Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 2 kvě 2025
Celkem je zde 109 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Vítek_79
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 168
Online návštěvníků
Návštěvníků: 109
Uživatelů: 0
Celkem: 109

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Formule 1
Kdo je váš nejoblíbenější jezdec F1 2014?
Hamilton Lewis
25% 
[ 6 ]
25%
Vettel Sebastian
20% 
[ 5 ]
20%
Alonso Fernando
16% 
[ 4 ]
16%
Ricciardo Daniel
8% 
[ 2 ]
8%
Rosberg Nico
8% 
[ 2 ]
8%
Button Jenson
4% 
[ 1 ]
4%
Kobajaši Kamuj
4% 
[ 1 ]
4%
Kvjat Daniil
4% 
[ 1 ]
4%
Räikkönen Kimi
4% 
[ 1 ]
4%
Sutil Adrian
4% 
[ 1 ]
4%
Bianchi Jules
0% 
[ 0 ]
0%
Bottas Valtteri
0% 
[ 0 ]
0%
Ericsson Marcus
0% 
[ 0 ]
0%
Grosjean Romain
0% 
[ 0 ]
0%
Gutiérrez Esteban
0% 
[ 0 ]
0%
Hülkenberg Nico
0% 
[ 0 ]
0%
Chilton Max
0% 
[ 0 ]
0%
Magnussen Kevin
0% 
[ 0 ]
0%
Maldonado Pastor
0% 
[ 0 ]
0%
Massa Felipe
0% 
[ 0 ]
0%
Pérez Sergio
0% 
[ 0 ]
0%
Vergne Jean-Eric
0% 
[ 0 ]
0%
Uživatelé hlasovali : 24
Celkem hlasů : 24
Hlasování skončilo.


Anonymní





24.08 2010 13:37


Proč Räikkönen nechce zpátky do formule 1? Má svůj svět..(..jinak vymyšlenej)

http://sport.idnes.cz/proc-raikkonen-nechce-zpatky [zkrácená url]
sponzor





24.08 2010 13:37


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

25.08 2010 10:19


Union:
Proč Räikkönen nechce zpátky do formule 1?

protože ho nikde nechtějí
AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

29.08 2010 13:18


Včera byla zajímavá kvalda, tak doufám, že závod bude taky gut
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

29.08 2010 14:06


dneska to nevypadá na spánek už je tam šrumec..
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

29.08 2010 17:39


jsem rád, že se opět potvrdilo, kdo je nejlepším pilotem... pokud jsou podmínky těžké a proměnlivé, ham dokáže zázraky, a to se shodli i soupeři...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Citace:
Hamilton zajel neuvěřitelné poslední kolo - kdy se jako jeden z mála na čím dále mokřejší trati dokázal zlepšit, a to poměrně výrazně (o 0,4 vteřiny). Šokoval tím i Marka Webbera, na něhož to dle jeho reakcí na včerejší tiskové konferenci zapůsobilo snad ještě více, než kvalifikační vítězství. I inženýři ostatních týmů označili Hamiltonovo poslední kolo za zázračné.


no a dnes se to jen potvrdilo, i když jak vyjel mimo trať ke konci jak začalo znovu pršet, tak jsem ani nedýchal, ale dokázal se vrátit.

jinak závod to byl jeden z těch zajímavějších, mnoho předjíždění, hodně ostrých soubojů a pár bouraček, jezdilo se na suchu i na vodě, závod byl i restartován za SC, prostě příjemná podívaná. doufám že za 14 dní na monze to bude podobně zajímavé.
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

29.08 2010 17:43


já se fakt asi střelím po bouračce jsem usnul.. jdu to naštudovat jak to dopadlo..
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

29.08 2010 17:44


ricom: ty si strašnej, zase po nějaké době docela zajímavej závod a ty ho prospíš
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

29.08 2010 18:29


ty jo já se fakt pose.. fakt jsem to dneska chtěl vidět už konečně.. když už to konečně za něco stojí.. já jak lehnu tak spím prostě.. to ten pes vedle mě taky usnul
sponzor





29.08 2010 18:29


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

29.08 2010 18:32


Vattel vyhrál cenu pro nejproduktivnějšího střelce závodu
Ta jeho trefa do Čudlíka přímo na komoru byla perfektní
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

29.08 2010 18:36


to asi možná někoho bolej záda ne
AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

29.08 2010 18:37


Ja sem jeste nezazil abych F1 dokoukal.Clkove mam problemy se spankem ale to monotoni bzuceni me spolehlive uspi. Ale dnes byl zacatek nadhera, jak sem videl prvni kapky rval sem nadsenim. A musim se pochlubit, uz mam na ceste capku s podpisem pana Schumachera s osobnim venovanim, je to picovinka ale ja je mam rad
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

29.08 2010 18:41


a pak že u toho chrápu jenom já..
AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

01.09 2010 10:05



Přímý odkaz na youtube video

zajímavě se mu to křídlo během vyrovnávání toho smyku hýbalo
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

01.09 2010 10:08


njn trochu mu to ustřelilo
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

01.09 2010 10:10


Flex:
zajímavě se mu to křídlo během vyrovnávání toho smyku hýbalo Surprised

no a také bylo krásně vidět, že mcl jezdí na páru
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

01.09 2010 10:11


Rubens se taky vyznamenal....


