Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 22 června 2024
Celkem je zde 451 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Zveda
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 517
Online návštěvníků
Návštěvníků: 450
Uživatelů: 1
Celkem: 451

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.9. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 2

05.04 2010 2:07


Zdravim vsetkych fanusikov audi rs, mam tu taku temicku na pokec.
Tak menil som olej v prevodovke+filter pri kupe mojej RS6 - 68 tis km, vsetko v pohode olej mal sice tmavo zltu farbu ale nesmrdel, prepaleny nebol,piliny ziadne. Hovorim si, ze pre istou ho DAM* po 20 tis zase vymenit, aby sa trochu preplachla prevodovka a aj novy filter. No cakalo ma nemile prekvapenie, olej spinavy-no zlty, teda v pohode ale kalny, jemne pilinky na filtri, teda na jeho kryte, ked som presiel prstom proste necistoty ako prach. na vani na magnetoch bolo par piliniek.
Upozornujem ze nejazdim ako blazon, ale davam si pozor, zohriate auto, atd...neslapem na podlahu z miesta a pod. len klasika uz v nejakej rychlosti 40 60 80km/h si clovek rad vypocuje motor, no aj tak nedavam podlahu.
Rad by som vedel vas nazor, mechanik povedal ze ak radi normalne, tak je ok. Radi uplne normalne, jemne, auto ma silu takze urcite jemne trhnutie v istych situaciach je. no nie je to ako v prevodovke na odpis, v takom aute ma uz viezli...bola to sila.
teda ci uz mam chystat lano a hladat strom pre seba a teda novy Tiptronic* alebo co sa ide robit? ak ma niekto akusenosti, napiste. kde moze byt problem?
nahoru

sponzor





05.04 2010 2:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

05.04 2010 9:16


palo18187:
Zdravim vsetkych fanusikov audi rs, mam tu taku temicku na pokec.
Tak menil som olej v prevodovke+filter pri kupe mojej RS6 - 68 tis km, vsetko v pohode olej mal sice tmavo zltu farbu ale nesmrdel, prepaleny nebol,piliny ziadne. Hovorim si, ze pre istou ho DAM* po 20 tis zase vymenit, aby sa trochu preplachla prevodovka a aj novy filter. No cakalo ma nemile prekvapenie, olej spinavy-no zlty, teda v pohode ale kalny, jemne pilinky na filtri, teda na jeho kryte, ked som presiel prstom proste necistoty ako prach. na vani na magnetoch bolo par piliniek.
Upozornujem ze nejazdim ako blazon, ale davam si pozor, zohriate auto, atd...neslapem na podlahu z miesta a pod. len klasika uz v nejakej rychlosti 40 60 80km/h si clovek rad vypocuje motor, no aj tak nedavam podlahu.
Rad by som vedel vas nazor, mechanik povedal ze ak radi normalne, tak je ok. Radi uplne normalne, jemne, auto ma silu takze urcite jemne trhnutie v istych situaciach je. no nie je to ako v prevodovke na odpis, v takom aute ma uz viezli...bola to sila.
teda ci uz mam chystat lano a hladat strom pre seba a teda novy Tiptronic* alebo co sa ide robit? ak ma niekto akusenosti, napiste. kde moze byt problem?


Kdo ti dělal tu druhou tebou popsanou výměnu ty sám???

V případě že jsis dělal výměnu sám dodržel jsi přesný postup?

Jaký olej jsi použil?

V případě že ti to dělali v servisu měli stím zkušenosti? Či použili olej přímo pro tvuj typ převodovky?

Ono je tam těch otazníku vždy více,, ale rozhodně můžeš dát převodovce záhul i přes malý počet naj km,, jestliže zvolíš nevhodný olej!!!

Nebo druhá častá tragická chyba býva že při výměně oleje se nedodrží postup a v převodovce je ho málo,,,no špatné je i jeli ho tam moc!!

Třeba 6HP-26 se nedá komínem vůbec plnit!!

