Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 25 dubna 2025
Celkem je zde 102 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Marian Bordac
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 155
Online návštěvníků
Návštěvníků: 100
Uživatelů: 2
Celkem: 102

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.9. 2009
Příspěvků: 7 | Témat: 1

28.11 2011 15:52


Zdravím všechny na Audiklubu! Sháním dobrou radu. Potřebuju auto 4x4 s tažným aspoň na 2 tuny, automat+diesel do 150.000,-Kč a nechci ani dodávku,ani japonce. Na X5 nemám, takže se mi nakonec zůžil výběr na ML 270 CDI nebo Allroad. Škoda, že A6 Avant má tažné jen 1900kg-allroad 2100kg, akorát co tady čtu, tak problémy snad se vším- motor,převodovka i vzduch. podvozek. ML má asi o litr větší spotřebu a spolehlivost taky nicmoc. Tak zkuste poradit. Díky
nahoru

sponzor





28.11 2011 15:52


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11462 | Témat: 99

28.11 2011 16:16


ML 270cdi jsme meli, koupil jsem ho tatovi, ktery jezdi 50/90/130. Je mu 60, nalitano 4 mil km, nepospicha. Na benzinovych americkych v8 spotreba do 9litru. Proc to pisu: nepospicha. Nikam, zasadne. Lidi uz musej cekat na nej.

Uplne vazne se vydal do dealerstvi MB aby reklamoval, ze to auto jenom rve a nejede. Kdyz mu vysvetlili, ze to je ganz normal, tak jim rekl, ze nic horsiho nikdy neridil.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 651 | Témat: 37

28.11 2011 23:20


ja nevim kamo ale do mb bych nesel. nejsou tak spolehlive auta., spoustu lidi co znam je maji a vetsina mela vice problemu nez koncernove vozy, ale nektere kusy jsou drzaky. kdyz clovek natrefi
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11462 | Témat: 99

29.11 2011 0:18


Na druhou stranu, kdyz jsem v cca v roce 2001 mel a6 2,5tdi 150ps, tak to taky jenom rvalo, nejelo, a pak to kleklo uplne.

180ps jsou pry vyrazne lepsi, ale o 2 a pulkach toho tady najdes mraky..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6773 | Témat: 73

29.11 2011 0:45


servus, na tahanie vozikov alebo coho to chces ani jedno ani druhe dobre nie je. Bude Ti odchadzat prevodovka aj na jednom aj na druhom. Myslim co sa tyka prevodovky, vydrzi Ti pri tahani vozikov cosi viac ML270. Ale byt tebou, radsej 3,2CDI , no tam je asi vyssia cena, ze? Ollroad ma lepsi podvozok, lahsie zozenies diely. Mercedes je zase o dost tazsi. Trosku nepomer porovnavat dve uplne ine auta. Porovnaval by som radsej Tuareg vs ML... Robim prevodovky aj na jednom aj na druhom, na Ollroad ked sa vysype prevodovka, je cosi lacnejsia oprava aj repas. Na ML270 cdi sa zvykne tahanim pokazit aj automat, je asi o 100e lacnejsi ale na ML sa zvyknu sypat aj pridavne prevodovky a to je zalezitost zase cca 500e. Niekedy sa pokazi narazna ML aj automat aj pridavna. na tiptronic prevodovke od Audi toto nehrozi
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

29.11 2011 9:00


To emelo te pekne potrapi. Neni to moc povedeny kus
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

29.11 2011 9:00


To emelo te pekne potrapi. Neni to moc povedeny kus
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.9. 2009
Příspěvků: 7 | Témat: 1

29.11 2011 11:34


Je těžké vybrat automat,diesel,4x4 a tažné na 2tuny a s ještě jakž tak normální spotřebou do 150tKč. Navíc to bude tahat přívěs pouze občas, jinak s tím bude manželka jezdit do školky Tak zkuste někdo pomoct: které?????
nahoru

sponzor





29.11 2011 11:34


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2010
Příspěvků: 1381 | Témat: 68

29.11 2011 11:48


midatrans:
Je těžké vybrat automat,diesel,4x4 a tažné na 2tuny a s ještě jakž tak normální spotřebou do 150tKč. Navíc to bude tahat přívěs pouze občas, jinak s tím bude manželka jezdit do školky Tak zkuste někdo pomoct: které?????


já jsem pro Allroad , jednoznačně,ale slušnej kus za 150, nevim nevim jestli pořídíš
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

29.11 2011 11:49


Nebo japonce
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6773 | Témat: 73

