Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 19 srpna 2019
Celkem je zde 9 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: KLParts
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 43 832
Online návštěvníků
Návštěvníků: 3
Uživatelů: 6
Celkem: 9

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.2. 2010
Příspěvků: 200 | Témat: 20

15.04 2010 8:53


Pánové...
Stala se mi nepříjemná událost a rád bych od vás jako expertů jakoukoli radu. Cca před 2 měsíci jsem koupil TT, vše vypadalo v pohodě až do té doby než jsem asi před 3mi týdny odjel z dálnice na odtahovce..první zběžná diagnostika z nejbližšího servisu zněla: Turbo* nasálo olej z válců a vyplivlo ho ven do motorového prostoru. Ovšem předevčírem se rozebralo auto a zjistilo se že: propálený píst na prvním válci, válec mírně poškozen. Hlava motoru byla nedávno dělaná ( jestě fixou napsáno o kolik se brala) na to majitel taky neupozornil...Tohle nejspíš neuhraju na skrytou vadu ( nebo ano ? ) A tak mé dotazy zní:
Je hlava motoru TT 165 kw APX stejná jako ostatní 1.8T at uz z audi A3, slabsi verze TT, octavie ci leonu?

V případě, že by se použila..snese tenhle výkon ?

Jakákoli rada je vítána, jelikož jsem z toho na prášky...Jak toto co nejlevněji/ale zároven efektivně vyřešit, popřípadě jak dohnat původního majitele k tomu aby to zaplatil ( po telefonické domluvě ho mám dát k soudu prej)

přikládám i fotky...a doufám ve vaše reakce...


http://img255.imageshack.us/img255/8140/13042010120.jpg
http://img255.imageshack.us/img255/9335/13042010119.jpg
http://img255.imageshack.us/img255/5439/obraz0266.jpg
nahoru

sponzor





15.04 2010 8:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 57

15.04 2010 8:59


ja osobne bych nedeval z A3 octavii atd jsou to slabsi motory takze jinci slitina atd mozna to bude na oko stejny ale osobne bych to tam nedeval..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.2. 2010
Příspěvků: 200 | Témat: 20

15.04 2010 9:05


A to si myslis ze delali blok motoru jiny pro kazdou specifikaci jo ??? to se mi nezda, podle me to bude stejna litina
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7085 | Témat: 199

15.04 2010 9:21


Kubik.dogma: najdi si vlakna od mikejna, ten to resil na S3, s necim by ti mohl poradit i Frostik
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.2. 2010
Příspěvků: 200 | Témat: 20

15.04 2010 9:32


lumirs: díky
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 57

15.04 2010 9:50


Kubik.dogma:
A to si myslis ze delali blok motoru jiny pro kazdou specifikaci jo ??? to se mi nezda, podle me to bude stejna litina


tak se pletu promin..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.2. 2010
Příspěvků: 200 | Témat: 20

15.04 2010 9:52


A kontroloval jsi to nekde? nebo ses nechal jen zviklat tim ze nestojim pri tvem nazoru ? A bude to mit stejny uchyty a tak podobne ? jako jsem hovno technik takze se ptam
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

15.04 2010 11:04


SZ
nahoru

sponzor





15.04 2010 11:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.8. 2008
Příspěvků: 379 | Témat: 4

15.04 2010 11:15


to je tak, když se kouká při koupi takovéhleho vozu jen na peníze:(
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 476 | Témat: 14

15.04 2010 12:03


Kubik.dogma:
...Jak toto co nejlevněji/ale zároven efektivně vyřešit ...


pěkné ... tohle vyřešíš levně jedině tak, že TT prodáš na náhradní díly
- pokud to chceš udělat pořádně, tak to bude dost drahé - osobně doporučuju úplnou výměnu hlavy (bůh ví, kolik to má najeto + na to, že byla hlava "dělaná" se prostě vyser - třeba je "udělaná" chybně)
- nech motor úplně rozebrat a ať v servisu zkontrolujou ovalitu válců, šály i klikovku, jestli není problém (resp. důvod, proč se ti to stalo) tam
... další poměrně drahé "kolo" bude vyčištění veškerých vedení od turba (vč. čidel) a vlastního turba od oleje

- pro "pobavení" si najdi moje starší téma o prasklé hlavě a přírubě svodů [/u]
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.2. 2010
Příspěvků: 200 | Témat: 20

15.04 2010 12:03


johaness: tak presne takovyhle kecy ted potrebuju slyset...kdybys radsi hodil radu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.2. 2010
Příspěvků: 200 | Témat: 20

15.04 2010 12:06


Hosi a bude tam pasovat blok motoru i z jineho motoru 1.8 T ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 57

15.04 2010 12:07


Kubik.dogma:
johaness: tak presne takovyhle kecy ted potrebuju slyset...kdybys radsi hodil radu


ja vim ze je to nahovno kdyz se ti to vysralo ale ma pravdu kupovat TT pod 200 tisic se nevyplati a ted mas dukaz..

