Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 25 kvě 2025
Celkem je zde 98 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MrFazula
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 211
Online návštěvníků
Návštěvníků: 96
Uživatelů: 2
Celkem: 98

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

03.08 2010 13:00


Zdravim Vsetkych, uz sa to tu mnohokrat riesilo, ale mam dotaz (A6 110kW AFB Tiptronic*, 1999), ked je vonku cca nad 20 stupnov, tak auto prvy krat dlhsie startuje, niekedy az 3-5s. Teraz ked sa trosku ochladilo, je tak cca 18-20, tak chyti na brnk. Nasledne teple starty su OK. Moj tip je baterka, pretoze uz ma 2 roky a povodny majitel setril a kupil bezudrzbovu a tusim len 69 alebo 72Ah, co sa mi zda na taky motor malo, navyse bude mat urcite mensi startovaci prud. Dalej ma napada starter, predsa len ma auto cez 200k - je mozny repas (uhliky, puzdra, komutator)?

Vstrekovacie cerpadlo bolo menene, tak myslim, ze by malo byt OK, ked su nasledne teple starty v pohode.

Co myslite?

Inak spadovanie nafty som snad vyriesil, kompletne nove hadicky, tesniace kruzky, dorobil som aj dva spatne ventile, jeden pred cerpadlom, druhy tesne pred filter. Ale ako vravim, teraz to chyta na brkn, horsie je, ked je vonku poriadne vedro. Este raz opakujem, problemovy je len prvy start, nasledne teple su OK.

Dakujem za akukolkvek radu.

edit:SCORPION
nahoru

sponzor





03.08 2010 13:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

03.08 2010 21:56


zkus natankovat jinde nebo dej VIF adetiv.. míval jsem přesně to samé na mém.. ale občas jen.. zkus to za to nic nedáš..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

04.08 2010 7:53


Skusal som, teraz tam mam naftu z Polska, teraz je rano tak 17-18, tak to chyta v pohode. Ale dik za radu, inak VIF mam doma, tak skusim naliat.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

04.08 2010 11:50


nafta z polska to jsem nemyslel.. myslel jsem náš shell či tak jen na zkoušku.. může to být ale i nějaké čidlo atd.. ale to by mělo být vidět ve vagu..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2008
Příspěvků: 355 | Témat: 87

04.08 2010 22:47


přesně tohle už řeším přes rok!!, dávám vif, čidlo teploty motoru je vyměněné, nové přepadové hadičky, nechal jsem i zvednout startovací dávku a zatím nic nepomohlo. baterka a startér mě už taky napadnul, ale když auto chytá v -20 na brnk tak bych řekl že jsou v pořádku.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

05.08 2010 8:50


xerus:

Ahoj, citam, ze si zvolil rovnaky postup, ja som zatial vymenil:

* cidlo teploty
* prepadove hadicky + tesnenia aj na cerpadle
* privodna aj prepadova hadica od filtra k cerpadlu + dodanie az 3 spatnych ventilov - pred filter, pred cerpadlo, za cerpadlo na prepad

* vcera som skusil este raz skontrolovat predvstrik, resp. povstrik, mal som ho na 2,4 az 2,6, tak sa mi to podarilo odladit na 2 +- 0,2

Dnes rano to bolo OK, bolo cca 15 stupnov.

Ja sa az tak do toho zatial nevyznam, ale stale tipujem na baterku pripadne starter, ked pridem domov, DAM* to na viackanalovy osciloskop, alebo sa pokusim rano sledovat cez diagnostiku climatronicu otacky motora presne.

Inak mne to zle chytalo aj v zime pod -15 som musel dlhsie tocit, zatial vsak chytilo vzdy.

Zhavice mam skontrolovane, inak ta baterka a pripadne starter ma napada aj z dovodu, ze krsny ma octaviu II s 1,9TDi a mal staru baterku (4 roky), podla odhadu ucha to tocilo dobre ale chytalo mu to za tepla velmi tazko, teraz tam dal novu a ide to na brnk. Mam taku teoriu, ze mozno preto to v chlade chyta lepsie, lebo vtedy za prve cerpadlo je urcite inak nastavene - predvstrik, pociatocna davka, pripadne prizhavuje a naopak ked je 30 stupnov, tak si mysli, ze motor je teply a teda ak nie je dobra baterka a starter, tak to proste poriadne nepretoci a neodpali, ked zhavice nejdu.