29.11 2011 13:10


Ale Belmondo, fuj . Ja som tiez za audi
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.9. 2009
Příspěvků: 7 | Témat: 1

29.11 2011 14:12


Taky chci nejraději audi, ale odrazuje mě ta poruchovost allroadu. Měl jsem A4 2.8 quattro a super, teď VW passat 4Motion, Highline a NIC MOC!
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6773 | Témat: 73

29.11 2011 14:45


A prii ML 270 by si este len videl...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

29.11 2011 16:21


midatrans: za 150 kup vylitanou vranu a dej do ni dalsich 120 a budes mit klid
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6773 | Témat: 73

29.11 2011 17:20


Veru,n evybral si moc dobre
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.9. 2009
Příspěvků: 7 | Témat: 1

29.11 2011 19:25


Tak poraďte něco jiného,podle mých požadavků
nahoru

sponzor





29.11 2011 19:25


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.2. 2011
Příspěvků: 288 | Témat: 7

29.11 2011 19:41


midatrans: souhlasim sbelmondo: japonci maj taky dobre auta , co treba pajero?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6773 | Témat: 73

29.11 2011 22:00


AAAA.LALA:
midatrans: souhlasim sbelmondo: japonci maj taky dobre auta , co treba pajero?

jezisi maria, tak to nie, ak ti tam prdne prevodovka, tak sa na japonca nedoplatis. A on chce tahat tazke vozíky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

30.11 2011 20:13


ML 270CDI jsem párkrát dělal jak model 163 tak i 164. Model 163 je bych řek vydařenej model, motor stará klasika řadovej pětivál relativně jede ale nežere, starej automat bez řazení prostě starej klasickej držák. Do 164 bych nešel, plno elektroniky auto už ztrácí pointu držáka teréňáka a nastupuje elektronika+luxus v podání SUV 164 a už to je klasický moderní medvídek se kterým jsou akorát problémy.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

30.11 2011 22:27


midatrans:
problémy snad se vším- motor,převodovka i vzduch. podvozek. ML má asi o litr větší spotřebu a spolehlivost taky nicmoc. Ta
To píšeš jak o nejhorších autech na světě, jestli si nechtěl původně na jinej klub, tady si na Audiklubu, náskok díky technice Co bys chtěl od auta který koupíš za 10% jeho původní hodnoty? jakou spolehlivost? Prostě je třeba už počítat s opravama.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6773 | Témat: 73

30.11 2011 23:35


miditrans, tieto auta nie su vobec urcene na dlhotrvajuce vyuzivanie tazneho s 2 tonymi na zadku...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.9. 2009
Příspěvků: 7 | Témat: 1

01.12 2011 8:21


pro jizan.com: díky za názor, aspoň někdo se medvěda zastal, ale kdyby jsi ty volil, tak co allroad nebo ML? pro deejayvenca: já JSEM fanda AUDI, v rodině máme už jen 3, ale dřív 5!!! všechny quattro a samé 5ti a 6ti válce, S opravami počítám, ale nerad bych se v tom utopil... pro Lubomt: těžký vozík budu tahat jen občas. ML má tažné na 3365kg, allroad 2100kg. Možná by to MLko s tím nemělo zas tolik práce? Ale allroad je hezčí...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

01.12 2011 8:28


Na tahání staré ml, ten allroad v automatu ti prdne dřív než se naděješ. Však se podívej sám jaké auta tahají auta.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6773 | Témat: 73

01.12 2011 13:06


midatrans:
pro jizan.com: díky za názor, aspoň někdo se medvěda zastal, ale kdyby jsi ty volil, tak co allroad nebo ML? pro deejayvenca: já JSEM fanda AUDI, v rodině máme už jen 3, ale dřív 5!!! všechny quattro a samé 5ti a 6ti válce, S opravami počítám, ale nerad bych se v tom utopil... pro Lubomt: těžký vozík budu tahat jen občas. ML má tažné na 3365kg, allroad 2100kg. Možná by to MLko s tím nemělo zas tolik práce? Ale allroad je hezčí...

co je to obcas?
nahoru

sponzor





01.12 2011 13:06


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.9. 2009
Příspěvků: 7 | Témat: 1

02.12 2011 8:27


Dejme tomu 15000km ročně bez vozíku a tak 5x ročně něměcko a zpět s vozíkem.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 66 | Témat: 6

03.12 2011 19:50


Na tahanie co tak Land Rover Discovery 2 na guli to ma 3,5t serie sa to tak ako vsetky auta ale nahradne diely nato stoja polovicu ako na vysie uvedene.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email