edit: ta hlava nevim ta bude spatne udelana a jeste nevim proc to ten clovek delal snizoval hlavu o 15 stovek.. no asik chytre udelanej vydelej .. lidi jsou svine..
Naposledy upravil shaggy dne 15.04 2010 12:20, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 476 | Témat: 14

15.04 2010 12:19


Kubik.dogma:
johaness: tak presne takovyhle kecy ted potrebuju slyset...kdybys radsi hodil radu


radu máš ode mne a rozčiluješ se zbytečně, Johaness má pravdu

- blok pasovat nebude - nerozumím tomu, proč chceš motor TTčka bastlit z jinýho motoru
- za těch 185 000,- Kč sis měl koupit Dacii Logan, nebo nějakýho Chevroleta a byl by klid
- mimochodem, co "tajemného" ti poslal mikejn přes SZ, že se o to nechtěl podělit i s ostatníma
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.2. 2010
Příspěvků: 200 | Témat: 20

15.04 2010 12:23


no já mu psal sz jestli by bylo mozne mi dat kontakty a rady a cenovou predstavu pac vim ze se mu to stejne stalo na S3
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 476 | Témat: 14

15.04 2010 12:36


můj odhad, aby to bylo udělaný pořádně vč. toho dalšího, co jsem napsal v prvním příspěvku je tak 85 000,-
nahoru

sponzor





15.04 2010 12:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 476 | Témat: 14

15.04 2010 13:58


Kubik.dogma : proč kvůli tomuhle posíláš SZ ?
Tady je seznam variant bloků motoru jen pro TT podle jejich typů - tak co, jsou stejný nebo ne :

cylinder block with pistons / "br." brasilien
/ APP
(1) 06A103101H

cylinder block with pistons / F >> 8N-Y-100 000
/ APP
(1) 06A103101S

cylinder block with pistons / F 8N-1-000 001>>*
/ APP
(1) 06A103101H

cylinder block with pistons
/ AJQ
(1) 06A103101S

cylinder block with pistons
/ AUQ,ARY,AUM
(1) 06A103101J

cylinder block with pistons
/ APX,BAM

- už mě to nebaví, přeju hodně štěstí při hledání nejlevnějšího řešení
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.2. 2010
Příspěvků: 200 | Témat: 20

15.04 2010 14:03


takze alespon APX a BAM je stejna ? chapu to dobre ?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

15.04 2010 14:05


Frostik:
můj odhad, aby to bylo udělaný pořádně vč. toho dalšího, co jsem napsal v prvním příspěvku je tak 85 000,-


Ja to nacenil na 90.000,- (dle svych zkusenosti), ale zase jestli treba zachrani pisty, tak 20.000,- doma
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.2. 2010
Příspěvků: 200 | Témat: 20

15.04 2010 16:08


tak kluci novinky. Vec se ma tak ze zavada na 90% vznikla vstrikovacem, ktery palivo davkoval neustale misto prerusovane...timpadem tak stale horelo (dle soudniho znalce, mechanika) valec nevypada poskozen faktalne...nemate nekdo dobry kontakty na vyvlozkovani a vybrus toho prvniho valce ? Praci mam pres znamosti domluvenou, ze vse vycisti za 5000...udela se ten valec, koupi se vstriky, filtry, olej a rovnou asi udelam spojku ( na to jsem dostal dobrou nabidku od a.mike) To by nemuselo vyjit financne tak fatalne ne ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.1. 2010
Příspěvků: 61 | Témat: 7

15.04 2010 19:39


škoda, že po tobě prodejce nechtěl minimálně o 15 tisíc víc, protože to už by jsi byl na té magické hranici 200 tisíc od které se TTčkum žádná závada stát nemůže, když to tak čtu Jinak teda ať se ta závada brzo vyřeší a zas můžeš spokojeně jezdit
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.2. 2010
Příspěvků: 56 | Témat: 6

15.04 2010 21:04


Jak to tady čtu, tak je mi z toho smutno. Jednou už jsem psal jak kupovat Audi TT a je to stále dokola Nikdo se nepoučil. Někdo tady zmínil nekupovat audi TT pod 200 tis. Je to úsměvné, ale úplně pravdivé. Sám jsem kupoval nad 200 tis., ale opravdu jen kvůli tomu, že jsem objel ty zmiňované pod 200tis. a v drtivé většině katastrofa. Začal jsem objíždět ty nad 200 tis. a je to opravdu o něčem jiném. Ono je hezké mít audi TT za 160 tis., ale co ten stav? Výsledek bude vždy stejný! 5 min. radost a nadšení a pak měsíce starostí s opravama a výsledek? Jestliže se někdo o to TTčko alespoň trošku nestaral, nikdy ho nedáte dohromady opravama. Vždy se bude něco sr*át! Je to hodně choulostivé auto a určitě, kdo s ním jezdí již déle, tak mi dá za pravdu.

Audi TT není Dacia ani Fabia, tohle auto bylo děláno ryze jako sportovní se vším všudy i když se v pár věcech nepovedlo (např. brzdy), ale je to "sporťák" a ten musí mít zvláštní péči. Ty katasrofy za 160 tis., to je od lidí, kteří si chtěli zajezdit a když se to začalo sr*át, tak to prodají...a o tom to je.