Dálší věcí že nejserioznější výměna je pokud uděláš výměnu jednorázově,, na occa60-80 tis km ,, já si měním po 60-65 tis.

Potřebuješ vždy 18-20 ltr oleje abys dosahl kompletní jednorázové výměny v komplet systému.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2007
Příspěvků: 410 | Témat: 11

05.04 2010 11:00


Giovany: 18-20l oleja to prepalachuješ 2x?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

05.04 2010 11:07


samozřejmně musíš to propláchnou alespon 2x pokud já vím
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.2. 2009
Příspěvků: 96 | Témat: 4

05.04 2010 11:37


Mit RS 6,tak ten automat leti...a uz tam je manual...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.9. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 2

05.04 2010 12:31


vsetko robil origo servis audi, oleje original, filtre, tesnenie. Olej sa objednal podla VIN* cisla ako kazdy iny diel.
Audi vobec nepredpisuje vymenu oleja v prevodovke, napisali ze podla zakaznika a odporucania servisu. Pokial viem tak to tak predpisuju zatial vsetkym automatom. Dobra skusenost je kazdych 50 tis menit olej v prevodovke, to som urobil pri kupe a chcel som to este raz vymenit, lebo nikdy nevypustis vsetko...chcel som to mat na 100% a teraz neviem co si mam o tom mysliet. ci zhanat novu prevodovku alebo co? cital som tu aj ine prispevky najmä na 2,5 TDI* ze mali problemy s cidlami zanesenymi od pilin a necistot a pod. tak neviem, ci to nie je pri tiptronicu skoro bezne, a pri tak silnom aute. nechapem preco ten olej nebol cistucky...
Kazdopadne vsetko su original diely a postup bol dodrzany. bol som pri nalievani toho oleja a ten mechanik to nerobil prvy krat co ja viem
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.2. 2009
Příspěvků: 96 | Témat: 4

05.04 2010 16:21


Pokud mam zkusenosti,tak vymena naplne v automatu,dokaze automat zabit...videl sem jich spoustu co po vymene do par tydnu,mesicu odeslo na vecnost.Pokud vylozene neni kalny a smradlavy tak nemenit,staci filtr a doplnit,hlavne mit spravnou hladinu,kdyz je naplne vic,tak je to horsi nez pod merkou...
Loni sem prodal Taunuse ze 77ho najeto jen u me pres 300 tis od roku 92,do te doby snad taky 300tis amenil sem napln jen jednou a asi 3x filtr... automat slape jak novej a radi jemneji nez Tiptronic*..
Novejsi auta maji celozivotni napln....takze max filtr a dolivat...

A naky piliny,kolikrat sem z prevodovky vylil piliny a zuby i matky a nikde to nechybelo...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

06.04 2010 8:06


zepon:
Giovany: 18-20l oleja to prepalachuješ 2x?

Ano 2x i 3x pokud mi neteče uplně čistý olej,,pak teprve vyměníš filtr a dáš konečnou nápln!
nahoru

sponzor





06.04 2010 8:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

06.04 2010 8:23


DoktorF:
Pokud mam zkusenosti,tak vymena naplne v automatu,dokaze automat zabit...videl sem jich spoustu co po vymene do par tydnu,mesicu odeslo na vecnost.Pokud vylozene neni kalny a smradlavy tak nemenit,staci filtr a doplnit,hlavne mit spravnou hladinu,kdyz je naplne vic,tak je to horsi nez pod merkou...
Loni sem prodal Taunuse ze 77ho najeto jen u me pres 300 tis od roku 92,do te doby snad taky 300tis amenil sem napln jen jednou a asi 3x filtr... automat slape jak novej a radi jemneji nez Tiptronic*..
Novejsi auta maji celozivotni napln....takze max filtr a dolivat...

A naky piliny,kolikrat sem z prevodovky vylil piliny a zuby i matky a nikde to nechybelo...


Rozhodně nesouhlasím,takové bláboly o doživotní náplni tomu nevěř!!

