Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 23 kvě 2025
Celkem je zde 105 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: 77radim
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 208
Online návštěvníků
Návštěvníků: 103
Uživatelů: 2
Celkem: 105

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.10. 2010
Příspěvků: 291 | Témat: 17

16.01 2011 16:16


Včera mi auto kleklo že sem to musel odstavit a nešlo jet dál. Zítra mě čeká odtah někam do servisu. Poslední 3 dny mi vždycky při např. rozjezdu na křižovatce nejdřív do leva a pak na obě strany, když sem dal plnej rejd a rozjel sem se ozývalo se takový nejdřív vrzání a pak křupání, při jízdě rovně to bylo dobrý. Myslel jsme že to jsou ramena nápravy, čekám na jaro abych je vyměnil, ale asi to bude Homokinetický kloub*.Sundal jsme obě kola a ramena nevypadala tak strašně, ( nejdřív jsem myslel že nějaký rameno bude utržený nebo tak něco, podle těch zvuků )ale byla protržená manžeta toho kloubu viz fotka. Je lepší vyměnit najednou oba 2? a ještě se chci zeptat jestli to můžu odtáhnout na laně když nebude záběr od motoru, nebo to musí být na odtahovku? Díky



Uploaded with ImageShack.us
nahoru

sponzor





16.01 2011 16:16


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

16.01 2011 18:18


Traveler:
Včera mi auto kleklo že sem to musel odstavit a nešlo jet dál. Zítra mě čeká odtah někam do servisu. Poslední 3 dny mi vždycky při např. rozjezdu na křižovatce nejdřív do leva a pak na obě strany, když sem dal plnej rejd a rozjel sem se ozývalo se takový nejdřív vrzání a pak křupání, při jízdě rovně to bylo dobrý. Myslel jsme že to jsou ramena nápravy, čekám na jaro abych je vyměnil, ale asi to bude Homokinetický kloub*.Sundal jsme obě kola a ramena nevypadala tak strašně, ( nejdřív jsem myslel že nějaký rameno bude utržený nebo tak něco, podle těch zvuků )ale byla protržená manžeta toho kloubu viz fotka. Je lepší vyměnit najednou oba 2? a ještě se chci zeptat jestli to můžu odtáhnout na laně když nebude záběr od motoru, nebo to musí být na odtahovku? Díky



Uploaded with ImageShack.us


Ahoj je to homokineťák.Pokud je špatný jen ten jeden tak vyměň jen ten který je špatný ( v servise ti řeknou co a jak) jinak na každé straně jsou dva vnější (tvůj případ) a vnitřní.Cenu nevím liší se to výrobcem.Nevím já s tím najezdil taky moře Km než jsem ho vyměnil a to že v něm praskalo .Myslím si že pokud je možné odjeď do servisu po vlastní ose nebo odtah Praha je Praha ale táhnout přes Prahu ve špičce........


Jo a ještě něco až ti to opraví tak se vyvaruj prudkých akcelerací tj.průhrabů v rejdu,předejdeš tak tím těmto problémům (ber to jako legraci nevím jaký jsi řidič)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.10. 2010
Příspěvků: 291 | Témat: 17

16.01 2011 18:36


cedan:

Jo, no je pravda že občas nějakej "průhrab" udělám když mi něco na.... přestal jsem kouřit no, nejsem někdy zrovna vyrovnanej šofér Tak teď už vím že příště na to radši kašlat.. Zítra to odtáhnu, jezdit s tím nejde, při každý otáčce v tom úplně přeskočí a loupne to s volantem, bál sem se že to kolo upadne. Vezmu to na lano, do servisu to bude tak cca 5 km. Dík za radu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2008
Příspěvků: 413 | Témat: 29

16.01 2011 19:21


na lane ti to bude loupat uplne stejne ja bych s tim normalne odjel kam potrebujes
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.10. 2010
Příspěvků: 291 | Témat: 17

16.01 2011 19:35


tsin:
na lane ti to bude loupat uplne stejne ja bych s tim normalne odjel kam potrebujes


Já s tím dával cvičný kolečko na tom parkovišti kde sem to nechal, ale asi to nepůjde, přijde mi jako by bylo to kolo hranatý, při každý otočce to úplně houpne volantem a vlastně i celým autem. Myslel jsem že když na to nebude působit síla z převodovky tak že by to na tom laně šlo, no zkusím to zítra a když ani to nepůjde nechám to odtáhnout na autě
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

17.01 2011 0:29


Traveler:


Já s tím dával cvičný kolečko na tom parkovišti kde sem to nechal, ale asi to nepůjde, přijde mi jako by bylo to kolo hranatý, při každý otočce to úplně houpne volantem a vlastně i celým autem. Myslel jsem že když na to nebude působit síla z převodovky tak že by to na tom laně šlo, no zkusím to zítra a když ani to nepůjde nechám to odtáhnout na autě


