Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 16 června 2025
Celkem je zde 558 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Michelangelo90
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 245
Online návštěvníků
Návštěvníků: 553
Uživatelů: 5
Celkem: 558

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.3. 2010
Příspěvků: 11 | Témat: 4

12.03 2010 13:41


Zdarec,

Mám problém !!

V utorok ráno som prišiel k svojej A8 a na veľké prekvapenie predok na zemi.
Auto po otvorení kľúčom dofúkalo vzduch zo zásobníka. Ihneď volál do servisu.
Napojenie na diagnostiku - nehlási žiadny problém, vraj je elektronicky všetko OK.

Hľadanie problému manuálne a meraním metrom.

Na polohe lift/najvyššie/ žiadny únik po 24 hodinách
Na polohe komfort - za 10 hodín únik cca 0,8 mm
Na polohe automatik - za 12 hodín únik cca 1 cm
Na polohe dynamic žiadny únik

V servise mi navrhli výmenu tlmiča.

Prosím o radu. Bude to v tlmičoch,alebo je tam aj iná možnosť kade to uniká?? Ak sa s tým niekto z Vás stretol poraďte než ma to bude stáť 2000 €

Audi A8 3.0 TDI* r.v.09/2006

Ďakujem za kačdý názor a radu
nahoru

sponzor





12.03 2010 13:41


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

24.10 2010 6:58


JonCofee:
Zdarec,

Mám problém !!

V utorok ráno som prišiel k svojej A8 a na veľké prekvapenie predok na zemi.
Auto po otvorení kľúčom dofúkalo vzduch zo zásobníka. Ihneď volál do servisu.
Napojenie na diagnostiku - nehlási žiadny problém, vraj je elektronicky všetko OK.

Hľadanie problému manuálne a meraním metrom.

Na polohe lift/najvyššie/ žiadny únik po 24 hodinách
Na polohe komfort - za 10 hodín únik cca 0,8 mm
Na polohe automatik - za 12 hodín únik cca 1 cm
Na polohe dynamic žiadny únik

V servise mi navrhli výmenu tlmiča.

Prosím o radu. Bude to v tlmičoch,alebo je tam aj iná možnosť kade to uniká?? Ak sa s tým niekto z Vás stretol poraďte než ma to bude stáť 2000 €

Audi A8 3.0 TDI* r.v.09/2006

Ďakujem za kačdý názor a radu


Možná by mohl být problém v samotném měchu,, a to ten že jakmile se auto nastaví do určité výšky ,tak je někde prasklina zrovna v tom ohybu. Ale máš 4 leté auto to by ještě nemělo být k.o._?

Nejezdíš právě nejvíce na polohu komfort a automatik??
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

24.10 2010 9:57


Giovany:


Možná by mohl být problém v samotném měchu,, a to ten že jakmile se auto nastaví do určité výšky ,tak je někde prasklina zrovna v tom ohybu. Ale máš 4 leté auto to by ještě nemělo být k.o._?

Nejezdíš právě nejvíce na polohu komfort a automatik??

Pořád si stojíš za tím že pneumatický podvozek je lepší než stará klasika? Dáš mi jednou za pravdu...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

24.10 2010 12:25


Jak se to vůbec může stát? Nemělo by to neustále kontrolovat výšku i když je auto zamnknuté? Tedy alespoň v manuálu něco takového píšou.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

24.10 2010 12:32


Ninánek:
Jak se to vůbec může stát? Nemělo by to neustále kontrolovat výšku i když je auto zamnknuté? Tedy alespoň v manuálu něco takového píšou.

To jsi slyšel kde? Jednou auto uspíš tak spinká, to by ti vycuclo za hodku baterku a už bys nenastartoval...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

24.10 2010 12:42


jizan.com:

To jsi slyšel kde? Jednou auto uspíš tak spinká, to by ti vycuclo za hodku baterku a už bys nenastartoval...

No fakt je, že s baterkou mám dost velký problémy. Někdy mi nevydrží ani půl hodiny Ale něco takového píšou v manuálu, že se auto může hýbat. Faktem je že očas jinak vysoko je, ale většinou je níž. Taky změní výšku když ho zamknu. Už se mi taky stalo, že se předek posadil na obrubník a od té doby se snažím tak neparkovat...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

24.10 2010 13:12


Ninánek:

No fakt je, že s baterkou mám dost velký problémy. Někdy mi nevydrží ani půl hodiny Ale něco takového píšou v manuálu, že se auto může hýbat. Faktem je že očas jinak vysoko je, ale většinou je níž. Taky změní výšku když ho zamknu. Už se mi taky stalo, že se předek posadil na obrubník a od té doby se snažím tak neparkovat...

