Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 27 dubna 2025
Celkem je zde 139 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Salam54574
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 161
Online návštěvníků
Návštěvníků: 137
Uživatelů: 2
Celkem: 139

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

20.12 2010 18:51


Takze sa dnes pekne oteplilo a kym baba sa venovala predvianocnemu cisteniu a upratovaniu, ja som sa radsej pobral von k auto. Tak, cim zacat?
Takze, najskor ma zaujima, co je tato vec:

Náhled, klikni pro zvětšení.


Nachadza sa to v tejto oblasti(oznacene cervenou farbou), len tak polozene na prevodovke:


Náhled, klikni pro zvětšení.


Vlastne som sa venoval tejto veci:

Náhled, klikni pro zvětšení.

Nekurilo mi to, no po precisteni nejakou tou zmesou na cistenie chlad. sustavy je to uz fajn, aj ked by som povedal, ze ten ventilator by mohol fukat viac a este na jar by som chcel dat do poriadku klapky kurenia, kedze momentalne ovladanie tepleho"studeneho vzduchu ma na starosti asi iba tento podtl. ventil:

Náhled, klikni pro zvětšení.



A takto nejako to vyzera pri tych tiahlach na klapky, len mam dojem, ze tam este nieco chyba....:

Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Ale este jedna neprijemnost a to:

Náhled, klikni pro zvětšení.


Hmmm, ono mi to dobija, lenze iba na nejakych 12,4 V a hlavne, pokial by som len nastartoval a nechal zapnute svetla, tak bateria o nejaku dobu skape, kedze mam po nastartovani nejakych cca 10-11 V. Az ked zvysim otacky, tak to dava tych 12,4 V. Potom (po tom zvyseni otacok) uz dava aj na tom volnobehu 12.4. Teraz som sa sam zaplietol do toho co chcem povedat, ale v skratke - po nastartovani musim slapnut na plyn, proste pretocit motor cez 2500 ot./min aby mi to ako tak nabijalo. A samozrejma mi stale svieti kontrolka. Mate niekto nejaku schemu zapojenia altiku a tej kontrolky: Mam doma jeden japonsky altik (maly a hlavne asi 90A), lenze ten ma o jednu svorku viac a ja neviem ako ho tam namrskat aby to bolo OK, teda neviem ako ho spravne budit aby som nieco nepos.al...
Budem povdacny kazdej rade.
nahoru

sponzor





20.12 2010 18:51


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

20.12 2010 22:12


co mas za auto? doutnika nebo c4?
Co se tyce ventilatoru, odpoj jeho konektor a zmer si, kolik tam jde kdyz nastavis na panelu HI. Me taky skomiral a nakonec jsem ho musel vymenit...

Co se tyce altiku, jeden 90A origo audi mam, byt tebou, DAM* tam to, co tam patri nez nejakou japonskou potvoru z jineho auta. Jestli chces nejake schema zapojeni, tak muzu nekam nahrat z jak na to audi 100/200 na c4ku mam mozna taky...
Ale ty mas asi NFko v C3ce, kdyz se tak divam na ty fotky ze?

Co se klapek tyce, tak ty se mi take zdaji tak jak je mam ja, ale jiste to nevim...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

20.12 2010 23:04


Dik.
Je to dutnik a NF. K tomu ventilatoru:
Ono, mozno to nefuka tak ako ma... Predtym, co som mal dutniky, tak boli manual a tak bolo lahke nasmerovat fukanie kam som chcel, navyse, tam bolo menej prieduchov, takze ten prud vzduchu bol podstatne silnejsi aj preto. Tu na tomto bazmeku co tam je ... Ved na tym sa ani neda poriadne nastavit fukanie vzduchu kam chcem. Na Bi-Lev to fuka na nohy a okno, na Auto to fuka asi vsade, na Econ to fuka tymi strednymi a bocnymi, no a potom sa to este da prepnut na okno, teda dufam, ze to fuka tak asi od vyroby, ale aj tak tam bude niekde chyba, kedze aj ked je mraz a zapnem Auto a teplotu na HI, tak to fuka slabo a ja to musim prepnut na HI ot. vent. No, mozno som trocha rozhyckany z druheho auta, tam mam Climatronic*, ale toto mi pride ako uplne .... Teplotu to snad aj ma snahu regulovat, lenze niekde (asi v klapke) bude problem, kedze napr. ked nastavim teplotu LO, tak zacne fukat studeny vzduch az ked sa to cele ochladi (aj radiator), teda po cca 2 minutach. A este mam dojem, ze mi nieco na tych tiahlach chyba (co som dal tie fotky, pohlad do medzipriestoru), mozno pruzinka, mozno este nejake to tiahlo, co nieco prepaja, neviem.

