Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 22 kvě 2024
Celkem je zde 271 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Jiria636
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 455
Online návštěvníků
Návštěvníků: 270
Uživatelů: 1
Celkem: 271

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Dotaz na A8
AK batole
AK batole


Registrace: 4.12. 2006
Příspěvků: 207 | Témat: 19

10.04 2008 21:55


Prosím o radu :
Známej z práce si chce koupit A8 r.v. 97-99 motor 4.2 a chtěl by vědet něco o tom autě. Na co si dát při koupi pozor jakou to má asi spotřebu a tak podobně. Tak předem díky všem za recenzi
nahoru

sponzor





10.04 2008 21:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.9. 2007
Příspěvků: 30 | Témat: 0

10.04 2008 22:07


Ahoj mám A8 1997 4,2 cca 1rok. Moje zkušenosi co do spolehlivosti auta jsou velmi dobré. Jezdím s ní každý den, hlavně v Praze a okolí. Moje dlouhodobá spotřeba je 12,6 litru na 100km. Určitě bych si dal pozor na automatickou převodovku. Dobré je nechat si audinku napíchnout na počítač a vyjet všechny chyby atd. Změřit tlaky v motoru, kdy jestli vůbec byly dělaný rozvody, stav klimakompresoru. Určitě je ještě mnoho dalšího naco je dobré se podívat. Existuje možnost podle VIN* či kódu ETKY vyjet co vše mělo auto při výjezdu z linky a co se sním dělo dál.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

10.04 2008 22:17


No já bych se na to podíval taky tak, že je to sice krásné auto, ale za luxus se platí a to hodně, nic na tom nezmění, že je to ojetina.

Pneu, brzdy, rozvody na 8mi hrnek ... atd. ... to jsou věci co se prostě nedají odrbat a nechají se zaplatit.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.10. 2006
Příspěvků: 70 | Témat: 4

10.04 2008 22:21


Ve zkratce :
Musi te zajimat kdy byl menenej olej v prevodovce + doklad
Kdy byly delany rozvody + doklad
tesnost zadniho diferaku
plna funkcnost vsech nastaveni sedadel (elektrika) hlavne operky hlav
volnobezny ventil kontrola
pokud piskaji brzdy je tam s nejvetsi pravdepodobnosti neoriginalni oblozeni . Original je pouze lucas cca 8500.- sada
S pozdravem zex.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.10. 2006
Příspěvků: 70 | Témat: 4

10.04 2008 22:28


Plne souhlasim s Rootem audi a8 je velice choulostiva zalezitost a taky hoodne draha na udrzbe , proto tyhle auta jsou za hubicku.
Orientacni ceny udrzby
vymena oleje v prevodovce cca 9000.- (ani se nepokousej to delat sam doma jen ji pokazis)
Rozvody 25000,-
svicky cca 2000,-
obolzeni brzd 8500.-
motorovy olej 7,5 l cena podle toho co kdo preferuje cca 2000,-
pneu poze EXTRA LOAD od 97w
A to opomijim kdyz se neco pokazi a jdes to zhanet , tak na vrakacich nesezenes vubec nic a v Audi to stoji balik at to je co to je .
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

10.04 2008 22:45


zexell:
No právě, hodně lidí si to pořídí a pak zjistí, že na to nemají takhle vznikají vraky, které vídávám na silnicích

Je to prostě smutný, když takovýmu autu nemůžeš dát co chce a pak jde do kytek.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.12. 2006
Příspěvků: 207 | Témat: 19

10.04 2008 22:54


Díky moc informace mu předám
On teď má A6 1.9 TDI* r.v. 99 ale že ji nechá manželce a chce právě tu A8 4.2
Tak ještě jednou díky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 465 | Témat: 28

11.04 2008 11:04


zexell: Chci se zeptat, co je na výměně oleje v automatu tak složitého, že se to nedokáže vyměnit svépomocí?
nahoru

sponzor





11.04 2008 11:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.10. 2006
Příspěvků: 70 | Témat: 4