Jojo přesně tak, dělá si to co chce a nejde to nijak ovlivnit Když ti umře Kompresor* v mrazu nebo rokama tak stojíš, a když měch tak taky, pánové vám se bude stýskat ještě po starých autech a zvlášť po starých audinkách. Já už chtěl jít do 4E měl jsem dobrou nabídku ale-rozmyslel jsem si to a jezdím pořád, žádná diagnostika, žádná vybitá baterka prostě pohoda a klid!
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

24.10 2010 15:30


jizan.com:

Jojo přesně tak, dělá si to co chce a nejde to nijak ovlivnit Když ti umře Kompresor* v mrazu nebo rokama tak stojíš, a když měch tak taky, pánové vám se bude stýskat ještě po starých autech a zvlášť po starých audinkách. Já už chtěl jít do 4E měl jsem dobrou nabídku ale-rozmyslel jsem si to a jezdím pořád, žádná diagnostika, žádná vybitá baterka prostě pohoda a klid!

A proč si myslíš že si držim starou C4 Chtěl jsem si udělat radost a zatím... Ale svezení je to super.
nahoru

sponzor





24.10 2010 15:30


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

24.10 2010 18:57


jizan.com:

Pořád si stojíš za tím že pneumatický podvozek je lepší než stará klasika? Dáš mi jednou za pravdu...


Bratře Žižko to já dávno vím že klasika je nejjjj , ale co mám dělat?? Kdyby to šlo překopat na klasiku tak to udělám,, vůbec ten vzduch nepotřebuji,teda aspon nespatřuji že by to byla nějak super výjmečná věc!! Ledatak na problemy.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.9. 2010
Příspěvků: 70 | Témat: 4

24.10 2010 19:50


no vidite me se take nenafoukl podvoze a kdyz jsem prejizdel 4cm vysoky patnik tak se mi povedlo utrhnout kostku v podlaze na hever a pulku plastoveho prahu takze zitra hura servis a jsem zvedavej kolik tam vytecu: a to mi jeste praskl na vyfuku vlnovec a kdyz mi v servisu rekli ze oprava vyfuku vyjde na 40 000 tak jsem se malem skacel.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

24.10 2010 20:08


Ninánek:

A proč si myslíš že si držim starou C4 Chtěl jsem si udělat radost a zatím... Ale svezení je to super.
Super svezení je i v blbé D2, C4 je pořád doutník nic víc nic míň...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

24.10 2010 20:09


Giovany:


Bratře Žižko to já dávno vím že klasika je nejjjj , ale co mám dělat?? Kdyby to šlo překopat na klasiku tak to udělám,, vůbec ten vzduch nepotřebuji,teda aspon nespatřuji že by to byla nějak super výjmečná věc!! Ledatak na problemy.

Tak utlumí to velké rázy a stabilita je na vysoké úrovni proto se dává a bude dávat ta adaptace pořád už do vyšších tříd, ale ty nevýhody jsou celkem velké hlavně finančně to jsou palky.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

25.10 2010 6:37


scorpi:
no vidite me se take nenafoukl podvoze a kdyz jsem prejizdel 4cm vysoky patnik tak se mi povedlo utrhnout kostku v podlaze na hever a pulku plastoveho prahu takze zitra hura servis a jsem zvedavej kolik tam vytecu: a to mi jeste praskl na vyfuku vlnovec a kdyz mi v servisu rekli ze oprava vyfuku vyjde na 40 000 tak jsem se malem skacel.


Prosímtě už jsem tu problematiku vlnovcú tady popsal,,Prosímtě co je to za blábol 40 tis??? tak leda pro někoho kdo tě chce natáhnout,nebo si neví rady!!

Koupil jsem dva vlnovce,dvě válcové spojky v Audi,a material mě nevyšel ani 1500+ něj 2,5 hodky práce.A máš to tímhle způsobem vyřešeno i do budoucna.Předpokládám že ti řekli že kvůli 2 vlnovcům musíš koupit 2 katy
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

25.10 2010 7:17


Giovany:


Prosímtě už jsem tu problematiku vlnovcú tady popsal,,Prosímtě co je to za blábol 40 tis??? tak leda pro někoho kdo tě chce natáhnout,nebo si neví rady!!