K tomu altiku:
Ta japonska potvora je skvela, drzi pevnych 14,3 V aj pod peknou zatazou a volnobehu, takze aj ten vetrak by mohol viac fukat. Ono, teraz ked zapne vetrak na chladici, k tomu mam svetla, ohrev zadneho skla, ten sku*veny Climatronic* na max, tak spadne napatie na nejakych cca 11-11.5 V. Uz koli tomu som trocha podvihol volnobezne otacky, nech ho aspon nieco toci. A teraz ked su tak skvele cesty, ked sa plazim 40-50 km/HOD*, to su tiez nizke otacky motora, takze docela ma to stve, ale bateria zatial pri starte drzi, este nesklamala, aj ked zas, je to asi 74 AH.
Nemam vobec sajnu ako je ten altik budeny a ci ta kontrolka je zaradena v serii s tym budenim a vlastne, preco mi stale svieti, ved to dobija, aj ked na nejakych max. 12.4 V. Ta schema by ma potesila.

A co moze byt tan natrubok s nejakym cidlom a este pri tom tie dva konektory (nemeral som to) ? Nema to nieco spolocne s tou klimou?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

20.12 2010 23:22


mastik: co se tyka te Klimatizace*, podivej se na moje vlakno otazky okolo doutnika je budto na teto strance nebo na druhe, ma asi 4-5 strany, na prvni strance mi nekdo daval odkaz na manual k te klimatizaci, pak clovek pochopi docela dost podle ceho to fouka - v jake sile/ pres jaky klapky atd...

K altiku a dobijeni - jeste jsem to nemeril, ale podle budiku (realne nevim) mi po zapnuti ukaze 12V, po startu a relativne vsem vypnutem ukazuje nekde kolem 13V, po zapnuti vseho potrebneho spadne na nejakych 12,5V ale kdyz se na volnobeh zapne sahara, tak to padne i k 10V, pak to zase vyleze. Mam v planu vymenit kostrici draty mezi kastli a baterkou, pak v motorovym prostoru, a zrepasovat altik. Nejsem si jinak jistej, ale mam za to, ze verze s klimou by mela mit 110A altik.

Ok. Nahraju nekam celou knizku jak na to. Nejaky tip na dobry free server?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

20.12 2010 23:47


Ked ono tych 12-15.5 V je docela malo aj pre svetla...

Ten server, keby si to nahodou chcel pre nas upnut, myslim, ze je jedno ktory, ved takmer vsetky ponukaju aj free stahovanie. Rapishare.com? Hotfile.com?
Ale asi
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
bude naj.
Ten topic ohladom klimatronicu som presiel, lenze je to tam skor blokovymi schemami, ani neviem kde v realu su umiestnene pohony klapiek, ci sa daju nejak rozoznat hadicky k nim a teda odskusat...
Dik.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

20.12 2010 23:58


mastik: no tam jsou dve schemata z etky, ale pak tam je primo prirucka pro klimatronic, resp. odkaz kde ji stahnout, je myslim v nemcine nebo anglictine, ale da se to z toho vycist...

Jinak ty dva kabliky, podle chytre knizky to vypada jak konektory ke spinaci ukazatele spotreby paliva.
Ma to 150MB, hodim to do archivu a zkusim ten rapid, jak dlouho to bude trvat...

EDIT: uploaduju na rapid, cca 20minut, hodim sem pak link
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

21.12 2010 0:31


Ja to auto mam rad a pomaly ho dokopavam k "dokonalosti", no robim to zo zabavy ze mam v com sprtat. Ono neni pekne a ani v top stave, to by ma stalo strasne moc penazi to uviest k mojim idealnym predstavam a navyse, moja "lepsia" polovicka by sa zrutila, keby vedela co kolko stoji... Doma je este 2.5 TDI* V6, stvorkolka automat a tam je udrzba o inom .
Este v blizkej dobe musim vymenit zdvihatko, ono, po starte ho je pocut celkom slusnu chvilku, takze si to robim pomaly zo zabavy a hlavne lasky k OOOO.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

21.12 2010 0:37


mastik: jsme na tom stejne, me hlavne brzdi finance a prostory, spoustu veci bych si udelal sam, ale neni kde, obcas chybi nejaky ten vercajk a u vetsich oprav hlavne ty finance...