11.04 2008 15:31


To martin v12
Je to prace tak pro tri lidi najednou , Jeden hlida teplotu a stara se aby druhy mel neustale po ruce olej na nalevani a treti sedi v aute a prorazuje rychlosti .
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 465 | Témat: 28

11.04 2008 17:08


zexell: Zajímavé..Měnil sem dvakrát olej v automatu u Mercedesu a tam není potřeba takového postupu. Vypustí se olej, vymění se filtr, nalije se nový olej.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.10. 2006
Příspěvků: 70 | Témat: 4

11.04 2008 17:09


Audi holt neni mercedes.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2007
Příspěvků: 410 | Témat: 11

11.04 2008 23:30


zexell:
To martin v12
Je to prace tak pro tri lidi najednou , Jeden hlida teplotu a stara se aby druhy mel neustale po ruce olej na nalevani a treti sedi v aute a prorazuje rychlosti .
a ten co kontroluje teplotu nemoze aj radit rychlosti?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.12. 2007
Příspěvků: 31 | Témat: 7

12.04 2008 17:54


Zexel: Každého schopnosti servisovat A8 za slušné nebo nekřesťanské peníze jsou jiné. Evidentně vycházíš z cen v "autorizovaném" servisu (uvozovky jsem tam dal záměrně). Mě by např zajímalo,jakou cestou jsi přišel k ceně 25000 Kč za rozvody a co se týče tvého názoru na brzdové obložení,to nebudu komentovat vůbec....Jinak pokud hodláš reagovat,tak prosím konkrétní čísla. Já ti tam pak dám svoje....

A co se týče použitých dílů? Jsou jich v této republice kvanta !!!
Naposledy upravil vigo dne 12.04 2008 17:58, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

12.04 2008 17:57


vigo:
Myslím, že pokud na 1.8 stojí rozvody u Audi min. 15k tak na 4.2 se na tu sumu klidně dostaneš ...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.12. 2007
Příspěvků: 31 | Témat: 7

12.04 2008 18:02


Root: "Myslím" ti cenu neurčí. A znovu podotýkám,že se nebavím o Audi-servisu. Proč taky. Umí tam vyměnit rozvody líp ???
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

12.04 2008 18:43


vigo:
Ale zexell se předpokládám bavil a já taky Jinak se koukní čím jezdí a nejanči.
nahoru

sponzor





12.04 2008 18:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.12. 2007
Příspěvků: 31 | Témat: 7

12.04 2008 22:40


Root:
A čím ses bavil? Že tu někdo vznese dotaz aby získal objektivní informace o konkrétním typu a ty mu naservíruješ odpovědi typu "myslím,že"?

Jinak čím jezdí Zexell je mi fuk,já tím jezdím taky,ale o to asi Libasovi v dotazu na A8 nešlo,takže opět mimo mísu...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

12.04 2008 23:16


vigo:
Libas ze zeptal co má čekat dostal konkrétni odpovědi. Já jsem napsal svůj názor.

Pokud si servisuješ svou A8 doma ve stodole, tvoje věc. Já nejezdil nikdy jinam s než přímo k Audi a tam ceny nejsou zrovna lidové.

To že to nějakej franta udělá někde za pusu mě nezajíma a předpokládám, že Libase taky ne. Ceny v origo servisech jsou dobrá reference, protože jsou cca všude stejné plus je to místo, kde případný problém zcela jistě vyřeší.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.10. 2006
Příspěvků: 70 | Témat: 4

13.04 2008 0:58


Vigo : Opiram se o oficialni ceny za ktere servisuji svuj vuz jinak se dal pripojuji k odpovedi roota . A pokud menas nic jineho na praci nez zpochybnovat muj prispevek potom doporucuju kontaktovat dealera v miste tveho bydliste a nechat si ceny potvrdit.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.12. 2007
Příspěvků: 31 | Témat: 7

13.04 2008 9:04


Root: Ty jsi mu poradil ze všech nejlíp.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.12. 2007
Příspěvků: 31 | Témat: 7

13.04 2008 9:08


Zexell: No toho dealera bych zkontaktovat mohl. Hlavně bych se ho chtěl zeptat na "Tři chlapy u převodovky"....
nahoru

Anonymní





13.04 2008 11:54


Kluci nedavno menili rozvody n A8 3.7Q.

