Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 21 září 2024
Celkem je zde 1014 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tranzzik
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 707
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1009
Uživatelů: 5
Celkem: 1014

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.11. 2010
Příspěvků: 17 | Témat: 7

20.11 2010 21:49


Ahoj kluci.Přitáhl jsem z Německa A8,3,3 TDI*,naj.170000km,r.v.2000.Něco tam nahoře silně klapalo,tak jsme to pomalu začali rozebírat.Byly v čoudu všechny vačky a vahadla.Vačky,vahadla a hydroštely jsme vyměnili a stejně to silně klapalo.Vlastně jenom jedna strana a to strana spolujezdce.Tak mě málem odvezli,tolik peněz jsem do toho narval a výsledek žádný.Potom jsme změřili tlak oleje a ten tam byl malý.Vypodložili jsme pružinu u olej.čerpadla a tlak oleje se zvednul na pož.hodnoty.Tak jsme přišli na to,proč to dělalo.Nejhorší na tom je,že po nastartování stud.motoru,to stejně cvaká,ale po ohřátí to přestane.Co tam ještě může být za svinec?Ucpaný kanálky?vydřený pouzdra hydrošt.?Co tam mám dát za olej?Poraďte jsem v úplně v prdeli!!!!
nahoru

sponzor





20.11 2010 21:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

20.11 2010 22:51


Zajímavé když čtu: vypodložili pružinu u olejového čerpadla...no jestli ti to studené klepe a zahřáté ne a vstřiy jsou ready tak ještě jaký máš olej...?
Jo a ještě kolik teď maže motor bar/ot min?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.11. 2010
Příspěvků: 17 | Témat: 7

21.11 2010 20:09


No za studena to teď háže 5 bar.na volnoběh a pak když se to ohřeje tak na volnoběh 2bar.a při otáčkách 5 až 6 bar.Olej jsem tam dal 5-30.Nevím jestli to začalo mazat tou pružinou,ale to bylo jediný,co jsme tam dole dělali a začalo to mazat.Před tím jsme naměřili 2 bar. a při otáčkách se tlak zvedal o desetiny.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

21.11 2010 21:51


kofola:
No za studena to teď háže 5 bar.na volnoběh a pak když se to ohřeje tak na volnoběh 2bar.a při otáčkách 5 až 6 bar.Olej jsem tam dal 5-30.Nevím jestli to začalo mazat tou pružinou,ale to bylo jediný,co jsme tam dole dělali a začalo to mazat.Před tím jsme naměřili 2 bar. a při otáčkách se tlak zvedal o desetiny.

Dle dat by měl při 2tis ot/min mazat 2bar tak ať to zas netlačí moc to taky není dobrý pro hydrauliku, ono to mohlo sice ztichnout a zdát se lepší ale 6bar už se mi zdá na horký olej hodně. Problém hledej jinde, vstřiky dělají taky hodně zvlášť když valí víc do válce než mají...

Ted jsem koukal na další sice k motorům 4.2 ale je to vše stejné tak kolem 3tis ot/min 3-5bar..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.11. 2010
Příspěvků: 17 | Témat: 7

21.11 2010 23:38


Mě se zdá,teď ten tlak je v pořádku,vstřiky taky,vačky nový,vahadla a hydroštely taky....,tak proč to za studena nahoře klepe?a proč jenom jedna strana?Ten olej dávám dobrej?Budu s tím chvíli jezdit a pek vršek rozeberu a snad uvidím,kde je to vyklepaný,nebo já už nevím._
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.7. 2008
Příspěvků: 133 | Témat: 0

22.11 2010 10:35


Možná zkontrolovat tlak oleje na hlavách, muže být neprůchozí nějaký kanálek.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

22.11 2010 13:16


kofola:
Mě se zdá,teď ten tlak je v pořádku,vstřiky taky,vačky nový,vahadla a hydroštely taky....,tak proč to za studena nahoře klepe?a proč jenom jedna strana?Ten olej dávám dobrej?Budu s tím chvíli jezdit a pek vršek rozeberu a snad uvidím,kde je to vyklepaný,nebo já už nevím._

U diesela klepou většinou vstřiky a to z toho důvodu, že dávají víc než mají a to s eodráží potom na klikovém mechanismu, převážně pístní čepy a ojnice. Proto když jste zvedli tlak na mazání tak to ztichlo, ale pokud tam jde pořád víc nebo to špatně vstřikuje tak to bude klepat. Ještě mi řekni jak jste víš že máš vstřiky v pořádku-podle čeho jsi to zjistil?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

22.11 2010 13:59


jizan.com:

U diesela klepou většinou vstřiky a to z toho důvodu, že dávají víc než mají a to s eodráží potom na klikovém mechanismu, převážně pístní čepy a ojnice. Proto když jste zvedli tlak na mazání tak to ztichlo, ale pokud tam jde pořád víc nebo to špatně vstřikuje tak to bude klepat. Ještě mi řekni jak jste víš že máš vstřiky v pořádku-podle čeho jsi to zjistil?


