Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 3 června 2024
Celkem je zde 285 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MrChicken78
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 476
Online návštěvníků
Návštěvníků: 282
Uživatelů: 3
Celkem: 285

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 1

27.12 2009 15:51


Dobrý den ! Mám dilema - spoluúčastním se na výběru vozidla pro top management naší společnosti. Na jedné straně je to úkol vcelku příjemný, na stranu druhou bych byl nerad popotahován v případě neúspěchu.

Mezi hlavními kandidáty je krom BMW 7 a Mercedesu S-klasse taky Audi A8 ve verzi L s nejvýkonnějším motorem W12. Všude se dočítám jen samé superlativy, takže to vypadá že je to vlastně vcelku jedno a rozhodovat bude cena.

Narazil jsem však na velice negativní a až vulgární článek pojednávající o Audi A8L W12. Chci se zeptat zda-li je alespoň polovina závad v něm uvedená pravdivá? Opravdu má Audi takové problémy s rámem, trakcí a převodovkou?

U vozů nad 2mil. kč jsem zatím zaznamenal jediné vážnější problémy u Range Roveru Sport (Převodovka*) mého známého, jinak o ničem nevím. Ovšem sám sedlám "nižší ligu" E-klasse z roku 05, takže nemohu soudit...

Vozy by měly být zakoupeny tři, předpokládaná životnost pět let - roční nájezd cca 50.000km. Nerad bych tedy, aby mi byla vyčítána špatná volba a nespolehlivost.

Pokud máte někdo zkušenosti s tímto vozem a motorizací jež by pomohly vyvrátit mé pochyby, dejte mi prosím vědět. Protože Audi A8L je prozatímní favorit co se ceny týče.

Děkuji za pomoc !

Příjemné svátky a šťastný nový rok všem !
nahoru

sponzor





27.12 2009 15:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

27.12 2009 16:05


mr.gibbs:
Ahoj, vítej na klubu.

Na W12 mám taky zálusk, ale ne v L verzi. Nicméně podle informací které jsem sehnal přímo od servismanů, kteří je dělají s tím autem vesměs problémy nejsou. Servis je "poněkud" dražší, ale v rámci konkurence, kterou uvádíš to není nic neobvyklého.

Budeš mít jen jeden malý, ale asi podstatný problém: W12 se už nevyrábí. Jestli ji chceš sehnat, budeš se muset možná smířit s nějakým skladovým vozem.

Ať dobře vybereš ...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 1092 | Témat: 20

27.12 2009 16:12


Ono je těžké hodnotit,určitě tady zkušenosti s těmito vozy nikdo nemá. BMW7 Máho kamarad a spokojenost nad míru.Ale vím že kdyby si koupil A8L tak by řekl to samé.Všichni víme že dnešní auta jsou spotřební materiál a od toho se odvíjí kvalita.Tak že máš nelehký ůkol
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.8. 2009
Příspěvků: 342 | Témat: 24

27.12 2009 16:56


Jak píšeš sám, neuděláš chybu ani s jednou ze zmiňovaných limuzín. Ale osobně bych doporučoval Audi už jenom kvůli systému quattro* a protože mám Audi rád

Jinak ten výplod na tuzingfóru bych vůbec nebral vážně. Jednak to psal člověk, kterej má vyloženou averzi ke značce Audi a druhak je tam spousta totálních protikladů a nesmyslů

"Abych se přiznal nemám značku Audi rád. Dle mého názoru je to sprostá děvka, která ač sama nemá a nikdy neměla co nabídnout svedla Volkswagen a doteď z toho tyje. Saje peníze, technologie, know-how a vůbec vše. Dodnes nechápu jak taková fůze mohla proběhnout. Audi je značka bez historie, s technologiemi jež byly zastaralé už v době jejich výskytu - např. tolik opěvované quattro* které konstrukčně vychází z žebřiňáku. Problémy se rzí, trakcí, neergonomií interiéru a nevýkonnými motory jsou všeobecně známy a tak není třeba je dvakrát připomínat." tohle prostě může napsat jen totální ignorant a člověk kterej AUDI nikdy neměl ani v ní nejezdil;)
Jeho tolik opěvovanej VW je proti Audi totální aušus! Máti má VW jetta za 700.000! a s ergonomií, výbavou a jízdníma vlastnostma je proti mí A6ce někde na úrovni toho žebřiňáku!
A psát takovejhle výlev 25.prosince v 8:00 ráno je spíš na psychiatra!