Material vysel na cca 15000Kc v Kelly - rozvody, olej, filtry, a to vcetne slevy cca 30proc. co tam maji. Dobre je , ze na ty motory se moc nedelaji ruzne druhovyroby, vse bylo znackove, soucasti baleni i sroubky.

Vymena nic zvlastniho. Pokud je motor ok, tak bych mel nejvetsi hruzu z plechariny, original svetlo 50000kc atd.

Tohle auto mit bez havarijni pojistky a dobreho servisu kde umi kouzlit muze byt sebevrazda.

Co se tyce tvrzeni, ze pouzitych dilu jsou v republice kvanta, nevim, ale moc tomu neverim, uz ciste jen statisticky vidim pomer mezi A8/S8 a A6/S6 co do mnozstvi v CR a rozhodne nebude snazsi shanet neco na osmu oproti sestce.

Vemte si i zdejsi bazar, kolikrat jste tam videli na prodej neco na osmu? Ja myslim jednou.

Majitel takoveho auta vi, ze pokud nenarazi na stejneho nadsence jako on sam, ze to auto je v cr prakticky neprodejne, proto ma taky tak skvely pomer mezi cena/vykon. Kor v dnesni dobe, kdy je nejista budoucnost, vse drahne pred ocima a cena phm stoupa pred ocima ke hvezdam.

Dalsi vec je spotreba, je docela blbe, kdyz ma byt potom clovek vystresovany ze jezdi za 15-20litru a nema na to.

Muzu celkem srovnavat, mam 3 kamose :

A8 3.7Q Tiptronic* - jezdi prumer cca 16L, nesetri to.
S8 4.2Q manual 250kw - prumer 12L, velice setri a jezdi denne dalnici
S8 4.2Q 265kW Tiptronic* - 16L snazi se setrit, ale neumi to. hlavne mesto. dalka cca 12L.

pod 11L se s tim motorem nejde dostat, pokud nevykasas plachty.

Na druhe strane jsou to krasne auta, a skvele motory, pokud ho nekdo nezhuntuje, je to skoro nesmrtelne a neni moc co se tam muze pokazit, oproti dnesnim motorum na steroidech.

Jeste zajimavost k te plecharine. Ta A8 3.7Q si dovezl sam primo s Ingolstadu, byla nekoho z fabriky, bourana na predek. Nevypadalo to hrozne, byla skoro nova, koupil ji bouranou 1998 za cca neco pres 1mil.
naraznik, kapota, svetla. motor byl ok.

Dovezl ji do republiky a dal do servisu opravit, cekal jak to predtim zjistoval opravu na klic se vsim vsudy za do cca 200000kc. Davali se na to jen nove veci, original.

Nakonec to bylo neco kolem 500000Kc. Ale nelituje a ma ji rad. Dneska uz ji ma 10let a je porad bez vetsich potizi funkcni, prestali ho trapit drobne skrabance a uziva si ji. Protoze ma havarijku, se tam ji necha vyspravit a je moc spokojeny. Pravda je, ze patri do kategorie relativne bohtych lidi, co to ma v hlave srovnane a nemusi setrit.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.12. 2006
Příspěvků: 207 | Témat: 19

20.04 2008 15:03


Ještě jednou díky informace předám. A jak toho kámoše znám tak bude jezdit pouze do značkovýho servisu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2007
Příspěvků: 3254 | Témat: 84