Odsledoval som aj jednu vec, ze ked to tazko chyta v teple, tak ked uz naskoci, tak vybehne z vyfuku cierny dym, takze nafta urcite vstrekovana bola, len ju poriadne neodpalilo.
Naopak, ked je chladnejsie a chyti to na brnk, ziadny cierny dym sa nekona.

Ono je tazko odhalit taketo chyby na starsom aute, kde uz nic nefunguje ako za nova.

Nech sa dari a daj vediet, ci sa ti podarilo najst chybu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2008
Příspěvků: 355 | Témat: 87

05.08 2010 10:28


xpapo:

musím říct, že vše co jsi napsal je svatá pravda, jen v jednom se náš problém liší a to je start ve velkých mrazech, mi problém nedělá. jinak příští týden pujdu asi načipovat motor, tak potom dám vědět jestli se to spravilo, protože už jsem taky slyšel že, přehrání softu tenhle problém vyřešilo. a kdyby né budu pokračovat baterkou a startérem, protože mě to dost sere......
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

05.08 2010 13:54


xerus: Vidis zabudol som spomenut, ja tu svoju mam nacipovanu a inak v mraze mi to chyta zle asi kvoli baterke, lebo predchadzajuci majitel tam nechal namontovat v Polsku nejaku slabu 72Ah, takze v tom vidim problem v mrazoch.
nahoru

sponzor





05.08 2010 13:54


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

05.08 2010 14:20


Tak mam tam baterku 4max 74Ah 680A startovaci, niekde som cital, ze na 2,5Tdi treba aspon 800A. Neviete kolko kW ma starter? Resp. kde najdem sravne parametre baterky pre tento motor? ETKA, ELSA? Pretoze ak ma starter 1kW tak tych 680A je rozhodne malo.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2008
Příspěvků: 355 | Témat: 87

05.08 2010 19:35


Tak jsem zjistil, že moje baterie je asi nevyhovující, soudím podle toho co jsem vyčetl tady na foru.......mám jen 68AH 570A. Jinak ještě jeden poznatek ohledně prvního studeného startu při teplém počasí. Když startuju v kuse tak to trvá až 5sek. ale když točím startérem nejdříve cca 1sek. vypnu a potom točim znova tak to chytne dříve tzn. že mi to chytne celkově asi o 2sek. dříve, hurá baterka pujde.....
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

05.08 2010 20:13


xerus: baterka to nebude, ale aj tak ju vymen je slaba na taky motor...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

06.08 2010 7:58


xerus: No to ma podrz , ja som tento poznatok pisal uz skor na forum, ale nikto mi neopovedal
Moj znamy mi spominal, ze pri druhom zapnuti kluca sa nieco meni s parametrami vstrekovania, neviem ci z toho som neusudil, ze to su nedostatocne otacky motora.

Inak na jednej strane ma to hneva, ale som rad, ze ma niekto uplne rovnaky problem, uz som myslel ze ta moja je nejaka zahadna

Inak s tym klucom pouzivam tento trik najma v zime Ked tocim v kuse tak je to presne aj 5 s. naopak ked vypnem zapnem, tak to brnkne za 1s.

Teraz som presne nastavil ten predstrik, resp. povstrik a zatial neboli rano problemi, aj ked je pravda ze rano je 18 stupnov.

Ked to zacne znovu, tak asi kupim novu baterku, pozeral som si EXIDE 100Ah 900A, pripadne by stacila aj cca 80-90Ah.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

06.08 2010 8:11


Pripadne ma este napada jedna vec, viem, ze je to len take laicke laborovanie, ale pri tom prvom starte cca 1s, sa motor pretoci, natiahne sa nafta, co je dolezite (robime to aj na traktore - klukou sa natiahne nafta cez dekompresor a potoci sa motorom).

