Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 27 kvě 2025
Celkem je zde 143 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Murco
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 216
Online návštěvníků
Návštěvníků: 140
Uživatelů: 3
Celkem: 143

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

31.12 2011 10:45


ja ti teda rozhodne nedoporucuji alllroad 2,5 TDI* v6 v tiptroniku to je proste chodici penezenka.

tam se sere uplne vsechno

motor na prd
tiptronik taky naprd
a měchy a Kompresor* taky naprd

Nebudu ti to rozmlovat ale tato kombinace je asi nejhorsi co audi kdy vyrobilo.

samo ze je to o opicich a bananech a v jakem stavu to koupis. Ale kdyz se to zacne srat tak je to na palici.
nahoru

sponzor





31.12 2011 10:45


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

31.12 2011 10:57


Problematickych veci na allroadu jsem si dobre vedom.
Je to zatim ve fazi uvah, kazdopadne porad lepsi allroad c5 nez c6

Kdybych bral obyc sestku uz budu spis premyslet asi o c7cce, ale to auto neni vhodne na venkovske/polni cesty na ktere se proste s konma jezdi.

Porad tu mam jeste zachytnou variantu vymenit dehta za jinou c4 v quattru s kouli alespon 2t - je jedno jestli benal nebo dehet, ale to uz je zase jina debata.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

31.12 2011 11:49


Ak sa tu bavime o moznom full repase motora po kupe tak 2,5 je dobra volba. Rocnik 2004 az 2005, motor s rolnama po full repase prezije vela dalsich aut. Ja mam kamosa co taha za sebou kone a jednoznacne tiptronik a to ti potvrdi chlap ktory fakt taha kone a to slovensko francuzko a spat.Ma tiez 2,5 ale tu slabsiu a vo vW transporter. Ja mam allroada a ked sa o neho stara ako ma a hlavne servis ako ma byt, nie len menit olej ako sa ma ale aj veci okolo toho.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.7. 2008
Příspěvků: 888 | Témat: 38

31.12 2011 15:04


souhlasim,byt jsme si tady vsichni vedomi rizik ktere prinasi 2.5 TDI* v kombinaci s allroadem,pokud mas repas motor a Tiptronic*,neni se ceho bat a PAVLE,myslim si ze ty mas dost znamejch-kolegu-kamaradu tady kteri ti ten servis obstaraji v nastandartni kvalite za super cenu ne? a o to tady jde predevsim,mech spravis v KRNOVE,kdyz bude moc k.o DAS* new usa nebo D,Kompresor* te vyjde dnes uz deset max a 2.5 TDI* vis kam mas dat
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

31.12 2011 15:23


2.5V6 se tu probírá pátým rokem, mnoho zkušeností a mnoho nářků tady bylo a ještě bude.
Samozřejmě ne každej motor musí být nutně KO, ale pokud bych si opravdu 2.5V6 pořídil, fullrepas by dříve nebo později byl - to je naprostý fakt.
Nemám rád auta v prdeli, vše co mám musí prostě fungovat jak má

Nicméně baví mě 4.2jka takže sosám informace a koukám co je k mání.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

31.12 2011 15:25


Kriznik: pokud by to bylo možné, budu rád za nějaké podrobosti:-)

na bazosu je hodně zajímavých kousků
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Naposledy upravil Siki dne 31.12 2011 15:27, celkově upraveno 2 krát. (89% původního příspěvku)
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

31.12 2011 15:26


podrobnosti o čem?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

31.12 2011 15:27


Kriznik: o 4.2
nahoru

sponzor





31.12 2011 15:27


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

31.12 2011 15:30


Pracuju teď s informací o elektrice od vlasty. Samotný motor není zásadně jiný od toho co mám, takže toho se nijak netřeba bát.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

31.12 2011 15:36


Kriznik: no právě, ta el. mě zajímá, takže pokud bys něco věděl, budu rád za info, hm?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6781 | Témat: 73