Přímý odkaz na youtube video
sponzor





01.09 2010 10:11


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

01.09 2010 10:17


Rob: no to bylo dost naivní, ale když to tak vezmete, tak tu zatáčku z prvních 13 jezdců projeli max. dvě auta po trati...
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

02.09 2010 20:56


Hitlerův chip (čtyřválcový 1.5 litrový motor z roku 82):
Citace:
Výkon tehdejšího čtyřválce BMW je dodnes legendou. "Motorový papež" Paul Rosche vyzkoušel všechno, šušká se dokonce o tom, že použil k "zušlechtění" některých použitých kovů bloku i urinu svých inženýrů! "Nevím, jestli je to pravda, ale u Paula bych se nedivil ničemu," směje se Murray. "Pro poslední kvalifikaci měl Rosche v rukávu program elektroniky, kterému říkal Hitlerův chip.
Vyhnal výkon až na hranici únosnosti. K tomu jsme zavřeli ventil, což dmychadlu umožnilo vyvinout pět barů přetlaku. Několikrát se nám při tom mašina rozletěla na cucky. Zda jsme tehdy měli 1500 koní? To nevíme. Náš dynometr končil u 1200, takže to mohl Paul jen odhadovat," vzpomíná Gordon na nejsilnější monstrum dějin F1.


přišel jsem na to náhodou když jsem hledal v historii použití ground effektu - přísavného efektu který umí generovat přítlak i více jak dvě tuny! začátkem osmdesátých let to zakázali a zavedli rovné podlahy bez zástěrek, protože s tímto brutálním "přícucem" bylo mnoho fatálních nehod.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

v tomto článku se upřesňuje že od 2013 budou 1,6l čtyřválce ve F1 s tlakem turba cca. 3bary, KERS přidá na 30sec dalších 150koní. a právě že se také zvažuje zvýšení přítlaku, takové mini verze ground effektu z minulosti, což zní velice zajímavě...

a ještě k současnému vývoji F1:
Citace:
Génius konstrukce vozů formule 1 dnes staví levná silniční auta.
Formuli 1 opustil, aby se mohl soustředit na konstrukci silničních vozů. U McLarenu byl zodpovědný za McLaren F1 a Mercedes SLR. Má vlastní konstrukční společnost a moderní F1 již nepovažuje za přílišnou výzvu: "V dnešním světě GP již neexistují 'velké nápady'. Pouze vylepšují něco, co tu již bylo. Ano, na vysoké vědecké úrovni, ale vytratily se instinkt a intuice."

toto je pochopitelné, přísná pravidla na vše a minimální prostor pro nové zásadní nápady. pak se hledají skuliny v pravidlech, bohužel

a teď perlička ke změně světlé výšky formule, ze které byl podezírán red bull začátkem sezóny:
Citace:

BT49C - 1981
Začátkem osmdesátých let dosahovaly vozy F1 nebezpečně vysokých rychlostí v zatáčkách. FIA se tomu snažila čelit zavedením minimální vzdálenosti šasi k vozovce, čímž by vyloučila vznik "ground-effektu". "Záleží na tom, jak si předpisy vyložíš. Bylo jasné, že auta toto pravidlo splní jen v boxech. Jakmile se vydají na dráhu, stlačí je aerodynamika k trati.
FIA to tušila, a proto zakázala i všechna zařízení, díky nimž by jezdec mohl šasi spustit nebo zdvihnout. Postavili jsme tedy vůz na hydropneumatické teleskopy. Jejich kapalina během dvou kol unikla malým otvorem do zásobníku, teleskop se tím zkrátil a povolil tak vozu klesnout až těsně nad zem. Jezdec s tím neměl co dělat.
Jeho úkolem bylo pouze vrátit se po závodě do boxů velmi pomalu, přičemž pérování šasi vytlačilo opět nahoru a teleskop do sebe opět nasál onu hydraulickou kapalinu. Žádný jiný tým ten systém neovládl jako my a protestovali proti nám. FIA poté povolila jezdcem nastavitelný odstup spodku k vozovce a my jsme v Monaku naschvál vybavili Piquetův vůz imitací páky s velkým červeným madlem v kokpitu."


to bylo pár zajímavostí co jsem o F1 našel, myslím že to jsou méně známé zajímavosti, třeba někoho budou zajímat...
AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

02.09 2010 21:46


lordmystic:
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

03.09 2010 19:01


málem sem se pochcal když sem tohle viděl


Přímý odkaz na youtube video
AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

08.09 2010 19:19


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


na idnesu je tohle
Citace:
Výsledek jednání oznámil šéf italského motorsportu Angelo Sticchi Damiani. Podle něj se členové rady shodli, že by týmová režie měla být povolena. Ke zrušení současného zákazu vyzval funkcionáře už po vypuknutí aféry promotér seriálu F1 Bernie Ecclestone.

