Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 21 září 2024
Celkem je zde 1021 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Dadosh87
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 707
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1019
Uživatelů: 2
Celkem: 1021

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

22.12 2010 9:38


nahoru

sponzor





22.12 2010 9:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

22.12 2010 10:58


Nechce se mi to číst, je tam něco nového co ještě nevím...?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.7. 2008
Příspěvků: 888 | Témat: 38

22.12 2010 11:11


no vypliva z toho asi ze megalomanstvi ne vzdy sklizi uspech,naopak muze prinest kysele hrozny,,..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

22.12 2010 13:05


jizan.com:
Nechce se mi to číst, je tam něco nového co ještě nevím...?


Ahoj kámo pro tebe tam nic nového nebude ,jen jsem chtěl pro někoho kdo je založen proropu aby měl snadnější volbu ale i tak mě celkem překvapila ta skoro kritika na 4,2 TDI*
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

22.12 2010 13:15


Giovany: napopak zas včera sem čet chválu na 4.2 TDI*, i všeobecně docela.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

22.12 2010 13:28


Ve škole nám tvrdili, že žádná informace nemůže mít zápornou informační hodnotu - některé "odborné" články dokazují, že nám lhali
Pán odjel 300 km po dálnici a už ví, jakej ten motor je... a že se neumí rozjet s automatem, to už ani nestojí za komentář. Prostě když auto, tak jedině s karburátorovym tříválcem, nejlíp s OHV* rozvodem, teda pokud se nesežene dvoutakt...OMG
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.6. 2009
Příspěvků: 69 | Témat: 3

22.12 2010 13:35


včera jsem koukal na Auto moto styl (na netu) a tam testovali novou A8 4,2TDI a také brblali něco o nehezkém zvukovém projevu motoru. Ale já jezdim s 3,0 TDI* a kamarád má v Q7 4,2TDI - z mého pohledu V8 je prostě V8 a tečka
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

22.12 2010 14:56


V té Q7 to je paráda to jj o tom žádná tahač a V8 je třeba...
nahoru

sponzor





22.12 2010 14:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

22.12 2010 17:14


deejayvenca:
Giovany: napopak zas včera sem čet chválu na 4.2 TDI*, i všeobecně docela.


Asi je možné že tohle psal nějaký jouda, páč se mi nějak nechce věřit že by konstruktéři u auta tehle kategorie udělali takové fatální chyby? Teda myslím takové chyby že pasažer okažitě pozná že má motor něj nestandartní zvuk ve smylu nepříjemných pazvuků v interieru.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

22.12 2010 17:17


Giovany: Tovíže to sou keci, jako novinář na něj nemá tak ho aspoň pomluví
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.11. 2010
Příspěvků: 2 | Témat: 1

22.12 2010 17:24


Ja len tolko že som mal možnosť vyskusat v A8 3.0TDI aj 4.2TDI a samozrejme V8 išla hodne lepšie, celkovo jazdné vlastnosti su inde ako pri 3.0TDI. Tým samozrejme nechcem povedat že 3liter je slabá motorizácia na také auto, mne by kludne stacilo a ked si clovek kupuje jazdenku tak nedal by som o 10tis euro viac len zato že to je 4.2TDI.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

22.12 2010 17:29


Mě by zajímalo spíš srovnání 4.0 vs 4.2 TDI* . neni asi pochyb o tom že když se srovnává V6 a V8 tak tam rozdíl bude.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

22.12 2010 18:30


deejayvenca:
Mě by zajímalo spíš srovnání 4.0 vs 4.2 TDI* . neni asi pochyb o tom že když se srovnává V6 a V8 tak tam rozdíl bude.

4.0 se už nevyrábí, v současné době se vyrábí do a8 4 motorizace a to 3.0 a 4.2tdi a 3.0TFSi a 4.2FSi.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

22.12 2010 21:57


Rhino:
Prostě když auto, tak jedině s karburátorovym tříválcem, nejlíp s OHV** rozvodem, teda pokud se nesežene dvoutakt...OMG



ty kravo .. dvoutaktovej trihrnec s karbecem ... cerveny ve 12t otackach .. omezovac ve 14ti ... dat tomu Turbo*, poradny trysky .... to by nemusel bejt vubec spatnej motor ...

(jinak receno vis hovno co dokaze dvoutakt)

jizan.com: uz i W12 6.3 ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.12 2010 8:21


W12 6.3?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

23.12 2010 15:05


2Pix:
...jinak receno vis hovno co dokaze dvoutakt...

pominu-li motorky, tak kdysi jsem jezdil s Trabíkem, něco málo o tom vím
Nazatracuju dvoutakty a třeba tohle http://www.fasterandfaster.net/2007/07/gary-mccoys-1998-honda-nsr500-up-for.html by mi určitě udělalo radost, jen jsem si dovolil to za pana redaktora domyslet...

2Pix:
jizan.com: uz i W12 6.3 ...

Divný, že vo tom ani ve fabrice neví...
http://konfigurator.audi.de/entry?mandant=accx-de&vc=a8&&next=model-page
nahoru

sponzor





23.12 2010 15:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

23.12 2010 15:24


Rhino:


Kurva hoši, zajděte si na oční... Otevřu audi.de, najedu nahoru na položku A8 a mám to tam.



Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.12 2010 15:46


Nj ale my nejsme v de...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

23.12 2010 15:48


jizan.com: Já vim že se nevyrábí, ale to neznamená že bych je nemoh srovnat ne? )
Jinak pro ty kdo pomlouvaj dvoutakt, dvoutakt má 2 vyšší účinnost než 4 takt. právě proto že jeho pracovní zdvih je každej, ne každej druhej jako u 4 taktu. To že to nikdo nedotáhne k dokonalosti je asi zapříčiněný čim jiným než ekologií. / to už je moje spekulace /
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.12 2010 15:50


A co Wankel* a jeho účinnost hm?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

23.12 2010 15:57


u wankela je docela problém se životností.... ne? ale i přesto je použitej u RX7 né? Edit: .. nebo RX8?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Naposledy upravil deejayvenca dne 23.12 2010 16:00, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.12 2010 16:00


Životnost? V dnešní době nějaká je?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

23.12 2010 16:03


zas tady čtu že 2 takt má nižší účinnost ale vyšší výkon při stejných otčkách, tak sem z toho jelen jizane: ty pochybuješ o tom že Wankel* má nižší životnost než čtyřtak, (teba tvuj) nebo co se mi tu snažíš naznačit? mluv jasně a ne v otázkách
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.12 2010 16:18


nahoru

sponzor





23.12 2010 16:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

23.12 2010 16:22


jo ahá je mi to jasný někdo má rejpavou
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.12 2010 21:23


Tys začal s traktorama v a8...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email