Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 26 dubna 2025
Celkem je zde 138 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: lunto
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 158
Online návštěvníků
Návštěvníků: 138
Uživatelů: 0
Celkem: 138

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.5. 2009
Příspěvků: 41 | Témat: 6

27.04 2010 13:27


Ahoj všichni, potřeboval bych poradit s problémem u motoru 1.9 TDI* 96kW. Je to sice u VW Bora ale to snad nevadí.
Závada: motor je hlučnější, netáhne jak by měl, vybruje a ve filtr boxu to bublá. Když rozdělám filtr box tak místo aby motor nasával tak vyfukuje. Měl jsem podezření na nedovřený ventil,ale nevím.
nahoru

sponzor





27.04 2010 13:27


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

28.04 2010 23:08


No hele v tom případě bych ti poradil jediné aby jsi zajel nekam kde dělaj WV a napichly ti to
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

29.04 2010 8:13


Jo to máš docela pech,tohle je vometená vačka a nejspíš přidřený dříky ventilů,to ale buse mít příčinu někde jinde.Co olej,jakej si tam lil a nedělá se emulze a neubejvá voda?každopádně docela velkej problém.Viděl bych to na výměnu palice.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.6. 2007
Příspěvků: 601 | Témat: 10

29.04 2010 19:34


Asi klasicka zavada na 1,9 PB vacka a vstriky , ktomu se prida setrvacnik a mas auto o nejakych 100t drahsi .

Ale jedine to potvrdi diag + kontrola vacky .
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

29.04 2010 20:53


barenst: Nestraš, dneska už to není tak strašný,pěkná hlava se dá sehnat za 5t,těsnění za litr a kroužky za 200,-sada k tomu práce a je tam za 15t,možná že bych tu hlavu před tím než by se tam dala nechal srovnat a natlakovat ať má jistotu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.5. 2009
Příspěvků: 41 | Témat: 6

29.04 2010 21:47


Zatím děkuju za odpovědi. Olej i voda jsou v pohodě. Olej se tam nalil Castrol Edge Turbo* diesel 5W-40. Z jakého důvodu by mohla ještě odejít vačka?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.5. 2009
Příspěvků: 41 | Témat: 6

29.04 2010 21:57


Ještě jeden dotaz. Nevíte někdo postup seřizování vstřiků na PD a utahovací momenty na hlavu, vačku vetilů a vačky trysek? Dík.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

29.04 2010 22:08


daves4: zajed k Vlastovi a budes vedet hned cim to je
nahoru

sponzor





29.04 2010 22:08


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

29.04 2010 23:15


daves4: Do roku 2003 se povolovaly vstřikovače o 225°a od roku 2003 180°.Postup následovnej:pootočíš vačkou aby byl vstřik stlačen co nejvíc,rolna musí bejt na vrcholu vačky(existuje na to budík)potom lehce dotáhneš vstřik aby byl nadoraz a následně ho povolíš o 225°a dtáhneš kontramatici.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.5. 2009
Příspěvků: 41 | Témat: 6

30.04 2010 21:59


pasa: Je to rok 2002. Takže to půjde i bez toho budíku?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

30.04 2010 22:54


Koukni sem,možná tam najdeš co potřebuješ
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2009
Příspěvků: 338 | Témat: 21

03.05 2010 21:07


pasa:
Jo to máš docela pech,tohle je vometená vačka


Ahoj. Měl jsi pravdu, mluvil jsem s Daves4 a opravdu je to omletá vačka a uvidí se co dál...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

03.05 2010 21:59


Bohužel to má svojí příčinu,nemá cenu tu vačku měnit dokavaď se nepřijde na to co to způsobylo.Může to být oůejem ale může to dělat i tlak oleje v hlavě.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2009
Příspěvků: 338 | Témat: 21

04.05 2010 9:49


pasa:
Bohužel to má svojí příčinu,nemá cenu tu vačku měnit dokavaď se nepřijde na to co to způsobylo.Může to být oůejem ale může to dělat i tlak oleje v hlavě.


Olej tady daves4 psal jaky tam je. V tom problem asi nebude. Ale je otazka jaky tam byl predtim. Protoze tento olej tam je tak pul roku ani ne
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

04.05 2010 19:50


Zkontrolujte záslepky olejových kanálů na rolnách,jak se ukazuje ,je to docela častá závada.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.5. 2009
Příspěvků: 41 | Témat: 6

11.05 2010 22:53


pasa: prosím tě na jakých rolnách?
nahoru

sponzor





11.05 2010 22:53


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

11.05 2010 23:47


Jsou tam takový vahadla,který mačkaj na vstřikovače ajsou ovládaný vačkou.Jsou to dvě dvojice přišroubovaný do hlavy.Pohybují se na hřídeli ,Ta je pprávě přišrubovaná, a ta má podýl vyvrtanej mazací kanál a ten musí být na obou stranách zašpintovanej aba neunikal tlak kterej jde od hyder k těm šálům těch rolen.Pokud je některej ten špint vypadlej ,tak to blbě drží tlak oleje v hlavě a vačka se málo maže ,protože je mazaná ostřikem.Tok to zkontroluj,jestli je to v pořádku.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.5. 2009
Příspěvků: 41 | Témat: 6