01.01 2012 20:56


1.transporter 2.5tdi ma uplne inu prevodovku ako allroad, tento ma velmi podobnu A6 2.5tdi ale inu. Problem s jej zhananim nemam, diely do nej mem vsetky a vzdy mam jednu prichystanu na vymenu po repase
2. Ak chces tahat kratkodobo 100-200km 10x do roka, ok, tiptronik, ak tisicove vzdialenosti, tak ju odpalis
3. 2.7biturbo je taka ista sracka Tiptronic* ako na 2.5tdi, je len trochu zosilena a ma silnejsi menic
4. 4.2b je uz silnejsia prevodovka, ale vzhladom k tomu, ze allroad je tazke, tak si aj potiahne a ludia to prerabaju na plyn a skurvia s tym motor
Koncim, som na dovolenke a 10kb mobilnych dat tu stoji skoro 1e
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.2. 2010
Příspěvků: 43 | Témat: 0

02.01 2012 5:21


lubomt:
1.transporter 2.5tdi ma uplne inu prevodovku ako allroad, tento ma velmi podobnu A6 2.5tdi ale inu. Problem s jej zhananim nemam, diely do nej mem vsetky a vzdy mam jednu prichystanu na vymenu po repase
2. Ak chces tahat kratkodobo 100-200km 10x do roka, ok, tiptronik, ak tisicove vzdialenosti, tak ju odpalis
3. 2.7biturbo je taka ista sracka Tiptronic* ako na 2.5tdi, je len trochu zosilena a ma silnejsi menic
4. 4.2b je uz silnejsia prevodovka, ale vzhladom k tomu, ze allroad je tazke, tak si aj potiahne a ludia to prerabaju na plyn a skurvia s tym motor
Koncim, som na dovolenke a 10kb mobilnych dat tu stoji skoro 1e


Nemá transporter 2,5 TDI* náhodou 5ti válec motor?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

02.01 2012 7:42


spider_850: Podle me jo. I Touareg ho ma.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1275 | Témat: 49

02.01 2012 10:12


hmm, ty 4,2 jsou celkem vzácnost...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

02.01 2012 12:45


Zdar, chtel bych prispet svoji troskou do mlyna.
Allroada mam i s vysnenou alcantrou, je to takova ta bezovo-hneda a dirkorovana (perforovana) latka podobna semisu – zkratka alcantra
Chces-li detail, muzu nafotit.
Pri rozhodovani sem uvazoval nad kozenyma, ale studi, nebo naopak se pari zadek a vetsinou ty bocnice na sedadle ridice je hodne opotrebovana (potrhany, pomackany, fuj).
Pak jsou jeste ty zelene kozene...no comment.
Dale takove latkove s barevnym vzorem – ty sou fajn, nevidim z praktickeho hlediska lepsi volbu.
A pak moje vitezne – stale vypadaj dobre, ikdyz se trochu droli, ale v lete se neparim v zime mi neni zima (+vyhrivani sedadel samozrejme).
Tyhle 2 typy bych zvolil jako nejlepsi volbu!

PS: ohledne koule a automat vs manual nemam prakticke zkusenosti, ale manual byl pro me jasna volba a to hlavne pro bezporuchovost a take pro 6ty stupen
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

02.01 2012 20:52


Kriznik:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





02.01 2012 20:52


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

02.01 2012 20:56


vencaa6: kde tam vidíš alcantaru?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

02.01 2012 20:58


Siki: jj, sorry... blbě jsem se díval
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

02.01 2012 21:04


vencaa6: ale abych řekl pravdu, už jsem chtěl psát křižníkovi

Ono když už vidím v titulku, že jsou vyměněné měchy, Kompresor*, tak mně z toho normálně rosí
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2009
Příspěvků: 18 | Témat: 3

06.01 2012 16:07


Dobrý den ví někdo jakou asi mají životnost mechy na allroadu r.v2001 chtel bych si ho pořídit a mam z toho trochu strach
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6781 | Témat: 73

06.01 2012 16:14


zivotnost je rozna. Niekomu drzia dodnes a niekomu uz odisli. zalezi od kilometrov a v akom terene sa jazdi
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

