Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 16 června 2025
Celkem je zde 525 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Marcus1
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 246
Online návštěvníků
Návštěvníků: 521
Uživatelů: 4
Celkem: 525

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 8 | Témat: 3

05.06 2010 20:04


Zdravím členy Audi klubu!Chystám se k Vám připojit koupí autinka Audi A6 3.0 TDi Quattro,r.v. 2004,165kw a má najeto 165tis.km.Můžete mi,prosím,zde poradit,zda těch 165tis.km je na auto tak akorát??Co většinou odchází u tak najetého auta?A ještě jedna věc,slyšel jsem,že repas vstřiků u tady toho auta nejde,že prý se kupují nové vstřiky cca za 13-15 tis.kč a těch vstřiků je tam celkem 6 (oprava by pak vyšla na cca 90tis.kč),to bych se zas prohnul:-(.Děkuji za každou radu!AUDI forever!

přesunuto by vencaa6
nahoru

sponzor





05.06 2010 20:04


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

05.06 2010 20:26


Fanny84:
Ahoj, vítej na klubu. Jistě tady najdeš odpovědi na všechny Tvoje otázky, stačí jen hledat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 8 | Témat: 3

05.06 2010 20:36


Hledám,hledám,ale nic podobného:-(
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

05.06 2010 20:43


Fanny84:
Asi hledáš špatně
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 8 | Témat: 3

05.06 2010 21:19


To: root
Hledal jsem špatně...no jo,jsem zde nováček,ale to se spravíDěkuji!Ale jinak,pořád jsem nedostal odpověď,zda-li jdou teda repasovat ty vstřiky,nebo je budu muset koupit zcela nové?Děkuji!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

05.06 2010 21:23


ty kupuješ vstřiky ještě před tím, než si pořídíš auto?

ber to tak, že to nový stálo okolo dvou mega. a ty origo díly na rozdíl od auta nezlevnily... může se to podělat ale nemusí
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 8 | Témat: 3

05.06 2010 21:32


to jarajede:
ne nekupuji vstřiky předem:-),jen jsem se chtěl zeptat,zda-li jdou repasovat vstřiky na Audi A6 3.0 TDi r.v.2004,165kw...nic jinýho...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

05.06 2010 21:33


Fanny84:
Nevim o tom, že by to někdo dělal, ale to neznamená, že to nejde. Vždy jsem viděl, že se kupovali jen nové.
nahoru

sponzor





05.06 2010 21:33


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

06.06 2010 11:52


root:
Fanny84:
Nevim o tom, že by to někdo dělal, ale to neznamená, že to nejde. Vždy jsem viděl, že se kupovali jen nové.


přidávám se k rootovi.. vím o jednom případu a nový střiky.. na cenu se radši snad ani neptej ale byla to fakt docela řacha.. já mám na levé straně u řidiče první střik takový no ale je v mezích.. dokud se neodporoučí tak tam bude..

jinak jestli má najeto tolik co píšeš tak proč střiky.. a jinak na audi není nic levná záležitost.. mám recht roote ??

ale vítám mezi námi..

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

06.06 2010 15:30


ricom:
No není, no Proto pokud bych měl jít do A6 2005+, tak jen a jedině do 4.2V8.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

07.06 2010 8:18


root:
ricom:
No není, no Proto pokud bych měl jít do A6 2005+, tak jen a jedině do 4.2V8.


kdo by to živil.. to je pak hroznej fičák.. je pěkná jede ale s mými skoro 7-10 tis km měsíčně nevím nevím..

ale volbu fakt chápu..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2008
Příspěvků: 238 | Témat: 18

07.06 2010 8:44


Ja by som len upozornil ze ked sa kupuje take auto treba sa naozaj pripravit na velke vydavky za udrzbu a servis..
Uz len z toho dovodu ze do motoru ide skoro 9 litrov oleja.
Napr. taka baterka ma stala vyse 200€ a to mam iba A4 3,0Tdi.
Tym nechem strasit..

Treba dat pozor na rozvodovu retaz, ktora sa zvykne vytahat a treba ju vymenit (motor von, v lepsom pripade tiptronic von..). Vytahana retaz sa prejavuje chrcanim po nastartovani. To budes pocut.

Viac ma nenapada
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.11. 2009
Příspěvků: 172 | Témat: 13

07.06 2010 9:10


Moje zkušenost je taková, že servisní náklady jsou úplně v pohodě. Samozřejmě nesrovnávat s auty typu octavie I a podobně. Třeba takový Superb první generace je na tom servisně nastejno...

Pokuď nekoupíš nějaký vyjetej pelech, tak by servis měl ročně vycházet do té dvacky (při normální kilometrovém průběhu).

