Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 1 června 2024
Celkem je zde 325 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: LiborJ1
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 470
Online návštěvníků
Návštěvníků: 319
Uživatelů: 6
Celkem: 325

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 5.7. 2008
Příspěvků: 208 | Témat: 18

13.03 2010 16:16


Chtěl bych se zeptat plánuju do budoucna si koupit A4 s motorem 1.8 turbo samozřejmě quattro.No a chtěl bych se zeptat na motor a tak vše kolem.Do práce to mám 3 km auto využívám nejvíc přes zimu to jezdím do práce,přes léto jezdím na kole do práce.No a chtěl bych vědět jestli to nebude mít vliv na motor ty 3 km bo se ten motor nezahřeje že samozřejmě no prostě jednoduše jestli to nemá vliv na to turbo!Dík za rady
upraven předmět m.i.v.
přesunuto:Rob
nahoru

sponzor





13.03 2010 16:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

13.03 2010 16:55


Co to je kristepane za nadpis? Chlape, ty bys měl psát do novin...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.03 2010 16:58


s4:
Za 3 km si ani nebouchnou všechny válce, natož aby se to zahřálo. Radost tomu motoru dělat nebudeš, nehledě na astronomickou spotřebu.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

13.03 2010 17:04


zvlastni tema, ale docela zajimave myslim...

podle me urcite ne diesela, ale benzina, ten je mene haklivejsi na studeny provoz,opotrebovavani motoru...

nejlepe nejaky nizky obsah a 4 valce, protoze cim vyssi obsah a vice valcu, tim ti poroste spotreba v rezimu zahrivani motoru, kdy RJ schvalne obohacuje smes.

Takze pokud mluvis o B6, coz je druha generace A4, tak 1.8T treba? Nebo se v B6 delal nizssi obsah?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

13.03 2010 17:06


Lumpiq: Ještě se dělala 1.6...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.03 2010 17:07


Lumpiq:
2.0 a 2.0FSI atmosféra, to bych asi doporučil nejvíc. Jen tuším bez quattra, ale zase na co quattro na 3km.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 11.3. 2010
Příspěvků: 679 | Témat: 11

13.03 2010 17:11


tak snad d tím nebude jezdit jen do rachoty
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.7. 2008
Příspěvků: 208 | Témat: 18

13.03 2010 17:51


Lumpiq:
zvlastni tema, ale docela zajimave myslim...

podle me urcite ne diesela, ale benzina, ten je mene haklivejsi na studeny provoz,opotrebovavani motoru...

nejlepe nejaky nizky obsah a 4 valce, protoze cim vyssi obsah a vice valcu, tim ti poroste spotreba v rezimu zahrivani motoru, kdy RJ schvalne obohacuje smes.

Takze pokud mluvis o B6, coz je druha generace A4, tak 1.8T treba? Nebo se v B6 delal nizssi obsah?

samozřejmě že benzína,moje kámoška z práce ta má 1.9 tdi a dojíždí stím do práce a má to asi okolo 4 km a též de poznat jak ji to už pomalu hučí diesel.Já mám Corollu 1.3 16 ventil a jde to poznat když dojíždím do práce tak se to zhřívá už .Tak to jste mě teda nepotěšily tak zase nic buď si musím najít jinou práci vzdálenou aspoň 20 km nebo budu muset jezdit s menším obsahem no jj no co nadělám .A le dík za radu teda
nahoru

sponzor





13.03 2010 17:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.7. 2008
Příspěvků: 208 | Témat: 18

13.03 2010 17:51


viky a4:
tak snad d tím nebude jezdit jen do rachoty

tak určitě jezdím i jinam
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.7. 2008
Příspěvků: 208 | Témat: 18

13.03 2010 17:52


root:
Lumpiq:
2.0 a 2.0FSI atmosféra, to bych asi doporučil nejvíc. Jen tuším bez quattra, ale zase na co quattro na 3km.

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.7. 2008
Příspěvků: 208 | Témat: 18

13.03 2010 17:53


Kratz:
Lumpiq: Ještě se dělala 1.6...

ta jj ale já jsem toužil po quattru právě no škoda
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

13.03 2010 18:24


s4: Načo ti je quattro, keď môžeš na tú vzdialenosť použiť zubačku: zatneš zuby a ideš
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.7. 2008
Příspěvků: 208 | Témat: 18

13.03 2010 20:00


flashmajster:
s4: Načo ti je quattro, keď môžeš na tú vzdialenosť použiť zubačku: zatneš zuby a ideš

Tak to nevím teda ale dík za radu
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

13.03 2010 20:03


tak jezdi oklikou najedes 15km treba a to staci a jeste se projedes
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.03 2010 23:19


mike:
tak jezdi oklikou najedes 15km treba a to staci a jeste se projedes


To dělám já, jedu na Svitavy a u Glóbusu se otáčím, jako magor ... ale co
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

14.03 2010 2:30


Tak jezdi na kole i v zimě a quattro vytahni jen na vylety 3km na dobrym kole daš i v pořadne kose.
nahoru

sponzor





14.03 2010 2:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email