03.05 2008 17:14


Kluci nestrašteho zase tolik. Je jasné, že osma je drahý špás, ale zase ne tak katastroficky, jak to někteří popisujete. S mou 3,7 mám průměrnou spotřebu 12 l a to podotýkám na krátkých trasách a město, když vyrazím dál, tak 11,2 l a podotýkám, že tomu umím taky pěkně šlápnout na krk. Co se týká servisu, tak i v autorizovaném se dá ušetřit a vše záleží na domluvě. Mám vlastní zkušenosti s jedním, kde i bez známostí mi udělali hodinovou sazbu mimo jejich ceník a to proto, že jejich ceníky jsou na nové vozy a když dorazím s osmou 1996, tak se spíš diví, že jsem vůbec k nim přijel a nedělám to ve stodole. Takže to také není zase taková hrůza. A pokud si koupím osmu, tak prostě do toho jdu už s tím, že ty náklady budou vyšší. A jestli na to nemám, tak si to auto prostě nekoupím, jednoduché jak facka.
Jinak já jsem s osmou max. spokojen, můžu všem vřele doporučit.
nahoru

sponzor





03.05 2008 17:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.12. 2006
Příspěvků: 207 | Témat: 19

14.05 2008 19:40


Takže kámoš nakonec koupil S6 z 96 roku je ve špičkovém stavu a fakt krasavice .
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

20.05 2008 22:42


Jezdím s A8 4,2V8 220kw dálky mezi 10-11l, město podle nohy, ale jde to taky tak. Jinak ty ceny rozvodů jsou různé, jde se dostat i pod 10tisKč a značky kladek jsou stejné nebo kvalitou srovnatelné jako v Audi servise. U té převodovky je lepší jak jsou dva, jeden hlídá teplotu a prořazuje, druhý dolívá..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.6. 2008
Příspěvků: 1 | Témat: 0

26.06 2008 22:14


ahoj
chcel by som kupit audi A8 3,3 TDI*. ma s tym niekto skusenosti? dakujem
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.6. 2008
Příspěvků: 1 | Témat: 0

28.06 2008 20:03


Ahoj,

u 3.3 TDI* jsou primarne kriticke 2 veci:

1/ motor
Pokud se po cca 150t nevymeni hydrostelly tak ti to postupne sezere vacky
je to dane systemem mazani vacky skrze vahadlo (to ma spolecne s 2.5 TDI*) - pokud jsou v poradku hydrostelly, slusne vacky a udelane rozvody je to skvely motor

2/ prevodovka (typ 5HP 24 od firmy ZF)
automat vydrzi bezne 250t pokud se pravidelne vymenuje olej vc ORIG. filtru (kazdych cca 60t km ) a nejsi uplny raubir


tak aby jsi mel 100% jistotu, ze tech 150-200tkm bez problemu odjezdis doporucuju udrzbu automatu v rozsahu:
vymena rozjezdove sestavy (kos + lamely), vymena pistu zpatecky (kravina, ale kdyz ti auto prestane couvat kvuli dilu za ktery usetris 700 zkazi to den ) ) a komplet vymeny tesneni (sada OHK) + vymena oleje v prednim a mezinapravovem diferaku + vymena oleje v prevodovce. zadne drama - cca 15000 material + 8000 prace (bez demontaze motoru) Vyplati se i kontrola hydrodynamickeho menice (novy pripadne vyjde na 15000 Kc)

- ve chvili kdy prevodovka padne je oprava samozrejme drazsi, protoze to rotrha dalsi kose nebo dokonce rozerve obal!!! , k cemuz by jinak samozrejme nedoslo


mam ted prave jednu moc moc peknou Audi A8 3.3 TDI* a davam novy motor a delam vyse uvedenou opravu prevodovky. Mam ji na prodej, kdyby byl zajem ozvi se. Je to 2001 s jasnym puvodem a v plne vybave (najeto 200t a padl motor na vackach )) )



Michal
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email