Ak teda plati moja teoria, tak je na vine starter-baterka, pretoze pri prvom dlhom toceni uz proste otacky klesaju, cim dlhsie tocis tym viac, nakoniec to chyti, lebo sa dostatocne kompresiou zohreje priestor vo valci. Naopak ked pretocis len kratko a potom znovu, tak za tu chvilu si "oddychne baterka" a dalsie pretocenie je na vyssich otackach takze to bafne hned.

Viem, ze su to len dohady, ale niekde ta chyba byt musi , ja ju stale vidim v tych startovacich otackach starteru.


Inak kolko ma ta tvoja nabehane, moja skoro 220000km.

Keby som mal cas, tak starter by tiez potreboval minimalne ocistit.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

06.08 2010 8:40


xpapo: podla mojho usudku bude problem starter, ja som tam bachol uz 110 baterku a obcas sa tento problem objavi, mozno 2 z 10 startov. Alebo potom cerpadlo
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

06.08 2010 9:08


SCORPION: Suhlas, cerpadlo dufam nie, je tam uz druhe, menil ho povodny majitel stalo to cca 20 000Sk, to bude pravdepodobne repas.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

06.08 2010 9:14


xpapo: cerpadlo je len taky napad, robi to ludom co davali full repas, takze ja to skor vidim na starter lebo padanie nafty to tiez nemoze byt.
nahoru

sponzor





06.08 2010 9:14


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2008
Příspěvků: 355 | Témat: 87

06.08 2010 12:35


já mám čerpadlo asi původní, já ho rozhodně neměnil. Jinak auto má nalítáno 260tis. A určitě děj vědět jestli ti to seřízení pomohlo. A padáním nafty to asi nebude protože by to špatně startovalo i v zimě
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2008
Příspěvků: 355 | Témat: 87

07.08 2010 17:15


a ještě jsem si všimnul jedné věci, že když je kolem těch 20 stupňů a normálně slunce "pálí" na auto tak je problém nastartovat, ale když je pod mrakem a stupňů je taky kolem dvaceti, auto startuje normálně.......
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

08.08 2010 20:47


xerus: Ty jo pises presne tie detaili, ako by si opisoval moje auto, presne velakrat to nezalezi do teploty ale aj od toho, ze ked mi pecie slnko na kapotu nie a nie chytit a dalej som si vsimol ze aj ked auto stalo v burke tak tazsie chytalo... Je velmi zaujimave, ze mame uplne rovnake priznaky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2008
Příspěvků: 355 | Témat: 87

08.08 2010 21:58


jestli ty naše auta nebudou sourozenci
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

08.08 2010 22:41


tak to moje je z trojčat s vašima asi ale já mam podezření, mě to hlásí chybu jehly se snímačem polohy. takže to přisuzuju tomu a sem klidnej. zatim to dycky chytlo
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 99 | Témat: 2

09.08 2010 17:03


Mam Uplne ten samy problem s rannym startom ako tu opisujete... Moj poznatok je, ze ked je pod tych 20 °C tak to dozhavuje este aj po zhasnuti kontrolky (poznam to na voltmetri na palubke) a az vtedy startujem a chytne to hned... Lenze ak je viac ako tych 20°C tak ako by to nezhavilo vobec resp. nie je vidiet na voltmetri ubytok napatia... Auto mi to robi uz snad vyse roka... Riesim to tiez startovanim na dva krat...
Mam 2,5TDI AKE 2002 263k nabehane...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

10.08 2010 7:52


Softy: Mozes prosim Ta doplnit v akom stave mas baterku (nova, stara), aku ma kapacitu a startovaci prud?

Inak je to presne rovnaky problem, pri dozhaveni to brnkne. Ja este sledujem, ze ked je velmi horuco a nedozhavuje, tak aj auto ma spociatku velmi jemny nepravidelny chod.