Měl by je vyndat ven a nechat proměřit ,jinak nezjistí nic! Ale je to s těma dieselama furt dokola ,jedny a ty samé problémy,až mi je někdy tech lidí líto
nahoru

sponzor





22.11 2010 13:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

22.11 2010 15:40


Giovany:


Měl by je vyndat ven a nechat proměřit ,jinak nezjistí nic! Ale je to s těma dieselama furt dokola ,jedny a ty samé problémy,až mi je někdy tech lidí líto

Jdou přeměřit přes vag, jen musíš vědět kde...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

22.11 2010 18:58


jizan.com:

Jdou přeměřit přes vag, jen musíš vědět kde...


No jednu výhodu tyhle moderní auta teda mají, vše se dá udělat diagn,,,
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.11. 2010
Příspěvků: 17 | Témat: 7

22.11 2010 20:12


Vstřiky jsou v pořádku,nechal jsem je přeměřit v servisu.No možná ten tlak na hlavě.Jak se to měří?To musí hlavy dolů?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

22.11 2010 20:36


kofola:
Vstřiky jsou v pořádku,nechal jsem je přeměřit v servisu.No možná ten tlak na hlavě.Jak se to měří?To musí hlavy dolů?

Ten nezměříš nijak..no a říkáš že to klepe jen studené a zahřáté už ne je to tak? A to ti vadí? No a ty hydroštely jste dali komplet všechny nové? Potom je ještě taková kulička v hlavě v kanálku a ta drží tlak pro celou soustavu hydraulik, když netěsní nebo má špatný průtok tak to bude dělat taky svoje...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.11. 2010
Příspěvků: 17 | Témat: 7

23.11 2010 9:18


No jasně,jenom když je to studené,asi tak po 5 min.to přestane.Hydroštely jsou všechny nový.....budu s tím chvíli jezdit a pak to rozeberu a podívám se,jestli tam něco neuvidím.Jdu na jedno,už mě hrabe.Prosím tě,tluče mi přední levý tlumič,dá se vyměnit jenom samotný bez pružiny? A kolik tak asi stojí?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.7. 2008
Příspěvků: 133 | Témat: 0

23.11 2010 11:01


A nebo možná ještě muže být vyběhané čerpadlo.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.11 2010 17:35


kofola:
No jasně,jenom když je to studené,asi tak po 5 min.to přestane.Hydroštely jsou všechny nový.....budu s tím chvíli jezdit a pak to rozeberu a podívám se,jestli tam něco neuvidím.Jdu na jedno,už mě hrabe.Prosím tě,tluče mi přední levý tlumič,dá se vyměnit jenom samotný bez pružiny? A kolik tak asi stojí?

Jsi si na 100% jistý že je to tlumič? Na 99% to bývají horní ramena...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.11. 2010
Příspěvků: 17 | Témat: 7

23.11 2010 22:50


Nejsem,ale byl jsem na tech.a tam v pohodě.Nejdřív to rozeberu a uvidím,co se děje.Malá nerovnost a hned to zabouchá,tak se kouknu i na vrchní rameno...
nahoru

sponzor





23.11 2010 22:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

24.11 2010 17:04


kofola:
Poradím ti, zvedni auto na straně kde to klepe tak ať máš kolo ve vzduchu, vem a zakývej s ním zleva doprava jako kdybys zkoušel vůli na čepu řízení, a koukej na ty horní ramena a jejich čepy jestli mají vůli...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.11. 2010
Příspěvků: 17 | Témat: 7

24.11 2010 19:52


ok,díky.Dám vědět ,jak dopadlo to klepání.....Myslím si,že za studena tam jde nahoru málo oleje a když se to zahřeje a olej zřídne,tak to tam vlítne.Možná ucpaný kanálky,možná nízký tlak apod.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2010
Příspěvků: 91 | Témat: 8

24.11 2010 20:42


kofola:
No jasně,jenom když je to studené,asi tak po 5 min.to přestane.Hydroštely jsou všechny nový.....budu s tím chvíli jezdit a pak to rozeberu a podívám se,jestli tam něco neuvidím.Jdu na jedno,už mě hrabe.Prosím tě,tluče mi přední levý tlumič,dá se vyměnit jenom samotný bez pružiny? A kolik tak asi stojí?

kupoval jsem je asi pred 2 mesicema a dal jsem za jeden neco kolem 5000 kc jinak pruzinu musis sundat i s tlumicem a musis prendat i misku co drzi pruzinu a doporucuju udelat i horni ulozeni kdyz to delas
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

24.11 2010 21:22


No hlavně musí sudat celý ten humbuk nebo aspoň povyndat co drží tlumič i s rameny, ano tlumiče jsou dražší než na klasiku A4,A6. Jinak s tím uložením nebývá problém, je to jen kus gumy točí se to totiž na ramenech na rozdíl od McPhersonu
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email