 9:55


m.i.v.:

-
to je taková malá planeta cca 20.000.000km za plutem
Tj 10 ta planeta o Který mluvil Gordon Shunway že ?
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

11.03 2012 21:22


Citace:
EKONOM: Musím se zbavit luxusního auta, bojím se kontroly, volají si Italové

Luxusní automobily teď bijí do očí nejen pěkné slečny, ale také finanční stráž. Zadlužený stát se totiž začal pídit po tom, kdo ho kdy ošidil. Kontroly jsou "brutální", píše redaktor týdeníku Ekonom Petr Korbel.

"Lorenzo, potřebuji se zbavit toho SUV, co jsem si u vás koupil. Pošli sem někoho s převozní značkou. Sám k vám nejedu, bojím se, že by mě mohli zastavit a kontrolovat!"

Takto popisuje četné telefonáty Lorenzo Schiatti, prodejce vozů Land Rover a Jaguar. Bohatí Italové, kteří nemají v pořádku daně, se letos začali houfně vzdávat svých drahých vozidel.

Luxusní automobily jsou nápadné asi jako kapitánská uniforma, což bývalo jejich plus. Jenže teď bijí do očí nejen pěkné slečny, ale také finanční stráž. Zadlužený stát se totiž začal pídit po tom, kdo ho kdy ošidil.

Kontroly jsou "brutální". Mnozí lidé, kteří do daňových přiznání neuváděli celou pravdu, proto usoudili, že v současné situaci není vhodné na sebe upozorňovat nejdražšími modely BMW, Porsche, Mercedes či Ferrari.

Vlády, kterým teče do bot, navíc zdaní kdeco. Italský stát koncem loňského roku uvalil na auta s velkým objemem válců zvýšenou silniční daň. Někteří majitelé si stěžují, že by měli zaplatit více, než kolik činí hodnota jejich vozu.

Důsledkem jsou desítky kamionů, které den co den odvážejí náhle zbytečné vozy ze země. Podle listu Corriere dela Sera končí hlavně na Ukrajině, v Polsku a Moldavsku, ale i v Německu a v Česku.

Ředitel italského zastoupení Porsche Loris Casadei uvádí, že vývoz ojetých automobilů jeho značky se letos meziročně více než ztrojnásobil. Kvůli zvýšené dani jsou teď použité sportovní vozy, SUV a drahé limuzíny v zemi téměř neprodejné. Zánovní automobily v hodnotě 40 tisíc eur se prodávají do ciziny za 25 či 30 tisíc eur.

Starší automobily většinou končí v nových členských státech Evropské unie či dále na východě. V tomto případě se ovšem obvykle stane zázrak: než se dostanou ke konečnému zákazníkovi, mají na tachometru sotva polovinu kilometrů, než když Apeninský poloostrov opouštěly.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.3. 2010
Příspěvků: 311 | Témat: 10

12.03 2012 22:12


Moje A6 C4 je taky dovoz z Itálie. Když jsem ji prolejzal tak jsem nevěřil vlastním očím v jakém byla top stavu. Vysázel jsem prachy a upaloval domů než si to ten člověk rozmyslí (koupeno v ČR). Mám ji druhym rokem a zatim jen běžná údržba.
nahoru

sponzor





12.03 2012 22:12


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2862 | Témat: 37

13.03 2012 8:16


já teda nevím přesně o co jde,ale problém italských aut byl i s papírama,že ti dávali nějaký kopie techničáku nebo co a nikdy si nevěděl jestli to auto neni zastavený v bance apod...vpodstatě právní vady
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

13.03 2012 11:24


joooo pri exportu z Italie je velice dobry si nechat udelat jakejsi "certifikat" (a blabla taliansky), dostal jsem ho ke coupe, ze VIN odpovida a auto neni nicim zatizeno ...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 651 | Témat: 37

13.03 2012 21:02


ja si myslim ze neco na tom je ze italove na auta serou.. ale netyka se zanovnich vozu... nejako starou plecku mozna ale na ty serou i tady v čr..takze ja bych se koupe auta z italie nebal... a posuzoval vse individualne..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 651 | Témat: 37

13.03 2012 21:03


jooo jsem zapomnel ze auta v nejlepsim stavu, jsem stejne videl v USA... tam nevim proc jsou i par let stara auta opravdu jak nova a nevadi ze maji vice najeto.. z kalifornie... floridy nebo texasu jsou opravdu fajnofky..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1522 | Témat: 34

14.03 2012 0:51


premek798: Vyplatí se vlastně ještě dovoz z US, když zaplatíš letenku, kontejner, pojištění + z toho všeho clo a DPH a pak ještě úpravu na homologaci a schválení? (jestli jsem moc OT, tak mě nějak vytěsněte)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 41 | Témat: 4