Ja sa chystam na starter, vcera som si objednal diagnostiku a skusim este nieco pomerat, sledujem hlavne otacky pri starte.
Samozrejme som si vedomi, ze to mozu byt aj kompresne tlaky, vstriky, cerpadlo a vela dalsich veci ale dufam, ze nie


Dik.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2008
Příspěvků: 355 | Témat: 87

02.09 2010 23:42


dal jsem novou baterku 100ah/800A a problém s teplým startem stále přetrvává ! a ani otáčky motoru se při startování nijak rapidně nezrychlily......takže další možná příčina je vyloučena.....alespoň u mě.

xpapo: pokročil jsi nějak s naším problémem ? a souhlasím s tím, že jekmile auto trochu přižhaví chytá bez problému.
nahoru

sponzor





02.09 2010 23:42


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

03.09 2010 8:12


xerus: Hmm zaujimave, ze postupujeme rovnako, vcera mi prisla domov EXIDE Premium 100Ah, 800A (akcia na baterieonline..., vyzera ze mas tu istu:), dnes ju zalozim a napisem vysledky.

Mam uz kupenu aj diagnostiku, tak v sobotu spravim grafy ranneho startu - otacky, napatie...

Zmenil som aj cerpaciu stanicu, tankujem OMW, pripadne SHELL. Spociatku sa zdalo, ze to vyriesilo problem, no vcera a dnes opat mensi problem so startom .

Zajtra, ak sa mi podari spravim tie grafy a napisem vysledok.

Inak chcelo by to viackanalovy osciloskop, pretoze udajne ked to iskri na komutatore dokaze to narobit riadnu sarapatu. Pripadne s nim zmerat nepriamo komresne tlaky vo valcoch...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

03.09 2010 8:19


PS: zistil som mensiu nezhodu. Menil som cidlo teploty vody, v ktorom su schovane 2 cidla, jedno pre balubnu dosku, druhe pre RJ. Je tam rozdiel tak 5 stupnov, problem vidim v konektore, je trosku poskodeny a kontakty uz niekto upravoval, pravdepodobne sa tam vyskytuje prechodovy odpor.

Ale to so startom suvis mat nebude.

Dalej este sledujem, ze ked auto stoji palivomer ukazuje viac nafty ako ked auto nastartujem - zacne pracovat precerpavanie v nadrzi.
Tak ma napadlo, ci mi tam nieco "nespaduje", ale to su len dohady.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2008
Příspěvků: 355 | Témat: 87

03.09 2010 23:09


Ku.va dnes zase problém, auto jsem nechal stát po jízdě asi tři hodiny, potom jsem potřeboval odjet a musel jsem startovat třikrát po cca čtyřech vteřinách než to chytlo , prostě auto při teplém motoru v rozmezí asi 50 až 70 stupňů je problém nastartovat a asi to souvisí i s žhavením, protože pokud auto při těchto teplotách nepřižhavuje je problém. pokud by to šlo nastavit přes vag na stálé přižhavování, pujdu do toho.....musím to zjistit

xpapo: dej vědět co ti hodila diagnostika
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

06.09 2010 8:31


Tak baterka vymenena a aspon podla subjektivneho pohladu to toci o poznanie lepsie. Auto chyta okamzite, dokonca po starte jemne vyletia otacky, predtym sa to trapilo a dymilo, teraz bafne a otacky jemne vybehnu, potom pozvolna klesnu. Vidim to aj na napati hned po starte, moja stara baterka mala dost velky pokles po starte. Dnes rano 7 stupnov a start super. Uvidime ako to bude podvecer, auto stoji na slniecku (kapotou) a vonku je relativne zima.

Takze som zvedavy, ci to nastartuje aj na slniecku.

Vecer DAM* vediet.

Inak odkial si? Ja som si pred nedavnom kupil KKL kabel od VAG-COM*.cz a mam aj soft. Cital som, ze hladas diagnostiku.
Ja pracujem v Brne a byvam v Kyjove, ak ti to pomoze.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

06.09 2010 8:32


xerus: Aha uz to vidim, Ostrava...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

08.09 2010 8:21


Auto stalo cely den na slniecku a dazdi zaroven a chytilo takmer na zub. Dalej to budem testovat a pripadny neuspech napisem.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email