Když někdo bude chtít trošku poradit s koupí TTčka v Ústecké kraji, na co si dát pozor, co zkontrolovat, tak ať hodí SZ. Ono se to opravdu vyplatí se někoho zeptat.

Jinak ohledně výše zmiňovaného TTčka. Vůbec bych se nebál uplatnit slevu kvůli tomu pístu. Už jen to, že ti neřekl o té hlavě, což je dost podstatné! Jinak Ti popřeji hodně štěstí s opravou a z toho článku, co jsem psal si vůbec nedělej hlavu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.2. 2010
Příspěvků: 200 | Témat: 20

16.04 2010 11:01


tak jsem pres znamosti sehnal motor z polska (znamosti jsou duveryhodne, ale i presto tam pojedu s mechanikem) cena je pro me 35 tisic, je to taky APX...takze by to melo vyhovovat, vymenim rovnou spojkovy set Luk, udelam brzdy a zadní pruziny...s timhle bych se mel vlezt do 60 a auto by melo byt v takovem stavu aby delsi dobu slouzilo me a ne ja jemu jako otrok...nebo mate nejake lepsi napady/ poznatky?
Díky za každou reakci
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7085 | Témat: 199

16.04 2010 11:18


Kubik.dogma: a znas historii toho motoru? aby to nebylo z blata do louze
nahoru

sponzor





16.04 2010 11:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.2. 2010
Příspěvků: 200 | Témat: 20

16.04 2010 11:23


No jedu tam s mechanikem ktery dela i soudni znalectvi, takze by mel vse radne omrknout...a kontakty jsou po znamostech, takze by se tomu taky melo dat verit...nicmene motor by mel byt APX, najeto 84 000 km z bouracky na zadek..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.4. 2008
Příspěvků: 32 | Témat: 0

16.04 2010 21:25


Ten motor musel být před nedávnem dělanej ty písty jsou nějak krásně všechny vypláchlí,pokud jste ty vstřiky zkoušela a teče tak to bylo tím ale mohlo to být špatně sestavenýma pístníma kroužkama nebo už netěsnily a ten teplý vduch který utíká pod píst dokáže taky pěkně vypálit dirku ,bloky jsou všechny převážně stejný jen se liší vnitřnostma,je několik dílek ojnic proto každý motor má jiný Kompresní poměr*,
Tak nechat to převrtat na 2,0T to už bude o něčem jiným
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 57

16.04 2010 22:28


Bak:

Tak nechat to převrtat na 2,0T to už bude o něčem jiným


tak velka vlozka tam ani neni by uz brousil hlinik
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.2. 2010
Příspěvků: 200 | Témat: 20

20.04 2010 6:50


tak jsem se vcera v noci vratil z polska s motorem snad ted uz pujde vse hladce... ale ty cesty v polsku...no děs..bylo to az ve Warszawe
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.12. 2008
Příspěvků: 299 | Témat: 10

20.04 2010 7:55


tak drzim palce at vse funguje jak ma
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.2. 2010
Příspěvků: 200 | Témat: 20

20.04 2010 7:57


díky, do 14 dnů dám vědět jestli auto uz jezdí
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] ...... 1 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9 1.9tdi 100 110kw 120kw 132kw 171 kw 2.0 tdi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 2006 250kw 2din 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 5570 8e 8l 8p 8tfsi a2 a2dp a3 a3 8l a3 8p a4 a4 cabrio audi radio barvy dratu draty kabely a4b6 a4b7 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afn afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak akn alarm allegro allroad alternátor alu kola ami ank antiradar anténa asn asr audi audi a3 8l audi a3 sportback left rear light chyba audi a4 audi a4 b7 radio mmi audi a5 audi a6 audi a6 disky pneumatiky audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 b8.5 ban barva baterie bau bene_302 bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio caga cana_klapky canbus carplay cd changer cdhb centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common rail common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s d3s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferencial diferenciál displej dl501 dobíjení doklady dotaz dovírání dpf drl dsg duneni dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g052529a2 g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid historie hodiny homekit homelink huceni hudba hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to jednotka tiptronicu quattro k-jetronic kabel kabely kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísá kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy mapy dvd maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor motorizace mp3 mtm multifunkční volant multitronic málo tlaku měchy měrka oleje n75 naprava napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odhlučnění odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana omezovač oprava ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky p2015 p2016 palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phaeton phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek poistka diag. zásuvky pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku prověření pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio radiátor ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro retrofit rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s-tronic s2 s3 s4 s5 s6 s8 safe safe kód sahara schéma sd karta sedan sedačky senzor senzor světla service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spz spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer sundavaci svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tazne zarizeni tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo ulomena šróba update usb v10 v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec vnitřní voda vodní pumpa volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vstřiky audi a4 b8 vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výbojka výfuk výkon výměna výměník vývěva větrák w12 wastegate wate leak webasto xcarlink xenon zadni zadní lampy zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztekanie vody ztráta oleje zvuk zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje únik tlaku čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru šiber škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email