14.03 2012 23:14


Ahoj.Jen jestli se můžu připojit do debaty,tak v Kyjově ojebali mého kámoše s Audi A3 8L 1.6 .Na rozvody čekal Tři týdny a ani mu nevyměnili wasser pumpu!A to mu ještě ztratili klíče od auta,takže musel přivézt náhradní.Asi tam byl nějaký učenˇ.Jinak má taky auto z Itálie a je kromě pár mikroškrábanečků OK.Já mám taky A4 B5 z Itálie.Je ve stavu odpovídajícím najetých 310 000 KM.Jak jsem to ve 240 000 koupil a udělal ramena,rozvody a servis,tak dobrý.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

15.03 2012 19:22


2Pix:
joooo pri exportu z Italie je velice dobry si nechat udelat jakejsi "certifikat" (a blabla taliansky), dostal jsem ho ke coupe, ze VIN odpovida a auto neni nicim zatizeno ...


CDP dostaneš automaticky když děláš export!!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

15.03 2012 19:54


Hoši řešíte hlouposti,, páč je potřeba si třeba říci že Italové jsou temperamentnější národ...ale co to vlastně znamená?? Pro idioty kteří ví o Italii hovno jen blbě kecají a roznáší nejaké kydy z hospody a nebo co kde přečetli debilního na netu.

Já se nebudu bavit o hlupácích co kupovali regaty una a podobné sračky v 92hém..
Chtěl bych především říct že mnozí kritici mají část pravdy v tom že jsou to bordeláři,, nemění oleje jak by měli...atd.Jen tohle jen část pravdy protože se většinou servis dělá a dělá se dobře a z kvalitních dílů.

Taktéž ty servisní knížky bez kterých řada Čechů nekoupí snad ani jizdní kolo, ty jsou u 80-až 90 % vždy v kastlíku v autě ,, Jen se nehodí překupníkům tak je likvidují,ale můžu vám říct že je jich většina co mají vedený servis min do poloviny stáří vozu.

Pak jsou auta která mají vedenou servisku až do posledního či předposledního roku před prodejem//těch je samozřejmně méně//

Jinak pro mne jedna z nesporných výhod je stav podvozku i u 15 let stareho auta::
KURWA to se nedá srovnat s těma sračkama které jsou koupené nové u nás nebo se prohánely po SRN autobahnech!! Samá sůl a sračky!!

Ve drtivé většině jsou auta z Ital s původnímy podvozky//čepy,silentbloky, kosti stabíků i v 240 tisících.. občas se mění pravé strany a to jen třeba čepy řízení a nebo spodní čep či kost stabíků. Jinak je vše zánovní vzhledem k rv..Veškeré štíty za brzdami,svařence náprav, ramena, pružiny, trubky brzd, či stínící hliníkové plechy nad výfuky jsou nové!! Taktéž ne´jsou schnilé bloky motorů že s nich padájí kusy koroze jako z tech vraků z Čech.. nejso zoxidované převodovky či hliníkové držáky... Nemusí se všechno nahřívat švajcem či to zrovna uřezat flexou ,, všechno jde povolit nornáááálněěě!!!

Kuwa hoši to je realita ,, a můžu vám říct že za ty léta co jsem tech křápů už dovezl ,, tak všechy byly na heveru a jednoznačný vysledek.

Pak je další záležitost a to jsou oleje!!! Musím říci že tady kritici mají z velké části pravdu,, a motory které jsou háklivé na oleje... jako všechny 1.4 16v z koncernu, či HTP a podobné.. tak tam je obezřetnost na místě..Ale jinak i přes tenhle nešvar ty auta fungují a to dobře když tady majitel začne měnit oleje po 10-15 tis a fungují dlouho.

Jenom si vemte koli tx motory za ty roky zažijí teplotních šoků jako u nás starty v -25??? Když jsem kolikrát v Ital v létě zaparkoval u hotelu v 10 a ráno v 8 jsem měl motor ještě teplý.

Ale ještě je tu jedna věc... Nechce to kupovat auta od Libanonců,Sýřanů, Srbů,Rumunů,Bulharů..atd.. ale trochu se umět domluvit a pohybovat se v problematice a kupovat auta od přímých majitelů..a to je pak o dva řády někde jinde.

Taky je potřeba se v autech vyznat, a vědět co kupuješ... né hned skočit do všeho.Jsou tam darebáci jako všude tak je potřeba být ostražitý jako jinde ve světě.

Takže se vyserte na kecy o Italských autech.. nechte si auto vždy zvednout a neberte si za odborníky joudy a auto z Itálie po dodržení všech zásad bude dělat svému majiteli hodně radosti oproti těm vyjetým a rezavým vrakům z ČECH!!!!!!!!!!
nahoru

sponzor





15.03 2012 19:54


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email