06.01 2012 16:45


lubomt:
zivotnost je rozna. Niekomu drzia dodnes a niekomu uz odisli. zalezi od kilometrov a v akom terene sa jazdi
este by bodlo keby si doplnil orientacnu cenu mechov a kompresora mozno by to niekoho zaujimalo a viem ze ty to urcite budes vediet...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

06.01 2012 16:50


Nechcu Kriznikovi do toho moc kecat, ale jiste mluvim i za nej, kdyz napisu, ze tema ohledne Allroadu apod. (mechy, Kompresor*, All specialitky) se vede uplne jinde.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


PS: tam se rad zapojim do diskuze, páč sem mechy z menil a mel bych take neco k trvanlivosti
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

06.01 2012 16:57


pipex: to je o mechoch tato tema je zamerana vseobecne ako hovori nazov takze nevidim dovod tu nieco usmernovat...

kym sa tu niekto nepyta na podvozok a8 tak to nemoze vadit...
nahoru

sponzor





06.01 2012 16:57


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

06.01 2012 17:19


Tak jak bude dál žít totot vlákno? By mne docela zajímalo, jak se Križník dál rozhoduje.... Jestli Allroad, nebo neco jiné....

JInak za sebe by vyhrál k účelu jaký Křižník popsal, v podstatě občasné veekendové převozy koní, Allroad. Co do motorizace, asi ne 2,5Tdi, ale 2,7bi, 4,2 mne přijde zbytečná. Ale takto bych uvažoval o autě jako 2-3 auto do rodiny, výhradně k účelům převozů koní a rodinky z bodu A do dobu B s předpokladem kombinace lehkého terénu/město/dálnice.
V takovém případě bych sám ani netrval na alcantře, docela bych se bránil kůži... pak bych se ztotožnil s názorem výše, že druhou nejlepší volbou po alkantře je látka (taky upřednostňuju, tím spíš že nejde o 1.hlavní auto v rodině).

No, a pokud 2,7bi, pak bych nevolil moc nastrojenou káru, páč čím víc sraček v autě, tím víc problémů.... A klidně bych šel do levnějšího řešení/starší verze, aby bylo dost na prvotní opravy a úpravy (než jít do třeba 2003-2004 za 250-300000, klidně do 2001-2002 za cenu do 150-200000 a rozdíl vrazit na prvotní servis... stačilo by to na nový měchy, nový Kompresor*, komplet servis převodovky i motoru, náprav.... sice modelově starší, ale super stav pak, do začátku

I ty kráso, jsem si to letmo přečetl po sobě a vlastně jsem popsal svůj postup když jsem pořizoval all svý ženě.... už asi senilním, opakuju se...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

06.01 2012 17:23


IvanLBC: no ono to možná vypadá logické, ale není a je to nesmysl:-)
Raději koupím novější, servisovanou, už od pohledu hezkou, nepoškrábanou, zachovalou a udržovanou, než otřískanou hujdu, poškrábanou od kdejakého křoví a bláta apod.
Ale jinak dělejte si jak chcete
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

06.01 2012 17:41


Siki:
IvanLBC: no ono to možná vypadá logické, ale není a je to nesmysl:-)
Raději koupím novější, servisovanou, už od pohledu hezkou, nepoškrábanou, zachovalou a udržovanou, než otřískanou hujdu, poškrábanou od kdejakého křoví a bláta apod.
Ale jinak dělejte si jak chcete


Novější, servisovanou..... tot pravda, ale v reálu? Když budu pořizovat hlavní auto, půjdu po jistotě a v max.super stavu. Pak se ale bavíme o zánovních, ne-li nových autech, v násobcích ceny za takové auto.

Pokud se však bavíme o druhém/třetím autě do rodiny, který má hlavně plnit předem danou úlohu, a to že bude "pracovat", tedy že dostane rodinu + několik tun váhy s sebou z bodu A do bodu B, v kombi terénu, pak přECI* k tomuto účelu potřebuju především spolehlivé v super stavu po technické stránce auto - uvažuje-li se o Allroadu, pak auto sice pěkně vypadající, např. o 3 roky mladší auto ale s nalítanými cca 150000km nebude větší výhrou než auto starší, s nalítanými třeba i 250000km, ale s cenou o 100000 nižší - pak tomu "staršímu" můžu dát takový počáteční servis, který mi ze staršího s přehledem udělá pracanta ve stavu, v jakém ani náhodou mladšího kolegu nepořídím.

