Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 10 června 2024
Celkem je zde 309 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: allex2
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 487
Online návštěvníků
Návštěvníků: 309
Uživatelů: 0
Celkem: 309

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

23.02 2007 22:44


Zdarec lidi.

Jen bych se chtěl zeptat, zda máte někdo zkušenosti s audi 80 r.v. 93. Sem si ho koupil a potřeboval bych poradit, páč sem jelen, proč mi třeba neukazuje, že jedu na rezervu nebo jak to s ní vlastně je. Abych pravdu řekl, tak příručku mám, ale německy bohužel neumím. S potížemi sem našel pojistkovou skříňku už chápete?

Rád bych, kdyby mi někdo poslal třeba obrázek palubovkou a popisem všech světýlek co tam moho blikat a taky jak funguje A/C a REC. Díky

Jo a taky bych se chtěl zeptat, jaké jsou případně možnosti tohoto nádherného vozidla co do max. rychlosti například a co vás dál napadne. Díky moc
nahoru

sponzor





23.02 2007 22:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.2. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 5

23.02 2007 23:13


Jestli se ti před startem rozsvítí olej a baterie a Airbag*, ABS*, voda.A po nastartování vše zhasne.A nic se nerozsvítí. Tak seš možná majitelem bezproblémového auta. Nic víc vědět nepotřebuješ.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 465 | Témat: 28

24.02 2007 9:38


Zdravím, vítej v klubu 80kářů ,

Co se týče palivoměru, tak ten rezervu neukazuje (nerozsvítí se žádná kontrolka). Já osobně to mám tak, když mi ručička ukazuje na první červenou rysku, tak mám v nádrži ještě cca 15litrů. Doporučuji ti to vyzkoušet a podle toho pak jezdit k pumpě.

A/C je tlačítko pro spuštění Klimatizace*.
REC je tlačítko, kterým pustíš jen vnitřní cirkulaci vzduchu.
V tvém případě máš manuální klimatizaci.
Ta vnitřní cirkulace funguje pouze při zapnuté klimatizaci.

No a ještě přidám nějaké technické údaje z katalogu roku 1993.
Audi 80 2.0
1984ccm, 66kW/5400 ot./min, 148Nm/3000 ot./min
max.rychlost 177km/h, 0-100km/h za 13,6s,
spotřeba 10,8 / 6,8 / 8,4 (město/90/120km/h)
nádrž 66litrů, kufr 430litrů
vlastní hmotnost od 1190kg
přípustná hmotnost 1650kg
průměr otáčení cca 11,2m

Kdybys měl ještě další dotazy, tak rád odpovím, pokud budu vědět.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

25.02 2007 23:56


Super. Díky za odpovědi.

Pro Zdendu - kromě airbagu mám všechno a jinak to tak asi opravdu má být. Jen mi občas svítí taková červená kontrolka, kde je (P). Nevíš náhodou co to znamená??? ... to byl vtip

Pro MartinV12 - To je super. Dík. Jen bych rád věděl, jak ta Klimatizace* funguje, páč mi to není trošku jasné. Když zapnu A/C, tak mi to začne hnát studený vzduch do auta, nebo to má ještě nějakou souvislost s kolečkem regulace teploty (nemám teď totiž tak nějak možnost to zjistit, páč je zima a tak mi stačí otočit knoflíkem regulace teploty uplně doleva a stejně mi to žene studenej vzduch..)
No, co dál, rád bych věděl tohle. Kontrolek mám dvě sady. Horní čtverec (4 kontrolky) a spodní (tam je jich hafo) no a mezi nima je takový čtvereček, který je mřížkovaný. Na co tam je? Má nějakou funkci? ... Příště přidám foto pro lepší ilustraci

Jinak samozřejmě díky za odpovědi.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 465 | Témat: 28

26.02 2007 10:43


remzi S klimatizaci zatím moc zkušenosti nemám, ale v budoucnu bych měl mít tu samou co máš ty. Ta regulace teploty mě také zajímá, ale předpokládám, že teplotu lze nějakým způsobem ovlivnit pomocí kolečka teploty.
No a co se týká té malé mřížky mezi kontrolkami, tak to je takový mini repráček, který by ti měl signalizovat nějaké závady (není voda, olej apod.).
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

26.02 2007 14:41


Klimatizace* starych aut funguje tak (cca do r 2000), ze chladi co to da a pak se to dohriva na pozadovanou teplotu.
To znamena, ze kdyz bezi Kompresor* (+7°) a vice, tak klima chladi a tim koleckem si studeny vzduch regulujes na prijemnou urovcen. Toto se deje nezavisle na rocnim obdobui.

