Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 29 kvě 2024
Celkem je zde 676 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Nastyk123
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 462
Online návštěvníků
Návštěvníků: 673
Uživatelů: 3
Celkem: 676

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.1. 2008
Příspěvků: 12 | Témat: 2

27.01 2008 20:04


Tak už jí mám taky doma a potom co jsem jí opečoval ze všech stran (po havárii) jsem zjistil,že motor nadměrně kouří a víc a víc.Motor má najeto 90 000-potvrzeno v Audi v Německu.
Přečetl jsem tu o tom co se dalo,vyndal a vypral filtr odvzdušnění motoru,přitom jsem našel plný Turbo* oleje.Potom bych řekl že to bylo asi lepší,prošla emisema bez problémů.
Teď je to tam kde to bylo a ještě horší,to jsem najel pár km.
Chtěl bych tam dát ten novější typ filtru.Jestli máte někdo nějaký přesnější označení a nejlíp přímo katalogový číslo,tak to sem prosím dejte,určitě ocením nejen já.Možná bude i chyba v tom,že sem dal polosyntetitu a předpokládám,že se filtr snáz zalepí.
Jinak všechny srdečně zdravím,ať vám to jede a hodně zážitků bez šrámů Zdar
nahoru

sponzor





27.01 2008 20:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





27.01 2008 20:19


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

Anonymní





27.01 2008 20:20


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.1. 2008
Příspěvků: 12 | Témat: 2

27.01 2008 20:40


JJ,nekouří to u garáže,ale až po chvili jízdy.Celkem má najeto 210tisíc,ale ve 119 výměna motoru.Premýšlel jsem proč ve 119 výmena motoru,to sem nezjistil.Myslím že mu to začlo hulit a protože to platila pojišťovna tak si servis přihrál kolem 8,5 tis. euro,mám doklad z tý pojišťovny.
Kam nejlíp zajít s nemocným turbem?viděl jsem žes to tu řešil.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

27.01 2008 20:55


Vypratie toho filtra odvetrania araj nepomôže treba ho vymeniť.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.1. 2008
Příspěvků: 12 | Témat: 2

27.01 2008 21:08


Někdo tu psal,že mechanik od VW potvrdil,že po 100t vyměnit.
Otázka je proč?Že Jedině že by ta tkanina v těch teplotách ztvrdla a přestala fungovat.Každopádně vyměnit ten filtr je možná jen první krok,je to nejlevnější,už se k tomu nebudu vracet a pak se uvidí co dál. Nic není zadarmo,tak se stím hold poperu
nahoru

Anonymní





27.01 2008 21:20


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.1. 2008
Příspěvků: 12 | Témat: 2

27.01 2008 21:46


Pořeším ten filtr a pak se uvidí.Motory AKN už mají ten nový typ?A dík za odkaz na Turbo*
nahoru

sponzor





27.01 2008 21:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.12. 2007
Příspěvků: 16 | Témat: 2

28.01 2008 21:37


Ahoj,
no ja mam AKN 110KW 2,5 TDI* r.v.2001 a mam uz plastak (diky Avatare za instruktaz ), zkus sundat Airbox a koukni do sani kolik mas oleje v hadici (ja tam mam cisto nebo opravdu filmek oleje ) , podle toho poznas jestli Ti odchazi Turbo* nebo ne. Filtr odvetrani klik. skrine by jsi ani nemusel menit , pokud Ti to netlakuje (Co Ti dela motor , kdyz za chodu oddelas viko nalivaciho otvoru oleje ? ) Pokud budes sundavat Turbo* , doporucuji poradne klice (Mechanik co to predemnou delal mel vicehran orech a sjel mi hrany matek , zaplat pambuh, ze to slo vymenit (takze trvde orisky (je to 12) s minimalni vybrouseni = lepsi zajisteni matic a mensi pocet hran ) Pokud budes filtr vyndavat asi budes muset odmontovat vstrik nebo mazani turba. Dalsi vec jsou tesneni (u mazani ja menil i okrouzek u mazani Turbo* dole vlnocova trubicka mazani) bud je vymen ja to udelal jsou to medene podlozky nebo si je neztrat
Jinak doporucuji diagnostiku , muzes mit i spatnou smes - casty figl pri zvyseni vykonu 'vycubaneho motoru'

Co zvuk motoru a pravidelnost , jaka je spotreba?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

29.01 2008 12:35


Avatar:
...po 90tis se to nezacpe...

V else kazu merat tlak kazdych 60 000 km a v pripade pretlaku nad 5 mbar vymenit filter. Ale nechapem, ak to ma pri 60 000 4 mbar a nevymenim to, do 120 000 je kopec casu na to aby mi to pretlacilo vsetky tesnenia na motore Inak tie plastove sa montuju do AFB a AKN od urciteho cisla motoru, tiez je to popisane v else pri navode ako ten filter vymenit. Teraz ju tu nemam tak tie cisla nezistim...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.1. 2008
Příspěvků: 15 | Témat: 3

30.01 2008 11:56


Avatar:
kouri ti to bile az modre ze)))

nekouri to kdys je to uplne studene kdys jedes od garaze ale az se zahreje vyfukove potrubi a Turbo* a zacne se to tam zapekat ten protekajici olej (ja sem to zazil to elaborovani s turbama))
Otazecka co poznam tim ze to kouri modre nobo bile???
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

30.01 2008 12:10


RostikH:
Otazecka co poznam tim ze to kouri modre nobo bile???