U All jsou největší neznámou a největší ránou měchy, Kompresor*, Převodovka*, motor... Pokud budu mít nějakých 100000Kč na prvotní servis a vrazím to do servisu na místo koupě "novějšího", pak ze staršího udělám libovku - oproti novějšímu mu dám nový měchy, nový Kompresor*, nechám udělat převodovku, motor a jiné.... což bych u "novějšího" nemohl řešit a on je veliký rozdíl u all mít alespoň tyto základní věci nový...

Ale to je asi věc pohledu, názoru, životních zkušeností... Rozhodně ti ho nenutím, a tak jako ty můžeš mít názor zcela opačný, tak i já můžu mít názory jiné a rozhodně o tvém názoru bych si nedovolil tvrdit že je nesmysl. Ono nikde jsemnepsal o tom, že bych pořídil otřískanou lundru, samo že stav all je rozhodující po všech stránkách, ale až tak podstatný není jestli je poškrábaný či od bláta - pokud takto posuzuješ auta, pak prosím - sám mám jiný pohled. Už jsem viděl dost tzv. "voňavek", ale co skrývalo pod ní....
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

06.01 2012 17:44


tak samozřejmě nesdílím názor, že když allroad tak jako 2-3tí auto, pokud možno co nejholejší aby se co nejmíň mohlo vysrat
2.7bT je pro mě nejhorší motor, to je samozřejmě předem mnou zavrženo

zatím to mám tak, že preferuju 4.2jku v alkantaře s adekvátní (vyšší) výbavou k roku 2003-5, naprosto jistě TT
Pokud bych takové auto kupoval, tak jako první auto do rodiny - proto TT aby jezdila i žena. Druhé zábavné a manuál mám, takže další nepotřebuju.

Varianta 2.5tdi mě neuráží, ale první co by bylo po koupi - odvoz do lemplolandu za stodolovým mekánykem a kompletní repase motoru-čerpadla atd.

Nicméně, nekupuju teď, protože letošní úkol zní jasně: baraq pak další auta
Nebo to celé může dopadnout tak, že pořídím třetí C4ku v Q s koulí 2t v avantu, kterou budu mít pouze na tyto účely ... vzhledem k tomu, že C4 je prostě a jednoduše nejlepší auto od Audi, tak je to také jedna z pravděpodobných variant
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

06.01 2012 17:49


Souhlasim se SIKI i s IVANLBC
Neco je na obou verzich, proto byva rozhodovani tezsi, nez-li pri koupi noveho vozu.

Vzit plecku a poladit si ji za cenu, jez bych mohl dat za auto v lepsim stavu.

Ono dat hned 250 a nebo 150 a pak 100 je ve finale to stejny !

Zalezi tudiz na dalsich planech...asi nejlepsi je tim pdaem kopit plecku za 70 s tim, ze to dozije. Pak se ale otvira dalsi otazka - kd os tim bude jezdit a nemuze se zranit ?

Hehe, tohle sem si prosel a nakonec vybral "luxusnejsi variantu" tu za 250, narval do toho 8 za mechy a cekam..cekam...jestli napisu Satasovi, ze mam pro neho 60tis na repasi motoru, nebo ze mich 140 nalitanych souhlasi tak, jak mi servis potvrdil a mou snahou se vyhnu "repasi vacek" A taky tady jsou motory, co maj 300 plus a zatim bez repase
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

06.01 2012 17:53


nejak uplne nevim kde vzniklo to, ze se tady resi finance, ale .... asi je to nejaky trend ci co

jsem běloch, mám na banány a vím moc dobře kolik jich allroad - i ten "v lepším stavu" potřebuje.
C5tka je pro mě hnusný auto, jediný proč bych to kousnul je vyšší podvozek na nezpevněné cesty - to je prakticky jediný důvod proč o tom uvažuju +-
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email