Řešil jsem podobné dilema zda 3.0TDI a automat a s tím možné riziko (vstřiky/čerpadlo/turbo/automat) nebo relativní jistotu benzín (ne FSI) a manuál..

Dnes bych asi volil trošku jinak, buď ten 3.0TDI v automatu, ale pořádně zkontrolovaný a s nižším nájezdem nebo 4.2 benzínek...

Určitě to chce mít finanční rezervu (aspoň 50tyček - možná víc ), aby se nastalo, že bys jí musel odstavit a jezdit masnou tyčí...


Přeji štastný výběr.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

07.06 2010 9:52


honzza407sw:
Moje zkušenost je taková, že servisní náklady jsou úplně v pohodě. Samozřejmě nesrovnávat s auty typu octavie I a podobně. Třeba takový Superb první generace je na tom servisně nastejno...

Pokuď nekoupíš nějaký vyjetej pelech, tak by servis měl ročně vycházet do té dvacky (při normální kilometrovém průběhu).

Řešil jsem podobné dilema zda 3.0TDI a automat a s tím možné riziko (vstřiky/čerpadlo/turbo/automat) nebo relativní jistotu benzín (ne FSI) a manuál..

Dnes bych asi volil trošku jinak, buď ten 3.0TDI v automatu, ale pořádně zkontrolovaný a s nižším nájezdem nebo 4.2 benzínek...

Určitě to chce mít finanční rezervu (aspoň 50tyček - možná víc ), aby se nastalo, že bys jí musel odstavit a jezdit masnou tyčí...


Přeji štastný výběr.


tak to byla dobrá hláška masnou tyčí.. jo jo přesně jak píšeš.. menší náběh nechat 50 stranou a nebýt mlsný jako já že jsem chtěl tohle, tohle, tohle. to pak lítá.. tyč do kufru 5 tis, všude bílé led, druhé Alu origoš na zimu, to je pak fičák a jseš tam za 700 jako já skoro..

už brzdím.. je přeci krize..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

07.06 2010 11:45


ricom:
No, kamaráde mít nájezd jako Ty, tak mám taky ropu, to by se mi vyplatila i ta 2.5TDi. Ale najezdím slabých 20tkm ročně, takže to mám defakto jen jako výletní auto
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

07.06 2010 15:06


root:
ricom:
No, kamaráde mít nájezd jako Ty, tak mám taky ropu, to by se mi vyplatila i ta 2.5TDi. Ale najezdím slabých 20tkm ročně, takže to mám defakto jen jako výletní auto


výletní.. bar, záclonky, webasto já to chápu.. výletní jasný..
nahoru

sponzor





07.06 2010 15:06


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2009
Příspěvků: 590 | Témat: 33

07.06 2010 16:30


ricom: Tak s takovým nájezdem se divím že jsi nekoupil raději nový vůz.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

07.06 2010 17:10


to bych musel být magor.. nikdy jse novou káru nekoupil a nikdy to neudělám.. vždy koupím dva-tři roky starou.. uznej sám že předražené funglovky za 1,5 mega no nic moc.. vyjedeš z roomu a jsi o 300 tis lehčí.. takhle jsem dal sic 600 + 100 oprava a investičky ale pořád to můžu prodat rozumně a netratit..

a u těhle aut 100 tis najeto je zajeto krásně..
a 1,5 mega bych fakt za auto nedal zas takovej šílenec nejsem..

ted si to nechám dva tři ročky, pak to prodám zase nějakýmu známýmu, kterej ví jakej jsem pečlivka co se týče údržby to bude mít najeto počítám 300+- a někdo po mě bude spokojen jako byl s passaty.. a já půjdu do něčeho co si nějaký šílenec teď v německu koupil za 50 tis euro..

je to nerozumné řekni sám
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

07.06 2010 17:22


root:
ricom:
...Proto pokud bych měl jít do A6 2005+, tak jen a jedině do 4.2V8.

To už je ale FSI ne? Tam máš těch vstřiků osm...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

07.06 2010 17:25


Rhino: do pulky roku 2006 jeste ne
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 8 | Témat: 3

09.06 2010 10:19


okie dokie...moc Vám děkuji za rady...vidím,že jsou tu fakt profíci
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

09.06 2010 11:33


Rhino:

To už je ale FI ne? Tam máš těch vstřiků osm...


no pokud máš peněz na provoz tak ano.. bavme se o tom že já najezdím kolem 5-8 tis měsíčně.. ne ročně.. ročně je to tak 50-70 tis.. to by se mi pak provoz řádně prodražil s tím co píšeš ty..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email