Teoreticky mohlo Ferrari přijít kvůli porušení pravidel o Massovo vítězství, body či dostat další finanční postih.


Tp je komedie. By mě zajímalo, o čem jednali. Už včera jsem viděl zprávy, že je víceméně dohodnuté, že ta pokuta jako trest stačila
Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

08.09 2010 23:04


lordmystic: asi jsem malo hulil, ale nepochopil jsem vubec poentu natoz vtip?
AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

09.09 2010 7:20


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Citace:
„Ferrari oceňuje návrh Světové rady zrevidovat na základě dnešního jednání článek 39.1 Sportovního řádu.“

Světová rada během čtvrtka vydá odůvodnění dnešního rozhodnutí. To potvrdilo trest Ferrari uložený sportovními komisaři Velké ceny Německa kvůli nedovolenému nasazení týmových rozkazů.

„Rozhodčí orgán Světové rady si je vědom nutnosti revize článku 39.1 Sportovního řádu a rozhodl se tuto záležitost předat Sportovní pracovní skupině,“ píše se v oficiálním rozhodnutí FIA.

tak to jo, místo toho, aby je oflastrovali, že si z pravidel dělají srandu, tak to pravidlo ještě zruší a Ferrari jim ještě poděkuje
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Citace:
Revizi, která by spočívala ve zrušení zákazu, by Novák uvítal:

„Byl bych moc rád, vždyť je to nesmysl,“ řekl pro F1sports Radovan Novák. „V tom sportu se točí velké peníze, které v závislosti na výsledcích náleží týmům. Když jeden pilot v rallye čistí cestu druhému, tak se také jedná o týmovou režii. Týmy by měly mít nárok určit si pořadí svých vlastních jezdců.“

btw: ten nadpis se mi líbil, ale obsah byl úplně jiný
bych jim povolil akorát ty informační tabule na boxově zídce a žádné "šetři palivo" po dvou třetinách závodu
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

09.09 2010 8:18


se mi to nelíbí tohle snad není v jiném motorsportu, jakou cenu bude mít pro jezdce titul pokud bude darovaný jiným jezdcem? jestli tohle pravidlo zruší, pak budou mistři světa kteří k titulu přijdou díky TR poloviční. jsou to jelita, co říct. ferrari porušilo prvidla, tak si ferrari předvolalo fia na kobereček a tak zrušila toto pravidlo které se zrovna ferrari nehodilo do krámu.
sponzor





09.09 2010 8:18


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

09.09 2010 8:49


Když jsem se tak koukal na tu diskuzi pod článkem, tak mě taky napadlo, že už mají nejvyšší čas si pozvat FIA na kobereček kvůli omezení počtu motorů na sezonu.
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

09.09 2010 8:53


Flex:
AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

09.09 2010 14:39


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Citace:
Prezident FIA Jean Todt vysvětlil, že se během jednání Světové rady nepodařilo Ferrari prokázat použití týmových příkazů, proto nemohl být udělen další trest.


Citace:
"Víte, já se domnívám, že Ferrari bylo (v závodě v Hockenheimu) na prvním a druhém místě. O čem bylo to rozhodnutí? O pořadí, v jakém dokončit závod."

Hm, za to tehdy na A1 Ringu (a kvůli tomu se to zavádělo) tomu tehdy bylo jinak, že ...

ten radši ať drží hubu

Teď doufám, že v Monze dostanou za ušiska
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

09.09 2010 16:03


Flex: máš pravdu jsou jak malý děti, to je jako kdyby někdo někoho zastřelil, jen by policista který na to koukal zrovna mrknul v době výstřelu . jestli tohle pravidlo zruší, bude to další rána pro popularitu a hlavně vážnost a věrohodnost F1
Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

09.09 2010 17:03


no to bude tím, ze Todt je ferrari man
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

09.09 2010 23:23


to sem četl diskuse k tomuto verdiktu o zrušení zákazu tr a zajímavé postřehy - fia bude trestat za neuposlechnutí tr , týmové dvojky se budou po rádiu hádat s boxy, jakékoliv předjetí mezi týmovými kolegy bude zneváženo, po vítězství za použití tr budeme zase sledovat kyselé xichty na stupních vítězů, atd. tohle mi fakt taky začíná vadit. je mi jasný že tr používají všechny týmy, ale pro diváka to navenek musí vypadat že tam není.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email