Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 13 prosince 2025
Celkem je zde 3478 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: M4rt1nkl
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 490
Online návštěvníků
Návštěvníků: 3474
Uživatelů: 4
Celkem: 3478

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 68 | Témat: 1

13.06 2010 16:54


Jakou máte zkušenost s koženým vnitřkem?
Zvažuju S3(99+), dost jich je v kůži, čemuž se docela bránim bo se v ní v létě docela spotím i při klimě a nerad bych vylejzal z auta mokrej. Z tohodle zvažuju spíš kombinaci alcantru s kůží nebo jenom látku, kde ten problém určitě nebude.
Konkrétně v S3 sem v ní nejel, bral sem to v zimě v Laurinovi v Octě, kde to na mě působilo divně i tak sem byl celkem "mokrej".
nahoru

sponzor





13.06 2010 16:54


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

13.06 2010 17:20


Pokud by ta kuže byla odvětrávaná a perforovaná, tak proč ne jinak osobně kombinace koženého vedení sedačky a sedáky látkový jsem měl a bylo to super.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.5. 2008
Příspěvků: 736 | Témat: 23

13.06 2010 19:24


Ahoj, já mám z Alcantary sedáky, opěradla i hlavové opěrky a boční vedení z látky a nepotím se v tom ani v těchhlě vedrech. Respektive nemám mokrá záda ani p*del.

Sedačky mají nalítané za těch 13 let přes 215000 km a vypadají jako nové. Je to nezničitelný materiál. A čistění je jedna radost. To oceňuju nejvíc. Bláto nebo zmrzlina nebo žvejka to je fuk. Všechno jde normálně jen vodou max s trochou jaru.

Tyhle sedačky bych nevyměnil za žádný jiný. Ani za kožený recara z S3.

Jednou jsem jel v Opelu Vectra s koženýma sedačkama a byl to humus. Byl jsem promáchanej jak prase a to byl duben. Od té doby jsem se zařekl, že kožbu ani vidět
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 13.12. 2008
Příspěvků: 2560 | Témat: 32

13.06 2010 20:26


Pánové,pánové... nevíte o cem píšete.Potahových kůží je několik druhů,od shitu na které jen položíte ruku a z pod ní vám vyteče půl litru vody,až po ty kvalitní materiály a tam to pocení zažijí jen lidi,kteří mají horečku a zapnuto topení v srpnu.Kůže třeba v Opelu Vectra(když se tady zminuje)je z horšího materiálu než v Opelu Omega...každá třída má své.Nevím jak to je u dnešních Audin,ale před pár lety to tak bylo.Obrovský rozdíl byl třeba v Citroenu ZX v kterém jsem jel 12km a byl jsem spocený až na řiti,zatím co Citroen XM který jse vlastnil tak najeto 3000km se třema zastávkama a o pocení nemohla být řeč.Takže jestli výrobci hrají pořád tuhle hru tak je dost možné,že v A3 budeš ve vlastní štávě a v A8 ani náhodou.Já měl v A6 C4 látku a okamžitě,když byla příležitost tak jsem koupil komplet kůži,sedí se mi na ni dobře,nijak zvlášt se nepotím a to jsem "potivý"člověk.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 2324 | Témat: 150

13.06 2010 20:42


já mám v autě takovou jakousi jakoby broušenou kůži, nevím jestli to je alcantra nebo ne ale vím, že je to fajn a že jsem potivý člověk, na těhle sedačkách bez problémů
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 68 | Témat: 1

13.06 2010 21:31


radimp76 - z tohodle důvodu se ptám v týdle sekci A3/TT, kde bude situace obdobná.
Do látky se mi 2x nechce, z kůže mám strach viz pocení, takže ideál ta alcantra/kůže. Jen sem nevěděl, jak dobře se bude o alcantru pečovat a jak vidim, tak je to skoro ideál bo já sem docela čuně ikdyž todle auto už konečně nebude na práci
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

13.06 2010 22:56


RudiTF: no v tomhle roce bude ta alcantra zmolkovata
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.5. 2008
Příspěvků: 736 | Témat: 23

14.06 2010 0:09


lumirs: Já mám r.v. 97 a přes 215000 najeto a není žmolkovatá. Asi záleží, jak kdo šoupe zadkem Jinak opravdu na údržbu je to paráda. Já to v létě vždycky vysaju a pak otřu mokrým hadrem a je to opravdu bez problému. Taky jsem tam měl různý sortiment fleků
nahoru

sponzor





14.06 2010 0:09


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.3. 2010
Příspěvků: 54 | Témat: 17

14.06 2010 0:23


Nemůžu než souhlasit s uživatelem "Ficaso" mam ve svojí A3 taky kombinaci alcantra/látka a neměnil bych za nic. Je to nejlepší materiál a odpovídá tomu i cena této látky. Nepotí se v tom člověk a je to opravdu nezničitelný, nebo spíš je na tom nejmíň vidět opotřebování (látka se vyšoupe, kůže popraská a potrhá se) zatímco alcantra max. malinko zežmolkovatí ale nic viditelného to není. A člověk na to může vylejt nebo vysypat cokoliv a jde to bez problémů a následků dolů... V autě celkem často souložím a naž sme s přítelkyní začali používat ručník tak na zadní sedačky leccos ukáplo a všechno šlo lehce dolů i druhej den jen vodou. Z předchozí zkušenosti s látkou vím že tam to tak snadný neni... =D
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.5. 2008
Příspěvků: 736 | Témat: 23

14.06 2010 1:12


Sunny: Ty si zvíře
nahoru

Anonymní





14.06 2010 1:18


Sunny:
V autě celkem často souložím..

Jako v ty A3?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

14.06 2010 1:33


Union:

Jako v ty A3?
vid tam to jde jedině přes přední kapotu )
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

14.06 2010 12:32


Sunny: a ten ručník máš koženej nebo taky z alcantry?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.5. 2008
Příspěvků: 736 | Témat: 23

14.06 2010 13:06


lumirs:
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.3. 2010
Příspěvků: 54 | Témat: 17

14.06 2010 21:30


lumirs: ručník mam Shell V-Power, červenej z tý akce jak byla za natankovaný litry. Mam jich asi deset =D na tohle jsou dobrý.

Union: No co, A3 je na to právě dobrá, mam jí ve třídvířku takže když sklopíš přední sedačky je vzadu celkem dost místa. Bud ste všichni málo kreativní nebo lžete že v autě nesouložíte. Je to naprosto jedinečnej zážitek =) omezenej prostorem... =D. Je pravda že si občas řikam že taková A6 Avant tam se dá vzadu udělat letiště, ale tak co mladej je člověk jen chíli tak si to musí užít =D
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email