Tak to už je na hraně zavolej raději odtah jinak to nejde Těch pár korun tě už nespasí a určo někdo tady z klubáků v Praze bude mít káru za auto.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

17.01 2011 12:42


tak alespoň se ti to nějak projevilo, já nic netušil, přejel jsem železniční přejezd a bylo hotovo, mohl jsem přidávat jak jsem chtěl, ale nic se na kola nepřeneslo. tak jsem zůstal stát a pak nezbývá než odtah. takže vyměnit radši dřív.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.10. 2010
Příspěvků: 291 | Témat: 17

17.01 2011 17:22


Takže už je vyměněno, ráno jsme to odtáhli na laně, docela to šlo ale bylo to stejně jen kousek. No a dal mi tam kloub značka Motelli nebo tak nějak, říkal že je to tak střední kvalita ( 1.900 ) , že to dělaj italové a jde to. Výměna celkem stála 2.800. Způsobila to ta protržená manžeta ( mimo jiné ) vyschla ta vazelína, navíc se tam dostala sůl a úplně to zatuhlo až zadřelo. Přesně jak jste psali, nejhorší je ten prokluz při plným rejdu, to prej dostává pěkně zabrat. Chce to opatrně no. Ten na druhý straně je ještě o.k. Takže díky všem za rady, postřehy a zkušenosti a zase příště čaues:-)
nahoru

sponzor





17.01 2011 17:22


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

17.01 2011 18:23


Traveler:
Takže už je vyměněno, ráno jsme to odtáhli na laně, docela to šlo ale bylo to stejně jen kousek. No a dal mi tam kloub značka Motelli nebo tak nějak, říkal že je to tak střední kvalita ( 1.900 ) , že to dělaj italové a jde to. Výměna celkem stála 2.800. Způsobila to ta protržená manžeta ( mimo jiné ) vyschla ta vazelína, navíc se tam dostala sůl a úplně to zatuhlo až zadřelo. Přesně jak jste psali, nejhorší je ten prokluz při plným rejdu, to prej dostává pěkně zabrat. Chce to opatrně no. Ten na druhý straně je ještě o.k. Takže díky všem za rady, postřehy a zkušenosti a zase příště čaues:-)


Tak teď si nejsem jistý já tam dal spidan? nevím ale ten šel do kytek po 3000km.Cena je ok.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.10. 2010
Příspěvků: 291 | Témat: 17

17.01 2011 18:38


cedan:


Tak teď si nejsem jistý já tam dal spidan? nevím ale ten šel do kytek po 3000km.Cena je ok.


O Spidanu jsem se tu dočetl že je naopak ten lepší, tak to je divný že odešel tak brzo, tak asi tomu dáváš pořádně zahulit:-)

p.s. v Kelly ho mají za 2200 co jsem koukal
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

17.01 2011 19:19


Traveler:


O Spidanu jsem se tu dočetl že je naopak ten lepší, tak to je divný že odešel tak brzo, tak asi tomu dáváš pořádně zahulit:-)

p.s. v Kelly ho mají za 2200 co jsem koukal


e e e
žádný záhul to bylo před výměnou,ale jen ve velmi malé míře a po výměně mě bylo doporučeno to co jsem ti tady napsal já
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.1. 2011
Příspěvků: 141 | Témat: 5

22.03 2011 21:41


Koľko taký kĺb v audi vydrží, lebo niekde som čítal že na to audi trpí, je mi jasné že záleží od štýlu jazdy, lebo mne sa zdá že pri vytočení doľava keď prudšie cúvam tak tam už lupká inak nie. Auto má origo cez 75T ja som najazdil 5,5T tak neviem ako s tým jazdili a mám tam ešte záruku, tak neviem či to v servise zistia keď sa to prejavuje zatiaľ len takto, manžety sú OK, všetko suché.(na fabke som menil po cca 220t jeden za druhým)
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

23.03 2011 8:12


no na mojí jsem kupoval auto se 160t km a po zimě jsem dělal oba dva, stačí trochu zadriftovat navíc když tam mám chip a hotovo. po další zimě letos to vypadá že budu dělat klouby zase. no když se tomu dává čočka, hlavně na sněhu, pak to odchází rychle. ale když s tím jezdíš volnou, pak ti těch 150-200t vydrží.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2410 | Témat: 91

01.05 2012 19:22


Pánové tak mi asi taky lube v tom homosráči, při rozjezdu v rejdu slyším několikrát takové loupnutí.
Poprvé se to myslím projevilo po prukdé otočce na parkáči kde muselo zasáhnout ESP*

Co myslíte, kolik km mužu stímto riskovat? Vyplatí se to vůbec aby neodešlo neco jiného náhodou.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14858 | Témat: 53

01.05 2012 19:41


fichtl500: To křupnutí může mít původ v opotřebení nápravy je tam spousta kloubků a pohyblivejch věcí a některá z nich občas únavou začne lupat dle stavu a opotřebení.Kdyby ti to dělal homokineťák bylo by to cítit klepáním do volantu a bylo by to pravidelný.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2410 | Témat: 91