Prostě v každé převodovce budě nějaký otěr,,má na svém Pajeru najeto 281 tis km,, a můžu ti říct že jsem udělal stejnou zkušenost!Při výměně jsem použil Esso LT 71141 Převodovka* mi žačala huře řadit a olej se začal rychle spinit!!

Takže jsem to ihned//asi 25 tis km// vypustil a nechápal jsem olej byl horší nežli ten co jsem poprve vypustil,a navíc jsem zpozoroval velký otěr!!!/kovové pilinky///!!!

Okamžitě jsem ho nahradil dle mazacího plánu Valvoline dal jsem Max Life a od té doby naprosto v klidu!
Olej je stále čirý bez jakychkoli kalů.

Takže někde se stala chyba, a já už něvěřím žádným značkovým servisům a jejich supervyškoleným mechanikům!!

Bude mít ten mechanik asi bohaté zkušenosti s vyměnama olejů v automatech když tvrdí že je v automatech doživotní nápln .

Když už tak si najdi ve svém okolí firmu co dělají výhradně automatické převodovky,, myslím jako u nás v Kojetíně firmu Kaps!! Tady jsou lidi co ví přesně co mají do automatu nálít a jak to tam nalít!!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

06.04 2010 8:48


palo18187:
vsetko robil origo servis audi, oleje original, filtre, tesnenie. Olej sa objednal podla VIN* cisla ako kazdy iny diel.
Audi vobec nepredpisuje vymenu oleja v prevodovke, napisali ze podla zakaznika a odporucania servisu. Pokial viem tak to tak predpisuju zatial vsetkym automatom. Dobra skusenost je kazdych 50 tis menit olej v prevodovke, to som urobil pri kupe a chcel som to este raz vymenit, lebo nikdy nevypustis vsetko...chcel som to mat na 100% a teraz neviem co si mam o tom mysliet. ci zhanat novu prevodovku alebo co? cital som tu aj ine prispevky najmä na 2,5 TDI* ze mali problemy s cidlami zanesenymi od pilin a necistot a pod. tak neviem, ci to nie je pri tiptronicu skoro bezne, a pri tak silnom aute. nechapem preco ten olej nebol cistucky...
Kazdopadne vsetko su original diely a postup bol dodrzany. bol som pri nalievani toho oleja a ten mechanik to nerobil prvy krat co ja viem


Pro informaci kolik jsi platil za Ltr .oleje?

Víš asi je něco špatně když po jejich výměně začalo tohle dělat ne? Nebo si myslíš že po výměně oleje odejde Převodovka*??? To snad ano pokud někdo udělá krpu!!
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

06.04 2010 11:59


palo18187:
Klid, dokud řadí plynule a jemně nic není ztraceno. Zavolat/napsat do KAPSe a zkusit z nich vyloudit nějakej rozum.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

06.04 2010 13:01


root:
palo18187:
Klid, dokud řadí plynule a jemně nic není ztraceno. Zavolat/napsat do KAPSe a zkusit z nich vyloudit nějakej rozum.


To by mohli oni nejsou zas tak skoupí na info.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

06.04 2010 14:20


Giovany:
Vím, kluci jsou celkem v pohodě. Už jsem si s nima psal a byl jsem tam i osobně (ne kvůli svojí převodovce). Oni nemaj moc konkurenci, takže minimálně řeknou jak se to chovat má a nemá a co dělat když ...

Já nechal měnit olej přímo v Audi a chování se zlepšilo, i když před tím bylo téměř bezchybné. Tak snad OK.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.2. 2009
Příspěvků: 96 | Témat: 4

09.04 2010 16:32


S tou dozivotni naplni to tvdej vyrobci aut a ne nakej mechanik...ale kazdej ma dozivoti jiny,treba Toyota 270 000km.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2009
Příspěvků: 89 | Témat: 6

14.05 2010 14:40


DoktorF:
S tou dozivotni naplni to tvdej vyrobci aut a ne nakej mechanik...ale kazdej ma dozivoti jiny,treba Toyota 270 000km.


Zalezi kolik km počítaj, že to auto za život najede ))
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa artdeshine asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coating coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keramika keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email