Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 4 června 2025
Celkem je zde 188 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Marek M.
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 224
Online návštěvníků
Návštěvníků: 185
Uživatelů: 3
Celkem: 188

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

01.11 2011 19:27


Ahoj,

z dovodu piskania a nadmerneho zahrievania od praveho kolesa som spravil repas brzdoveho strmena, najkor len opravarenska sada ATE vsetky gumicky, potom som vymenil pre istotu aj piestik, bol v jednom mieste jemne vypadany.

Dal som nove kotuce a dosticky ATE. Bol pokoj. Nabehal som par desiatok tisic a piskanie a zahrievanie je spat. Znovu som rozobral pravu stranu, dosticky su viditelne viacej opotrebovane ako na lavej strane, navyse nie rovnomerne ale do "konusu" - dole viac hore menej - pravdepodne z dovodu, ze zostava visiet za jazdy. Zistil som ze na tom liatinovom drziaku strmena, kde dosadaju platnicky, su vydrane drazky od platnicky ako sa tam pohybuje. Pri vacsom opotrebovani platniciek sa dostavaju platnicky mimo tu vychodenu drazku a pravdepodobne to drhne a nevracia.

Zobral som pilnik a jemne som z toho zobral aby som ich zrovnal. Nepomohlo to.
Urcite tu drazku ma vacsina C5, pretoze ta liatina je makka a zakonite tam platnicka tu drazku casom spravi. Menite preto cely ten drziak strmena, alebo to nema az taky vplyv?

Aky moze byt este dovod, ze to ostava visiet? Cital som, ze to moze byt stara hadicka od strmena k vedeniu, ze sa nevracia kvapalina? Nemyslim, ze je to moj pripad, hadicky boli uz raz menene, cca 5 rokov spat.

Dalej mam pocit ze ma oblozenie volu. Pretoze ked jemne brzdim a zastavim, potom ked uz stojim poriadne slapnem na brzdu vzdy sa ozve jedno cvaknutie z pravej strany, ako keby sa nieco zaseknute povolilo. Zeby dosadlo to nerovnomerne zodrate oblozenie celou plochou na kotuc - tym ze je zodrate "konicky" tak platnicka sa sprieci?

Dost ma to hneva, za poslednych 70 000 som uz 2x menil platnicky a kotuce a stale sa to piskanie pri urcitej hranici opotrebovania vrati.
nahoru

sponzor





01.11 2011 19:27


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.10. 2008
Příspěvků: 223 | Témat: 48

01.11 2011 19:30


mam podobny problem ale vzadu rozmyslam že vymnim cely strmen a dalsia vec ako ti to brzdi ?? mne to po vymene ako keby slabsie pedal ide dalej predtym bol citlivejsi ...

a kedy si naposledy menil kapalinu ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

01.11 2011 19:55


xpapo: Podivej se na lozisko, to vypada, jako by melo jiz vuli a cely naboj (na kterem je kotouc ) se vychyluje trosku do strany. Tim pak dochazi k nestejnomernemu sjeti brzdovych desticek.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

01.11 2011 20:24


martiner18: Pri repase som dolial novu a odvzdusnil system, inak brzdi dobre, bol som aj na STK* a az im to vybehlo z valcov.
vlasta: napadlo ma aj toto, pretoze piskanie prestane napr. v zakrute alebo pri naklone auta a samozrejme pri jemnom stlaceni pedalu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

01.11 2011 23:53


ja bych to viděl klidně i na tu hadičku.vevnitř se splasne v dusletku stare kapaliny ktera tu hadičku rozebere a uděla to v ni takovou membranu ktera pusti kapalinu tam ale zpatky ni krok.5 let je dlouha doba.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

02.11 2011 7:48


To by nevysvetlovalo to sikme sjizdeni brzd.desticek a mizeni zvuku pri odlehceni kola do zatacky. Nicmene kapalinu je nutno menit kazde 2roky. Znehodnoti ji voda kterou na sebe ma schopnost vazat-jednoduse z atmosfericke vlhkosti. Tim ze je kapalina stara,nestava se agresivnejsi vuci gumovym nebo kovovym castem. Ona je k nim agresivni porad stejne. Hadicky a stav brzdovych casti by se mel prohlizet pri kazde servisni prohlidce.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

02.11 2011 8:00


Tak over tie loziska a urcite mrkni na capy, po ktorych chodi onen strmen.
Mal som podobny problem, spodny trmen bol zateceny, hrdzavy a tazko chodil sem tam. Preto spodok ostal zadrety a platnicka na spodku bola viacej opotrebovana.
Tie otlacky na telese brzdica zvyknem ocistit a trosku prebehnut pilnikom a vazelinou.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

02.11 2011 11:06


Milos1: Strmene som komplet repasoval, nove kovove vodiace capy, tie gumene puzdra, prachovka, gumicka. Vsetko komplet rozobrate vycistene a vymenene za original ATE.
Skor sa obavam, ze tie brzdove dosticky v tom drziaku strmena spravili drazku - ten spominany otlacok. Pretoze ono si to v tom liatinovom drziaku vychodilo len v urcitej oblasti drazku. A teraz, ked je oblozenie opotrebovane a dostalo sa na hranicu tej drazky, tak sa to tam zasekava. A aj ked som to prebehol teraz pilnikom (tiez som tie plochy nastriekal medenym mazadlom) tak uz je oblozenie nerovnomerne zodrate, tak to piska a zasekava sa. Moze to byt aj pricina toho klepnutia - cvaknutia pri poriadnom stlaceni brzdy.

Lozisko volu urcite ma (navyse je to prava strana, ta dostava vzdy vacsiu zataz), pretoze piskanie sa objavi len pri urcitom naklone aute, postaci zmenit smer a je ticho.
Otazka je, preco aj ked ma lozisko volu tak ten strmen sa neuvolni natolko aby to nepiskalo. Inak zahrieva sa viac, je to poznat, ze je to teplejsie ako druha strana, ale zaseknute to nie je, to by som za tie kilometre ten kotuc rozsvietil:)

gudy: Spravim aj pokus s hadickou, cital som dobry tip. Zatlacit valcek, ak sa nevracia lahko, skusit povolit odvzdusnovak, ak pojde valcek zrazu lahko, tak to bude hadicka.
nahoru

sponzor





02.11 2011 11:06


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

02.11 2011 12:27


Mno strmen sa vrati do urcitej polohy po uvolneni pedalu (kontstrukcia), ale aby sa vratil viac (o volu v lozisku), potrebuje zatlacit. Mno a to moze byt prave to piskanie a suvisiace opotrebovanie.

Mna by zaujimalo, preco na starej (B5) su obe vnutorne predne pakne viac zoslahane ako vonkajsie.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 499 | Témat: 39

02.11 2011 17:21


Nečetl jsem diskuzi tak už to tam možná je.Měl jsem kdysi stejný problém a asi po páté rozborce jsem vzal destičku a při pohledu do světla jsem zjistil, že třetina desky byla odlepená.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

03.11 2011 7:27


R.P.: Tak toto asi nebude moj pripad, predtym tam bol BOSH, teraz ATE a su to rovnake priznaky, po 30000 prava strana zodrata nerovnomerna piska, lava OK.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 499 | Témat: 39

03.11 2011 18:49


Jen jsem přidal svoji trošku do mlýna.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email