Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 16 června 2025
Celkem je zde 526 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Bebe007
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 245
Online návštěvníků
Návštěvníků: 525
Uživatelů: 1
Celkem: 526

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

13.03 2011 1:01


Tak, nastal cas na vymenu auta.
Po A4 B5 1.9TDi, pak po A6 C5 2.5TDi Avant nastal cas na dalsi postup.
Vede k tomu hlavne prestehovani bliz k praci a uz tudiz nenajezdim dost km na to aby se mi nafta vyplatila. Cili ted denne budu jezdit jen 2km tam i zpet.
Cili naftak fakt jen trpi strasne na takovou vzdalenost.
Moje A6 je docela ve slusne vybave, to take pozaduji od A8.
Co jsem koukal, jsem rozhodnuty pro D2 a asi facelift, co jsem tam cetl tak se delal od rv 1999 po 2002 (ale nevim mesice).
A ted resim motor, nejspis 4.2 v nejhorsim pripade 3.7. Do budoucna tam chci dat LPG*.
Kazdopadne chci automat, kuzi, vyhrevy, xenony (ci bixenony jestli se delaly), Tempomat*.
Idealni by bylo vymenou za moji A6 abych nemusel cekat a potrebuju se dostavat do prace a pesky se mi nechce chodit

Moje dotazy:

- na co si dat pozor presne (Karoserie*, podvozku, motoru, interieru)
- jaky vykon motoru vybrat? Je to nejak znat na jizde auta tech "par" desitek KW?
- byl by nekdo ochotny se se mnou jet podivat na nejaky auto?
- na kolik presne kvalitni vyjde LPG* system?
- ma smysl facelift, krom toho ze je hezci (alespon predni svetla ze nejsou delena), je tam neco navic v technice?
- co znamena prodlouzena verze Long?
- vyplati se priplatit za rok vyroby? Cili radeji 2002 nez 2000?
- jak je tam reseny rozvod? Retez ci jeste remen? popripadne interval vymeny?


Budu velmi rad za jakekoliv pripominky, napady, inzeraty atp.
nahoru

sponzor





13.03 2011 1:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.12. 2009
Příspěvků: 81 | Témat: 7

13.03 2011 1:43


OT: na pojistku mi pak napiš mejla nebo SZ, pro přesnou kalkulaci potřebuju rč, jméno, příjmení, psč bydliště a rok výroby auta

k věci:

facelift budeš shánět v dobrým a levným stavu těžko, já mám model 2000, ale jen 2.8 a to je lenoch, dá se s tím sice jezdit za 8 litrů, ale jak ponocnej 80 na Tempomat*.

K tomu co píšeš:
- podvozek hlavně přední náprava, stojí raketu pokud je ko Karoserie* je hliník, takže každá neodborná oprava jde vidět, interier klasika, tam jen vše prohlídnout, jinak diagnostika by měla ze ŘJ umět vyčíst kolik je ve skutečnosti najeto km (ne z budíků)
- motor určo 4.2, není to takový exot jako 4.2
- kvalitní LPG* pro osmivály je od 35 tis. Kč, ale jak kde...
- facelift má kompletně jiný interier, hezčí budíky, z exterieru všude lišty, hezčí světla, technika bude stejná, bude se jen lišit v detailech...
- long verze je prostě delší
- čím novější, tím lepší, ale od toho se bude určitě odvíjet i cena...
- rozvod je tuším řešený řemenem, interval by měl být okolo 100.000km
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.03 2011 8:21


Nemám co bych dodal snad jen že ta přední náprava už nestojí raketu, sada až na 2 horní ramena pasuje z a4, a6 a tu koupíš už pod 5t. Mimochodem na a8 převážně většina věcí tak jak na a6 stojí ranec, jen blbej př.nárazník kterej nejde sehnat stojí raketu neskutečnou i starší a kdejaká prkotina několik tis.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

13.03 2011 11:16


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Co rikate na tuhle A8?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

13.03 2011 11:33


Knightey-: jediné, co mě na tom inzerátu zaujalo bylo
DAVOCAR:
Velmi nízká spotřeba !!!!!


toho docílili jak? Jinak vypadá celkem pěkně, ale já osobně nesnáším auta na fotkách. Vůbec nevím, na co se mám soustředit nejdříve, potřebuju vidět auto na živo. Každopádně to madlo u řidičových dveřích mi na 180.000km určitě nepřipadá
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

13.03 2011 11:36


sTeblo: to s tou spotrebou je asi joke
Jinak taky radeji osobne bych to chtel nejprve videt ale chtel bych ji vymenit za moji A6, sice mi teda za tu moji sfini nabizej malo s tim ze bych jeste musel neco lehce doplacet. Coz se mi nezda zrovna kurna...
A tech 180t km taky nvm nvm
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

13.03 2011 11:44


A nebo na tuhle
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

ale to uz je rok 1999, ale zase vypada lepe. Nevim no.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

13.03 2011 11:50


Knightey-:
http://www.cars.cz/xchanger/custom/davocar/detail_vozidla.js.......
Co rikate na tuhle A8?
Km komentovat nebudu, ale ta cena je nějak nízká ... proč?
nahoru

sponzor





13.03 2011 11:50


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

13.03 2011 11:53


Romijn: Prave proto jsem to sem hodil, jestli naaahodou nekdo o tom neco nevi
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.12. 2009
Příspěvků: 81 | Témat: 7

13.03 2011 12:04


No tak ta první má podle mého 2 x tolik. Osobně mám najeto skoro 400.000km a ta sedačka vypadá skoro stejně a to madlo tak ošoupané nemám ... spotřeba no comment D
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.03 2011 14:08


Knightey-:
A nebo na tuhle
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

ale to uz je rok 1999, ale zase vypada lepe. Nevim no.