Ten článek ber tak vážně jako podpis autora!
"Škoda Octavia 1.9TDi 66kW quadraturbo (čiplé na 280kW) Milotec powertuning kit II 3,6l/100km"
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 1

27.12 2009 19:48


Děkuji za odpovědi a omlouvám se za omyl - měl jsem skutečně za to že W12 je nejsilnější nabízený benzínový motor. Jaká je tedy nyní nejsilnější benzínová verze aktuální A8? A máte s ní nějaké zkušenosti, tipy, rady?

Co se toho článku týče - máte pravdu, jedná se nejspíš o žert nebo idiocii.
Je vůbec konstrukčně možné mít v oktávii čtyři turba?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

27.12 2009 20:15


mr.gibbs:
V současný moment je v nejnovější A8 pouze 4.2 V8. Ten vůz měl ani ne před měsícem světovou premiéru, takže zatím s ním zkušenosti nikdo nemá. W12tku Audi už nehodlá do této nejnovější generace A8 dodávat.

No, technicky je možné cokoli ... prakticky 1.9 66kW nepomůže ani osm turbín
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

28.12 2009 11:37


2Pix:
Nebyla, dají se sehnat normální verze, ale je pravda, že Lka jsou častější
nahoru

Anonymní





28.12 2009 11:57


mr.gibbs: ..miluju tyhle debaty..
Můžeme vědět o jakou společnost se jedná, že dělá takovou vědu z nákupu tří aut?
b.t.w. myslim, že tady budeš praktické zkušenosti s A8L W12 čerpat velmi velmi těžko..
nahoru

sponzor





28.12 2009 11:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

28.12 2009 12:57


Dobrá debata: firma která shání auto do své přídě cca za nějaký ten milKč jde a ptá se po klubech, co tak zkusit přímo autorizované prodejce, nebo se jedná o koupi staršího vozu? Nejsilnější agregát se nejspíše chystá, zatím nová verze je ztm krátká tzv. klasika a motory 4,2FSI 273kW 0-100km 5,7sec a 4,2TDI 258kW 0-100km 5,9sec...tzv letadla, audi nepotřebuje bůhví jaký výkon a motory audi je prostě audi...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 6.12. 2007
Příspěvků: 3071 | Témat: 96

28.12 2009 13:08


jizan.com: Prodejce mu urcite nebude rikat mouchy u jednotlivych motorizaci, hlavne se ho bude snazit natahnout. Sem si prisel mr.gibbs myslim hlavne pro zkusenosti od majitelu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 2306 | Témat: 59

28.12 2009 13:47


Taky nevidim nic spatneho, ze se pta na klubu, prodejce mu bude akorat tak mazat med okolo huby..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

28.12 2009 15:24


Union:

b.t.w. myslim, že tady budeš praktické zkušenosti s A8L W12 čerpat velmi velmi těžko..


Nevím proč by nemoh, není to zas tak nedostupné auto ...
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

28.12 2009 18:57


no a ty tu znas nekoho kdo to ma?

motor "vem cert" to je jedna soucastka .. jak je na tom zbytek auta?

jinak osobne si myslim ze Audi uz toho "nema moc co rict" ale obloukem bych se vyhnul Skladam, podnik ma tri, prave pro "ubertopmanagement" a z vokna uz sem nekolikrat videl jak pridrncala odtahovka a nekam je tahala jak kocka kotata ...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

28.12 2009 19:01


2Pix:
Znám někoho, kdo jí brzo osedlá

Hele, nepsal's ten zmiňovaný článek nakonec Ty?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 1

28.12 2009 19:17


Děkuji všem za smysluplné odpovědi a omlouvám se za technickou neznalost ohledně motorů. Tak nakonec nejspíš rozhodne cena a jiné benefity.

Ještě jeden dotaz bych měl - nevíte zda se dodatečné pancéřování vozidla domlouvá přímo s dealerem, nebo existují specializované firmy?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 1879 | Témat: 66

28.12 2009 19:18


vse jde domluvit primo - audi si svoje pancerove verze dela samo..
nahoru

sponzor





28.12 2009 19:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

28.12 2009 21:14


Když už jsme u toho, tak mouchy u nové a8 a jejich nových motorů nezná nikdo z nás a ni výrobce..
Pancéřovaná a8 od výrobce? Ta to si připrav další dvě mega navíc. České firmy to dělají za nějaký půlmilKč snad?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2008
Příspěvků: 483 | Témat: 20

09.01 2010 23:32


pancirovani od vyrobce je to nejdrazsi co se muze chtit, miliony CZK a mega cekaci doba. Pokud je to potreba resil bych rozhodne koupi normal vozu od Audi a dal bych to specializovane firme.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email