Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 8 kvě 2025
Celkem je zde 92 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Lubka
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 49 186
Online návštěvníků
Návštěvníků: 92
Uživatelů: 0
Celkem: 92

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.4. 2008
Příspěvků: 227 | Témat: 12

30.12 2009 17:28


Zdar, všetkým zmýšlajúcim audi mozgom.
Mám problém, pre mňa už neriešiteľný. Pri brzdení nad 100km/h mi začne triasť pomaly celé auto ale ide to presne od prednej nápravy. Cítiť to cez volant a aj brzdový pedál, nepríjemné vibrácie a ešte horší hukot...(sledujem to dlhodobejšie už asi od leta, čím dalej tým horšie)

Tak som si povedal budú to kotúče, zhodil kolo zmeral hrúbku kotúča. už boli na hrane tolerancie čiže sústruženie som vypustil a bol aspoň vetší dôvod na ich výmenu. šiel som do predajne kúpil kotúče BOSCH o312mm 135€ za pár. Platničky som nekupoval nakoľko sú tam staré iba pár mesiacov z hrúbkou ako nové. Zhodil som kolá, vybral staré osadil nové, platničky som pre istotu dal do úplnej roviny na brúske očistil a osadil. Jemná testovacia jazda a trasenie opet. znova som to rozobral a všetko prekontroloval či niekde nenastala nejaká montážna chyba. nikde som nič nenašiel zložil a znova oskúšal. Vibrácie rovnaké. Tak šup kola da pneuservisu na preváženie. kola 100% ok. nové pneu a rovné disky. 5g na každom kole poskúšali sme ramená, čapy, kľby, kolové ložiská, uchytenie tlmičov, všetko v 100% stave. žiadne vole proste nikde nič.

Mam MT prevodovku, tak som skúšal brzdiť na N-ku na D-ečku ESP* zapnuté, vypnuté a trasenie stále rovnaké. Kamoša som vozil vzadu nech počúva či to nebude od zadných kotúčov.

Proste som bezradný a kamoš to dorazil "bavorák netrase"
Naposledy upravil VLADDO dne 23.02 2010 21:06, celkově upraveno 3 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





30.12 2009 17:28


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

30.12 2009 17:38


VLADDO:
Na třmeny jste koukali? Jinak buď v klidu, audi, která je v pořádku taky nevibruje
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.4. 2008
Příspěvků: 227 | Témat: 12

30.12 2009 17:51


to sa tiež javilo v poriadku...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.6. 2008
Příspěvků: 61 | Témat: 4

30.12 2009 18:03


Možno blbá otázka ale pred osadením nových kotúčov si vyčistil náboj? Ináč kamarát na mondeu mal problém aj z Bosch kotúčmi ale až po asi 5000km. (krivé)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 19 | Témat: 1

30.12 2009 20:58


budú to na 90% kotúče. V každom lepšom servise majú sústruh na sťahovanie kotúčov priamo na aute. Treba ich na aute len liznúť a trasenie sa stratí.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.4. 2008
Příspěvků: 227 | Témat: 12

30.12 2009 22:04


naboje som čistil kefou na vrtačke, tiež som sa domnieval že by tam niečo mohlo byť..

stočiť priamo na naboji? to som ešťe nepočul... a to ako by sa pripojil iba kotuč na náboj zo šróbami a lízlo? hmmm .. tiež na napadlo kotúče reklamovať ale najprv ich asi premerám sám
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 75 | Témat: 12

31.12 2009 12:28


Ja by som nikdy na audi nedal Bosch kotúče, pretože som ich uz montoval do tatkovej audi a vydržali cca2000km a boli zvlnené.
Na mojej audi sa tiež začína prejavovať trasenie takže po zime ich musim vymeniť. Bracho mi odporučil značku Zimermann. on na nich nalietal už 60tkm a sú stále OK. A ešte jedna rada ked namontuješ nové kotúče tak nie je dobré hneď ich skúšať čo dokážu preto že aj tie najkvalitnejšie kotúče sk....š kotúče sa musi postupne kaliť aby vydržali čo najdlhšie.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.12. 2009
Příspěvků: 5 | Témat: 0

01.01 2010 17:13


zkus se podivat na cepy rizeni, budou mit jiste vule...
nahoru

sponzor





01.01 2010 17:13


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

01.01 2010 17:15


co ramena?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

01.01 2010 17:23


Co tie strmene ako ti radil root, vytrepane vodiace koliky alebo ako sa to vola. Opravna sada na jedno koleso stoji cca 5€.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.3. 2008
Příspěvků: 202 | Témat: 9

01.01 2010 17:48


Známi mal podobný problem, a nakoniec to bola zle osadená jedna brzdová platnicka (má to take 3-4 pliesky a ked 1 pliešok nesadol do vybrania v strmeni tak to robí neplechu).
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

02.01 2010 15:14


Přesně tohle řeší kamoš na bmw 328 ci.nove kotouče a stale vybruje.poslední informace je,že to bude asi křivej náboj....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.4. 2008
Příspěvků: 227 | Témat: 12