Koupil jsem dva vlnovce,dvě válcové spojky v Audi,a material mě nevyšel ani 1500+ něj 2,5 hodky práce.A máš to tímhle způsobem vyřešeno i do budoucna.Předpokládám že ti řekli že kvůli 2 vlnovcům musíš koupit 2 katy
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Je to autorizák, ti nemění vlnovce apod..ale je sranda, že třeba šodovka co je s audi a vw do kupy od nás kupovala vlnovce a prodávala je dál s provizí hehe to mě pobavilo nejvíc jak jsou lidi hloupí to jsem ještě neviděl...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

25.10 2010 9:35


jizan.com:

Je to autorizák, ti nemění vlnovce apod..ale je sranda, že třeba šodovka co je s audi a vw do kupy od nás kupovala vlnovce a prodávala je dál s provizí hehe to mě pobavilo nejvíc jak jsou lidi hloupí to jsem ještě neviděl...


No prostě asi jsou dvě možnosti!!! bud si lidi myslí že v autorizáku dostanoutu nej pééééééééééééééči A nebo nejsou znalí problematiky a tápou ve tmě ,což je pro ně horší nebot neví co mají dělat,ono je pro něj skupinu lidí lepší věřit tomu že za 40 fííkú to bude určo kvalitněší jak za 2 litry,jenže chyba lávky akorát jim platí mramorové palace s chromovánýma hajzlama ,,Přece jsme tady na AC od toho abychom my co už nej zkušenost pobrali poradili těm co jsou totálně ztracení
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

25.10 2010 18:39


Giovany:


No prostě asi jsou dvě možnosti!!! bud si lidi myslí že v autorizáku dostanoutu nej pééééééééééééééči A nebo nejsou znalí problematiky a tápou ve tmě ,což je pro ně horší nebot neví co mají dělat,ono je pro něj skupinu lidí lepší věřit tomu že za 40 fííkú to bude určo kvalitněší jak za 2 litry,jenže chyba lávky akorát jim platí mramorové palace s chromovánýma hajzlama ,,Přece jsme tady na AC od toho abychom my co už nej zkušenost pobrali poradili těm co jsou totálně ztracení

Sem tam poradím proč ne, ale ne že budu radit každému a potom budu na pracáku místo v práci...
nahoru

sponzor





25.10 2010 18:39


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

25.10 2010 19:04


jizan.com:

Sem tam poradím proč ne, ale ne že budu radit každému a potom budu na pracáku místo v práci...


No představ si pěkně sedět na UP a brát 10 měsíčně + melouchy ,, nebo už tam platí méně??

Sám víš že poradit můžeš ale je řADA* lidí co jim ani rada nepomůže,bud to nemají kde udělat a nebo si nato netroufnou,takže bud v klidu ty asi hlady neumřeš

Až tá republika bude zase pod vedením socanú s nějakou opoziční smlouvou s ODS tak pak se musíme modlit.

PS. kdo se těšil že prasopes Paroubek konečně svým zjevem na obrazovkách přestal kazit chut k večeři, tak at se má na pozoru,páč ho chcou zvolit do čela té jejich prohnilé partaje

Celkem dobrá taktika ,, do voleb ho uklidili a až mají volby v kapsi tak zvolí toho upoceného buldoka zase do vedení,,fuj hnus!!

Omlouvám nechal jsem se chvilkově unést,,,Mod to může smazat
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

25.10 2010 19:18


V pohodě jen se vykecej je to lpší než kdybys to držel v sobě...
Nevím jestli je lepší být měsíc nebo dva na pracáku nebo mít trvalý příjem, jinak podporu platí podle posledního příjmu tu ti vypočtou a to dostaneš, postupně ti to jde ale dolů..
Co se týče rad pár jsem jich získal ale většinou jsem si poradil sám, málokdy jsem musel se s někým radit třeba tady přes klub. Jinak je to ale dobrá věc, tenhle klub musím uznat ze všech nej i pár uživatelů co se snaží, někteří se baví někteří ti radí a snaží se ti pomoct. Když se chci pobavit, jdu někam ven a nesedím u kompu, tady rád pomůžu nebo se dozvím něco nového..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email