Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 1 listopadu 2024
Celkem je zde 1025 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: harinq
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 785
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1022
Uživatelů: 3
Celkem: 1025

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: A6
AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

21.02 2007 21:13


OK Kriznik v žiadnom pripade som nechcel podceňovať Tvoje vedomosti.Proste som mal potrebu reagovať,zdá sa mi,že bol vyhlásený boj 2,5-ke a mnohé negatívne skúsenosti sú často s pokolenia na pokolenie zveličované.AUDINY jazdím asi 16 rokov A 100 D -Cigaro,A 100 TD,A6 2,5 TDI* r.v.1995,no a teraz mám A6 r.v.99.
Každé to auto bolo o niečom inom a sú neporovnateľné.
nahoru

sponzor





21.02 2007 21:13


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22171 | Témat: 588

21.02 2007 22:54


MUFTY:
A 100 D -Cigaro,A 100 TD,A6 2,5 TDI* r.v.1995,no a teraz mám A6 r.v.99. Každé to auto bolo o niečom inom a sú neporovnateľné.


2.5 TDI* R5 se neda s tou V6tkou vubec srovnat, R5tka je defakto neznicitelna

je samozrejme ze zalezi hodne na majiteli predtim ... tzn. ano, muze byt V6tka OK, ale hodne procent V6tek 2.5 je proste napikacu
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 26 | Témat: 5

03.03 2007 11:39


Jestli Ti to trochu pomůže tak :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


RCH
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.12. 2006
Příspěvků: 2 | Témat: 0

26.05 2007 10:38


Kriznik:
koukol.p:

No, pětkový BMW jsem zvažoval, ale nevím jestli zrovna v kombíku vypadá atrativně
Je to subjektivní názor, ale mně se BMW zdá takové "okoukané.


subjektivni nazor to je, ale BMW v kombiku vypada rozhodne lip nez A6tka (resp. A6 C5, C4 je mnohem povedenejsi ) ale kdyz jsi rozhodnutej tim lip

ten 2.5V6 diesel mi znamej servisak nedoporucil protoze casto odchazi vstrikovace,ale jak jsem rekl nevim jestli to po roce 02 neupravili
predni naprava po tom 02 je relativne ok i s tezsim motorem, 1.9 je pro takhle tezke auto sebevrazda, co se benzinu tyce, u 2.8cky se dostanes nekam k 10-12litrum
dej si pozor na kosti stabilizatoru u quattra



1.9 je pro takhle tezke auto sebevrazda ???

Sedel si v tom niekedy a vozil sa? Urcite nie, inak by si takyto nezmysel nevypustil...alebo mala ta 1.9TDi v ktorej si sedel pokazene Turbo*

1.9TDi sice nieje motor pre športovo zalozenych ludi, to nie, ale uuuplne postacuje na beznu prevadzku (manualna prevodovka - automat je s tymto motorom lenivy). Auto nema problem predbiehat, ma dostatocny tah a maximalka je niekde pri 220kmh. Mam A6tku s tym motorom vyse roka a som viac ako spokojny, no a spotreba pri nesetrnej jazde cca 7l/100km hovori za vsetko....

V mojich ociach je motor 1,9TDi 81kw pre A6tku uplne postacujuci, treba vyskusat....
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email