Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 1 kvě 2025
Celkem je zde 99 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: DomDomin
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 49 167
Online návštěvníků
Návštěvníků: 98
Uživatelů: 1
Celkem: 99

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.4. 2011
Příspěvků: 63 | Témat: 17

13.10 2011 9:57


Ahoj ,

chcem sa opýtat na problem, dnes rano ked som isel s autom do prace som si vsimol ze mi moja audi nejako straca vykon priblizne pri 1800 otackach alebo ked jednoducho slapem na plyn ju zacne dusit a neco ako keby jej branilo pridat, a z vyfuku sa mi vali docela husty dym skor do ciernej farby, .. neco som googlil ale pisem preistotu aj sem, co by to mohlo byt? mohla by to byt prasknuta hadica sania ? lebo mam aj taky zvuk pritom ked pridam moc huci sanie. este ma napadlo cito moze sposobit aj olej ktory idem akurat dnes menit

je to audi a4 1.9 TDI*, 2002 96 kw

dakujem velmi pekne
nahoru

sponzor





13.10 2011 9:57


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.10. 2011
Příspěvků: 27 | Témat: 4

13.10 2011 18:25


alebo to moze byt Turbo*....či???
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14857 | Témat: 53

13.10 2011 18:35


To vypadá spíš na otevřenej EGR* ventil a motor se dusí spalinama proto nemá výkon čoudí černě.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

13.10 2011 18:44


prostě klasika co na to VAG-ína a pokud ji nemáš tak aspoň odkud jsi pak se ten problém bude třeba hladet i líp
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.10. 2011
Příspěvků: 27 | Témat: 4

13.10 2011 19:50


treba to hodit na VAG ....... potom budes mudrejsi
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.4. 2011
Příspěvků: 63 | Témat: 17

14.10 2011 10:59


dnes tym idem kamaratovi co sa dotoho vyzna viac ako ja .. tak snad neco vyriesime..dakujem za tipy napisem co a ako..
inak dnes som nemal možnosť inak cestovať tak som ho chcel povodne nechat doma, ale nakoniec som isiel do roboty stym a mi to aj tak trochu hadze , aj spotreba mi stupla :/
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.4. 2011
Příspěvků: 63 | Témat: 17

15.10 2011 9:25


tak ked sme otvorili kapotu a lepsie sa kamarat pozrel hned zistil kde je problem.. mam totalne deravy pletenec vyfukovy.. idem to prave objednat tak snad bude vtom problem
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.5. 2010
Příspěvků: 150 | Témat: 25

15.10 2011 17:05


vlnovec pochybujem ze to bude skor okolo turba hadicky,diera v hadiciach mozna prepusta podtlak n75 a nestihne dotiahnut vyriabilitu na doraz....chce to log 3,10,11
nahoru

sponzor





15.10 2011 17:05


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1021 | Témat: 67

15.10 2011 21:24


marek63: Hlavne pozri tú esovite skrútenú hadicu od čo ide od turba do intercooleru.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14857 | Témat: 53

15.10 2011 21:42


Vyměň ten děravej vlnovec ale s žádnou změnou nepočítej mimo toho že ti to nebude kouřit pod kapotu.Ale nejprv zkus vyndat ten EGR* ventil a na zkoušku ho zaslepit.Pokud nenastane změna bude problém okolo turba s jeho regulací.A jak ti tu radí kontrola hadic od tuba k intercoleru,itercoler a odněj do sání.Hold co popisuješ jak se to chová tak sázím na ten EGR* ventil že je otevřenej a motor se dusí spalinama nemá výkon a spotřeba roste a kouří hodně černě.A hřeje se mnohem rychleji než za normálních podmínek.Pak by tu ještě mohla bejt možnost skočenejch rozvodů.Zkontrolovat zda jsou správně nastavený.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.4. 2011
Příspěvků: 63 | Témat: 17

18.10 2011 12:45


dakujem za rady, musim sa dostat stym autom kamaratovi no zatial som este nemal cas od toho casu co som pisal o pletenci... inak to sicanie je počut skor zo strany od vodica ..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.3. 2011
Příspěvků: 25 | Témat: 1

19.10 2011 15:18


Ahojte , mne to zase moc az tak necudi, ale tiez v poslednej dobe sa mi vidi, ze vykon isiel dole. Mam 1.9 TDI* 96KW AVF 198.000 km, z EGR* mi trosku slzi olej a pri pohynani som zacal pocitovat dost velku vybraciu celeho auta, ktora bola ale uz aj predtym, cela pristrojovka sa skoro trasie, silenbloky motora a prevodovky som vymenil, presunulo sa to do inej casti otacok - to vybrovanie, bolo to pri cca 2000 - 21000 a teraz to kleslo na 1700 - 1800 - 19000. Strasne mi to vadi a kamarat co ma SUPERB 1.9 TDI* 96Kw ma presne to iste a pomenil uz skoro vsetky veci v motore ..... servisak mi povedal, ze to nemam riesit, ze to robia vsetky.... no mne to vadi extremne, viem ze mi to pred cca 30000 km az tak nerobilo a teraz je to citelne viac a viac
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5528 | Témat: 68

19.10 2011 15:37


venox: menil si aj dvojhmotak? a v akom stave mas trysky?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.3. 2011
Příspěvků: 25 | Témat: 1

19.10 2011 15:44


dvoj hmotak som nemenil, je ho trosku uz pocut ale ten kamos menil aj dvojhmotak za jednohmotny na SUPERBe a robi to furt, trysky sa menili tiez na SUPERBe a robi to stale... takze ja neviem kua ...este som zabudoal napisat, ze auto vybruje aj pri 130 km hore citim to na pedali plynu
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.4. 2011
Příspěvků: 63 | Témat: 17

27.10 2011 16:19


ahoj, som tu znovu...hambim sa zaseba ale este som to poriadne neriesil kamarat nemal cas chystam sa az tento vikend. ..ale vsimol som si ze mi vyfuk prestal dymit pomenej a teraz ako som isiel domov tak uplne prestal dymit jednducho ide normalne už mi to ani nesici od lavej strany comu nerozumiem, aj pri tych 1800 1900 mi vobec netrhne .. len ostalo stale lenive..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.4. 2011
Příspěvků: 63 | Témat: 17

05.11 2011 15:50


caute tak mi zistili nakoniec ze mam prasknuty intercooler.. :/.. a caka auto v servise teraz na novy..
nahoru

sponzor





05.11 2011 15:50


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email