02.01 2010 23:27


Fesacisko- som pisal, jemne otestoval ))) ziadne prepalovaky..

bude to urcite nieco z napravy,, v pondelok to znova rozoberiem a idem kontrolovat diel po diely.. zaujimave bolo to ze som siel na chatu plne nalozeni v kufri plus dvafa vzadu a bolo to este horsie asi mierne odlahceni predok a vole este vetsie
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

03.01 2010 1:00


VLADDO:
Předek se Ti přece neodlehčí, když zatížíš zadek Ten motor váží pořád stejně
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.4. 2008
Příspěvků: 227 | Témat: 12

03.01 2010 9:21


root:
VLADDO:
Předek se Ti přece neodlehčí, když zatížíš zadek Ten motor váží pořád stejně


tiež si to myslím.. ale prečo to bolo hlučnejšie pri zataženom aute? žeby vetšia váha vozidla?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

03.01 2010 13:00


kdyby to dělalo při akceleraci,tk to jsou homoklouby.možná,že i ted to můžou způsobovat.
nahoru

sponzor





03.01 2010 13:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

03.01 2010 14:36


VLADDO:


tiež si to myslím.. ale prečo to bolo hlučnejšie pri zataženom aute? žeby vetšia váha vozidla?


No, je docela možné, že tím zdrojem problémů bude přECI* jen ta zadní náprava. A nebo to má na svědomí jak říkáš, vyšší zatížení.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

04.01 2010 21:11


Zkus zajet na STK* a nech si zmerit na brzde ovalitu kotoucu a nech si i proklepnout tlumice. Taky jsem se divil, ze mam vzadu lehce krivy kotouc, kdyz pri brzdeni jeste nic necitim
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.4. 2008
Příspěvků: 227 | Témat: 12

05.01 2010 7:45


Dnes idem kamosovi do dielne, zmerame ovalitu kotucov. Ale on tvrdi ze to bude 100% naprava. Ze sa stym stretol uz vela krat. Tak som zvedavy...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

05.01 2010 9:04


VLADDO: Nebude napred jednodussi si na ty valce zajet? U nas to stoji 100Kc a vidis hned, na kterem kole Ti ta raficka bude kmitat.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.9. 2008
Příspěvků: 64 | Témat: 9

05.01 2010 14:57


Mé dvě zkušeosti: Prvně, ač by to nikdo tomu nepřičítal to dělaly zadní kotouče(vypadaly normál, ale šly dolů i s deskama), podruhé se nechaly vrátit a vyreklamovat ATE nové! kotouče. Obě auta pak bez problémů.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.4. 2008
Příspěvků: 227 | Témat: 12

05.01 2010 15:02


radimek:
Mé dvě zkušeosti: Prvně, ač by to nikdo tomu nepřičítal to dělaly zadní kotouče(vypadaly normál, ale šly dolů i s deskama), podruhé se nechaly vrátit a vyreklamovat ATE nové! kotouče. Obě auta pak bez problémů.


na tie zadne kotuce mam naozaj aj ja silne podozrenie.. kazdopadne pojdu nove
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

05.01 2010 18:14


I nové koutouče se mohou zvlnit. Mě se to stalo na BMW5. Je to také o výrobci kotoučů. Ale také o volbě správných destiček
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

05.01 2010 20:23


Flex: U nás ti vedia zmerať na STK* akurát tak brzdy, svetlá a emisie to je všetko
nahoru

sponzor





05.01 2010 20:23


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

06.01 2010 1:02


flashmajster: Asi(urcite) to u nas vsude nemaji, ale kdyz jsem to tam videl, tak jsem se jen zeptal a ty tlumice mi zdarma nad ramec STK* zmeril. Jen jsem chtel vedet, jak na tom jsou. Jinak to maji v ceniku za 100Kc. K tomu zvlnenemu kotouci mi dokonce vytiskl i graf
Jezdim tu:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

06.01 2010 1:28


Flex: A ako to meria oválnosť tých kotúčov? Neviem si to predstaviť.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

06.01 2010 9:11


flashmajster: vjedu na valce a pro kazdou stranu tam maji cifernik a kdyz ta raficka kmita, je to spatne. zkousi to i pri ruzne sile seslapnuti pedalu, aby se i videlo, jestli obe strany brzdi stejne.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

06.01 2010 9:56


u nás mají takovej nesmysl,kterej dají místo kola a ten přesně změří jak moc je zvlněnej kotouč.ne,že hází kolo,ale jak je zvlněnej kotouč...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

06.01 2010 10:12


Flex:
flashmajster: vjedu na valce a pro kazdou stranu tam maji cifernik a kdyz ta raficka kmita, je to spatne. zkousi to i pri ruzne sile seslapnuti pedalu, aby se i videlo, jestli obe strany brzdi stejne.
to ako mechanicke ciferniky ? to sa este pouziva
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

06.01 2010 11:53


Flex: andreas:
No to u Vás robia teda veci na tej STK*.
U nás berú úplatky...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email