Tak tohle je úlet, sice jsem už viděl a8 z venku 01" co měla najeté opravdu prd a sedadla fakt ani jedno neosezené, ale tohle je totál socka nemluvě o tom 1din co tam je. Když už a8 tak ať tam taky něco je a ne základ.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

13.03 2011 14:14


Koukám plivat umíte pěkně kdo z vás o auto viděl v realu ???
Majitele puntičkář. A navic z klubu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.03 2011 14:18


Krysar:
Koukám plivat umíte pěkně kdo z vás o auto viděl v realu ???
Majitele puntičkář. A navic z klubu

Tak sorráč a kdo dnes není z klubu, jen ty km bych napsal jinak ale je to věc majitele, já jen řek že bych nekoupil už základ a8 to ne. Kdyby to byla a4 1.9 to chápu ale ne 4.2 Q.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

13.03 2011 17:27


Citace:
Koukám plivat umíte pěkně kdo z vás o auto viděl v realu ???
Majitele puntičkář. A navic z klubu


Jaaaa:) tu stribrnou znam osobne, je mirka (clena AK), byl jsem ji s nim kupovat minulou zimu...auto je v A1 stavu, naprostem poradku (nenasel jsem jedinou chybu na aute)...co vim, jsou tam delane rozvody v audi, jezdila na servis k vlastovi...osobne ji mohu jen doporucit, kdybych nechtel diesela, tak si ji beru hned!

ze nema navi je spis vyhoda s ohledem na zlodeje, jinak ma solidni vybavu vcetne webasta, dvojitych skel atd...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

13.03 2011 18:40


Nekupuješ nové auto, takže obligátně pozor hlavně na drahý věci.
Motor - jak startuje, jak reaguje na plyn... problém těhdle motorů je v tom, že pokud to nemáš najetý, tak -50kW nepoznáš, furt to jede jak kráva...
Převodovka* - jak řadí, byl měněnej olej, jak se chová při opakovaném přepínání D a R - většinou o skutečném stavu poví víc než stav interiéru, o ten, když je dobře postaráno, nepoznáš +- 200tis
V interiéru bacha hlavně na všechny ty elektrický a elektronický fíčurky, některý serva nebo ovladače se blbě scháněj a nový nezaplatíš...
...v podstatě stejný jako u kterýhokoliv jinýho auta.

Co se týče LPG*, mě loni tvrdili, že pod 44tis se nedostanou, pokud tam daj všechny díly dimenzovaný na výkon motoru. Šlo by to ůdajně i o cca deset levnějš, ale ty díly nebudou 228kW motoru stíhat ve všech režimech - cena s DPH za sekvenci s toroidem a plněním schovaným ve víku nádrže.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 72 | Témat: 11

13.03 2011 19:06


facelift ma 5stupnovy Tiptronic* a 4,2 V8 ma 5 ventilov na valec a o nieco viac konikov
nahoru

sponzor





13.03 2011 19:06


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.03 2011 19:13


5st. je od poloviny 96", 5V a proměnlivé časování je od faceliftu. Neřek bych vždy že je to výhodou, zažil jsem 5V co jely hůř jak ta moje a nebyl jsem u toho sám kdo to vyzkoušel.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.03 2011 20:11


Na 2km do práce bych osmu nekupoval, odrovnáš automat.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

13.03 2011 23:07


root: Samo ze vikendove jezdeni je o vetsi porci km.
Kazdopadne automat je podminkou, bez toho auto nechci

Rhino: Prave, ja rozdil u benzinaka nepoznam, jestli to ma tech 228kw ci uz jen 180kw pac je to zdechly....
Chova se to jinak nez TDicko. Potreboval bych okouknout nejaky ktery je fakt ok abych mohl porovnavat.

A vubec jsem netusim ze tam jsou rozdili v motoru jako v mechanice. Vedel jsem ze je 220KW nefacelift a 228KW facelift a pak 250KW ma S8. Ale netusil jsem, ze je to v mechanice. Takze co je lepsi a "min se sere" kdyz to napisu takhle blbe.

