Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 2 června 2024
Celkem je zde 124 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Sinky
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 472
Online návštěvníků
Návštěvníků: 121
Uživatelů: 3
Celkem: 124

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.1. 2007
Příspěvků: 76 | Témat: 6

28.01 2007 20:12


Asi minutu po začátku jízdy mi začne strašně hulit auto(bílej kouř)někdy je to fakt nesnesitelný.Zároveň se mi dost rychle strácí olej.Mechanik mi řekl že je to netěsností turba(že propouští olej do sání a do výfuku).Koupil jsem tedy nové Turbo*.Dělá to pořád a ještě víc.Teť ujedu 50 km a litr oleje co jsem do motoru nalil je pryč.POkud se vám to stalo něco podobného dejte vědět co jste s tím dělaly popřípadě čím to bylo.díky za jakýkoliv odpovědi.Jsem už trochu zoufalej
nahoru

sponzor





28.01 2007 20:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

29.01 2007 8:12


Že by kroužky?? - nechat změřit tlaky ve válcích a uvidíš co dál
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.1. 2007
Příspěvků: 76 | Témat: 6

04.02 2007 21:19


TAk jsem zajel do servisu nechat změřit tlaky (to byl taky problém u nás sehnat někoho kdo má měřák na tlaky) a všichni mi řekli že to tlakama není protože mi to chytá úplně normálně a jede to taky super.Jen je tam problém s únikem oleje.V audi mi řekli že je to takový filtr který zachycuje olej na odfuku z motoru zpět před Turbo* do sání.Tak jsem ho rozdělal a je fakt že jsem ho zkoušel profouknout pistolí a ani ťuk.Už jste to někdo měnil a pomohlo to? 8)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.1. 2007
Příspěvků: 76 | Témat: 6

10.02 2007 12:24


Tak jsem ten filtr vypral a vrátil zpět a je to lepší,ale pořád to trochu hulí.Ještě chvíli pojezdím a zjistím jestli neuniká olej nebo se jen vapaluje ten co je v hadicích a Intercooleru a tak.Pak napíšu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

10.02 2007 12:27


MichalA6Avant, Tak je to fajn že to bylo jen tohle. Jojo - ještě chvíli to bude pohulovat než se vypálí ten olej ze sání a výfuku... žralo ti to ten olej jak protržený takže ho tam asi bude statečně ...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.1. 2007
Příspěvků: 76 | Témat: 6

16.02 2007 11:41


Tak po téco jsem vyměnil Turbo*, stále kouření přetrvávalo.Zkusil jsem ten filtr na odvětráni na klikovce kterej byl totálně neprůchozí vyprat a vrátit ho zpět.Před tím než jsem ho vypral a otevřel výčko na dolévání oleje hrozně to tlakovalo ven!!!To znamená že v motoru vznikajíácí tlak vzduchu neměl kam jít.Tím pádem si myslím že ani olej kterým je mazané Turbo* nemohl jít zpět do motoru kvůli vzniklému tlaku.Ty futýrka (těsnění)na to m turbu vydrží určitý tlak a pak to prostě proteklo do sání a výfuku.Po nasazení vypraného filtru je to o hodně lepší už to netlakuje na výčku,ani to už tolik nehulí.To by znamenalo že už v motoru není takový tlak vzuchu a pustí tí m spádem od mazání turba olej zpět do motoru.Přemýšlím že koupím nový ten filtr protože stejně když tomu dám napít hodně do kopce tak to začne trochu hulit.Nevím jestli se jedná o olej který zústal v hadicích a intecooleru nebo jestli to při sepnutí turba vytvoří zase takový tlak který ten muj vypraný filtr není schopen pustit ven a děje se tam zase něco podobného.Co myslíte je to jen muj názor!!!Napište jetli to je možný!!!!
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

16.02 2007 23:00


To je otázka kolik stojí ten filtr - kdyz jsi fin. utáhnul nový Turbo*, tak Tě filtr za pár stovek nezabije a máš jistotu, že to tím nebude.

Jinak pokud šel olej z turba, tak se VŽDY doporučuje vyndat intercooler a vymýt. Jarovou vodou třeba.
A) Je to obvykle nejnižší bod, takže tam asi dost oleje bude.
B) Když je tam olej nebo tlustý olejový film, tak to blbě chladí.