01.05 2012 19:47


áček: Nápravu sem komplet kontroloval, ale je pravda že v tu dobu jeste nic nedělala. Navíc je to jestě právě origo z výroby, asi se brzy objednám k satasovi. Jiné vychodisko nevidím.
nahoru

sponzor





01.05 2012 19:47


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

02.05 2012 7:36


áček:
Kdyby ti to dělal homokineťák bylo by to cítit klepáním do volantu a bylo by to pravidelný.

já ho také nejprve slyšel a necítil, až když se to zhoršilo víc to bylo lehonce cítit.

fichtl500:
Co myslíte, kolik km mužu stímto riskovat? Vyplatí se to vůbec aby neodešlo neco jiného náhodou.

zničit by se nic jiného nemělo, problém by to být neměl, riskuješ ale to, že ti praskne úplně jako mě (na přejezdu např.) a pak zůstaneš nepojízdnej, jediné řešení odtah. já jsem s poškozeným jedním najel asi 2000km, se druhým jen cca. 300km (od toho co jsem to poprvé slyšel).
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

02.05 2012 8:34


HMK začne klepat v rejdu a v záběru. Na rovné cestě byl zticha. Najel jsem na něm skoro 4tkm, nechtěl jsem měnit v zimních sračkách. A jezdil jsem hodně opatrně.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.1. 2012
Příspěvků: 288 | Témat: 18

02.05 2012 11:50


Mam asi podobný problém jako fichtl.
Když se někde otáčím a dám plný rejd + se pomalu rozjíždím nebo couvám tak cítím takové bouchání do podlahy.
Ale nevim co vše by to mohlo dělat u quattra ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.10. 2010
Příspěvků: 447 | Témat: 11

02.05 2012 11:58


já mam uplně to samí taky v rejdu šílený rany se uplně stydím někde na parkovišti když vijíždím
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2410 | Témat: 91

02.05 2012 12:58


Pánové dneska sem to neslyše. Ani nevíte jak se mi ulevilo, jen aby to ted vydrželo než budou prašule. Ale do prace a z5 to mám 3km tak snad.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.10. 2010
Příspěvků: 447 | Témat: 11

02.05 2012 13:14


jo taky sem se vždy radoval když jsem to neslyšel ,bohužel auto se vždy špatně vyspalo a bylo zas nemocný
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.11. 2011
Příspěvků: 107 | Témat: 37

02.05 2012 18:36


Jsem taky nakažený tady tou epidemii Jezdím s tím už celkem dlouho ale tet už to docela dost křupe při plným rejdu tak to budu muset co nejdříve konečne vyměnit

http://img.fileup.cz/?di=1313359763623
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2410 | Témat: 91

08.06 2013 1:42


fichtl500: Tak to vydrželo rok teď už se to cca měsíc neda poslouchat.
Jen potřebuji jak poznám zda je to vnější či vnitřní kloub a zda levé či pravé kolo.
Protože to loupání, křupání nebo jak to popsat. Nepravidelné, nestálé. Dám rejd jedu dvakrát to křupne jedu dál nic a pak třeba zase. Někdy i při rozjezdu dopředu či zastavení bez otočení volantu do rejdu. Nekřupe to stále, navíc to nezní jako křupání ale takové vystřelování rázů do Karoserie*. Dost nepříjemný a mě to čím dál víc sere.

Komplet kosti nové, uložení stabíku, uložení tlumičů, a tlumiče s pérama se plánují na tento měsíc. Jak já se těším až to pojede normálně
nahoru

sponzor





08.06 2013 1:42


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.7. 2009
Příspěvků: 82 | Témat: 1

14.06 2013 13:27


podobny problem... pri plnom vytoceni kolies do lava a pohybe auta dopredu alebo dozadu mi nieco praska v prei kolese. myslel som ze to bude homokinetak tak som ho dal vymenit no to praskanie sa ozyva stale.

nenapada Vas nieco co by to mohlo byt????
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

14.06 2013 13:51


jpeky: druhej?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.11. 2012
Příspěvků: 272 | Témat: 23

14.06 2013 18:25


jpeky: to potěší
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14858 | Témat: 53

14.06 2013 20:38


Mě to dělá náprava, kloubama to není.Dělá to jen když je teplo a sucho.Čím je chladněji a mokro tak to nedělá nebo jen nepatrně.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

15.06 2013 20:50


Když jsme u toho, nevíte, kolik by stála výměna vnitřního homo na B8 3.0tdi Q?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14858 | Témat: 53

15.06 2013 20:52


karotkasredkvickou:
Tak jde o to zda je samotný vnitřní kloub k sehnání.Myslím že to bude problém.A budou ti chtít prodat celou poloosu. Mrknu do etky co říká.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
1
31.Leden 2024 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky
3
03.Listopad 2021 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email