17.05 2010 22:15


pasa: pořád jsem nevěděl který myslíš kanálky. asi už vím, který myslíš. prostě ty co jsou skrz rolen vahadel vstřikovačů. chtěl jsem vložit nějaký obrázky ale nevím jak na to.
Když budu měnit ventily je potřeba zafrézovat sedla ventilů nebo stačí ventily zabrousit pastou?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

18.05 2010 8:22


Z jakýho důvodu budeš měnit vendily ,to jsou podpálený?Jinak samotřejmě se musíventily zabrousit,hele pokud by si chtěl mám doma celoú palici bez vačky ,dám ti jí klidně zadara.Jinak každopádně potom nechat hlavu natlakovat.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.5. 2009
Příspěvků: 41 | Témat: 6

18.05 2010 12:53


Budu je měnit protože jsou nějaký přidřený. A co radíš, je třeba frézkama udělat sedla nebo stačí ventily zabrousit pastou? Jinak to není špatná nabídka s tou hlavou.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

18.05 2010 15:12


Pokud jsou přidřený tak stačí vyměniz dříky a gumičky.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.5. 2009
Příspěvků: 41 | Témat: 6

18.05 2010 22:28


Tak to je dobrý vědět. A to s tou hlavou platí?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

18.05 2010 23:58


Samozřejmě,je ale rozrbraná je potřeba jí dát do kupy ale ventily poméchaný nejsou.Stačí říct a je tvoje mě sou dvě náhradní hlavy doma k ničemu.Je sce z AVF ale koukal jsem do ETKY a je to ta samá jako u tvýho.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.5. 2009
Příspěvků: 41 | Témat: 6

21.05 2010 21:50


tak jo a bylo by možné domluvit se na poslání poštou nebo tak? Samozřejmě vše zaplatím.
nahoru

sponzor





21.05 2010 21:50


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 211 | Témat: 36

21.09 2010 15:52


Chlapi mám vypadlou jednu záslepku a našel jsem ji v oleji. Stačí jí nandat a nějak rozklepnout? Abych to nepo***l. Poraďte, díky moc...
Naposledy upravil danielkiraly dne 31.10 2022 21:40, celkově upraveno 1 krát. (2% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.1. 2009
Příspěvků: 709 | Témat: 49

21.09 2010 16:02


nejsem automechanik ale něco jsem se už načelt o PD motorech...dávál tam olej se specifikací 505.01 ? jestli ne tak jsou vačky v háji od oleje...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2009
Příspěvků: 338 | Témat: 21

21.09 2010 16:30


Ještě k původnímu dotazu aby to zde bylo vyřešeno. Vše má svojí příčinu jak zde někdo zmínil. Ta vačka byla přidřená z důvodu že to špatně mazalo. Na motoru proběHLA* následně výměna olejového čerpadla a klikovky...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.2. 2013
Příspěvků: 3 | Témat: 0

09.02 2013 20:33


Ahoj,
neporadil bys mi taky co dělat?Mám VW Bora 1.9TDI PD,74kW , 245tis. najeto,
z toho jsem s tím najel 120 za 4,5 roku,pravidelně měnil olej, komplet tlumiče, kotouče, rozvody,..
A teď se mi začlo zase něco sr**t.
Většinou se to projevovalo za studena - při cestě do práce a z práce, jinam skoro nejezdím.Otrok kapitalismu.
Po cirka 5i minutách pozvolné plynulé jízdy,se ohřívá motor z 75na90stupnu.Přesně v tyto momenty se začne snižovat výkon motoru, auto jakoby prokluzovalo, nebo škytalo při pomalejší rychlosti.A za minutu toto přestalo.Periodicky mi to dělá přes dva týdny v kuse.Teď před třemi dny jsem jel asi i na dva válce, ale nemohl jsem jinak.Vyzvedávání mamky po operaci v Praze.A když jsem pak znovu nastartoval,celou cestu jsem jel uplně v pohodě, žádný zakolísání výkonu.
Naposledy upravil zizkam dne 09.02 2013 22:08, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.2. 2013
Příspěvků: 3 | Témat: 0

09.02 2013 20:39


známej mi tvrdí, že stačí sundat víko motoru a zakvedlat nějakejma kablama či hadičkama, že je to nějakej sajrajt v elektronice.Dokopal jsem se k zapnutí notebooku, zapojení OBD* II a spojení se vagcomem. Nastartoval jsem a začal hledat chyby.Našlo to chybu na valci č. 1 něco s ventilem,nebo klapkou.
Posílal jsem přesný přepis z jiného pc,bohužel bez imapu, takže to teď nevycucnu.
Před týdnem jsem měnil palivový filtr,předchozí jsem tam měl sotva rok a půl, a byl zadělanej jak..
Takže filtr je nový, ale problémy setrvávají.Mohou to být vstřiky, ventil, nebo ... ?Díkes za jakoukoliv radu.
Závady jsem vymazal a zítra je zkusím znovu načíst.Vím, že mám zkrat na pravým repro u spolujezdce, a pak chyba spínače zámku řidiče, což dělá neplechu s více věcma, ale zatím jsem nesehnal levnej zámek,náhrady se za pár stovek prej nevyplatí kupovat.Sype se to a já nemám tolik času na vlastní bastlení v garáži.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.2. 2013
Příspěvků: 3 | Témat: 0

09.02 2013 20:48


Olej používám dlouhodobě Helix,pravidelně po 10-15i tisících měním.Naposledy jsem dával Helix 5W40 HX7 , před tím jsem používal HX6.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email