jinak tady to mas komplet celou knizku a v poslednich dvou souborech jsou el.schemata :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





21.12 2010 0:37


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

21.12 2010 0:48


maczaCZ:
mastik: jsme na tom stejne, me hlavne brzdi finance a prostory, spoustu veci bych si udelal sam, ale neni kde, obcas chybi nejaky ten vercajk a u vetsich oprav hlavne ty finance...

jinak tady to mas komplet celou knizku a v poslednich dvou souborech jsou el.schemata :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



Dik
Zajtra budem studovat. Inak, z Brna som mal tiez jednu C3, ale to bola 1.8 66 kW, karbec a holatko co sa tyka vybavy.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

21.12 2010 16:20


Tak, dnes som sa zas chvilku venoval tomu dobijaniu.
Poznatky:
Vymena aleternatora - zbytocna.
Vymena regulatora - zbytocna.
Nakoniec ma napadlo to, co som mal urobit asi ako prvu vec. Zmerat napatie pre budenie pri alternatore. Proste tam nic nemam, je tam 0 V. Takze som este skusil rozpojit ten konektor na tom kabliku, co je hned kusok od alternatora, no ani tam nic. Takze je zavada niekde medzi palubovkou a alternatorom v tom jednom kabliku, zial prave ten ma na starosti vybudit alternator. Pri provizornom napojeni altiku cez obrysovu ziarovku a obrysove svetlo to dobijalo normalne, teda myslim, lebo som to uz nemal cim zmerat, kedze sa mi v meraku vybila bateria a uz som ani nemal chut sa v tom vrtat. teraz asi budem musiet natiahnut navy kabel z tej palubovky (este ani neviem kde tam zacat, ci budem musiet demontovat palubovku, alebo iba budiky) az k tomu alternatoru.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

01.01 2011 16:42


mastik: tak jak jsi pokrocil? Jestli jsi nejak pokrocoval
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

01.01 2011 18:06


To dobijanie je tak, ze po nastartovani zdvihnem otacky a ono to proste potom dobija na nejakych 13 a nieco V, takze asi to nema zmysel nejako viac riesit. Neviem ako to urobit a vymena altiku nepomoze. Teraz sa trapim s posilovacom, ktory peni olej . Ozaj, este budem riesit zadne brzdy. Rucna nejde, vlastne zadne brzdy nejdu. Na chybe su brzdice, vadne, stare. Takze asi zohnat kotuce a brzdice. Mam toho este celkom dost
Ale hlavne je, ze mi idu el. zrkadla
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

01.01 2011 18:15


mastik: ) Jaky mas naboje? 4*108 nebo 5*112?

No ja se s tim budu trapit na jare nebo popr. driv pokud sezenu nejakou garaz schopnou Ale zatim se zda byt vse ok. Nejhorsi co me ted stve je vadne cidlo pro budik teploty vody :/ A el.zrcatka jsou velmi dobre, u druheho auta me stve, kdyz musim nastavovat rucne O tom peneni sem cetl, ale teda absolutne nemam tuseni, co by ti to mohlo zpusobovat.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

02.01 2011 8:40


Tak, roztec mam 4x108. A k tomu budiku ta potesim, od vcera nejde ani mne . Ked to zhrniem, tak budem riesit brzdy, servo kde sa mi peni olej, volu niekde v prednej naprave, pretoze mi to stale nejak dobre "nesedi" na ceste (ked idem rovno, tak to obcas uskoci na bok a to nie na hrboli, proste na rovine), no a aby toho nebolo malo, tak bucha aj nieco vzadu na lavej strane, este by to mozno chcelo novu lambdu a kat (do toho sa mi vazne nechce), a este dalsie malickosti ako, ze sa mi nedaju zvonku otvorit zadne prave dvere.... Boze, to auto je sracka
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

02.01 2011 13:10


mastik: jj, to znam milion drobnych zavad, ktery cloveku dokazou zkazit naladu Taky musim par veci vyresit, tak uvidime jak to pak dopadne
Preji hodne stesti a pevne nervy
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

02.01 2011 20:07


Nooooooo, nepovedal by som, ze je drobna zavada, ked ta na rovnej ceste hodi nabok . Kurnik, ved odspodu sa zdalo byt vsetko v poriadku, ziadne vole v riadeni a ani v lozisku kolesa. A to som vymenil cap riadenia....
nahoru

sponzor





02.01 2011 20:07


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email