Jinak k te cerne A8 za 139000,- byl jem se na ni podivat, byla nalestena a pripravena, na prvni pohled z dalky me zaujala az mi skoro padla huba na zem. Zacal jsem prolizat kastli. Vicko nadrze melo na sobe rezavy puchyr (divny kdyz audi maji celopozink), dale zadni prava strana nad kolem az do zadu byl videt roztrik a spatne rozlesteno, furt to mohlo byt odrene a opravene. Pak kdyz na predni kapode u ridice u predniho svetla byl dalsi rezavy puchyr, tak to uz me odrazovalo. Vzal merak na barvu a bylo to lakovane. 2 x vetsi vrstva barvy.
Dale predni maska derava, predni naraznik odrenej a opryskanej od sutru a podklad byla byla barva.
V interieru chyby na budikach tlacitko, na maxiku to hlasilo chybu s Telemetrii tusim, ze je potreba vyhledat servis ale diky tomu neslo videt na maxiku dojezd, spotreba atp.
U navi nebyl zadany kod, nemelo to snad ani BOSE a kod mi nedali. Baterka byla uplne kaput, prej to tam stalo uz skoro 3 roky ale ro znej vylezlo az kdyz jsem rypnul o tom, ze to ma nejak malo km a nezda se mi to vzhledem k tomu madlu atp. Prej si ji majitel dovezl z nemecka novou, ve VTP byl uz jako treti ale tamto pred byly prej jeho firmy kterou si jednou prejmenoval.
Jeste pripominka, pri brzdeni to nehorazne kopalo do pedalu a klepalo se cely auto, kdyz to bylo z vetsi rychlosti. Ale kdyz uz to dobrzdovalo ze se melo az zastavovat, tak se to zaclo strasne vlnit a rozhoupalo, jako kdyz u manualu zacnete zastavovat a brzdit a nevymacknete spojku. Tak takhle mi to presne prislo. Takze to byla asi posledni kapka a na radu Lumpika a Vlasty po telefonu (kterym moc diky) jsem od toho dal ruce pryc.
Vzal jsem si VINko a vybavu abych si popripadne mohl o tom neco zjistit. Posleeni zaznam v servisce byl v roce 05 a na necelych 90t km.
Tot asi moje poznatky k tomu autu za pul hodky co jsem tam byl.
Treba to nekomu usetri cas a namahu a vydaje za cestu.
PS: mozna kdyby nekdo mel dalsi na ND tak by se to jeste dalo.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

14.03 2011 10:30


jak sem ti rekl do telefonu, to auto tam stoji hodne dlouho a to samo o sobe o necem vypovida...i proto ti kyvnuli na vymenu za tve vozidlo....A8 je dost specificke auto (specifickou cilovkou) a pravdepodobnost, ze ji nekdo bude chtit vymenit za dnes tuctovou A6 2.5TDi je dost nizka...

radeji sve prodej a dojed si pro auto za hotove, treba tu stribrnou, za kterou ti ja a myslim, ze i vlasta muzeme rucit, ze je v poradku...Mirek je puntickar, az nekdy na ranu, co vse resi za drobnosti....po takovych radost kupovat auta:)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

14.03 2011 10:38


Osmy ve slušnym stavu a za zaplatitelný peníze se daj najít, jen to chce trochu času, my jí hledali skoro rok... A viděli jsme spoustu podobnejch, co je provozoval někdo, kdo na to auto kašlal a udělal z něj hrob na prachy. Když kolem ní hodinu polezeš a nenajdeš nic nestandartního, pak to má smysl, tyhle hujdy ať si autobuzny nechaj...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

14.03 2011 10:42


rekl bych, ze u A8 je strasne dulezita dolozena minulost, historie...jak to neni transparentni, jsou tam hlucha mista ci nejasnosti, pryc od toho...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

15.03 2011 22:25


Tak jsem se byl podivat na dalsi. Tentokrat S8.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Sednul jsem do auta, svitil na me rozsypanej caj na budikach, majitel mel na strese malepeny kus plechu na majacek, jelikoz mu to na hliniku nedrzelo pres magnet
Tak jsem to nastartoval, docela divnej zvuk motoru proti ty cerny A8 co jsem byl minule. Zaradil jsem na miste Rko, dost to skublo... Tak jsem tam dal D a zase to hodne skublo ale ze fakt dost. Takze jsem to chcipl a on co je? Rikam ze od tohodle jdu pryc ten automat byl chycenej jak sfin. A ze to pry bylo na repasi u nekoho ale pak z nej vylezlo ze uz pred 2 lety. Takze buh vi jak to bylo. Na tachu to melo pres 340t km. Ja to ale neprecetl, tvrdil to majitel. Takze jestli na ni mel nekdo zalusk, tak hooodne rychle ruce pryc. Bourana asi nebyla, kastle vypadala puvodni ale motorem a prevodovkou byl v horsim stavu ja tam cerna A8 z Davocaru.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

15.03 2011 22:53


Knightey-:
Člověk co vozí v autě basebolku a útočnej nůž není psychicky normální a v pořádku. Stav auta tomu bude odpovídat.
nahoru

sponzor





15.03 2011 22:53


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

15.03 2011 23:27


ten nuz a palka, to je nejaky priplatkovy security packet?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

16.03 2011 7:32


root: Treba se o to boji
Lumpiq: Haha i to je mozny, ja se byl podivat ze zvedavosti, mel jsem cestu kolem
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email