A víčko není ve vyjmenovaných slovech.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.1. 2007
Příspěvků: 76 | Témat: 6

17.02 2007 11:57


A jak jednoduš vyndám ten Intercooler?Koukal jsem na to a bude to asi pěkná pakárna.Přemýšlel jsem o tom že odpojím tu vstpní hadici ke které se dostanu levou přední mřížkou v nárazníku a zkusím ten olej vysát nějakou stříkačkou nebo tak něčím.Možná bych to auto mohl postavit trochu do stráně bokem nebo ho prostě zvednout.Ten filtr stojí 2000kč.Moc to není,ale samozdřejmě pokud to bude ono tak nebudu váhat a pujdu ho koupit.
nahoru

sponzor





17.02 2007 11:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

18.02 2007 20:58


Jak je to u nove A6 u stare je to oser - naraznik dolu...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.1. 2007
Příspěvků: 76 | Témat: 6

22.02 2007 17:31


Dneska jsem koupil ten nový filtr ale v německu,budu ho tam dávat o víkendu.Tak pak napíšu,ale jen po tom vyprání je to o 80 procent lepší!!!!!Tak doufám že se to zlepší po výměně!!!!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.1. 2007
Příspěvků: 76 | Témat: 6

02.03 2007 9:05


No filtr jsem vyměnil a řekl bych že super.Občas je ještě cítit olej z výfuku,ale to asi ještě chviku bude.Je tam toho asi ještě dost v intercooleru a hadicích.Sleduju stav hladiny oleje a zatím dobrý.Kdyby něco tak napíšu!!!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

02.03 2007 9:21


Tak je to super že se to povedlo vychytat
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 29 | Témat: 1

02.03 2007 10:00


Michale prosím tě kde najdu ten filtr? Jaké je jeho číslo? V etce ho nemůžu najít.
Děkuji
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.1. 2007
Příspěvků: 76 | Témat: 6

03.03 2007 11:33


Ahoj ten filtr je pod číslem 50,ale nevím na které stránce.POčkej až si nainstaluju etku a pošlu ti to.Ještě se připomeň.Ty máš stejný problém????Co ti to dělá???
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.1. 2007
Příspěvků: 76 | Témat: 6

03.03 2007 14:45


Ahoj tak je to tenhle filtr odvzdušnění klikové skříně
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 29 | Témat: 1

03.03 2007 22:18


Ahoj,
Ptám se proto, že jsem o tom nikdy neslyšel. Zase jsem o něco chytřejší
Děkuji za obrázek ale nemohu to otevřít. Napíšeš mi prosím číslo dílu a já se podívám.
nahoru

sponzor





03.03 2007 22:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.1. 2007
Příspěvků: 76 | Témat: 6

04.03 2007 17:23


Taky mi to nejde otevřít je to nějaký rozbitý.Je to pod číslem HS 1,PS 15 a vyobrazení 115-45
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 29 | Témat: 1

05.03 2007 8:37


Už to vidím díkes
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.1. 2007
Příspěvků: 76 | Témat: 6

06.03 2007 19:59


Tak to vypadá že je to OK.!!!!!!Zatím jsem najel asi 200km a olej se nestrácí a ni to nehulí!!!!!!!Taková blbost a já kupoval nový Turbo*
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

12.03 2007 10:47


Tak jsem se poptával ohledně tvého problému s filtrem odvětrání klikovky kluka co dělá léta v Německu u VW a řekl mi že ten filtr je dobrý po 100.000 km měnit. Většinou n něj všichni serou a pak dochází k přetlaku v motoru a díky tomu je prakticky každá V6 ochcaná olejem jak řízek. Už se s timhle problémem několikrát setkal že auto kouřilo a nejelo. Ve značkovým servise dávali turba, čerpadla a furt nic. Vyměnil se filtr a je po problému. Kolik tě ten filtr stál v Německu a jaká byla pakárna ho vyměnit??
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.1. 2007
Příspěvků: 76 | Témat: 6

12.03 2007 17:29


V německu jsem za něj dával 60 Euro.Aby jsi se k němu dostal musel jsem sundat Turbo* (v tom jsem už měl praxi),je sice schovanej pod čerpadlem ale šel vyndat.Asi hodina práce .Teť mi všichni taky říkaj že to bylo filtrem,že je to jasný že je to starej problém,ale když jsem to potřeboval vědět tak mi nebyl schopnej nikdo poradit.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 98 | Témat: 9

12.06 2007 14:03


ptal jsem se najarove a tam mi rekli ze tam zadnej filtr na odvetrani klikovky neni tak jsem z toho paf co si menil???
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

12.06 2007 14:43


sustera:
ptal jsem se najarove a tam mi rekli ze tam zadnej filtr na odvetrani klikovky neni tak jsem z toho paf co si menil???


Jak píšu výš - klasika značkovej servis. Kdyby jsi tam přijel s problémem co měl michal tak ti vymění půlku motoru naž zjistí že tam je cajk za 60,-euro co tu pakárnu má na svědomí ...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.1. 2007
Příspěvků: 76 | Témat: 6

13.06 2007 8:44


Tojo byl to na sto procent ten filtr (sítko) na odvětrání motoru nad klikovkou. Už jsem s tím najel asi 10tisíc a v poho.Některý modely to měly na přímo vytáhlí bez filtru.
nahoru

sponzor





13.06 2007 8:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





04.07 2007 20:58


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email