No ked to dymi do modra tak to spaluje olej.
nahoru

Anonymní





30.01 2008 12:13


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.1. 2008
Příspěvků: 12 | Témat: 2

30.01 2008 14:58


Teda s tím filtrem to je porod.Našel jsem ho v e-katalogu ke kterýmu jsem se tu taky dobral takže pochvala pro tohle fórum.Výkres a katalogový číslo je pořád stejný,liší se jen velkýmB nakonci.B je označení bezůdržbovýho filtru a jiný prý už vám dneska neprodaj,teď mi to volal kluk z Ph z Jarova.Tolik jsem to zkoumal,protože když objednáte musíte odebrat a chtěj za něj kolem dva tis. sedmset.V katalogu je za 47 euro tak zkusím zapojit rodinu v Německu.
Jinak motor mi tlakuje jak sviňa,když povytáhnu měrku začne valit olej ven.Vačky jsou nepoškozený co sem tak viděl přes víčko.Proměřil jsem všechny čidla a odpovídá to předepsaným hodnotám.Auto jede podle mě jako z praku za 8,5l (tiptronik).
Takže nebýt toho že to vypadá jak když táhnu dýmovnici,mám zadní dveře zalepený od oleje a ztrrácí se mi olej z motoru,neměl bych si na co stěžovat.zatím zdar
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

30.01 2008 15:04


Mne by v Porsche v BA kludne predali a namontovali aj ten stary filter (plsteny) ak by som si vyslove nepytal novy - celoplastovy. A stal okolo 2300,- Sk tusim uz aj s DPH.
nahoru

Anonymní





30.01 2008 16:45


Traky:
Teda s tím filtrem to je porod.Našel jsem ho v e-katalogu ke kterýmu jsem se tu taky dobral takže pochvala pro tohle fórum.Výkres a katalogový číslo je pořád stejný,liší se jen velkýmB nakonci.B je označení bezůdržbovýho filtru a jiný prý už vám dneska neprodaj,teď mi to volal kluk z Ph z Jarova.Tolik jsem to zkoumal,protože když objednáte musíte odebrat a chtěj za něj kolem dva tis. sedmset.V katalogu je za 47 euro tak zkusím zapojit rodinu v Německu.
Jinak motor mi tlakuje jak sviňa,když povytáhnu měrku začne valit olej ven.Vačky jsou nepoškozený co sem tak viděl přes víčko.Proměřil jsem všechny čidla a odpovídá to předepsaným hodnotám.Auto jede podle mě jako z praku za 8,5l (tiptronik).
Takže nebýt toho že to vypadá jak když táhnu dýmovnici,mám zadní dveře zalepený od oleje a ztrrácí se mi olej z motoru,neměl bych si na co stěžovat.zatím zdar


Kolko oleja ti to zožere vlastne?
nahoru

sponzor





30.01 2008 16:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

30.01 2008 20:54


Pravdepodobne ti to valí turbom a ten filter ťa nezachráni,ja ho budem musieť v dohladnej dobe tiež vymeniť,je KO.
nahoru

Anonymní





31.01 2008 15:39


MUFTY:
Pravdepodobne ti to valí turbom a ten filter ťa nezachráni,ja ho budem musieť v dohladnej dobe tiež vymeniť,je KO.

Nazdar majster, rozvody si už vymenil? čo pretesnenie vane a prs motora? pred tým vymeň ten filter odparovania.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

31.01 2008 21:03


Až si sa Winty pýtal mňa,tak ešte som nič nerobil iba valím kilometre a už mám
1000 km po servisnom intervale olej,ale nakolko dolievam tak ešte bude redy.
Čakám na oteplenie.
nahoru

Anonymní





04.02 2008 20:34


MUFTY:
Až si sa Winty pýtal mňa,tak ešte som nič nerobil iba valím kilometre a už mám
1000 km po servisnom intervale olej,ale nakolko dolievam tak ešte bude redy.
Čakám na oteplenie.


Jasne myslel som na teba tak o chvilu to dáš do poriadku zase a bude veget. Mne prišiel zase dalši snimač ABS* zadny tentokrat tak dufam že sa podari spravit to ABS*. A potom už len tie otačky nejako a nova kara zase s toho..xixi
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.1. 2008
Příspěvků: 12 | Témat: 2

12.02 2008 21:20


Tak jsem vyměnil ten filtr odvětrání a zatím to vypadá dobře,musím zaklepat.Tlak pod olejovým víčkem úplně zmizel,úplně to přestalo kouřit a auto jede jak má.Ten starý filtr sem zkoušel profouknout a byl úplně KO přestože jsem ho nedávno vypral takže to je o ničem.Cena u nás je 2750 kč,v německu kolem 60-ti euro(fa. MAHAG)Problém všude stejný:když jim dáte VIN* cpou vám pořád starý typ,musíte trvat na B na konci katal. čísla a neposlouchat je.Mluvím o motoru AFB 110kw 2,5TDI rok 99.
Takže potom co sem musel měnit zadní nápravu,udělat celý zadní levý bok a dveře,polakovat plasty a ten bok,vyměnit všechny ramena na přední nápravě,sehnat výbojky do xenonů protože to stihli v německu vyrabovat ještě než mi to dovezli,dořešit ten motor a další jsem konečně spokojený a jezdím.
Myslím že to mělo cenu všechno podstoupit,je to zkrátka auto
Zdravím
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email