Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 10 června 2024
Celkem je zde 379 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: radimstrnad
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 490
Online návštěvníků
Návštěvníků: 371
Uživatelů: 8
Celkem: 379

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.2. 2007
Příspěvků: 6 | Témat: 1

15.02 2007 15:27


Zdravím , sháním váhu vzduchu v.č.: 048 133 471 na audi 80 2.0 i , nebo e , r.v. 1991 a hlavně rozdělovač vstřiku paliva v.č.: 026 133 481 CX , případně řídící jednotku ze stejného typu . Též bych byl vděčný za jakoukoli radu ohledně opravy , případně prodeje tohoto modelu – nechal jsem opravit motor ( repas hlavy , vodítka ventilů , těsnění , ložiska , „lambasonda“ , palivové čerpadlo , atd. ) nikdo si s tím neví rady … diagnostika prý hlásí že je vše pořádku , ale není – nad 3000 otáček se začne dusit a je třeba jí restartovat ( vypnout - zapnout motor ) . Za jakoukoli odpově´d předem děkuji … s přáním hezkého dne …
nahoru

sponzor





15.02 2007 15:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.2. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 5

20.02 2007 19:53


Tak to vypadá na váhu vzduchu
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.2. 2007
Příspěvků: 6 | Témat: 1

21.02 2007 10:18


díky za odpověd´, je tam možná ještě jeden problém ... před časem tam jeden mechanik vyměnil rozdělovač vstřiku paliva ( ten originální byl prý špatný , chovala se tehdy podobně jako ted´,s tím rozdílem že někdy nenastartovala vůbec ) , jelikož nesehnal originál , dal tam rozdělovač vstřiku paliva z 1.8 golfa - pak to jezdilo tak půl roku bez větších problémů ... nevíte kdo a kde by to dal do pořádku - případně kde by se daly sehnat/půjčit na vyzkoušení ty originální díly ??? DÍKY mé ICQ: 257-957-667 ,tel.:777 208 805
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.2. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 5

21.02 2007 17:19


A že se to dusí, může taky být spůsobeno výfukem. Mohla upadnout příčka,která brání průchodu výfuk. plynů. Měl jsem audi 80 b4 2.0i a nemněl jsem s ní žádný problém. Akorát po zvíšení cen benzínu jsem jí předělal na TDI*.A teď nemám vůbec problém.Nedávno jsem prodal celý motor 85kw + přislušenství za 3tis.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.2. 2007
Příspěvků: 6 | Témat: 1

22.02 2007 9:27


to je hezké - vědět to dřív měl bych po problému ( říkal jsem si proč je v tom servisu nenapadlo vyměnit celý motor ) oprava vyšla na 10 000,- a auto stejně nejede . At´je to čímkoli stejně to neřeší problém kdo a kdy to dá do pořádku , nebo do šrotu .
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.2. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 5

22.02 2007 18:08


Doporučuji přestavbu na TDI* manualním čerpadlem. elektika na starter, na alternator, jeden kabel na čerpadlo, čidlo na olej a na vodu a je to.Znám člověka který to čerpadlo umí udělat.A ještě se musí vyndat čerpadlo z nádrže. TDI* převodovku mám doma.A ještě jsem si vzpoměl,že švagr měl podobný problém.Tenkát koupil špatný svičky. A já jsem mu pak dal právě z toho motoru.A bylo po problému.Měl Golfa 1.8i.A co si pamatuju tak ty svíčky měly místo jednoho kontaktu
3
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.2. 2007
Příspěvků: 6 | Témat: 1

23.02 2007 13:20


díky - moc nerozumím , TDI* je označení i pro benzínový motor ? myslel jsem že to je zkratka pro Turbo* diesel , prosím o vysvětlení . Jinak pokud je to jak píšete možné , šel bych do toho , odkud je ten člověk - kam by se to muselo odvést ? ještě jednou díky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 465 | Témat: 28

23.02 2007 13:47


No nevím přestavba na TDI* - nezní to špatně, ale asi to bude práce až nad hlavu...
nahoru

sponzor





23.02 2007 13:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.2. 2007
Příspěvků: 6 | Témat: 1

23.02 2007 13:58


no jo , ale co pak s tím motorem do kterého jsme nasypali ( nejspíš zbytečně ) dost peněz - pár km po opravě , než se zas vše zbláznilo , jel jak nový , podle mě je po mechanické stránce vpořádku , jen ta ( nejspíš předpotopní ) elektronika a vše co s ní má něco společného zlobí . Já tomu nerozumím , ale přece to nemůže být tak složité , aby se to nedalo opravit ? Nebo to byl tak ojedinělý a špatný typ , že všechny starší součástky jsou na tom stejně a dá se to obejít jen přestavbou ... na LPG* nebo diesel - to už snad ani nemá cenu ne ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.2. 2007
Příspěvků: 6 | Témat: 1

23.02 2007 14:02


ta poznámka o Noemově Arše a amatérech je dobrá , v případě té naší 80-tky to vidím spíš na ten Titanic
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.2. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 5

23.02 2007 21:27


Tu přestavbu zvládnu a čerpadlo umí udělat kamarád.Na diesel power forum má jméno André. Je to snad nejlepší člověk na čerpadla co znám. Je z Desné v Orlických horách.A jak jsem řekl.DO benz. b4 dát diesel ,je to nejmenší. Já jsem to už předělával 3x. A tento víkend si sám do své b4 budu dávat TDI* z a4. Je to jen o tom sehnat motor,převodovku.Čerpadlo z 1.9 d nebo td . A chladič turba s hadicema + sací koš do nádrže. A jako první napsat do Prahy do AUDI o povolení. Jestli to ještě povolujou. Za to se plati nějaký poplatek. Tenkrát s tím nebyl žádný problém.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.2. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 5

23.02 2007 21:28


Když jsou všechny věci tak je to práce na víkend.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 465 | Témat: 28

23.02 2007 21:54


Zdenda Zajímavé, máš taky nějaké zkušenosti s přestavbou do 80 B3? By se mi celkem líbila úprava na 1.9 TDI* PD (ARL) 150koní , ale to je asi nereálné...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.2. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 5

23.02 2007 21:59


moje první audi byla b3 s TDI*
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.2. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 5

23.02 2007 22:00


Taky bývávala 1.8 ie nabo tak nějak.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.2. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 5

23.02 2007 22:12


Pd je moc složitý. Nejsem vyznavač spleti kabelů. Normální afn 81kw. Nechat předělat čerpadlo a je to.Bohatě stačí.
A co jsem koukal na bloky motorů,tak od vany,až k hlavě jsou téměř identické.Co se týče uložení motoru.A jestli si dobře vzpomínám,tak v b3 je motor uložen na nápravnici? Tam je snad jedinej rozdíl oproti b4.
nahoru

sponzor





23.02 2007 22:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email