Teprve pokud je +7°C a mene, tak se Kompresor* nespina, aby okruh nazamrzl. Cili zene to vnejsi studeny vzduch a dohrivas to zase tim knoflikem.
Je samozrejme jedno zdali kroutis mechanickym knoflikem nebo mas Climatronic*. Princip je stejny.

Co se tyce palubky, tak mas zakladni variantu. Pak je palubka s AC, a AC/BC.

AC - Auto Check - misto hornich 4 kontorlek je bodovy LCD, ktere animuje pumpu, zarovku "OK" napis a tak.
BC - Uprostred - palubni pocitac = spotreba, dojezd a podobne veci.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

27.02 2007 19:10


The second - Jo jo. Díky za popis funkce klimy. Aspoň konečně mám přehled.

Martin V12 - Taky dík, za funkci toho rámečku mezi kontrolkama
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 465 | Témat: 28

28.02 2007 7:55


Remzi Jojo, není zač
nahoru

sponzor





28.02 2007 7:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

01.04 2007 22:47


Tak mě tak napadlo, že vlastně ani nevím, jestli má moje B4 řídicí jednotku kdo mi poradí, kdo mi řekne jak to je...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.2. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 5

02.04 2007 15:54


Určitě má a je za kastlíkem za polubní deskou.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

02.04 2007 16:34


Jo ty myslíš tu hromadu krychlí, co sou spojený drátkama či co??
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.2. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 5

02.04 2007 19:11


Ne u spolujezdce za kastlikem.Kovová krabička s jedním velkým konektorem.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

02.04 2007 20:18


A jó Tak tam sem se ještě člověče nedíval. Tam sem ještě nepotřeboval vrtat
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 465 | Témat: 28

03.04 2007 16:51


Tady zasílám obrázek řídící jednotky z modelu B3, r.v. 90, motor 3A
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.2. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 5

03.04 2007 17:54


Akorát je to obráceně.Jinak stejný jako u b4
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

04.04 2007 14:01


Takže jak. Na tom obrázku je to u řidiče (páč předpokládám že ty výdechy sou topení). U B4 je to teda na druhé straně, ja? To bych pochopil - obrázek je super. Díky MartinV12, jinak by mě teda ještě zajímalo co všechno lze z ŘJ zjistit. Jestli to není tajné. Aspoň zhruba. Dík.

Jo a ještě mám takový malý problémek. Když pustím stěrače na cyklovač, tak to chvilku funguje normálně (setře a za chvilku zase ), ale pak to třeba setře 3x nebo víckrát za sebou, případně se to zastaví uprostřed okna nebo přestane stírat uplně. Vypnu cyklovač a za chvilku ho zapnu a někdy se to rozjede a někdy to prostě stojí nebo jede pořád v kuse. Co s tím. Jediná věc, kterou sem pro to zatím udělal, byla kontrola pojistek. Všechno v pohodě. (To samý se děje při ostřikovači. 2x stěrače setřou a pak zůstanou viset uprostřed okna.)

Nevíte, čím by to mohlo být??
nahoru

sponzor





04.04 2007 14:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

13.05 2007 22:49


Tak co se stěračů týká, tak problém jsem vyřešil následovně. Zapnul jsem jednoho krásného rána cyklovač stěračů. Pak jsem zkusil ostřikovače i pohnout páčkou dolů na jedno setření a normálně to dojelo bez problémů do konce. Pak jsem zase zapnul cyklovač a uprostřed stíracího cyklu jsem ho vypnul a světe div se, problém se objevil znovu. Z toho plyne ponaučení pro B4. Nechte cyklovač dokončit cyklus Já vim, zní to hrozně, ale je to tak
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email